Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Taigi grįžau iš savo kelionės po Lenkiją. Išvažiavau pirmadienį ir iki Varšuvos eismas tikrai neintensyvus buvo. Trys gal vietos buvo tarp Suvalkų ir Varšuvos, kur remontuojama, kur esant intensyvesniam eismui galima strigti. Taigi geriau siūlyčiau važiuoti per Bialystoką. Prie Varšuvos nestrigau, nes juk nepikas, nors įtariu ten pataikius per piką nelinksma, nes nemažame ruože dvi juostos belikę. Toliau važiavau iki Radom. Viskas būtų gerai, tik labai daug šviesaforų, o ties įvažiavimų į miestą kamštis buvo, nes jau buvo piko metas. Paskui prasidėjo smagumynai, kaimai ištisai ir viena juosta ir eismas intensyvus. Važiavau E371 iki tol kol navigazija nuvedė iki upės kažkokios ir pasiūlė keltą :) tai gerai, kad tik 5km nuo kelio nuklydom. Paskui važiavom per Mielec iki Debica, ten dėl avarijos 30 min strigom. Ir tada iki Jaslo. Toj pusėj tai labai keliai tvarkingi ir šiaip patiko ta Lenkija, tai ne Suvalki :) vėliau išbandėm kelią iki Krokuvos E40. Tai iki autostrados kančia. Važiuoji paskui srautą ir tiek, nes neapsimoka lenkti, kai priekyje keliolika fūrų.

    Tada nuo Krokuvos ik Brno, Čekija. Tai kaip ir viskas gerai, autostrados. Ypač patiko Čekijoje, kai iki pat Brno smagi autostrada, tik vietomis tvarkomi keliai, tai poroj vietų teko ilgiau pastovėti, bet tikrai ne ilgiau nei 20 min. O Čekijoje koks leistinas greitis? Nes kažkaip jie ten 160 km/h laikė visi, tai taip patikrinau kiek mano audelė važiuoja, daugiau 220 km/h nedrįsau spausti. Beje Čekijoje mokamos autostrados, reikėjo degalinėj lipduką pirkti?

    Atgal iš Čekijos, Brno viskas gerai buvo iki kol išsukom į E67 ir svarstėm, gal geriau važiuoti būtų buvę iki Lodzės ir tada įšokti į E30. Jaučiu tikrai būtume nepralošę, nes daug fūrų E67 ir sunkiai ir ilgai davažiavom Varšuvos apvažiavimą. O nuo ten viskas kaip ir tvarkoje ir senais keliais per Lomžą. O tikrai kitą kartą varysiu per Bialistoką. O penktadienį mačiau milžinišką eilę mašinų stovinčių prie Augustovo nuo LT, jokios avarijos nebuvo tiesiog didelis didelis kamštis.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.25, 12:07. Priežastis: Kopija iš temos "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė"
    You've got one life! Live it!

    Comment


      #62
      Parašė fredis Rodyti pranešimą

      Beje Čekijoje mokamos autostrados, reikėjo degalinėj lipduką pirkti?
      Čekijoje privaloma įsigyti vinjetę, ir priklijuoti prie priekinio stiklo. Kainuoja CZK310 (~€11), galioja 10 dienų. Važiuojant be jos rizikuoji gaut iki €200 baudos.
      Nuoroda, kur gali pažiūrėt kurie keliai apmokestinti:

      http://www.motorway.cz/stickers

      Comment


        #63
        Perkelta 20 pranešimų iš nusibaigusios temos "Keliai užsienyje"

        Comment


          #64
          Vežėjų nusižengimus Vengrijos keliuose stebės nauja sistema

          Vengrijos keliuose policijos pareigūnų iniciatyva įdiegta naujovė – itin greitos įvairius nusižengimus stebėsiančios kameros. Tinklą sudaro šimtai mobilių ir stacionarių stebėjimo kamerų.

          Perspėjama, kad vien važiuoti pareigingai ir neviršijant greičio – nepakaks. Išmanių eismo kamerų sistema stebi ne tik tai, kokiu greičiu juda automobiliai, bet ir skačiuoja pravažiuojančias transporto priemones, atpažįsta ir užfiksuoja įvairius nusižengimus, pavyzdžiui eismo juostų kirtimą neleistinoje vietoje, važiavimą autobusų juostomis ir pan.

          Naują Vengrijos keliuose įdiegtą sistemą sudaro 365 stacionarios eismo stebėjimo kameros ir 160 mobilių stebėjimo taškų.

