Tai miesto infrastruktura priklauso nuo pinigu. Kiek ju yra, tokia ir infrastrukturos kokybe.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
8 tiltai (5 vien per Nemuną) yra mažai? Kijeve 10 kartų daugiau gyventojų, bet tiltai tik 6.Parašė Strujus Rodyti pranešimąDabar gal gausis, kad visai nuvemsiu į šoną (prašau tokiu atveju mane pataisyti), bet man susidarė toks vaizdas, kad Kaune apskritai yra per mažai tiltų pagal tai, kiek daug visko, o ypač gyvenamųjų rajonų, Kaune yra į vakarus už Neries ir į pietus už Nemuno. Permetęs 10-15 kiek didesnių miestų vakarų Europoje ir keletą miestų JAV, kažkaip susidariau įspūdį, kad ten yra taip: jei gana nemaža gatvė eina LINK upės, tai jai yra ir tiltas. Kauno centre (be aplinkkelių, kurie nors ir netoli, bet vis tiek jų neskaitau prie centrinės dalies) yra 2-3 tiltai per Nemuną (priklausomai nuo to, ar Panemunės tiltą skiriam prie centro) ir 1-2 tiltai per Nerį (vėlgi, priklausomai nuo to, ar Varnių tiltą skiriame prie centro). Tai geriausiu atveju 5 tiltai per 2 upes.
Pagal tai, kaip atrodo kiti Vakarų Europos (o juk į ją įvairiais klausimais ir bandome lygiuotis) ar pvz. JAV miestai, Kaune turbūt būtų tiltai pratęsiant Šiaurės pr. per Nerį, Kalpoko g. per Nerį, sujungiant Žeimenos ir Baltų pr. per Nerį, ko gero nemaža dalis miestų turėtų dar vieną tiltą, kuris eitų per arba šalia Nemuno salos sujungiant Minkovskių g. su Maironio ar Mickevičiaus gatvėmis, na ir neabejotinai būtų dar vienas tiltas, apie kurį kalbama šioje temoje (pvz. tarp Užnemunės g. ir Brastos g. ar pan.).
Nenoriu temos užkrauti screenshotais, bet galiu garantuoti, kad patyrinėję kitas šalis per google maps suprastume, kad Kaune (beje, taip pat ir Vilniuje) tiltų yra labai nedaug, turint omenyje tai, kad visose upėmis išskirtose miesto dalyse yra daug gyventojų ir kitų objektų. Kaunas tikrai nėra miestas, kuriame yra būtų baisūs kamščiai, bet piko metu neabejotinai visi šie mano įvardyti 5 tiltai yra vienos labiausiai užkrautų miesto gatvių atkarpų ir, manau, tai jau yra ženklas, kad tokių jungčių yra tiesiog per mažai.
Dėl konkretaus šio projekto neturiu stiprios nuomonės, bet apskritai neabejoju, kad daugiau tiltų Kaunui tikrai reikia. Kitas klausimas - kur juos dabar sutalpinti ir iš kur tam gauti lėšų..
Įdomiai čia lyginat, daug kartų didesnius miestus, bet su mažesnėmis upėmis.
Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.25, 14:52.
Comment
-
Tai tame net abejonės nėra, čia labiau tik įkišau savo nuomonę dėl to, kad mano supratimu dalis žmonių ne tik teigia, kad vieta tiltui yra netinkama (grožį darko), bet to tilto išvis nereikia, nes visko ir taip gana. Na, nebent ne taip supratau komentarus, tada reiškia pasiginčyti su savimi pabandžiauParašė liutass Rodyti pranešimąTai miesto infrastruktura priklauso nuo pinigu. Kiek ju yra, tokia ir infrastrukturos kokybe.
)
Na, du normalaus pralaidumo tiltai šiose vietose labai stipriai nuimtų apkrovą nuo dviejų labai probleminių taškų (Kleboniškio tiltas ir Pilies žiedas su Vilijampolės tiltu ir greičiausiai net Šv. Gertrūdos gatve.)Parašė liutass Rodyti pranešimąBeje, jei viska bus gerai ir sveikas protas nugales, tai sita tilta Kaunas pats pasistatys, o antraji - nuo Silainiu pastatys valstybe, taip stipriai pagerindama situacija su Kleboniskio tiltu.
