Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Deja turi būti būtent dešinėje ir būtinai už nuovažos. Dėl atstumų nesu tikras, siūlyk - gal perkabins.
    Trečioje foto stulpas pastatytas akivaizdžiai neišlaikant saugaus atstumo nuo tako krašto, nors vietos jam ir yra. Tegul perstato toliau nuo tako. Taip pat visais atvejais galima kilstelti skydus aukščiau. 2,2m yra minimalus rekomenduojamas aukštis, bet niekas nedraudžia kabinti ir 4m aukštyje.

    Comment


      IMO kartais galėtų leisti ir laisviau pažiūrėt į ženklų kabinimus. Metru arčiau ar toliau - didelės įtakos tai neturi, ypač kai eina kalba apie dviračių ir pėsčiųjų takus.

      Apskritai manau nereikėtų tokių ženklų. Kam neaišku, kad čia ne gatvė, o pėsčiųjų šaligatvis ir dviračių takas?

      Comment


        Keblumas ten yra tame, kad keičiasi eismo organizavimas, t. y. yra atskiras pėsčiųjų / dviračių takas, po to šaligatvis dingsta ir raudonas asfaltas tampa bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.

        Ai, kam įdomu, galit paskaityt, kaip registravau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/77713

        Pritariu, kad įprastose vietose tų kelio ženklų ties kiekvienu įvažiavimų į teritorijas / kiemus nereikia. Net neabejoju, kad jie net nėra būtini pagal įstatymus (kaip pirmoj foto).

        P. S. Patiko ši registruota problema (ne mano): https://tvarkaumiesta.lt/problem/77723
        Jei net nulaužo metalinius stulpelius, tai kas bus su plastmasiniais Architektų g. ant viadukų... Gal ten keis sprendinius.

        Comment


          Islandijos g. stulpus, jei normaliai įtvirtintų, tai gal ir laikytų, o dabar kai medvaržčiais prisukti, tai nėra ko norėt. kad prilietus išgriūna.

          Comment


            LSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:

            Click image for larger version  Name:	20181115_161937.jpg Views:	1 Size:	213,3 kB ID:	1682973

            Skydas skelbia darbų pabaigą lapkričio 30 d.:

            Click image for larger version  Name:	20181115_162023.jpg Views:	1 Size:	214,0 kB ID:	1682974

            Pakeistos pėsčiųjų atramos. Įrengti granitiniai bortai. Jei kam įdomu, tai tokie savadarbiai „kelio ženklai” neturi juridinės galios ir galima į juos spjaut, kažkada klausiau pareigūno gyvai gatvėj:

            Click image for larger version  Name:	20181115_162157.jpg Views:	1 Size:	222,8 kB ID:	1682975

            Atkarpa už „Ąžuolo Iki”. Turbūt gėles sodins, nes viaduko rangovas visai kitas:

            Click image for larger version  Name:	20181115_162508.jpg Views:	1 Size:	239,0 kB ID:	1682976

            Ties šiauriniu viaduku. Išasfaltuotas pilnai užvažiavimas ir nuvažiavimas link Laisvės pr. Įrengiama perėja, matyt, nes ties pietiniu viaduku įrengė su salelėmis (ir geltonais kelio skydais, be abejo ):

            Click image for larger version  Name:	20181115_163112.jpg Views:	1 Size:	227,4 kB ID:	1682977


            Paskutinis taisė dondc; 2018.11.16, 10:18.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              LSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:
              Kas tos LSDininškės?

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Kas tos LSDininškės?
                Ką neteko tablečių su zuikučiais ragaut?
                Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Ką neteko tablečių su zuikučiais ragaut?
                  Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.
                  Viskas pagal schemutę.... Taip ir gaunasi

                  Comment


                    Tikiuosi pareportinat kas nusimanot?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kas tos LSDininškės?
                      Redagavau pranešimo tekstą kursyvu.