          Pabrėžiama, kad 6 naujos kameros įdiegtos Budapešte. Dvi iš jų stebi eismą M3 greitkelyje, dvi veikia M5 greitkelyje, dar dvi išdėliotos tarp M1 ir M7 greitkelių.

          Naujoji sistema pradėjo veikti balandžio 5 d. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ pabrėžia tai, kad skirtas baudas už pažeidimus, remiantis Vengrijoje galiojančiais įstatymais, užsienio šalių piliečiai privalo sumokėti iki išvykdami iš šalies, priešingu atveju vengrų pareigūnai turi teisę sulaikyti transporto priemonę.

          Comment


            #65
            Prieš keletą savaičių teko važiuoti į Kroatiją. Kadangi visų naudojamas kelias pro Čekiją (Ostrava>Brno) jau buvo išbandytas, šį kart rinkausi 11(E75) per Čekiją ir D1 (E50) per Slovakiją.

            Labai įspudingai šiuo metu atrodo būsimo D3 greitkelio statybos Slovakijoje. Didelio aukščio viadukai per didelius slenius ir nemažas skaičius tunelių. Greitkelis planuojama sujungs Slovakijos miestą Žilina su Lenkijos pasieniu ties S69. Nuotraukų iš SSC galima rasti čia. Planuojamas atidarymas 2018 vasara.

            Manau, kad su laiku ta galėtų tapti nebloga alternatyva lietuviams važiuojantiems į pietus. Vaizdingumo prasme kelias tikrai bus malonesnis akiai negu pro Čekiją.

            Comment


              #66
              Slovakijos ir Lenkijos pasienio ruožo Tatruose ir Pieninuose žemėlapis
              Pažymėtos abi pasienio vietos, kur buvo įvažiuota ir išvažiuota iš Slovakijos

              Žemėlapis iš www.mapy.cz

              PL. Sromowce Wyżne // SK. Lysá nad Dunajcom
              Lenkijos / Slovakijos siena - ten kur stovi slovakų kelio ženklas ir keičiasi asfalto spalva


              Buvusi slovakų muitinė
              Paskutinis taisė Romas; 2016.09.22, 20:47.

              Comment


                #67
                Padidintas žemėlapio fragmentas


                Paprastas slovakiškas "triženklis" kelias Nr. 542 Spišská Stará Ves - Spišská Belá
                Foto 2016.08


                Kilometriniai ženklai Slovakijoje sustatyti kas pusę kilometro




                Paprastame kelyje yra oro temperatūros ir kelio dangos termometras




                Nedidelis serpantinas




                Maguros perėja / Magurské sedlo (949 m)




                Spišská Belá

                Comment


                  #68
                  SK 66. Spišská Belá - Tatranská Javorina

                  Slovakijos 66-o kelio atkarpa Tatrų priekalnėse link Lenkijos sienos Spišská Belá - Tatranská Javorina

                  Beje, Slovakijoje krašto kelių (cesta I. triedy) numeriai yra labai nelogiški. Numeracija (išskyrus autostradų ir greitkelių) išliko dar nuo Čekoslovakijos laikų. Čekai savo nacionalinius kelius (silnice I. třídy) pernumeravo pagal savo poreikius apie 1998-uosius metus.

                  Foto 2016












                  Pagrindinis kelias pasisuka 180° kampu




                  Slovakijos - Lenkijos pasienis.
                  Tatranská Javorina // Łysa Polana

                  Comment


                    #69
                    CZ. Dálnice a rychlostní silnice

                    Ieškodamas informacijos apie kelių numerius aptikau, kad nuo 2016.01.01 pasikeitė Čekijos greitkelių (rychlostní silnice numeracija:
                    R1 -> D0 (Prahos aplinkkelis)
                    R3 -> D3
                    (...) R4, R6, R7, R10, R11, R35, R43, R46, R48, R49, R52, R55, R56 atitinkamai gavo D raidę, kuri žymi autostradas (dálnice).

                    Iš viso dabar Čekijoje yra 1213 km autostradų (įskaitant 463 km buv. greitkelių).
                    Už autostradas (anksčiau ir už greitkelius) apmokėti reikia perkant vinjetes.

                    Sena autostradų (D) ir greitkelių (R) numeracija

                    https://cs.wikipedia.org/wiki/Rychlo...e_v_%C4%8Cesku

                    Nauja autostradų (D) numeracija Prahos apylinkėse

                    www.mapy.cz

                    Comment

                    Working...
                    X