Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Geriau nelauk. Girdėsi puikiai, tiek statybų metu, tiek poto
    Galiu pridurti, kad Žalgirio arenos ventiliatoriai renginių metu Žaliakalnyje (Vaižganto g.) girdisi puikiai, o atstumas tai >1km
    Gyvenu daug arčiau arenos, ir jokie ventiliatoriai nesigirdi , nebent ne iš tos pusės jie įrengti.

    Comment


      Šiaip daugiausia pliusai piliamiesčiui dėl šito tilto: atsiranda greitesnis privažiavimas iš kairiojo Nemuno kranto, tobulėja aplinkinė infrastruktūra, daugiau paskatų vystytis kokybiškai kaimynystei. Aišku prisidės šiek tiek tranzito į Varnių ar Šilainių kryptis.

      Comment


        Kaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/

        Comment


          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
          Kaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/
          Aš Kėdainių gatvės tiltą kartu su keletu sutvarkytų jungčių matau kaip galimybę nukrauti tranzitą nuo Centro, tuo pačiu apribojant eismą miesto centre. Siūlyčiau esamas labai plačias gatves miesto Centre (Birštono, KM pr.) siaurinti, paversti ramiomis gatvėmis su želdynais. Pvz. Birštono gatvėje per vidurį suformuoti parkelį su dviračių takais, nes šonai jau sutvarkyti Šv. Gertrūdos g. atimti po vieną juostą, taip pat daugiau vietos atiduodant pėstiesiems. KM pr. irgi paversti tokiu kaip ir parkeliu, Santakos parko tęsiniu, visiškai nenaikinant čia eismo. Reiktų truputį praplatinti H. ir O. Minkovskių g. Dar turbūt nutiesti jungtį tarp Kėdainių gatvės tilto ir Varnių g.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Aš Kėdainių gatvės tiltą kartu su keletu sutvarkytų jungčių matau kaip galimybę nukrauti tranzitą nuo Centro, tuo pačiu apribojant eismą miesto centre. Siūlyčiau esamas labai plačias gatves miesto Centre (Birštono, KM pr.) siaurinti, paversti ramiomis gatvėmis su želdynais. Pvz. Birštono gatvėje per vidurį suformuoti parkelį su dviračių takais, nes šonai jau sutvarkyti Šv. Gertrūdos g. atimti po vieną juostą, taip pat daugiau vietos atiduodant pėstiesiems. KM pr. irgi paversti tokiu kaip ir parkeliu, Santakos parko tęsiniu, visiškai nenaikinant čia eismo. Reiktų truputį praplatinti H. ir O. Minkovskių g. Dar turbūt nutiesti jungtį tarp Kėdainių gatvės tilto ir Varnių g.
            Ar siūlei savivaldybei?

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Ar siūlei savivaldybei?
              Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.01, 20:03.

              Comment


                Tilto statybos Kaune atidedamos, priežastis – erzinanti
                Prieš dvejus metus vadinamojo Kėdainių tilto projekto konkursą laimėję architektai baigia rengti statinio techninį projektą. Kauno valdžia jau dėlioja planus pradėti statybas, tačiau tai įvyks gerokai vėliau, negu planuota.

                Kauno savivaldybės vadovai mano, kad Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio 430 metrų ilgio tilto statyba galėtų prasidėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Darbams ketinama išleisti iki 35 mln. eurų...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Kaip nekaunietis nesuprantu, kodėl tiltas vadinamas Kėdainių, jei Kėdainių gatvė gana tolokai nuo pakrantės?

                  Comment


                    Jau net nestebina daugelio projektu velavimai.Pamatysit,mokslo sala bus vel nukelta n laiko i ateiti,garantuoju.
                    i

                    Comment


                      Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                      Jau net nestebina daugelio projektu velavimai.Pamatysit,mokslo sala bus vel nukelta n laiko i ateiti,garantuoju.
                      i
                      Tokie vėlavimai, o dar ir visokie rajono pajungimai, kai gyventojai prieštarauja, gali rimtai pakenkti valdžios reitingams. Panašu, kad valdžios sėkmės ir populiarumo apogėjus pasiektas

                      Comment


                        Tai kokia ta priezastis taip ir neparašyta.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
                          Tiltas per Nerį yra numatytas sujungiant Baltų prospektą su Žeimenos gatve, dar viena alternatyva yra Kuršių gatvę sujungiant su Šiaurės prospektu.
                          O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.
                            Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Kaip nekaunietis nesuprantu, kodėl tiltas vadinamas Kėdainių, jei Kėdainių gatvė gana tolokai nuo pakrantės?
                              kiek aš žinau pastačius šį tiltą būtų modernizuota ir Kėdainių gatvė, kad didžioji dalis Šilainių eismo būtų nukreipta per Kėdainių gatvę, taip pat pagerintas susisiekimas su Varnių g.
                              O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                kiek aš žinau pastačius šį tiltą būtų modernizuota ir Kėdainių gatvė, kad didžioji dalis Šilainių eismo būtų nukreipta per Kėdainių gatvę, taip pat pagerintas susisiekimas su Varnių g.
                                O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.
                                Taip, bet nuo Kėdainių g. nėra tiesioginės jungties link kranto. Arba ten reikia griauti pramoninį kvartalą. Tai ir lieka neaišku, kas ten sumanyta. Projektinių pasiūlymų irgi nerandu.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Taip, bet nuo Kėdainių g. nėra tiesioginės jungties link kranto. Arba ten reikia griauti pramoninį kvartalą. Tai ir lieka neaišku, kas ten sumanyta. Projektinių pasiūlymų irgi nerandu.
                                  Įtariu, kad originalus planas buvo ištiesinti Kėdainių g. ir sujungti ją su Brastos dar prieš kertant Raudondvario pl. Plane matosi, kad ten kur galėtų eiti menamoji gatvė nėra suformuota sklypų.

                                  Click image for larger version

Name:	image_92993.png
Views:	1
Size:	244,7 kB
ID:	1759884

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.
                                    Neįvertinant infliacijos Nebent technologijos labai atpigs.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Įtariu, kad originalus planas buvo ištiesinti Kėdainių g. ir sujungti ją su Brastos dar prieš kertant Raudondvario pl. Plane matosi, kad ten kur galėtų eiti menamoji gatvė nėra suformuota sklypų.

                                      Click image for larger version

Name:	image_92993.png
Views:	1
Size:	244,7 kB
ID:	1759884
                                      Na ten vanduo buvo isvis.. paziurek senesnius zemelapius..

                                      Comment


                                        Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

                                        Ištrauka:
                                        Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

                                        Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                                          Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

                                          Ištrauka:
                                          Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

                                          Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
                                          Čia iš vis kažkoks fantastikos perlas. Vien pastatyti Kėdainių tiltą nepakanka, viena, kelias, kuris remiasi į kairį Nemuno krantą tuneliu lipa aukštyn link I-mojo forto, liejasi į kažkokias nereikšmingas gatveles ir...
                                          O Šilainius ar Varnių gatvę vėlgi pasiekiama tik tuneliais. Utopija, kaip ir tiltas.
                                          Keliauju per Lietuvą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X