Comment
-
Kijevo situacijos tikrai nežinau ir nieko apie jų problemas pasakyti negaliu. Plius pagrindinė mano mintis buvo ta, kad pas mus tiltų tikrai nėra tiek, kad reikėtų diskutuoti, ar dar vieno reikia.. Ar jam yra lėšų ir kokią geriau parinkti vietą - be abejo. Bet skaičius tikrai nėra didelis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
8 tiltai (6 vien per Nemuną) yra mažai? Kijeve 10 kartų daugiau gyventojų, bet tiltai tik 6.
Ir jokiu būdu 6 vis tiek nesuskaičiuoju
nebent skaičiuojam imtinai nuo HES iki Jurbarko.. Arba nuo Prienų iki Vakarinio aplinkkelio..
EDIT: Na, 5 jau suskaičiuoti realiau
Bet manau, kad HES'as jau kiek per toli kalbant apie miesto centro tiltų apkrovimą. Bet čia tik mano nuomone.
Paskutinis taisė Strujus; 2017.09.25, 14:59.
Comment
-
5 per Nemumą ir 3 per Nerį? Kaip Kijevas gyvena su 6 tiltais, Ryga su 4, Gioteburgas 3, Kopenhaga 4? Kažin, ar kuriam Lietuvos miestui trūksta tiltų, abejoju, ar ir Kaune kamščių priežastys per mažas tiltų skaičius.Parašė Strujus Rodyti pranešimą
Kijevo situacijos tikrai nežinau ir nieko apie jų problemas pasakyti negaliu. Plius pagrindinė mano mintis buvo ta, kad pas mus tiltų tikrai nėra tiek, kad reikėtų diskutuoti, ar dar vieno reikia.. Ar jam yra lėšų ir kokią geriau parinkti vietą - be abejo. Bet skaičius tikrai nėra didelis.
Ir jokiu būdu 6 vis tiek nesuskaičiuoju
nebent skaičiuojam imtinai nuo HES iki Jurbarko.. Arba nuo Prienų iki Vakarinio aplinkkelio..
Comment
-
Na, aš čia ne pasiginčyti noriu, o pateikiau pavyzdžius, kur tiltų yra daug panašaus dydžio miestuose. Taip pat pats pripažinau, kad yra ir priešingų pavyzdžių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
5 per Nemumą ir 3 per Nerį? Kaip Kijevas gyvena su 6 tiltais, Ryga su 4, Gioteburgas 3, Kopenhaga 4? Kažin, ar kuriam Lietuvos miestui trūksta tiltų, abejoju, ar ir Kaune kamščių priežastys per mažas tiltų skaičius.
Be to, tiltas tiltui nelygus. Aleksoto tiltas - 3 juostos. Vilijampolės tiltas - 4 juostos, kurios viename gale iškart remiasi į šviesoforą, o kitame - į vieną chaotiškiausių žiedų Kaune. Tuo tarpu net ir tame pačiame Kaune Čiurlionio ir Varnių tiltai po 6 juostas.. Todėl vien skaičius aišku neparodo nieko. Bet noriu pasakyti, kad jei pasistatytume dar 1-2 tiltus, tai nebūtume kažkokie keistuoliai ar iškritę iš konteksto, nes tam tikruose miestuose tai ryškiai buvo sprendimas.
Bet kaip rodo tamstos pateikti pavyzdžiai, ko gero galima išsiversti ir nestatant naujų tiltų. Bet kaip? Pakeisti infrastruktūrą iki tilto ir už jo? Klausimas, ar tai yra įmanoma, ypač Vilijampolės, Aleksoto, Kleboniškio tiltų atvejais. Keisti žmonių maršrutus? Abejoju, ar tai išvis įmanoma.. Tai va tokiu atveju turbūt ir bandoma tiesiog didinti juostų skaičių (naujų tiltų statymu) ir tikėtis, kad tai bus veiksminga..
