Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pats tu vaikščiojanti komedija. Kai parodom Euro NCAP reitingus, tai aj čia čia tik popieriai, va žiūrėkit geriau kaip realybėje suskyla. Kai parodom, kad Audi dar stipriau skyla ir net sėdynės išlaksto, tada aj čia tada gal suklijuota auto.

    Tesla VS BMW
    Tu parodik sonini smudi, kai auto stovi, o ne leke didziuliu greiciu ir reziasi i bordiura ar fura.

    Matai skirtuma, ar nelabai?:


    Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 12:28.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Jums reikia šiek tiek reality check Iš šono stebint šią diskusiją atrodo, jog esate didelis Tesla priešininkas, kuris bandė kažkur kažkokiam kitam forume/facebook/reddit diskutuoti su Tesla fanais ir buvote tiesiog nužudytas normaliais agumentais. Dabar jaučiate gyvenimo nuoskaudą ir ieškot vietų, kur galėtumėte vėl kišti savo netikusius argumentus,visus apšaukti Tesla fanatikais ir galbūt pasirodyti diskusijų valdovu laimėdamas kelis internetinius ginčus su žmonėmis neturinčiais daug žinių šioje srityje. Bet suprise surpise, protingi žmonės net ir nebūdami Tesla fanatikais (kurių, pripažinkit, šiame forume nėra ir jie jums tik sapnuojasi po patirtų ankstesnių traumų) sugeba greitai patikrinti faktus ir atpažinti BS skleidžiamą tokių trolių kaip tamsta
      Normalus zmones tiki ir gyvena realybėje, o ne tik tiki saugumo testais, kurių mastelis pakankamai mazas. Gal Tesla taps auto, kuris atitinka kainos ir kokibes santiki, bet dabar jo yra nepasiekusi. Vienintelius pliusas, jei lygintume pagal klase, tai tik sutaupyti pinigai uz kura.

      Comment




        Tai ir rodom, matai skirtumą? Nepatiko testai, parodėm foto, dabar nėbėra kaip išsivartyti taip susimovus, tiesa?



        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai ir rodom, matai skirtumą? Nepatiko testai, parodėm foto, dabar nėbėra kaip išsivartyti taip susimovus, tiesa?
          Kur kitas auto? Medis ne auto. Auto turi didesni plota i kuri atsitrenkia, tad tenka mazesne jega tai vietai. Parodik viens prie vieno, o ne cherry picking.
          Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 12:28.

          Comment


            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

            Kur kitas auto? Medis ne auto.
            Turbūt kažkur nulėkė, nes jeigu taip BMW skyla be kito auto "pagalbos" tai reiškia iš vis totalūs kibirai.
            Pats parodyt, kaip atrodo BMW į kurią ant 200 km/h įvarius kita auto, tada galėsim palyginti, ar Tesla bloga.
            Flickr

            Comment


              Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
              Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
              VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
              Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
              V.ž. liūdnas vaizdas.
              Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
                Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
                VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
                Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
                V.ž. liūdnas vaizdas.
                Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...
                Pasirinkimas bent jau plug-in hibridų, kaip ir EV tikrai išaugo, tik tiek, kad kainos nebiudžetinės.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
                  Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
                  VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
                  Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
                  V.ž. liūdnas vaizdas.
                  Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...
                  EV kol kas entuziastų reikalas (neskaitant prabangesnių auto kategorijos), bet ir prognozuojama, kad apsimokės pirkti po kokių 5-10 metų. Gaila, kad Lietuvoje nėra nei subsidijos nei bent PVM lengvatos.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.03, 10:56.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Turbūt kažkur nulėkė, nes jeigu taip BMW skyla be kito auto "pagalbos" tai reiškia iš vis totalūs kibirai.
                    Pats parodyt, kaip atrodo BMW į kurią ant 200 km/h įvarius kita auto, tada galėsim palyginti, ar Tesla bloga.
                    Mieste kur daug auto, gal ne 200, o koks, max 150 km/h.
                    Tesla, kol kas nesutverta šoniniams smūgiams.

                    Comment


                      Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                      Mieste kur daug auto, gal ne 200, o koks, max 150 km/h.
                      Tesla, kol kas nesutverta šoniniams smūgiams.
                      BMW, Audi ir visos kitos kaip matom dar labiau nesutvertos, grįžtant prie analogiškų crashų:

                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
                        Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
                        VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
                        Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
                        V.ž. liūdnas vaizdas.
                        Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...
                        ....Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
                        Lexus isleido UX pilna elektra tik neaisku kada pasieks salonus

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          BMW, Audi ir visos kitos kaip matom dar labiau nesutvertos, grįžtant prie analogiškų crashų:

                          Koks mastelis? Ir kaip mažo mastelio testas koreliuoja su pateiktais realiais pvz., kur plyšes tiek senesnis, tiek ir naujasnis modelis.

