Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Čekijos mokami keliai

    Visose keturiose šalyse autostrados ir greitkeliai yra mokami.
    Slovėnijoje anksčiau buvo mokama už nuvažiuotą atstumą (dabar turbūt įvestos vinjetės), o kitose trijose šalyse perkamos vinjetės.


    Mokamų kelių schemos

    Čekijos autostrados (dalnice) ir greitkeliai (rychlostní silnice)

    Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
    Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 09:03.

    Comment


      #22
      Slovakijos mokami keliai

      Slovakijos autostrados (diaľnice) ir greitkeliai (rýchlostné cesty)


      Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
      Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 09:04.

      Comment


        #23
        Vengrijos mokami keliai

        Vengrijos autostrados (autópálya)


        Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
        Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 09:04.

        Comment


          #24
          Pora archyvinių nuotraukų iš Slovakijos

          Foto 2004.06
          Poprado apylinkės. Kelias į Aukštuosius Tatrus


          Kaip pas mus sovietmečiu žiguliukai, o Lenkijoje maliūchai, Čekijoje ir Slovakijoje buvo populiarios Škoda 105 ir Škoda 120. Paskui kasmet jų mažėjo, bet dar pernai jų teko matyti

          Popradas (Poprad)

          Comment


            #25
            Čekijos autostrados ir greitkeliai

            Čekijoje kelių taisoma mažiau nei Lenkijoje, bet kartais pasikrapštoma lietuvių tarpe populiariame kelyje E462 (vietiniai numeriai 48, 46, D1) Český Těšín - Olomouc - Brno.

            Apie Čekijos autostradas ir kelius yra tinklapiai
            Pagrindinsi puslapis Vikipedijoje Dálnice v Česku
            Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) http://www.rsd.cz/ (oficialus)
            Dalnice - silnice http://www.dalnice-silnice.cz/
            České dálnice http://www.ceskedalnice.cz/
            Remontuojami ruožai - nuorodos Úseky ve výstavbě, Dopravní info

            Kelių numeracija paveldėta iš Čekoslovakijos, bet daug pagrindinių kelių numerių buvo pakeista apie 1998-1999 metus.
            Prie autostradų (dálnice) pridedama raidė D
            Prie greitkelių (rychlostní silnice) numerių pridedama raidė R, pvz 48 virsta į R48

            Už greitkelius ir autostradas imamas kelių mokestis (dálniční poplatek) ir klijuojama vinjetė (nálepka).

            Čekijos greitkelių vinječių (nálepka) kainos

            http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1...C3%AD_poplatek

            Vinjetės nuolat brangsta:
            - savaitinė iki 3,5 tonų kainuoja 390 CZK (pernai - 250 CZK)
            - mėnesinė - 440 CZK (pernai - 350 CZK)
            - metinė - 1500 CZK (pernai - 1200 CZK)
            1 Čekijos krona ~ 0,145 LTL

            Comment


              #26
              Čekijos autostrados ir greitkeliai

              Esamas Čekijos autostradų ir greitkelių tinklas



              Perspektyvinis Čekijos autostradų ir greitkelių tinklas

              http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_v_%C4%8Cesku

              Comment


                #27
                Tomas Labžentis, www.cargonews.lt
                2012 m. rugpjūčio 21 d. 11:09
                Čekijoje greitkeliai per naktį taps automagistralėmis

                Siekdami įgyvendinti sumanytą planą, Transporto ministerijos pareigūnai Prahoje ketina imtis triuko. Keičiantis metams, pirmos kategorijos keliai jų dokumentuose taps automagistralėmis, o eismo dalyviai pamatys nurodytuose keliuose naujai sumontuotus žaliai paženklintus skydus su užrašais „Dalnice“ („Automagistralė“).
                http://auto.delfi.lt/soft/cekijoje-g....d?id=59352921
                http://www.cargonews.lt/autotranspor...magistralemis/

                Comment


                  #28
                  PL. A1 / CZ. D1 Naujas kelias į Čekiją

                  Kaip orientuotis Lenkijoje važiuojant naująja Lenkijos autostrada A1 link Chałupki / Bohumín į čekišką autostradą D1, žr. temoje [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
                  Katowice - Chałupki http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=206
                  A4/A1 mazgas Gliwice http://www.miestai.net/forumas/showt...t=5025&page=11

                  Įsukus į autostradą A1ties Glivicais (Gliwice), Lenkijos pasienyje orientuotis gana paprasta, o Čekijoje pasiklysti labai lengva.


