Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Justiniškėse tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas
    Justiniškių rajone, tarp Rygos gatvės ir Laisvės prospekto, pradėtas tiesti naujas apie 2 km ilgio dviračių takas, o šalia jo – šaligatvis. Šis takas – pirmasis Justiniškių gatvės jungties su miesto centru etapas...


    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Naugarduko g.

      Comment


        Darbai Naugarduko gatvėje.

        Džiugu, kad Naugarduko gatvė tampa patogesne ir saugesne dviratininkams:



        Kiti vairuotojai parkuoja automobilius štai taip, nenorėdami rizikuoti automobilio šonais:


        Iš schemos (geltonas ženklas) neaišku, ar šioje vietoje irgi liks tik viena juosta, ar vis tik bus draudžiamas parkavimas kryptimi nuo centro ir palikta viena juosta sukantiems į kairę iš Naugarduko į Švitrigailos g.. Tikiuosi, kad antrasis variantas, nes kitaip važiuojant tiesiai ir į dešinę reikės apsišarvuoti kantrybe (šioje sankryžoje nemažai sukančių į kairę į Švitrigailos gatvę ir priešpriešinis srautas Naugarduko g. nuo centro).


        Nerandu projekto, bet bent ties sankryžomis būtinai turės įrengti kuoliukus ar kitus fizinius barjerus, nes šiuo metu dauguma automobilių ignoruodami ženklinimą ir toliau naudojasi dešiniąja kelio puse, kaip pirma juosta.


        Comment


          Štai taip vakarietiški sprendimai dūžta atsimušę į mūsų mentalitetą
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Štai taip vakarietiški sprendimai dūžta atsimušę į mūsų mentalitetą
            Yra monetos ir raktai, lengva prasieiti pro šonus.

            Civilizuotesnis būdas, tiesiog siusti policijai, ir po mažu viskas susitvarkys.
            Paskutinis taisė RokasLT; 2018.08.10, 13:59.

            Comment


              Sužymės parkavimo vietas ir bus aiškiau.

              Comment


                ten reiketu irengt guminius atmusejus isilgai to plataus balto zymejimo krastui ir bus isspresta problema

                Comment


                  Kaune tai jau buvo nujausta, kad pažymėjus dviračių juostas, automobiliai parkuosis ant jų, todėl buvo vykdoma akcija "Like Bike Kaunas", kur už ant tako priparkuotų automobilių buvo nuspręsta klijuoti spec. "Like Bike" lipdukus, kad nesilaiko eismo taisyklių ir bus bauda (ar kažkas tokio). Beje, pažymėjus šalia dviračių juostų parkavimo vietas, automobiliai dabar ant juostos lyg ir nebeparkuoja.

                  Berods buvo kažkada Naugarduko g. projektas čia įkeltas, tai berods matėsi, kad bus išskirtos atskiros juostos važiavimui, parkavimui ir dviračiams.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Sužymės parkavimo vietas ir bus aiškiau.
                    O per žiemą žymėjimas nusitrins ir bus kaip visada.

                    Comment


                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                      O per žiemą žymėjimas nusitrins ir bus kaip visada.
                      Ką? Iki Vilniaus žymėjimas plastiku dar neatėjo?

                      Comment


                        Turi būti vertikalūs barjerai - plastikiniai kuoliukai ar pan. Kitaip nieko nebus čia.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Ką? Iki Vilniaus žymėjimas plastiku dar neatėjo?
                          Nežinau plastiku ne plastiku, bet tiek tos pačios praplatintos Gedimino pr. linijos, tiek Kęstučio g. Žvėryne jau smarkiai išblukusios. Aš tiesiog taip ir matau, kaip ta "saugi zona" blunka akyse..

                          Comment


                            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                            Nežinau plastiku ne plastiku, bet tiek tos pačios praplatintos Gedimino pr. linijos, tiek Kęstučio g. Žvėryne jau smarkiai išblukusios. Aš tiesiog taip ir matau, kaip ta "saugi zona" blunka akyse..
                            Berods VMS minėjo, kad pernai viską dažė paprastais dažais, nes nespėjo paskelbti konkurso žymėjimui termoplastiku. Vistiek, turint omeny, kad Naugarduko g. pernai rekonstruota (ok, matyt tik "perasfaltuota"), buvo galima pasirinkti solidesnius sprendimus. Bent jau ties kryžkelėmis, perėjomis susiaurinti gatvę, įrengiant salas.

