Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Bet tas biudžetinis variantas tik dar labiau temptų keleivių vežimą į minusą. Ar dėl papildomos stoties atsirastų tiek daug papildomų keleivių, kad atsipirktų naujos stoties išlaikymas? Ar būtų praretinti traukiniai senąja linija ir tada sumažėtų galimybės ją naudoti kaip priemiestinį transportą į/iš artimiausias stotis? Rezultate gali gautis daugiau išlaidų ir mažiau keleivių.
    Kad iki šiol planuota Rail Balticos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
    Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.

    Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skg. rajono.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Kad iki šiol planuota Rail Baltikos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
      Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.

      Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skv. rajono.
      Bet nebūtų naujos stoties išlaikymo išlaidų. Naujas priemiestinis maršrutas iš stoties į pietus irgi turėtų daugiau perspektyvos nei iš Pilaitės į Rykantus.

      Comment


        O kokia perspektyva traukiniui į pietus, jei taip ar taip tarp Vilniaus ir KUN nebus jokių tarpinių stočių?
        Dab. stotis tiktų turint greitą bėginį miesto transportą, jei norima pritrauktų šiaurės vakarinių rajonų gyventojus naudotis traukiniu.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Kad iki šiol planuota Rail Balticos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
          Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.

          Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skg. rajono.
          Kokios didesnės gyventojų dalies? Dabartinė stotis yra per daugybę metų nusistovėjusios transporto sistemos dalis ir nieko keisti nereikia. Dar kartą kartoju, Pilaitėje stotis galėtų būti tik linijoje į Panevėžį.

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            O kokia perspektyva traukiniui į pietus, jei taip ar taip tarp Vilniaus ir KUN nebus jokių tarpinių stočių?
            Dab. stotis tiktų turint greitą bėginį miesto transportą, jei norima pritrauktų šiaurės vakarinių rajonų gyventojus naudotis traukiniu.
            Su dabartiniu skrydžių iš/į KUN kiekiu, vien stotis-KUN keleivių nepririnks. Ypač norint paleisti traukinį pakankamai dažnai. Kam laukti traukinio porą valandų ir nuvažiuoti per 35min, jei mikriukas čia ir dabar nuveš per valandą su trupučiu? Ir dar turbūt pigiau.

            Dabartinė stoties vieta yra labai gerai, kad praleidus traukinį galima pasigauti autobusą ir atvirkščiai. Jei pavėlavai į traukinį Pilaitėje - sėkmės :) Ir šiaip laiko prasme iš kokių Fabijoniškių ar važiuoti į stotį Pilaitėje, ar dabartinėje vietoje nėra milžiniško skirtumo. Vistiek jei svarbiausia kelionės laikas - niekas neaplenks važiavimo su mašina. Vien dėl to, kad nereikia persėdimų ir atveža nuo durų iki durų. Be laukimo, derinimosi prie tvarkaraščių ir t.t.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              ...Vistiek jei svarbiausia kelionės laikas - niekas neaplenks važiavimo su mašina. Vien dėl to, kad nereikia persėdimų ir atveža nuo durų iki durų. Be laukimo, derinimosi prie tvarkaraščių ir t.t.
              Kam tada išvis investuojami milijardai į geležinkelį, kuriuo naudosis tik auto neturintys pensininkai ir vaikai?
              Jau geriau pinigus skirtų gatvių ir kelių platinimui, galėtų Vilnius-Kaunas magistralę patobulint iki Neipido gatvių lygio:

              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Kam tada išvis investuojami milijardai į geležinkelį, kuriuo naudosis tik auto neturintys pensininkai ir vaikai?
                Jau geriau pinigus skirtų gatvių ir kelių platinimui, galėtų Vilnius-Kaunas magistralę patobulint iki Neipido gatvių lygio:
                Nes ne visiems rūpi 10min ten ar ten ir renkasi viešąjį transportą dėl kitų priežasčių ar aplinkybių? Nebent teleportacija galėtų aplenkti automobilį važiuojant sąlyginai nedidelį atstumą.
                Paskutinis taisė digital; 2018.08.31, 11:04. Priežastis: ištrinta bereikalingai cituota nuotrauka

