Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau, ims tik dalį kur kertasi su gatve ar visą sklypą? Kai užsistatys sklypas tarp Quadrumo ir Arfos Lvovo 59 pavirs labai perspektyviu sklypu ir dabar spėju nemažai kainuoja.
    Nežinau, reikia skaityti dokumentus, o jie ilgi

    Comment


      #62
      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
      Nelabai supratau, ims tik dalį kur kertasi su gatve ar visą sklypą? Kai užsistatys sklypas tarp Quadrumo ir Arfos Lvovo 59 pavirs labai perspektyviu sklypu ir dabar spėju nemažai kainuoja.
      Per posėdį sakė, kad paims tik sklypų dalis.

      Comment


        #63
        Įdomu, kad Lvovo g. 59 brėžiniuose nurodytos perspektyvinės jungtys per Nerį nuo Vaižganto IR Mečetės gatvių.

        Comment


          #64
          Parašė IksEr Rodyti pranešimą
          Įdomu, kad Lvovo g. 59 brėžiniuose nurodytos perspektyvinės jungtys per Nerį nuo Vaižganto IR Mečetės gatvių.
          Ten turbūt nurodyti variantai: tiesiant tiesų arba lenktą tiltą. Tikrai nebūtų dviejų jungčių

          Comment


            #65
            Algimantas Nasvytis, Vytautas Brėdikis, Vytautas Edmundas Čekanauskas. Vilniaus miesto centro detaliojo plano ir užstatymo projektas, 1972 m.



            Šaltinis
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #66
              Vienas esminių trukdžių plėtrai Šnipiškėse yra infrastruktūros nebuvimas. Kiek laiko jau kalbama apie Kernavės gatvę? Kitas gatves? Iškilo neseniai apie 250 butų Linkmenų g. Dar tiek pat kyla šalia. O ką savivaldybė daro dėl gatvių? Kol kas nieko. Bus įdomu stebėti, kaip visi tie 500 butų bandys maža Linkmenų gatvele kur nors nuvažiuoti esant intensyviam eismui. Automatiškai, būdamas vystytojas ar norėdamas pirkti ten būstą gali pradėti galvoti, kad gal reiktų ieškoti kur nors kitur, nes ten sunkus susisiekimas, o vavivaldybės planai jau 20 metų apsiriboja frazėmis "planuojame ateityje statyti". Šnipiškių planai pirmą kartą pristatyti apie 2000 metus. Nuo to laiko pristatyta daug objektų, rajonas pradėjo realiai traukti investicijas, bet infrastruktūra beveik nepakito, nes savivaldybė vis "planuoja per ateinančius kelis metus" statyti.

              Į Šiaurę nuo Europos statyti galima ir reikia, bet ten visų pirma reikia pastatyti adekvatų gatvių tinklą, kurio dabar nėra.

              Tiesa, kaip Pedigree minėjo, Vilnius yra vienas rečiausiai apgyvendintų miestų. Dėl ko yra visiškai outrageous, kad eismo situacija yra tokia baisi, o infrastruktūra neadekvati, išskyrus vieną kitą projektą su ES pinigais. Kas bus, kai ES pinigai baigsis?

              Comment


                #67
                Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?

                Comment


                  #68
                  Visuomenės informavimas apie numatomą Kernavės g. nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Vilniuje, projektavimą

                  http://www.vilnius.lt/index.php?1567253600

                  Comment


                    #69

                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Visuomenės informavimas apie numatomą Kernavės g. nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Vilniuje, projektavimą

                    http://www.vilnius.lt/index.php?1567253600
                    Trijų juostų gatvelė... Jau beveik ilgiuos Zuoko laikų...
                    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 22:28. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      #70

                      O Kernavės g. galėtų tikrai būti bent 4 eismo juostų, juk žino, kad NMC plėtra vyksta, negi sunku numatyti ateities srautus? Nebent tokių alternatyvių 3 juostų gatvių ateityje ten atsiras daugiau. Tiesa, kad Kernavės g. taip lengvai per privačius sklypus pasieks Ozo g. kaip kažkada planuota, nebelabai tikiu
                      Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 22:28. Priežastis: Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #71
                        Taigi juk parašyta pdf'e kodėl 3, o ne 4 juostos.

                        Comment


                          #72
                          Aleliuja! Pagaliau du svarbūs infrastruktūros projektai pajudėjo iš mirties taško. Vienas labiau (Narbuto viadukas, apie jo įrengimą bent jau viešai kalbama), kitas bent projektu (Kernavės g.).