                            Comment


                              Visu pirma bet koks zymejimas ziema neveikia, jo tiesiog nesimato kai yra apsnigta. O ten kur priparkuotos masinos bus visada nenuvalyta ir zymejimo nesimatys. Na, kitavertus neaisku ar ziema del 2 dviratininku verta laikyt masinas toliau nuo krastu.
                              Bet koks zymejimas nusitrina, plastikas ne plastikas, vistiek isbluks su laiku. Kuoliukai maisys atidaryt duris. Man atrodo atmusejai yra logiskas sprendimas. Sniegui valyt netrukdys, nes masinos kurios ji valo vistiek niekada nedaeina iki pat bordiuru.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Štai taip vakarietiški sprendimai dūžta atsimušę į mūsų mentalitetą
                                Mentalitetas čia niekuom dėtas. Tiesiog šiai dienai neturime aiškių ženklinimo galimybių, kad visiems iš karto būtų aišku kaip čia organizuojamas eismas. Nėra ženklo, kuris nurodytų dviračių eismo juostą. Dviračių juosta kaip ir yra, tik kolkas niekaip aiškiai nepaženklinta. O tas geltonas "informacinis" skydas irgi nėra absoliučiai aiškus (juo labiau jis yra tik ties sankryžomis) ir KET toks nereglamentuotas.
                                Stovėjimo vietų ženklai likę, tai sunkoka suprasti kokių ten linijų pribraižė ir kaip jomis vadovautis. Sužymės stovėjimo vietas, visi apsipras ir neturėtų kilti problemų.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Mentalitetas čia niekuom dėtas. Tiesiog šiai dienai neturime aiškių ženklinimo galimybių, kad visiems iš karto būtų aišku kaip čia organizuojamas eismas. Nėra ženklo, kuris nurodytų dviračių eismo juostą. Dviračių juosta kaip ir yra, tik kolkas niekaip aiškiai nepaženklinta. O tas geltonas "informacinis" skydas irgi nėra absoliučiai aiškus (juo labiau jis yra tik ties sankryžomis) ir KET toks nereglamentuotas.
                                  Stovėjimo vietų ženklai likę, tai sunkoka suprasti kokių ten linijų pribraižė ir kaip jomis vadovautis. Sužymės stovėjimo vietas, visi apsipras ir neturėtų kilti problemų.
                                  Na taip, reikia reglamentuoti dviračio juostą ant kelio, panašiai kaip yra reglamentuota autobusų juosta.

                                  Kaune, vienoje gatvėje atsirado autobusų juostos ženklai, kurie kaip atskirą juostą, šalia autobusų juostos, išskiria ir dviračių juostą.

                                  Off topic: Manau, reikia autobusų juostos ženklus integruoti į kitus nuorodinius ženklus, o kaip atskirą ženklą (autobusų juosta) panaikinti. Pvz. vietoj žymėjimo "plyta tiesiai, posūkis į dešinę", būtų "autobusų juosta tiesiai, posūkis į dešinę". Reglamentuoti, jei naudojami autobusų ir dviračių simboliai nuorodiniuose ženkluose, ženklo fonas pasidarytų baltas (primintų senąjį nuorodinį ženklą - autobusų juosta).

                                  Ženklus 523, 524 (autobusų juosta) integruoti į 520 (eismo kryptys ir apribojimai). O 520 integruoti į 517/518, o 517/518 sujungti kaip tą patį reglamentuojančius, tik išplėčiant minėtomis funkcijomis
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.10, 15:09.

                                  Comment


                                    Sostinės Naugarduko gatvėje nauja eismo tvarka – automobiliams paliks po vieną eismo juostą

                                    Penktadienį pradėtas Naugarduko gatvės ženklinimas – anksčiau, šios gatvės atkarpoje nuo Smolensko g. iki Švitrigailos g. dvi eismo juostas kiekviena kryptimi turinčioje gatvėje, pirmąsias eismo juostas užimdavo šalia bordiūro pastatyti automobiliai. Savivaldybės nurodymu judėjimas šia gatve pradėtas keisti.

                                    Kelio žymėjimo darbus vykdančios įmonės UAB „Biseris“ projektų vadovas Gintaras Osikas paaiškino, kad nuo šiol šioje gatvėje liks tik po vieną eismo juostą kiekviena judėjimo kryptimi, kitoje – bus įrengtas dviračių takas ir automobilių stovėjimo vietos...
                                    Yra nuotraukų.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Bus papildomas atskyrimas:
                                      Judant į gatvės centrą, lygiagrečiai, bus padaryta salelė, kuri atskirs automobilius nuo dviračių tako, o kita įmonė įrengs papildomą atskyrimą, kuris užtikrins didesnį dviratininkų saugumą

                                      Comment


                                        Čia žymima dažais, kaip ir kitur dviračių takuose. Dėl kelių priežasčių: plastiką sunku nulupti, jeigu po metų būtų nuspręsta perdaryti (žr. Islandijos pavyzdį kaip dažnai perdaroma); termoplastikas iškilus, gali būti pavojingas dviratininkams su siaurais ratais.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          termoplastikas iškilus, gali būti pavojingas dviratininkams su siaurais ratais.
                                          Didesnė bėda ne iškilumas, o slidumas kai šlapia. Iškilumas nebent sumažina komfortą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X