Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Konkursam paskaičiuojama suma pačios savivaldybės arba projektuojančios įmonės naudojant programinę įrangą ir metodologiją ir jei niekas nepasiūlo už tokią kainą yra skelbiamas naujas konkursas su padidinta suma ir taip toliau kol atsiranda kas nors pasiūlęs kainą telpančią į ribas ir tampa konkurso nugalėtoju. Faktas, kad neatsiranda kokunkursų dalyvių arba jų visų siūloma kaina būna daug didesnė nei savivaldybės paskaičiuota, reiškia jog tai yra per maža suma, nes jei suma būtų pakankama pastatyti kokybiškai dėl tokio objekto tikrai konkuruotų daugiau dalyvių. Iš asmeninės patirties (daugiabučių renovacija) net prieš 8m kainos paskaičiuotos konstruktorių būdavo ~20-30% mažesnės nei reali kainą už kurią pigiausias statytojas sutiktų statyti.
- 1 patinka
-
Manau visos normalios kompanijos šiuo metu yra ar bus užsiėmę su Kleboniškio tiltu, greitkelio link Lenkijos ir Rail Baltica statybomis. Mačiau net reklamas centre, kad Kauno Tiltai ieško darbuotojų, ko ankščiau matyti neteko. Buvau pradėjęs tikėtis 90-jų tipo infrastruktūros projektų įšaldymo, bet kol kas panašu, kad trajektorija priešinga. Laukiu pėščiųjų tilto per Nemuną statybų, čia turėtų būti sekantis prioritetas miestui.
- 2 patinka
Comment
-
Viešieji pirkimai turi ir kitą subtilų niuansą, tai projektnių sprendinių keitimas užsakovo pageidavimu. Na ir kai užsakovas "savas" tada galima pradėti jazuotiParašė evil Rodyti pranešimą
Tai taip, nes normali statybų kompanija, pastatanti greitai ir gerai už tokią kainą nestatys. Viešieji konkursai by design yra daromi taip, laimėti gali tik tas kuris kažkur nukerta kampus ir gali pasiūlyti mažesnę nei rinkos kainą. Bet jei subjektyviai rinktumeisi rimtesnę statybų bendrovę už brangiau greitai atsidurtum teisme.
- 2 patinka
Comment
-
Gal yra kur nors kur galima plačiau susipažinti su sutartimi ar kažkokios daugiau info apie sutartį?Parašė Biesas Rodyti pranešimą06-29 KMS pasirašė sutartį su Autokausta (su kuo gi daugiau) už 120mln eur dėl statybos darbų.
Comment
-
Per CVPP. Kartais vėluoja pakelbti arba išvis nepaskelbia, tokiu atveju galima bandyti ieškoti per eviesiejipirkimai.lt.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Gal yra kur nors kur galima plačiau susipažinti su sutartimi ar kažkokios daugiau info apie sutartį?
Comment
-
KAUNAS IMASI DEŠIMTMETĮ LAUKTO PROJEKTO: DUOTAS STARTAS KĖDAINIŲ TILTO STATYBOMS
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...tyboms-1133459Pirmieji darbai – metų pabaigoje
Šįkart tarp dviejų konkurso dalyvių mažiausią konkurso kainą pateikė bendrovė „Autokausta“. Beveik 115 mln. eurų su PVM siekiančios sutarties terminas – 57 mėnesiai. Tačiau, kaip teigia savivaldybės atstovai, rangos darbus tikimasi atlikti greičiau – maždaug per pusketvirtų metų nuo statybų pradžios.
- 3 patinka
Comment
-
Neblogai samata issiplete. Nuo numatomu 30mln iki 115mln euru.
2018 metai:
https://pilotas.lt/2018/10/04/archit...s-pristatymas/Numatomas Kėdainių tilto projektavimo ir statybos biudžetas – 30 milijonų eurų.
- 3 patinka
Comment
-
Nuimas tranzitinis automobiliu eismas nuo Centro ir Senamiescio, sumazeja kruvis Aleksoto ir Vileisio tiltam, atsirandanda geresnes pesciuju ir dviraciu susiekimas tarp Vilijampoles ir Marveles. Is to pasekoje gauname, kad sumazeja auto eismas centre, todel galie labiau vystyt pesciuju ir dviraciu infrastruktura, plesti VT pratesiant troleibusu linijas, net statant tramvaju-lightrail'a.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąAš niekaip nesuprantu šio tilto reikalingumo.
- 12 patinka
Comment
-
kaip kaip pinigelio gero nubyres daug kam.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąAš niekaip nesuprantu šio tilto reikalingumo."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nuimas tranzitinis automobiliu eismas nuo Centro ir Senamiescio, sumazeja kruvis Aleksoto ir Vileisio tiltam, atsirandanda geresnes pesciuju ir dviraciu susiekimas tarp Vilijampoles ir Marveles. Is to pasekoje gauname, kad sumazeja auto eismas centre, todel galie labiau vystyt pesciuju ir dviraciu infrastruktura, plesti VT pratesiant troleibusu linijas, net statant tramvaju-lightrail'a.
O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tai galima ir dabar, bet pastacius si tilta pasikeicia eismo per centra dinamika ir atsiranda daugiau manevro laisves. Del eismo ribojimu, tai manau, kad tai jau pirmosios kregzdes https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...oketi-n1239894 . Po sito tilto pastatymo, manau keisis dar daugiau. Reik nepamirst, kad planuojami ir dar du pesciuju tiltai per Nemuna ir Neri, tai eismo architechtura Kauno Senamiesty ir Centre tikrai keisis.Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?
O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?
- 5 patinka
Comment
-
Minėjo kažkada, kad A juostas sužymės Gertrūdos gatvėje, kai įrengs Kėdainių g. tiltą. Nežinau ar dar yra planuose.Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?
O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?
Comment
-
kiek žinau problema finansavime, tad tam reikia 5 metų miesto biudžeto skiriamų lėšų.Parašė iPhone Rodyti pranešimąSutartis 57 mėnesiai. Čia rimtai reikia beveik 5 metų tokio tilto statybai?
Turint omenį, kad dar turbūt Auto kausta nei vieno objekto nebaigė laiku... baisu net pagalvoti.. geriausiu atveju 2028 metais bus atidaromas naujas tiltas..
Comment
-
Nebent. Bet miestai tai galėtų ir deklaruoti.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kiek žinau problema finansavime, tad tam reikia 5 metų miesto biudžeto skiriamų lėšų.
Nes paprastai būna, kad konkurse yra vertinama kaina ir statybos trukmė.
Comment
-
Pseudovertybių fetišizavimas dažnai trukdo gyvenimo kokybės gerinimui.Parašė Perfect Rodyti pranešimąNors ir negyvenu Kaune, bet man šis tiltas vienas agresyviausių infrastruktūros projektų Kauno senamiesčio urbanistinio kraštovaizdžio atžvilgiu. Santakos panorama pasikeis negrįžtamai.
Bet gal šis tiltas yra būtinybė.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 10 patinka
Comment
Comment