                      Dėl to staigoko vingio jie gali motyvuoti, kad „būtina sumažinti važiavimo greitį, nes pavojingas ruožas arčiau automobilių”, nors, tai kaip tik sukeltų Didesnę riziką išskristi į priešpriešinį eismą bei trūkčiojimus stabdant. Žiūrint gyvai, labiau užkliuvo šaligatvio plotis prieš viaduką ties vingiu – jau atrodo tikrai nenatūraliai per siauras, pėstieji kirs tiesiog dvirtakio posūkį. Jiems tokius lankus sunkiau įveikti nei dviračiui.

                      Kai pirmą (gal net ir antrą) kartą pamačiau panaikintą parkingą (gatvėje), labai juokas ėmė: „Kur tai matyta XXI a., naikint parkingą?!.”
                      Click image for larger version

Name:	Ties_Iki.jpg
Views:	1
Size:	164,1 kB
ID:	1683061

                      Comment


                        Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Tikiuosi pareportinat kas nusimanot?
                          Čiur ne aš. Jau nejauku būt tokiam hiperaktyviam, per skirtingas platformas... Šiaip tokiu vingiu, jie gal tikisi kompensuoti vairuotojams porą parkavimo vietų, bet tik tiek, nes po to prieš įvažiavimą juk vistiek negalima parkuotis 5 m.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.
                            Jei skatinama naudoti dviratį susisiekimui, t. y. visus metus, tai būtent ties viadukais visada greičiausiai susidaro plikledis. Modeliuokim taip: įvažiuoja vienas dviratininkas link viaduko, o kitas nuo slidaus viaduko bando išsukti – net prie minimalaus greičio būtent sukant vairą bei bet kuriuo atveju bent truputį užstabdžius, bus labai nestabilus dviratis ant asfalto, labai nesunkiai išrieda iš savo eismo krypties ir kabina tą įsukantį dviratininką. Pastarajam visiškai nepaliekama manevro laisvė ir tada arba įvažiuos į priešpriešinį auto eismą arba priekiniu ratu į bortą (jei toks bus įrengtas, kaip atskirimas) ir tada skris savo kūnu link automobilių. Kai išpopuliarės tokios kelionės, tai pagrindą sudarys labai nepatyrę dviratininkai, bet anksčiau ar vėliau ryšis išriedėt ir ant sniego, bet tikrai ne visi bus apsiskaitę, kaip "šipuoti" padangas ir pan.
                            Paskutinis taisė dondc; 2018.11.16, 10:50.

                            Comment


                              Kitą savaitę žadama paskelbti apie naujo dviračių tako tiesimo pradžią.

                              Mano spėjimas: Pilaitės pr. jungties.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.
                                Na, lygus dangtis aišku geriau nei įdubęs, bet visvien posūkyje ir šlapias bus slidus. Vistik tokių viražų reiktų vengti. Vakaruose pilna analogiškų pavyzdžių su įsiliejimais į gatvę, tereikia pasidomėti prieš darant.

                                Comment


                                  Vėl keis Gedimino prospekto trinkeles – dviratininkų takai taps šviesesni

                                  Kai iš pradžių padaroma kreivai, greitai ateina laikas, kai reikia daryti iš naujo. Važiuojant gerai pripūstomis padangomis Gedimino prospekto plytelių "lygumas" jaučiasi kaip reikiant.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79624865

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Vėl keis Gedimino prospekto trinkeles – dviratininkų takai taps šviesesni

                                    Kai iš pradžių padaroma kreivai, greitai ateina laikas, kai reikia daryti iš naujo. Važiuojant gerai pripūstomis padangomis Gedimino prospekto plytelių "lygumas" jaučiasi kaip reikiant.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79624865
                                    Galėjo parašyti - "tamsias granitines trinkeles - viso apie 7500 kv.m. panaudotos naujam Totorių g. remontui, kuris suremontuotas šiemet".

                                    768 tūkst. Eur už 2 km x 2 dviračių takus (tiksliau juostas).
                                    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.11.20, 11:15.

