Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip galima grąžinti jau įsisavintus pinigus? Jeigu darbai būtų daromi ne pagal paraiškos sąlygas, tuomet ir finansavimas nebūtų buvęs skirtas. Jeigu patys ES biurokratai kažką praleido ir davė pinigus ne tam, kam reikia, tai patys ir kalti.
    Tikriausiai taip, bet jeigu RB nebus nutiesta iki Lietuvos-Latvijos sienos, ir dėl šio projekto įgyvendinimo stabdymo bus apkaltinta Lietuva, galim labai ilgam susigadinti santykius su Laviais ir Estais. Antras dalykas, gali atsitikti ir taip, kad EK matydama, kad LT nesugeba sėkmingai susitarti su kaimynais ir užbaigti šio Europinio projekto, gali pristabdyti finansavimą ir kitiems projektas, pvz.: LT-PL dujų jungčiai ar LT-PL antrai elektros jungčiai. Tad nereikia galvoti, kad mes čia vieninteliai gudrūs.

    Comment


      Duju jungciai jau vykdomi pirkimai.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
        Duju jungciai jau vykdomi pirkimai.
        Aš tik pateikiau pavyzdžius kaip EK gali daryti spaudimą Lietuvai dėl tokio akibrokšto kaip RB stabdymas. Visa kita yra tik detalės, kurios priklauso nuo laiko kada tai galėtų įvykti ir Lietuvos įsipareigojimų.

        Comment


          Ech, norėtųsi, kad D.G pagrūmotų pirštu, ir tie deb....lai iš ministerijos ir kiti vietiniai RB koordinatoriai išsigąstų. Iš šono žiūrti rodos, kad socdemai vėl savo aukštumoje.... Na, o jų pasiaiškinimai dvelkia tokia kompetencja ir logika, kad belieka gūžčioti pečiais.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Tikriausiai taip, bet jeigu RB nebus nutiesta iki Lietuvos-Latvijos sienos, ir dėl šio projekto įgyvendinimo stabdymo bus apkaltinta Lietuva, galim labai ilgam susigadinti santykius su Laviais ir Estais. Antras dalykas, gali atsitikti ir taip, kad EK matydama, kad LT nesugeba sėkmingai susitarti su kaimynais ir užbaigti šio Europinio projekto, gali pristabdyti finansavimą ir kitiems projektas, pvz.: LT-PL dujų jungčiai ar LT-PL antrai elektros jungčiai. Tad nereikia galvoti, kad mes čia vieninteliai gudrūs.
            O kaip tie santykiai gali būti "sugadinti"? Latvija ir Estija neturi baisiai gerų pozicijų gadinti santykius su Lietuva. Lietuvai, on the other hand, dėl Latvijos ir Estijos santykių nei šilta, nei šalta.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              O kaip tie santykiai gali būti "sugadinti"? Latvija ir Estija neturi baisiai gerų pozicijų gadinti santykius su Lietuva. Lietuvai, on the other hand, dėl Latvijos ir Estijos santykių nei šilta, nei šalta.
              Ai tikrai dėl Astravo nereikia derinti pozicijos ir dėl elektros tinklų sistemos sinchronizacijos su vakarais nereikia derinti pozicijos, ir t.t.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Ai tikrai dėl Astravo nereikia derinti pozicijos ir dėl elektros tinklų sistemos sinchronizacijos su vakarais nereikia derinti pozicijos, ir t.t.
                Tai derina, niekur nesidės. Nebent latviam ir estam labiau patinka su Rusija.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Reikia tik atnaujinti ir susiaurinti, Lietuvoje pro Varėną krovinių mažai, užtektų patiesintos 1435 mm vėžės, dar atšaką į Druskininkus galima nutiesti Lietuvos teritorija
                  Jau buvau rašęs kitoje temoje, bet mano manymu perdarinėti bėgius Lietuvos teritorijoje į 1435 yra logistiniu požiūriu neteisinga.

                  1) Tai bus brangiau, negu teisiog modernizuoti esamą liniją.
                  2) Bus užkirstas kelias visiems plačiosios vežės traukiniams, LG tik tokius ir teturi.
                  3) Krovininis eismas su Baltarusija išvis nebus populiarus.
                  4) Jei bus pastatyta atšaka į Druskininkus, Baltarusija vistiek negalės turėti su jais susisiekimo dėl europinės vežės.

                  Manau, kad vežės keitimas turėtų įvykti Gardine, tokiu būdų linijos atkurimas kainos pigiausiai.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Jau buvau rašęs kitoje temoje, bet mano manymu perdarinėti bėgius Lietuvos teritorijoje į 1435 yra logistiniu požiūriu neteisinga.