                          Abu geri. Narbuto g. vis dėl to yra logikos nestatyti automobilių viaduko, siekiant išvengti tranzito susiformavimo per miegamuosius rajonus. Nors tokia jungtis būtų patogi daug kam, bet būtų turbūt praktiškai neįmanoma sukontroliuoti eismo srautų. Nepadėtų ženklai (žr. Vilniaus g., kur visi važiuoja tranzitu, nors draudžiama).

                          Kernavės g. parodo pasikeitusią miesto strategiją nestatyti Kernavės tilto. Priešingu atveju ji būtų 4 juostų. Na, bet gerai bent tai, kad daroma tai, apie ką kalbama.

                          Galiausiai smagu, kad abiejuose projektuose yra dėmesys pėstiesiems ir dviratininkams.

                          Comment


                            #73
                            Išties gaila, kad nepaliekama vietos automobiliniam viadukui Narbuto perėjoje.

                            Tačiau man kur kas didesnį susirūpinimą kelia tai, kad Konstitucijos prospekte atsiras dar vienas šviesoforas, vos šimto metrų atstumu nuo Quadrumo šviesoforo. Čia tiesiog fail. Nebuvo galima statant Quadrumą iškart ir padaryti Kernavės gatvės dalelę?
                            Na ir kaip besidominčiam VT, keistai atrodo stotelių išdėstymas prie Konstitucijos prospekto/Kernavės gatvės sankryžos. Galėjo būti persėdimų mazgas ''Nacionalinė dailės galerija'', dabar stotelė Panoramos kryptimi perkelta už Quadrumo, o būsima stotelė Kernavės gatvėje irgi atitraukta nežinia kur.
                            Ir dar: po būsima Kernavės/Konstitucijos prospekto sankryža yra nenaudojama požeminė perėja. Būtų tikrai labai gaila, jei ji taip ir nebūtų naudojama pagal paskirtį.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              #74
                              /\ ta dalis tarp Konstitucijos pr. ir Lvovo g. yra perspektyvinė. Dabar projektuojama bus tik dalis nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Taip, kad ta jungtis prie Quadrum taps svarbia norint papulti į Kernavės g.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #75
                                Pagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.

                                P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Pagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.

                                  P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.
                                  Jei nėra Kernavės tilto tai tas tunelis būtų absurdas. Upės gatvė neturi normalių pralaidžių jungčių.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                    Jei nėra Kernavės tilto tai tas tunelis būtų absurdas. Upės gatvė neturi normalių pralaidžių jungčių.
                                    Yra gi dar idėja statyti perstatyti Baltąjį tiltą arba statyti naują tiltą prie pat jo. Tuomet jungtis per Upės g. atsirastų. Juolab kad buvo numatyta ir Upės g. - Linkmenų g. jungtis.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Yra gi dar idėja statyti perstatyti Baltąjį tiltą arba statyti naują tiltą prie pat jo. Tuomet jungtis per Upės g. atsirastų. Juolab kad buvo numatyta ir Upės g. - Linkmenų g. jungtis.
                                      Baltasis bus pakeltas ir išliks pėsčiųjų tiltu. Kernavės tilto naujame BP siūloma atsisakyti.

                                      Comment


                                        #79
                                        Yra 1000 kartų svarbesnių objektų nei Kernavės tiltas.
                                        Ir iš vuiso reikia ištrenkti ministerijas ir jų prielypus kur nors už VA , gal prie VSD ir natūraliai sumažės kamščiai ryte, vakare.

                                        Comment


                                          #80
                                          Pristatyta, kaip atrodys pertvarkyta Kernavės gatvė
                                          Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė apie naujai formuojamą gatvę, kuri turėtų sujungti Lvovo ir Žalgirio gatves.
                                          Paminėtina, jog ši gatvė turėtų tapti ganėtinai svarbi sprendžiant eismo kamščių problemą, kuri ypač opi tampa Konstitucijos prospekte piko metu. Be to, ši gatvė tuo pačiu leis Šnipiškes dar labiau priartinti prie miesto ir sujungti su aplinkinėmis gatvėmis asfalto danga.


                                          Po projektinio siūlymo analizės ir sprendinių aptarimo, buvo nutarta, jog gatvė turėtų būti 3 eismo juostų su dviračių taku nuo Žalgirio iki Lvovo gatvės. Dabartinėje Kernavės gatvės vietoje yra duobėta žvyro danga. Visas naujai statomos gatvės ilgis turėtų būti 680 metrų ilgio, o minėtoje atkarpoje numatomos net penkios viešojo tranporto stotelės.
                                          Viešas projekto pristatymas numatytas miesto savivaldybės patalpose 2017 m. rugsėjo 7-ąją.

                                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ernaves-gatve/ .
                                          Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 22:41. Priežastis: Pridėta citata ir brėžiniai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X