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Kam tada išvis investuojami milijardai į geležinkelį, kuriuo naudosis tik auto neturintys pensininkai ir vaikai?
                  Jau geriau pinigus skirtų gatvių ir kelių platinimui, galėtų Vilnius-Kaunas magistralę patobulint iki Neipido gatvių lygio:
                  Tai niekas ir neinvestuos. Ateis 2020, ES nurėš finansavimą ir viskas baigsis su ta RB. Aišku, kad RB niekam nereikalinga. Štai esamus maršrutus efektyvus manageriai jau naikins ir keis autobusais. Kas ta RB važiuos? Kur? Lenkija jau kiek kartų kartoju, geležiknkelį iki Varšuvos tik iki 160 km/h modernizuoja ir tai yra RailBaltica. Kroviniams greičių nereikia. Tarp Vilniaus ir Kauno geležinkelis ir taip yra. Verčiau esamą liniją tegul modernizuoja. Net šlykštu darosi važiuoti tarp Vilniaus ir Kauno. Štai prieš kelias savaites važiavau tarp Varšuvos ir Bialystoko. Greitis iki 130 km/h ten, kur modernizuota (dar ne viskas iki galo, todėl matyti iki 160 neleidžia). Greitis 130 km/h pastovus praktiškai didesnėje dalyje tarpstočių. Tuose ruožuose, kur vyksta rekonstrukcija, net ten, kur antras kelias išardytas ir paliktas tik vienas senas, net ir ten greitis siekia 120 km/h praktiškai visuose tarpstočiuose, išskyrus kelis didžiuosius tiltus ir dar kelias vietas. Kur jūs matėte kad tokie greičiai būtų Lietuvoje tarp Vilniaus ir Kauno? Labai mažoje dalyje trumpų ruožų išspaudžia iki 120 km/h.
                  Paskutinis taisė digital; 2018.08.31, 11:04. Priežastis: ištrinta bereikalingai cituota nuotrauka

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    ...
                    Štai prieš kelias savaites važiavau tarp Varšuvos ir Bialystoko. Greitis iki 130 km/h ten, kur modernizuota (dar ne viskas iki galo, todėl matyti iki 160 neleidžia). Greitis 130 km/h pastovus praktiškai didesnėje dalyje tarpstočių. Tuose ruožuose, kur vyksta rekonstrukcija, net ten, kur antras kelias išardytas ir paliktas tik vienas senas, net ir ten greitis siekia 120 km/h praktiškai visuose tarpstočiuose, išskyrus kelis didžiuosius tiltus ir dar kelias vietas. Kur jūs matėte kad tokie greičiai būtų Lietuvoje tarp Vilniaus ir Kauno? Labai mažoje dalyje trumpų ruožų išspaudžia iki 120 km/h.
                    Gal tiek neišspaudžia Lietuvoje, nes pats Varšuvos-Balstogės geležinkelis tiesus kaip styga, o Vilniaus-Kauno ruože tiesu tik Kaišiadorių-Neveronių atkarpoj?
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Yra tų tiesių ruožų pakankamai. Velkasi ir tiek. Galiausiai, kas trukdo modernizuoti ir padidinti kreivių spindulius? JAu orieš kelis metus buvo kalbos apie posūkio ties Kaišiadorimis spindulio padidinimą. Kur visa tai?

                      Pavyzdžiui, tarp Vilniaus ir Panerių greitis 100 km/h. Retai kada traukiniai jį pasiekia. Bet pasiekia. Teko važiuoti. Taigi, su greičiu yra tas pats kaip su troleibusais, kai dirbtinai jis yra sumažinamas grafikais be jokių priežasčių. Vokės tiltas. Greitis ant jo 80 km/h. Krovininiams gal ir dar mažiau. Lenkijoje tarp Varšuvos ir Bialystoko visi tiltai bus nauji, kai kurie jau nauji ir greičiui įtakos nebedaro.
                      Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 06:50.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Yra tų tiesių ruožų pakankamai. Velkasi ir tiek. Galiausiai, kas trukdo modernizuoti ir padidinti kreivių spindulius? ...
                        Jei planuojamas europinis greitasis geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno, tai kam investuot į senos linijos greičio didinimą?

