Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Chuliganiškas arba pavojingas, kažkuris iš šių dviejų. Abiem atvejais teises atima

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Kodėl ne? Pagal KET antra juosta skirta lenkimui, tai žmogus ja ir važiavo norėdamas aplenkti priešais važiuojantį automobilį. Kodėl jis turėjo rikiuotis į pirmą juostą jeigu dar nebuvo atliktas lenkimas, čia jokio KET pažeidimo nėra ir netgi morališkai pasielgta teisingiau, nei rikiuotis į pirmą ir ten bandyti nesaugiai visus apvažiuoti. Rikiuotis ir lenkti (tiksliau techniškai apvažiuoti) juosta iš dešinės nesaugu, Vokietijoje netgi draudžiama.
      Tai taip galima kažką "lenkti" iki pat Kauno. Turi būti paprasta taisyklė: dešinėje tuščia - be filosofijų rikiuojies į dešinę. Bet pas mus įprasta: "kas kad tuščia, bet aš vėl kažkada lenksiu, tai nesirikiuosiu niekur". Va tada ir važiuoja kamščiai antra juosta, o pirma tuščia. Galima persirikiuoti į pirmą kad ir 5 sekundėm, aplenks kuris greičiau važiuoja, ir vėl grįši į antrą. Bet daugeliui tai tiesiog misija neįmanoma taip padaryt.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Tai taip galima kažką "lenkti" iki pat Kauno. Turi būti paprasta taisyklė: dešinėje tuščia - be filosofijų rikiuojies į dešinę. Bet pas mus įprasta: "kas kad tuščia, bet aš vėl kažkada lenksiu, tai nesirikiuosiu niekur". Va tada ir važiuoja kamščiai antra juosta, o pirma tuščia. Galima persirikiuoti į pirmą kad ir 5 sekundėm, aplenks kuris greičiau važiuoja, ir vėl grįši į antrą. Bet daugeliui tai tiesiog misija neįmanoma taip padaryt.
        ta prasme iki Kauno? tai kai apsilenkei lėtesnį tuomet ir rikiuojiesi į dešinę. Kodėl tu turi rikiuotis ir praleisti kažką kas tave iš galo prisiveja tik dėl to kad turėjo laisvos erdvės iki prisivydamas važiuoti greičiau, nors galbūt tu dar greičiau už jį važiuotum, jeigu prieš tave irgi būtų laisva? Jeigu nenori greičiau važiuoti, tuomet taip, rikiuojiesi į dešinę. Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.

        Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.

        Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
        Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.
        Paskutinis taisė themanual; 2019.10.12, 00:12.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          ta prasme iki Kauno? tai kai apsilenkei lėtesnį tuomet ir rikiuojiesi į dešinę. Kodėl tu turi rikiuotis ir praleisti kažką kas tave iš galo prisiveja tik dėl to kad turėjo laisvos erdvės iki prisivydamas važiuoti greičiau, nors galbūt tu dar greičiau už jį važiuotum, jeigu prieš tave irgi būtų laisva? Jeigu nenori greičiau važiuoti, tuomet taip, rikiuojiesi į dešinę. Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.

          Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.

          Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
          Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.
          Aš nesuprantu, kam tokie išvedžiojimai ir fantazijos, jei pats sakote yra KET.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.
            .
            Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?

            Comment


              Visada galvojau, kad tai nelegalu ir Lietuvoje. Mano Golfo net automatinis cruise control neleidžia lenkti pirma juosta.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Visada galvojau, kad tai nelegalu ir Lietuvoje. Mano Golfo net automatinis cruise control neleidžia lenkti pirma juosta.
                Kažkada vokiečiai per laidą aiškino, kada nėra draudžiama lenkti iš dešinės. Kiek pamenu, viena iš situacijų yra ta, kad yra stipriai apkrautas kelias, tu važiuoji pirma juosta leistinu greičiu, o antra juosta važiuoja mažiau leistino ‐ abi juostos skirtos važiavimui ta pačia kryptimi.