                          Be to, kyla klausimas. Ar neturi itakos rezultatams testo metodai: tesla ant platformos vežama, o volvo su trosais tempiama.
                          Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 11:08.

                          Comment


                            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                            Koks mastelis? Ir kaip mažo mastelio testas koreliuoja su pateiktais realiais pvz., kur plyšes tiek senesnis, tiek ir naujasnis modelis.
                            Taip tiesiogiai ir koreliuoja, Tesla kaip matom mažiau skyla tiek ant mažo mastelio testo, tiek ant didelio, gražiai atsiskiria, kai tuo tarpu iš kitų auto iš vis nieko nelieka po rimtesnio crasho.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
                              Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
                              VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
                              Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
                              V.ž. liūdnas vaizdas.
                              Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...
                              Taigi runkeliams Mercedes gamina dyzelinius plug-in'us

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Taip tiesiogiai ir koreliuoja, Tesla kaip matom mažiau skyla tiek ant mažo mastelio testo, tiek ant didelio, gražiai atsiskiria, kai tuo tarpu iš kitų auto iš vis nieko nelieka po rimtesnio crasho.
                                Kur tu radai, kad pagal saugumo reikalavimus parastas auto turi atsiskirti?! Is cia jusu pateiktu pvz., nei vienas nera analogiskas (auto i auto su soniniu smugiu). Be to, pateiktame pvz. su volvo: volvo tempiama su lynais, o tesla vezama ant platformos, moksliskai turi buti atliktas analogiskas testas.

                                Comment


                                  Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                                  Kur tu radai, kad pagal saugumo reikalavimus parastas auto turi atsiskirti?! Is cia jusu pateiktu pvz., nei vienas nera analogiskas (auto i auto su soniniu smugiu). Be to, pateiktame pvz. su volvo: volvo tempiama su lynais, o tesla vezama ant platformos, moksliskai turi buti atliktas analogiskas testas.
                                  “moksliskai turi buti atliktas testas”, prajuokino sie zodziai is tamstos, zinant kad puse temos rasineji kad Euro NCAP yra nesamone, visa tiesa yra tik tam youtube video kur Tesla skilus.

                                  Comment


                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                    “moksliskai turi buti atliktas testas”, prajuokino sie zodziai is tamstos, zinant kad puse temos rasineji kad Euro NCAP yra nesamone, visa tiesa yra tik tam youtube video kur Tesla skilus.
                                    Kur as sakiau, kad nesamone? As sakau kad bet kokia organizacija galima apgauti, del mazo mastelio, del nevisapusisko patikrinimo (kas nutiko su VW dyzeliais). O video ir kito modelio nuotrauka tik irodo kad tesla ne visapusiskai saugi, o dar blogiau, tokiais atvejais, mirtina.

                                    Comment


                                      Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                                      O video ir kito modelio nuotrauka tik irodo kad tesla ne visapusiskai saugi, o dar blogiau, tokiais atvejais, mirtina.
                                      Nelabai mirtina, visos sėdynės vietoje. Užtat mano nuotraukos įrodo, kad BMW ir visi kiti yra mirtini, nes iš auto nieko nelikę.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Nelabai mirtina, visos sėdynės vietoje. Užtat mano nuotraukos įrodo, kad BMW ir visi kiti yra mirtini, nes iš auto nieko nelikę.
                                        Visos sedynes vietoje su lavonais

                                        O is teslo lieka (goole search avariju rezultatai): https://www.google.lt/search?q=tesla...cvypmHQlziUhM:
                                        Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 13:41.

                                        Comment


                                          Two plants - first in France and the second one in Germany - with a total of 48 GWh of installed manufacturing capacity

                                          French battery manufacturer Saft (part of Total since 2016) and the PSA Group (with its Opel brand) officially announced plans for two lithium-ion EV battery cell plants in Europe.
                                          The French-German alliance intends to establish a joint venture named Automotive Cell Company (ACC), with a total output of 48 GWh annually by 2030 (not as high as earlier rumors were suggesting - 64 GWh), through a €5 billion investment, supported by nearly €1.3 billion in public funding from the European Union.
                                          https://insideevs.com/news/396102/ps...gigafactories/
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X