                        Taigi, su greičiu yra tas pats kaip su troleibusais, kai dirbtinai jis yra sumažinamas grafikais be jokių priežasčių.
                        Priežastis aiški - nuostolių (aka keleivių vežimo) naikinimas.
                        Paskutinis taisė lukass; 2018.08.31, 06:52.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Aš dar kartą kartoju, kad lenkai nieko į jokį naują geležinkelį neinvestuoja. RB pas juos yra esamų linijų rekonstrukcija iki 160 km/h, o nuo Bialystoko iki sienos su Lietuva iki 120. Ir kur mes nuvažiuosime su 240 km/h Lietuvoje? Rygon ir Talinan? Daug ten kam reikia? Štai net Ukrainos geležinkelių (kurių pervežimų kainos pačioje Ukrainoje yra mažiausios iš visų Europoje, mažesnės n ei Baltarusijoje) bilietas tarp Vilniaus ir Rygos kainuos 24 eurus. Tai kiek kainuotų RB? Kas už tokius pinigus važiuos? Štai Lenkijoje iš Katovicų iki Bialystoko važiavau nauju greituoju elektotraukiniu Pesa ED161 už 17 eurų (72 zlotai ir tai ne akcija) 2 klase. O tai kur kas didesnis atstumas nei tarp Vilniaus ir Rygos. Niekam Lietuvoje tie geležinkeliai realiai nerūpi. RB reikalinga tik kaip didelis projektas, kurio metu galima bus įsidėti sau į kišenę valdžiažmogiams, na ir statybų, kelių tiesimo verslui. O kas paskui su tuo geležinkeliu bus, niekams nerūpi. Kas dengs tuos RB keleivių nuostolius? Jei valstybę jau dabar žaba dusina dėl milijono su trupučiu ir rengiamasi geležinkelių pogromui. Įdomu, kiek kainuoja keleivių ir oro vežiojimas jau nutiesta RB? Bet gi jo naikinti nežadama. Verčiau nutraukti vežimą į Kybartus, Turmantą, Marcinkonis. Net į Marcinkonis daugiau važiuoja (ir atstumas trumpesnis) nei ta RB... Tačiau ir įrengti signalizacijos neketinama. Taip ir smaukosi nedadaryta RB traukiniai vos ant 60-70 km/h...
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 07:01.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš dar kartą kartoju, kad lenkai nieko į jokį naują geležinkelį neinvestuoja. RB pas juos yra esamų linijų rekonstrukcija iki 160 km/h, o nuo Bialystoko iki sienos su Lietuva iki 120.
                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            Lenkija nusprendė vietoj vienkelio ir 120 km/h ruožo Balstogė - PL/LT nutiesti dvikelį su 160 km/h max greičiu iki 2026. Kaina sieks 2,5 mlrd. zlotų.

                            Ir kur mes nuvažiuosime su 240 km/h Lietuvoje? Rygon ir Talinan? Daug ten kam reikia? Štai net Ukrainos geležinkelių (kurių pervežimų kainos pačioje Ukrainoje yra mažiausios iš visų Europoje, mažesnės n ei Baltarusijoje) bilietas tarp Vilniaus ir Rygos kainuos 24 eurus. Tai kiek kainuotų RB? Kas už tokius pinigus važiuos?
                            Jau paskaičiuota:
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Melas. Vilnius - Ryga automobiliu kainuoja 25-30 euru benzinu. Dyzeliu ar dujomis apie 17-20 eurų. Autobusu 16-18 eurų, būna ir pigiau. Tai jei RB kainuos 38 eurus, nafig ji reikalinga? Laikas? Daug kam ten taip skubiai lėkti reikia? Modernizavus esamą geležinkelį būtų galima pasiekti kelionės trukmė apie 3 val.
                              Štai ukrainietiškas traukinys tarp Vilniaus ir Rygos važiuos 4 val. 36 min. su visiškai nereikalingu šilumvežio keltimu Jelgavoje, kur bus tuščiai sugaištama 23 min. Vadinasi, net su sustojimu 2 min. Jelgavoje, galima būtų nuvažiuoti per 4 val. ir 15 min. Tai čia šilumvežis su 10 ar 12 vagonų. Jei važiuotų dyzelinis (kad ir Pesa), tai išeitų dar greičiau, gal per 4 val. Dabartine linija, kuri nemodernizuota, kur didesnė kelio dalis yra vienkelis. O jei elektrinis su greičiu iki 160?
                              Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 07:21.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Melas. Vilnius - Ryga automobiliu kainuoja 25-30 euru benzinu. Dyzeliu ar dujomis apie 17-20 eurų. Autobusu 16-18 eurų, būna ir pigiau. Tai jei RB kainuos 38 eurus, nafig ji reikalinga? Laikas? Daug kam ten taip skubiai lėkti reikia? Modernizavus esamą geležinkelį būtų galima pasiekti kelionės trukmė apie 3 val.
                                Dvigubai greičiau su traukiniu, nei su autobusu. Su traukiniu daugiau komforto. Auga nauja karta, kuri nepasižymi kantrybe, mėgsta komfortą, bei turės daugiau pinigų. Traukiniai Europoje taip pat turi pigesnių bilietų, jei perki iš anksto. Sutinku, kad RB bėgiais galėtų ir grečiau važinėti. Kokia prasmė tiesti naują liniją senomis technologijomis, kai šiais laikais traukiniams reikia konkuruoti su lėktuvais. Vilnius - Talinas pralošia lėktuvams.
                                Paskutinis taisė andyour; 2018.08.31, 07:28.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Dvigubai greičiau su traukiniu, nei su autobusu. Su traukiniu daugiau komforto. Auga nauja karta, kuri nepasižymi kantrybe, mėgsta komfortą, bei turės daugiau pinigų. Traukiniai Europoje taip pat turi pigesnių bilietų, jei perki iš anksto. Sutinku, kad RB bėgiais galėtų ir grečiau važinėti. Kokia prasmė tiesti naują liniją senomis technologijomis, kai šiais laikais traukiniams reikia konkuruoti su lėktuvais.
                                  Būtent, nauja karta skraidys į Rygą ir Taliną lėktuvu, tiksliau jau dabar skraido. Todėl tokie projektai niekada neatsipirks.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                    Dvigubai greičiau su traukiniu, nei su autobusu. Su traukiniu daugiau komforto. Auga nauja karta, kuri nepasižymi kantrybe, mėgsta komfortą, bei turės daugiau pinigų. Traukiniai Europoje taip pat turi pigesnių bilietų, jei perki iš anksto. Sutinku, kad RB bėgiais galėtų ir grečiau važinėti. Kokia prasmė tiesti naują liniją senomis technologijomis, kai šiais laikais traukiniams reikia konkuruoti su lėktuvais. Vilnius - Talinas pralošia lėktuvams.
                                    Vilnius - Talinas yra toks atstumas, kurio Europoje traukiniais nevažinėjama, jei reikia greitai. Jei greitis nesvarbu, tai yra įprastinės linijos, galbūt dalis trasos įveikiama greitąja linija, o dalis įprasta. Bet ištisų greitųjų linijų nėra. Dar daugiau, tarp skirtingų valstybių. Iš viso Europoje tarpvalstybinių greitųjų geležinkelių linijų galima suskaičiuoti tik ant pirštų ir jos jungia ne tokius juokingus gyventojų skaičius turinčius miestus....