                    1) Tai bus brangiau, negu teisiog modernizuoti esamą liniją.
                    2) Bus užkirstas kelias visiems plačiosios vežės traukiniams, LG tik tokius ir teturi.
                    3) Krovininis eismas su Baltarusija išvis nebus populiarus.
                    4) Jei bus pastatyta atšaka į Druskininkus, Baltarusija vistiek negalės turėti su jais susisiekimo dėl europinės vežės.

                    Manau, kad vežės keitimas turėtų įvykti Gardine, tokiu būdų linijos atkurimas kainos pigiausiai.
                    1. Gelezinkelis kuris buvo rekonstruotas RB1 metu buvo pastatytas caro metais t.y. 19 amziui. Manai neatsipirko? O perkrovimas kainuoja.
                    2. Nebus uzkirstas kelias, RB1 sudvejinta veze. I Minska trasa sujungta su Vilniaus logistikos terminalu, krovinius tik vezk. Pagerejes susisiekimas.
                    3. Jei bus ka vezti bus populiarus.
                    4. Atkarpa per Gardina betiksle, nes Baltarusija nera ES ir gali taikyti muitus, o keleiviams visas. Lietuva is dalies taptu priklausoma nuo Baltarusijos.

                    Comment


                      Lokomotyvu ir vagonu galima nusipirkti.

                      Comment


                        5 milijardų eurų vertės Baltijos sesių ginčas virsta tarptautiniu skandalu
                        Jei artimiausiu metu Lietuvai, Latvijai ir Estijai nepavyks susitarti, 5 milijardų eurų vertės „Rail Baltica“ projektas gali tapti milžinišku nusivylimu Baltijos šalyse. Nors Lietuvos pusė linkusi padėties nedramatizuoti, tiek Europos institucijų atstovai, tiek bendros trijų šalių įmonės „RB Rail“ vadovė žodžių į vatą nevynioja.

                        Pasak Baibos Rubesos, jau metus dėl Lietuvos vėluojama pasirašyti esminius susitarimus ir laiko nebeliko. Lietuva nori didžiulius pirkimus darbams savo teritorijoje vykdyti savarankiškai. Tiek Europos Komisijos, tiek Europos Parlamento aukšti pareigūnai sako, kad pirkimai turi vykti centralizuotai, per bendrą įmonę, užtikrinant jų skaidrumą ir efektyvumą.
                        ...
                        Situacija unikali. Jeigu iki rugsėjo pabaigos susitarimas nebus rastas, projektas gali žlugti. ES skiria net 85 proc. finansavimo „Rail Baltica“ projektui. Jokia kita šalis Europoje niekada nėra gavusi tokio dosnaus pasiūlymo, tačiau situacija sparčiai keičiasi.
                        ...
                        Latvijos ir Estijos toną galima suprasti. Jau garsiai kalbama, kad Lietuva likusias Baltijos šalis padarė situacijos įkaitėmis, o šiuo metu vis nukeliami sprendimai primena rusiškos ruletės partiją, kur kiekvienas šūvis gali tapti lemtingu.
                        ...
                        Daugiau nei metus Lietuvos Susisiekimo ministerija ir „RB Rail“ akcininkai žino apie pasiūlymą, kuris sprendžia mokesčių klausimą. Jis buvo pateiktas pernai vasarą. „RB Rail“ gali įkurti savo padalinius Lietuvoje ir Estijoje. Tai išspręstų ir PVM, ir kitų mokesčių klausimus.
                        Lietuvos Susisiekimo ministerija nesutiko, kad toks padalinys atsirastų. Nesuprantu tokio sprendimo, nes aš norėčiau, kad „RB Rail“ dirbtų ir lietuviai.
                        ...
                        Lietuvos verslininkai bijo, kad pirkimus vykdant centralizuotai, jie tiesiog nebus pajėgūs konkuruoti su didžiosiomis Europos įmonėmis.
                        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imu-667-678611

                        p.s. akivaizdus nenoras paleisti iš savo rankų visą grietinėlę, juk tada negalėsi surašyti taip sąlygų, kad nufutbolinti pvz.: Latvijas tilts ir duoti vien Kauno tiltams.