- 1 patinka
Comment
-
Vieno tilto per Neri ir vieno per Nemuna labai reikia. Beto, jie seniausiai numatyti bendrame miesto vystymo plane. O toliau liks kosmetika: pesciuju tiltas (ar du) i Nemuno sala, kogero ir pesciuju tiltas i senamiesti ties naujuoju Brastos kvartalu.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Nelabai panašūs pavyzdžiai, arba miestai daug kartų didesni, arba upės gerokai siauresnės ar mažesniame slėnyje esančios. Jeigu Kopenhaga išsiverčia su 4 miesto dvi dalis jungiančiais tiltais, gali ir Kaunas, ypač geras pvz. Vileišio tiltas, susidaro kamštis dėl šviesoforo ir blogo jo reguliavimo,bet padarius apvažiavimą po tiltu, jo apskritai net nebereiktų.Parašė Strujus Rodyti pranešimą
Na, aš čia ne pasiginčyti noriu, o pateikiau pavyzdžius, kur tiltų yra daug panašaus dydžio miestuose. Taip pat pats pripažinau, kad yra ir priešingų pavyzdžių.
Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.25, 15:28.
Comment
-
Tai va įdomu, ar/kada tie pokyčiai žada įvykti. Nes jei niekada, tai manau dabartinė situacija piko metu Birštono g., Šv. Gertrūdos g., ant/prie Vileišio tilto ir šalimose vietose, o taip pat aplink Kleboniškio tiltą nėra tenkinanti ir tą reikia kažkaip spręsti. Esminis klausimas, ar ir kaip tai bus daroma. Nes jei dabar variantai yra tokie: "a) statyti tiltus" arba "b) nedaryti nieko, viskas ir taip OK", tai jau duok Dieve tegul tik stato.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai panašūs pavyzdžiai, arba miestai daug kartų didesni, arba upės gerokai siauresnės ar mažesniame slėnyje esančios. Jeigu Kopenhaga išsiverčia su 4 miesto dvi dalis jungiančiais tiltais, gali ir Kaunas, ypač geras pvz. Vileišio tiltas, susidaro kamštis dėl šviesoforo ir blogo jo reguliavimo,bet padarius apvažiavimą po tilto, jo apskritai net nebereiktų.
EDIT: ir dar visada yra klaustukas, ar pokyčiai išvis atneš naudą. Nes jau buvo visokių abejotinos naudos pokyčių daroma, kaip pvz. žalių rodyklių (lentelių) naikinimas ir pan.
Comment
-
Nežinau kaip gyvena skandinavai, bet kaip gyvena Ryga tai mačiau savo akimis, visas miestas kamštis nuo ryto iki vakaro. Bet ten Daugava tai ne Nemunas, pastatyti tiltus ten turbūt x10 kainuoja, užtat ir vargsta kaimynai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąRyga su 4, Gioteburgas 3, Kopenhaga 4?
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Kėdainių tilto konkursas
Yra patys projektai2017 m. lapkričio 16 d. Kėdainių tilto projektavimo konkursui buvo gauta 12 projektinių pasiūlymų, kurių vienas komisijos sprendimu buvo atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų. Projektai nuo lapkričio 21 d. bus eksponuojami Architektų namų palėpės erdvėje. Gruodžio 4 d. vyks viešas projektų aptarimas dalyvaujant recenzentams Sauliui Lukošiui ir Tomui Grunskiui, gruodžio 5 d. – uždaras vertinimo komisijos posėdis (komisijos sudėtis: J. Merkevičienė (pirmininkė), G. Petrauskas, N. Valatkevičius, A.Gučas, L. Janušaitienė, G. Natkevičius, M. Pakalnis, R. Palekas, A. Skiezgelas)...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Na manau, kad pati konkstrukcija ir yra brangiausia, tai yra daug kartų gražesnis tiltas nekainuos nė dvigubai daugiau nei betono luito išvaizdos tiltas.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąProjektų yra įdomių ir kai kurie man net patiko. Bet jei jie žada tilpt į 30eur biudžetą, tai tuomet koks pinigų plovimas buvo su Panemunės tiltu, kuris kainavo tiek pat, bet tėra pilkas betono luitas lyginant su šiais.
- 1 patinka
Comment
Comment