                  Bendras PL-CZ pasienio žemėlapis



                  Smulkus PL-CZ pasienio žemėlapis Bohumino apylinkėse.
                  Pravažiavus sieną Čekijoje nėra jokių nuorodų į autostradą D1.
                  Reikia sukti į kairę ir patenkame į autostradą D1. Po to porą kilometrų reikia važiuoti iki "Shell" degalinės, kur perkamos vinjetės (10 d .- pernai 250 kČ, o 2012 metais - jau 390 CZK)


                  Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                  Besidomintiems istorija (tokių bus nemažai) ir turintiems laiko (tokių turbūt ten neatsiras). Hlučino apylinkės kairėje Odros upės pusėje (vad. Hlučínsko) atiteko Čekoslovakijai iš Vokietijos imperijos 1918 metais. Apie 1935-1937 m. ten buvo pristatyta įtvirtinimų, kurių po 1938 ir neprireikė. Liko daug įtvirtinimų palei autostradą D1.
                  Pažymėjau vietą (Šilheřovice), kur PL/CZ siena eina kaimo gatvės viduriu.

                  Comment


                    #29
                    Išbandėm autostradą D1 nuo Ostravos (tiksliau Bohumíno) iki Brno
                    Grįžome D1 apendiksu per Kromiežižą - Pšerovą ((Kroměříž -Přerov) ir toliau senuoju 48 keliu iki Čekų Tiešino (Český Těšín).
                    Net nepaisant dar nepastatytos atkarpos Lenkijoje visi argumentai už naują kelią.
                    - Nuo Shell pasienyje iki Brno nuvažiavome per 1:40 (nors prie Olomouco buvom pasiklydę ir sugaišom apie 15-20 minučių).
                    - Grįždami nuo Brno iki pasienio Tiešine sugaišom 2½ val. - daugiausia dėl remontų prie Pšyboro (Příbor) ir Frydek Mysteko (Frýdek-Místek).


                    Žemėlapis iš www.mapy.cz

                    Comment


                      #30
                      D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

                      Pirmoje dalyje (nuo taško A iki B ) - nuotraukos iš čekiškos autostrados D1 - nuo Lenkijos sienos Bohumíne iki D1 atkarpos pabaigos.
                      Čekijoje išvažiavimai iš autostradų žymimi kilometrais (šiuo atveju - mažėjančia tvarka, nuo Prahos) - nuo 370 iki 296 km.
                      Nuo sienos iki Olomouco mazgo (~ 100 km) nuvažiavom per 45 minutes



                      Žemėlapis iš www.mapy.cz

                      Comment


                        #31
                        D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

                        Foto 2011.09

                        Autostrada D1 iš pradžių visiškai tuščia, nors kelias eina šalia trečio pagal dydį Čekijos miesto - Ostravos.














                        Nuorodos į išvažiavimai iš autostrados dubliuojamos


                        Comment


                          #32
                          D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)







                          Autostradoje D1 yra ir vienas tunelis (~1080 m ilgio)
                          Tunel Klimkovice pastatytas 2004-2008 metais




                          Tunel Klimkovice pastatytas 2004-2008 metais








                          Comment


                            #33
                            D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

                            Važiuoti autostrada Ostrava - Olomouc - Brno yra vienas malonumas


                            Naujoje atkarpoje yra kelios degalinės, bet "Motorestų" teks palaukti iki Olomouco ar Brno prieigų








                            Pralaida laukiniams žvėrims


                            311 exit'as. Sankryža su E462 / 48 keliu ties Hranice.
                            Čia įsilieja mašinų srautas nuo Čekų Tiešino (Český Těšín) link Brno.


                            Automobilių dabar jau europiniame kelyje E462 pastebimai pagausėja




                            Dar viena žvėrių pralaida


                            298 exit'as. Sankryža su E442 / 35 keliu ties Lipniku




                            Dar likusi nenutiesta autostrados D1 atkarpa Lipník nad Bečvou - Přerov (15-20 km).
                            Toliau važiuosime jau R35 / E442 greitkeliu link Olomouco.

                            Comment


                              #34
                              E462 Lipník - Olomouc - Brno

                              Kelias E462 nuo Lipniko per Olomoucą iki Brno formaliai eina trimis keliais
                              - greitkeliu R35/ E442 iki Olopmouco
                              - greitkeliu R46 iki Vyškovo
                              - vėl autostrada D1 iki Brno

                              Žemėlapis iš http://mapy.cz

                              Comment


                                #35
                                E462 / R35. Lipník - Olomouc

                                Greitkelio ženklas.
                                Mokėti už kelius (pirkti "naliepką") vis tiek reikia


                                Iš pradžių skirtumas nuo autostrados nelabai jaučiasi - čia gal staigesni posūkiai ir siauresni kelkraščiai




                                Čekijos keliuose kylant į kalną daug kur įrengiama papildoma juosta


                                Nedidelis tunelis








                                Nors kelio numeris pasikeitė, kilometražas (ir "exit'ų" numeriai) išliko.
                                35 kelias skaičiuoja kilometražą nuo Libereco
                                Pasirodo, nuo Prahos keliais D1- R46 - R35 atstumas beveik tas pats
                                Kai bus nutiesta trūkstama D1 atkarpa nuo Pšerovo (Přerov - Lipnik), atstumas nuo Brno iki Ostravos sumažės nežymiai.