                        Comment


                          Kurioziška, kai Lietuvoje tebevykstant viešųjų pirkimų skandalui užsispyrusiai norima savarankiško pirkimo. Europos Komisijos pareigūnai ir visi kiti teigia, kad pirkti reikia centralizuotai ir dėl skaidrumo, ir dėl efektyvumo. Bendra įmonė jau įkurta, tai kaip ir viskas aišku. Bet mūsų trintukams pats projektas ne tiek ir rūpi - svarbiausia galimybė PIRKTI patiems. Požiūris turbūt toks, kad jau geriau nieko negauti nei kad leisti Latvijai gauti daugiau naudos. Skiriama net 85 proc. lėšų (niekas ir niekada tiek daugiau nesiūlys), bet dėl protinio ribotumo nesugebama sutarti ir jomis pasinaudoti. Galėtų Europos Komisija paskirti kokią tarptautinę specialistų komandą, kuri darytų tai, kas būtina projektui, o vietiniai atliktų stebėtojų ir patarėjų vaidmenį. Pasiginčyti galėtų išeiti už durų.

                          Comment


                            Keista, kad šito dalyko kol kas neišnaudoja kitos partijos rinkimams.

                            Comment


                              Страны Балтии договорились о закупках для проекта Rail Baltica
                              http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=47883365

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Galėtų Europos Komisija paskirti kokią tarptautinę specialistų komandą, kuri darytų tai, kas būtina projektui, o vietiniai atliktų stebėtojų ir patarėjų vaidmenį. Pasiginčyti galėtų išeiti už durų.
                                Vienžo visas vadžias atiduokim Maksv..., ups, norėjau pasakyti Briuseliui, o mes pabūsim paklusnūs socializmo statytojai

                                Comment


                                  Ar kažkaip nukentės šalių suverenumas, jei pinigai bėgiams tiesti bus panaudoti efektyviai? Pvz., savarankiškos monetarinės politikos atsisakyti galima, bet bėgių tiesimo jokiu būdu negalima patikėti svetimiems? Projektas yra, pinigus duoda. Tai vienintelis interesas, kad darbai vyktų kuo sparčiau ir efektyviau. Bet vietoj to metus ginčijamasi, kaip naudoti pinigus, kurių dar niekas nedavė, rizikuojant išvis jų negauti.

                                  Comment


                                    Zodziu, chaliavai nusitiesem begius iki Kauno. Kalsim terminala chebros kroviniams permest, o po musu nors ir tvanas. Kukuokit sau toliau apie talinus-berlynus.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Ar kažkaip nukentės šalių suverenumas, jei pinigai bėgiams tiesti bus panaudoti efektyviai? Pvz., savarankiškos monetarinės politikos atsisakyti galima, bet bėgių tiesimo jokiu būdu negalima patikėti svetimiems? Projektas yra, pinigus duoda. Tai vienintelis interesas, kad darbai vyktų kuo sparčiau ir efektyviau. Bet vietoj to metus ginčijamasi, kaip naudoti pinigus, kurių dar niekas nedavė, rizikuojant išvis jų negauti.
                                      Klausimas ko lietuviams reikia pinigų ar bėgių? Panašu, kad visiems labiausiai reikia pinigų ir niekas apie bėgius negalvoja. Bėgių maršrutas per Lietuvą parinktas šūdinas, visiškai nežiūrėta į keleivių srautus, koncetruotasi tik į pinigų įsisavinimą. O čia tuos pinigus bandoma skirstyti pro šalį, tai koks tada gali būti lietuvių interesas šitame projekte? Aišku, kad nulinis.
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                        Klausimas ko lietuviams reikia pinigų ar bėgių? Panašu, kad visiems labiausiai reikia pinigų ir niekas apie bėgius negalvoja. Bėgių maršrutas per Lietuvą parinktas šūdinas, visiškai nežiūrėta į keleivių srautus, koncetruotasi tik į pinigų įsisavinimą. O čia tuos pinigus bandoma skirstyti pro šalį, tai koks tada gali būti lietuvių interesas šitame projekte? Aišku, kad nulinis.

                                        Tai kad tu begiu tikrai niekam nereikia. Krovinius galima pilnai vezti ir ant dabartiniu begiu. O tradicijos vaziuoti i uzsieni traukiniais Lietuvoje nera. Ir net jei ir bus greitasis reisas i Berlyna, tai ji kainuos daugiau uz skrydi lektuvu ir truks 5x ilgiau...

                                        Kodel jus manot kad EK yra kaip viska zinanti mama, kuri leidzia pazaisti vaikams, bet jei vaikams susitarti nepavyksta - tai ateina ir pati sutvarko? Niekam neidomu Briuselyje tas gelezinkelis is Talino i Varsuva. Yra paskirta X suma pinigu, nepavyko jos paimti - uz duru jau laukia eile interesantu kurie tuos pinigus sekmingiau panaudos savo salyse.

                                        Comment


                                          Baltijos šalys pagaliau susitarė dėl „Rail Balticos“ pirkimų

                                          Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4JeR8ycsy

                                          Comment

                                          Working...
                                          X