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Vilnius - Talinas yra toks atstumas, kurio Europoje traukiniais nevažinėjama, jei reikia greitai. Jei greitis nesvarbu, tai yra įprastinės linijos, galbūt dalis trasos įveikiama greitąja linija, o dalis įprasta. Bet ištisų greitųjų linijų nėra. Dar daugiau, tarp skirtingų valstybių. Iš viso Europoje tarpvalstybinių greitųjų geležinkelių linijų galima suskaičiuoti tik ant pirštų ir jos jungia ne tokius juokingus gyventojų skaičius turinčius miestus....
                                      Jeigu traukinys sustos miesto centre, tai sumoje nepralošiama. Oro uoste reik būti valanda anksčiau ir oro uostai gana tolokai nuo miesto, minimum 30min. kelionė. Gaunasi tas ant to. Traukinio bilietas pigesnis 25eur. Į Rygą sumoje bus greičiau ir net 3 kartus pigiau.

                                      Comment


                                        Ar daug tokių yra, kuriems dega? Autobusai irgi iki centro atveš. Lietuvai reikia svaigti ne apie RB, o apie greitąjį geležinkelį Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Vilnius - Kaunas rekonstruojant esamą (nutiesiant papildomus kelius lygiagrečiai ir atskiriant krovininį ir keleivinį srautus bent tarp Vilniaus (Panerių) ir Kaišiadorių). Vilnius - Klaipėda per 2 val., Vilnius - Kaunas per 40 min. - štai ko reikia, o ne į Ryga. Latviams į Vakarus labiau apsimoka skraidyti. Tai lieka tik Vilnius ir Talinas, kaimynai. Bet tarp Vilniaus ir Rygos kur kas mažesni srautai ir niekada nebus tokių, kokie yra į Klaipėdą.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Būtent, nauja karta skraidys į Rygą ir Taliną lėktuvu, tiksliau jau dabar skraido. Todėl tokie projektai niekada neatsipirks.
                                          Traukinyje nėra perkrovų, minimali rizika, daug vietos, nuveža tiesiai į miesto centrą, kursuoja labai tiksliai, nereikia atvykti į stotį smarkiai iš anksto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X