                Lietuvoje lenkimo sąvoka apima tik išvažiavimą į priešpriešinį eismą.
                Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.12, 09:15.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
                  O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
                    Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas
                      Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
                        Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.
                          Mano klausimas buvo gana paprastas: žuvusių ir sužeistų žmonių skaičius toje sankryžoje.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	KET pasikeitimai nuo 2019 m. lapkričio 1 d-1.jpg
Views:	0
Size:	95,9 kB
ID:	1759200

                            Comment


                              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                              Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?
                              Kiek aš domėjausi atskirų šalių KET specifika, tai, manau, kai tai specifinės taisyklės nurodomos Vokietijos autobahn'uose, o ne visuose keliuose . Čia draudžiama angliškai pass važiuojančius dešinėje juostoje, jei nėra lėto eismo (kamščio). Google pilna nuorodų, pvz: https://www.german-way.com/travel-an...-the-autobahn/

                              Comment


                                Sveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
                                https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo

                                yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
                                Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.

                                Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Sveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
                                  https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo

                                  yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
                                  Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.

                                  Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?
                                  KET tai nepamenu, kad būtų parašyta, kad taip būtų leidžiama užimti A juostą.
                                  Peržiūrėjau iš viršaus tą sankryžą, tai kaip suprantu idėją, A juosta turi būt laisva, nes autobusas neturėtų stovėti kamštyje kartu su automobiliais, o kam reikia, užima juostas tiesiai ir į dešinę. A juosta už sankryžos taip pat nesibaigia, tiesiog "persirikiuoja" į pirmą juostą. Tas persirikiavimas būtų labiau erzinantis dalykas.

                                  Pamąsčiau ar galima būtų perdaryti taip? Tiesa, nesekiau diskusijų ar savivaldybė jau kažką žada daryti su ženklinimu, Mada kaip raktinis žodis yra girdėtas diskusijose, bet konteksto neprisimenu, nes ir pati vieta man negirdėta
                                  Click image for larger version  Name:	zenklai9.jpg Views:	1 Size:	136,5 kB ID:	1763091
                                  A juosta perkelti į antrą juostą už sankryžos ir atskirti barjeru. Ties barjero pabaiga ir įvažiavimu į Madą, A juostos ir paprasta juosta susikeistų vietomis, nes nueitų į stotelę. Tiesa A juosta būtų atskirta ištisine linija ir ne iš barjero pusės. Tiesa, pirma juosta į dešinę padaryti galimybę važiuoti tiesiai link Mados.

                                  Arba A juosta užsibaigia prieš pat įvažiavimu į Madą, o už įvažiavimo barjeru atskirtos dvi atskiros juostos. Stotelėje sustojusį transportą aplenkiant antra juosta. Ten kur daugmaž baigiasi stotelės zona, baigiasi barjeras, nors įvertinus įvažas, barjeras galėtų tęstis iki pat artimiausios sankryžos, nes nuo Viršuliškių skg. atvažiavusiam transportui nėra sąlygų būtinam poreikiui apsisukti.
                                  Click image for larger version

Name:	zenklai9.jpg
Views:	0
Size:	171,4 kB
ID:	1763092
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.17, 01:31.

                                  Comment


                                    Pirma juosta tiesiai ten tikrai negalima leisti, išsukimas į dešinę gan trumpas ir panaikinus žalią rodyklę lentelėje ir taip gali blokuoti A juostą "uodega".

                                    Paprasčiau būtų uždaryti tą įvažiavimą į PC Mada. Dešinėje nuotraukos pusėje matosi puiki alternatyva į aikštelę apvažiuojant pėsčiųjų perėją nuo VT stotelės iki PC Mada. Dabar bereikalingos konfliktinės zonos, ypač jei daug tokių važiuojančių A juosta tiesiai.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.

                                      Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.
                                      Na taip, bet mūsų vairuotojai sugeba ir G.V. padaryti tris juostas iš dvejų ir senamiestyje varo tranzitu, jau nekalbant apie visus shortcut'us per kiemus. Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Na taip, bet mūsų vairuotojai sugeba ir G.V. padaryti tris juostas iš dvejų ir senamiestyje varo tranzitu, jau nekalbant apie visus shortcut'us per kiemus. Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
                                        Jeigu gatvės nebūtų per plačios (t.y. atitiktų savo kategorijos reikalavimus), tai tokių (3 juostų vietoje 2) bajerių nebūtų.

                                        Comment


                                          Išsprendė KET galvosūkį dėl posūkio į kairę: keturiose sankryžose policija baudų nedalins
                                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82947395

                                          Comment

                                          Working...
                                          X