                                    Comment


                                      Kaip ir spėjau, pradedamas Pilaitės dviračių tako tiesimas nuo jau esamos jungties iki Spaudos g.:
                                      Pilaitiškių patogumui – naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                                      https://vilnius.lt/lt/2018/11/21/pil...esciuju-takas/

                                      Pilaitės prospekte pradėtas tiesti naujas daugiau kaip 1,5 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris drieksis nuo esamo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno ir Spaudos gatvių, o šalia jo atsiras ir naujas šaligatvis. Tiesiant naują taką, bus įrengtas ir dviračių eismui pritaikytas šviesoforas ties sankryžomis su V. Pociūno ir Sietyno gatvėmis. Takų įrengimui savivaldybė skyrė apie 740 tūkst. eurų.

                                      „Naujasis dviračių takas sujungs Pilaitės rajoną su miesto centru. Šiuo metu pradėtas įgyvendinti pirmasis etapas, o kitąmet prasidės darbai tiesiant ir likusią atkarpą palei T. Narbuto gatvę iki pat Konstitucijos prospekto. Tai pagrindinė miesto Vakarinės dalies jungtis su miestu, kuria galės naudotis keliasdešimt tūkstančių Pilaitės, Karoliniškių, Justiniškių, Viršuliškių dviratininkų ir pėsčiųjų. Naujas takas susijungs su jau nutiestais takais palei Laisvės prospektą bei ką tik baigta atkarpa Justiniškių gatvėje“, – sako susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas Anton Nikitin.

                                      Pavasarį Pilaitės prospekte šalia naujo dviračių ir pėsčiųjų tako bus pasodinta daugiau kaip 140 spygliuočių ir lapuočių medžių, dešimt kartų daugiau – virš 1000 – krūmų. Kad vilniečiai nauju dviračių ir pėsčiųjų taku judėtų saugiau, pavasarį čia švies 23 nauji ekonomiški LED šviestuvai. Raudono asfalto dviračių taku riedėti bus galima jau kitų metų vasarą.

                                      Šuo metu ardomi susidėvėję šaligatviai, įrenginėjami vejos bortai, o pavasarį bus pradėta kloti nauja raudono asfalto danga, klojami šaligatviai.

                                      Takas tiesiamas pagal gerąją vakarietiškų miestų praktiką: takas dviratininkams bus keliais centimetrais žemiau nei šaligatvis. Aukščio skirtumai tarp dviračių ir pėsčiųjų takų itin svarbūs, norint tinkamai atskirti skirtingu greičiu judančius srautus tam, kad būtų sumažintas konfliktinių situacijų skaičius, užtikrinamas sklandus ir patogus dviratininkų bei pėsčiųjų judėjimas būtent jiems numatyta infrastruktūra.

                                      <..>

                                      Comment


                                        Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".

                                        ---

                                        Dar dėl parkavimo vietų Lazdynuose priešais "Iki": pastarojo foto reportažo pirmoje foto įžiūrėjau, jog parkingas nepanaikintas, o tik įrengtas šonu, t. y. atidarant dureles nepaliekant jokios saugos zonos nuo dvirtakio. Net Naugarduko g. įrengia saugos zoną, o čia kaip Žvejų g. pagal seną projektą, o ten nesigauna tiesiog važiuoti savo eismo juosta, visada atsitraukiu į kairę, taip bauginant pėsčiuosius šalia jų važiuojant, o prasilenkiant su kitais dviračiais tenka rizikuot spaudžiantis prie priparkuotų automobilių.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".
                                          Pagal projektą tai dės gatvinius nuvažiavimo bordiūrus vienoje pusėje.
                                          Plukdytis betono gaminus laivais? Būtų žiauriai neekonomiška. Maksimalus svoris būtų viršytas dar net neužpildžius ketvirčio konteinerio, jau nekalbant apie telpančio krovinio vertę.
                                          Esmė ne tame, kad negali pasigaminti. Kai bus adekvatus poreikis, tai atsiras ir pasiūla. Dabar kas čia puls investuoti į naujas gamybos linijas, kai net neaišku ar bus tų užsakymų, kad jas atpirkti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X