Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.

    Comment


      #62
      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      ...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
      Tai va, jeigu būtu... bet nėra...
      2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #63
        Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
        Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.

        Comment


          #64
          Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.

          2012-06-19
          Prasideda rekonstrukcijos darbai kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože

          Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
          (...)
          Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.

          http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...a_ruoze_/11753

          Comment


            #65
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
            Turbūt per Biržus greičiau važiuot.

            Comment


              #66
              Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:

              Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.

              6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
              6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
              6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
              7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.


              2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
              2.1. Kelio kategorija - IIa
              2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
              2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
              2.4. Kelio plotis m 16,75
              2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
              2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
              2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
              2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
              2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
              2.10. Viadukas vnt. 2
              2.11. Tiltas vnt. 2
              2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

              Comment


                #67
                /\ Ačiū už naujieną.
                Įdomu, ar iš karto bus išpirkti sklypai 2x2 kelio statybai

                Comment


                  #68
                  Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.

                  Comment


                    #69
                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
                    Kadangi tai Via Baltica dalis, gali būti, kad ten kada nors bus norima statyti 2x2, dėl ko gal ir būtų logiška, jeigu žemę išpirktų būtent 2x2, taip išvengiant galimų išlaidų dėl žemės pirkimo ateityje.

                    Comment


                      #70
                      Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.

                      Comment


                        #71
                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                        Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
                        Poreikis yra. Ir yra dabar. Ir buvo nuo pat pradžios. Ir pralaidumai bei srautai čia ne prie ko. To reikia dėl saugumo.

                        Comment


                          #72
                          Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.

                          Comment


                            #73
                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
                            Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".

                            Comment


                              #74
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".
                              Reiktų įvertinti dar ir tokį faktorių, jog pati infrastruktūra sukuria poreikius, o ne tik yra skirta esamiems poreikiams patenkinti. Kai kuriose šalyse plynuose laukuose tiesiamos gatvės ateities investicijoms.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.08, 22:54.
                              Flickr

                              Comment


                                #75
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".
                                As niekada neperku to ko man nereikia...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                  As niekada neperku to ko man nereikia...
                                  Jūs galite nepirkti, nieks Jums neliepia, bet žianat kai kurių lietuvaičių gobšumą, kai dėl ilgesnio lito gali blokuoti bet kokią plėtrą, nors ji būtų svarbi milijonui kitų žmonių, pradėti žemės išpirkimu pats laikas.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Taip, Kaunas-Suvalkai-Varšuva jau turi būti automagistralė, nes eismo intensyvumas vis auga ir jau net 2+1 tipo kelio variantas su tvorele (nuoroda) ateityje taptų nepatogus ir avaringumas augtų). Manau toks kelias tiktų mažesnio intensyvumo magistraliniams keliams (tokiems, kaip Sitkūnai-Panevėžys, Panevėžys-Ryga), vėliau matant, kad analogiška situacija vystosi ir tuose ruožuose būtų rekonstruojami ir tie keliai
                                    Panevėžys - Ryga mažesnio intensyvumo ? Siūlyčiau neskleist dezinformacijos, nes A10 Panevėžys - Pumpėnai ruože srautas didesnis nei A5 dalyje nuo sienos su Lenkija iki sankryžos su A7. Tiesa, paėmus bendrą vaizdą, Panevėžys - Ryga, arčiau sienos su Latvija, jau gerokai mažiau intensyvesnis.



                                    2011 m., LAKD.
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.18, 11:12.

                                    Comment


                                      #78
                                      Teorija ir praktika yra du skirtingi dalykai. Ir tik labai siauro mastymo žmogus gali nekreipti dėmesio į vieną ar kitą pusę ir vadovautis tik teorija arba tik praktika. Skaičiai kartais ne viską mato, tai yra tik sausa teorijos dalis.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                        Teorija ir praktika yra du skirtingi dalykai. Ir tik labai siauro mastymo žmogus gali nekreipti dėmesio į vieną ar kitą pusę ir vadovautis tik teorija arba tik praktika. Skaičiai kartais ne viską mato, tai yra tik sausa teorijos dalis.
                                        Tiesa. Nors galėtume ir įvykusius eismo įvykius paversti skaičiais. Kiekvienas žuvęs žmogus - nesumokėti mokesčiai ir nesukurtas BVP.

                                        Comment


                                          #80
                                          Kelias A10 Panevėžys - Saločiai / Grenctāle - Ryga
                                          Foto 2014.08


                                          Ruožas, kuriame panaikintas lenkimas.
                                          Padaryta salelė ir pastatyta tvora.




                                          Per vidurį raudonai pažymėta nelenkimo zona. Sumažinti kelkraščiai. Nugradant buvusias kelkraščio juostas sugadinta danga (išgamdyti grioviai - panašiai kaip kai kuriose Vilniaus gatvėse).




                                          Pasvalio rajono riba


                                          Ten, kur yra platesni kelkraščiai, naudojamas "latviškas lenkimas" (nors važiuoji savo juosta, reikia trauktis į kelkraštį, nes iš priekio kas nors lenkia)


                                          Raubonys. Sankryža į Biržus




                                          Saločių sakryža


                                          Pasienis. Saločiai / Grenctāle


                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.08.26, 20:51. Priežastis: A10

                                          Comment

                                          Working...
                                          X