Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    UK už tai būtų garantuotas teisių atėmimas, baudžiakas ir gal dar daugiau reikalų. Klausimas, kaip toks elgesys traktuojamas Lietuvoje?
    Chuliganiškas vairavimas tai tikrai. Nežinau kokia bauda už tai.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Chuliganiškas arba pavojingas, kažkuris iš šių dviejų. Abiem atvejais teises atima

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Kodėl ne? Pagal KET antra juosta skirta lenkimui, tai žmogus ja ir važiavo norėdamas aplenkti priešais važiuojantį automobilį. Kodėl jis turėjo rikiuotis į pirmą juostą jeigu dar nebuvo atliktas lenkimas, čia jokio KET pažeidimo nėra ir netgi morališkai pasielgta teisingiau, nei rikiuotis į pirmą ir ten bandyti nesaugiai visus apvažiuoti. Rikiuotis ir lenkti (tiksliau techniškai apvažiuoti) juosta iš dešinės nesaugu, Vokietijoje netgi draudžiama.
        Tai taip galima kažką "lenkti" iki pat Kauno. Turi būti paprasta taisyklė: dešinėje tuščia - be filosofijų rikiuojies į dešinę. Bet pas mus įprasta: "kas kad tuščia, bet aš vėl kažkada lenksiu, tai nesirikiuosiu niekur". Va tada ir važiuoja kamščiai antra juosta, o pirma tuščia. Galima persirikiuoti į pirmą kad ir 5 sekundėm, aplenks kuris greičiau važiuoja, ir vėl grįši į antrą. Bet daugeliui tai tiesiog misija neįmanoma taip padaryt.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

          Tai taip galima kažką "lenkti" iki pat Kauno. Turi būti paprasta taisyklė: dešinėje tuščia - be filosofijų rikiuojies į dešinę. Bet pas mus įprasta: "kas kad tuščia, bet aš vėl kažkada lenksiu, tai nesirikiuosiu niekur". Va tada ir važiuoja kamščiai antra juosta, o pirma tuščia. Galima persirikiuoti į pirmą kad ir 5 sekundėm, aplenks kuris greičiau važiuoja, ir vėl grįši į antrą. Bet daugeliui tai tiesiog misija neįmanoma taip padaryt.
          ta prasme iki Kauno? tai kai apsilenkei lėtesnį tuomet ir rikiuojiesi į dešinę. Kodėl tu turi rikiuotis ir praleisti kažką kas tave iš galo prisiveja tik dėl to kad turėjo laisvos erdvės iki prisivydamas važiuoti greičiau, nors galbūt tu dar greičiau už jį važiuotum, jeigu prieš tave irgi būtų laisva? Jeigu nenori greičiau važiuoti, tuomet taip, rikiuojiesi į dešinę. Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.

          Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.

          Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
          Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.
          Paskutinis taisė themanual; 2019.10.12, 01:12.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            ta prasme iki Kauno? tai kai apsilenkei lėtesnį tuomet ir rikiuojiesi į dešinę. Kodėl tu turi rikiuotis ir praleisti kažką kas tave iš galo prisiveja tik dėl to kad turėjo laisvos erdvės iki prisivydamas važiuoti greičiau, nors galbūt tu dar greičiau už jį važiuotum, jeigu prieš tave irgi būtų laisva? Jeigu nenori greičiau važiuoti, tuomet taip, rikiuojiesi į dešinę. Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.

            Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.

            Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
            Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.
            Aš nesuprantu, kam tokie išvedžiojimai ir fantazijos, jei pats sakote yra KET.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.
              .
              Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?

              Comment


                Visada galvojau, kad tai nelegalu ir Lietuvoje. Mano Golfo net automatinis cruise control neleidžia lenkti pirma juosta.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Visada galvojau, kad tai nelegalu ir Lietuvoje. Mano Golfo net automatinis cruise control neleidžia lenkti pirma juosta.
                  Kažkada vokiečiai per laidą aiškino, kada nėra draudžiama lenkti iš dešinės. Kiek pamenu, viena iš situacijų yra ta, kad yra stipriai apkrautas kelias, tu važiuoji pirma juosta leistinu greičiu, o antra juosta važiuoja mažiau leistino ‐ abi juostos skirtos važiavimui ta pačia kryptimi.

                  Lietuvoje lenkimo sąvoka apima tik išvažiavimą į priešpriešinį eismą.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.12, 10:15.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
                    O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
                      Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas
                        Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
                          Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.
                            Mano klausimas buvo gana paprastas: žuvusių ir sužeistų žmonių skaičius toje sankryžoje.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	KET pasikeitimai nuo 2019 m. lapkričio 1 d-1.jpg
Views:	2
Size:	95,9 kB
ID:	1759200

                              Comment


                                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?
                                Kiek aš domėjausi atskirų šalių KET specifika, tai, manau, kai tai specifinės taisyklės nurodomos Vokietijos autobahn'uose, o ne visuose keliuose . Čia draudžiama angliškai pass važiuojančius dešinėje juostoje, jei nėra lėto eismo (kamščio). Google pilna nuorodų, pvz: https://www.german-way.com/travel-an...-the-autobahn/

                                Comment

                                Working...
                                X