                                Čekijos keliuose irgi yra išlikę "dranadlietų"

                                Comment


                                  #36
                                  E462 / R35. Lipník - Olomouc

                                  Artėjame prie Olomouco

                                  Lietuvos futbolo megėjams šis skambus pavadinimas ilgai kels malonius prisiminimus, leidžiančius primiršti tokius nemalonius žodžius, kaip Farerai ar Lichtenšteinas.
                                  Būtent Olomouce lietuviai kažkada laimėjo prieš čekus.

                                  Na, bet tema apie kelius






                                  Nuoroda į nákupní zóna

                                  Ten gali praversti pora čekiškų žodžių:
                                  sleva - nuolaida (o ne kairė)
                                  levný - pigus (ne visada "lievas).
                                  Na, bet tema apie Čekijos kelius

                                  Įspėjimas, kad už 30 km dėl bus remonto ribojamas eismas




                                  267 "exitas"

                                  Šitoje vietoje verta įdėmiau paskaityti, kas ten užrašyta
                                  Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 08:15.

                                  Comment


                                    #37
                                    E462. R35/R46 Olomouc

                                    Tas kelias tiesiai nuves ne į Brno, o į Hradec Králové ar į Liberecą
                                    Vienu žodžiu, šitoje vietoje reikia sukti į dešinę

                                    Žemėlapis www.mapy.cz

                                    Comment


                                      #38
                                      E462. R35/R46 Olomouc

                                      Vienu žodžiu, jei šoninė nuoroda yra žalia, o ne mėlyna, ji gali būti aktuali ir tau.

                                      Toje vietoje pasiklydęs yra ne vienas lietuvis, net jei žino, kad kažkur reikia sukti

                                      Kadangi nuvažiavom tiesiai, teko ieškoti apsisukimo apvažiavus pusę Olomouco
                                      Grįžtame į E462 iš kitos pusės
                                      Abu posūkiai - ir į dešinę, ir į kairę - atskirti iš anksto.




                                      E462 / 46 į Brno. Atrodo, dabar viskas tvarkoje

                                      Comment


                                        #39
                                        Čekiški registracijos numeriai

                                        Pralenkia slovakas iš Čadcos


                                        Ankstesni Čekoslovakijos (po 1993 - Čekijos ir Slovakijos) automobilių registracijos numeriai buvo labai aiškūs
                                        Pirmos dvi raidės reiškė apskritį (okres),
                                        Pvz., OL - Olomouc, OS - Ostrava, HK - Hradec Králové;
                                        A raidė buvo skirta Prahai - pasirodo, Čekijoje ir Slovakijoje nėra rimtų vietovardžių, prasidedančių A raide.

                                        Slovakai irgi pakeitė numerius, bet "okresų" pavadinimus numeriuose išsaugojo

                                        Nuo 2001 metų pagal numerius iškart atpažinsi čeką; bet nesuprasi, iš kur jis atvažiavo:




                                        Pasirodo, antras ženklas (raidė) reiškia regioną / kraštą (kraj). Anksčiau Čekoslovakijoje buvo 10 kraštų (Čekijoje 7 kraštai + Praha, Slovakijoje - 3). Po 2001.01.11 administracinės reformos Čekijoje atsirado 14 kraštų (įskaitant Prahą)

                                        Dabar A raidė reiškia Prahą, B-Brno, C - Čekų Budiejovicus, T- Ostravą, M -Olomoucą...

                                        http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A...y_v_%C4%8Cesku
                                        Paskutinis taisė Romas; 2014.10.30, 21:22.

                                        Comment


                                          #40
                                          E462 / R46 Olomouc - Vyškov - Brno

                                          Čekijoje reklamos neįkyrios, o nuorodų į objektus mažiau nei Vokietijoje


                                          Kelraščio išvis nelieka. Lietuvoje tokiame kelyje garantuotai būtų apribojimas iki kokių 80 km/h, o Čekijoje maksimalus greitis - 130 km/h (kaip ir autostradose)


                                          Pavojinga vieta - ribojimas iki 100 km/h








                                          Moravijos kalneliai


                                          Remontuojamas ruožas.

                                          Nuotraukų nėra, bet čekų kelininkai visada atsiprašo už eismo nepatogumus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X