Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš principo, taip.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Tai jo. Bet mums nerūpi, kur ES kiša pinigus. Ypač jei tai mums naudinga.
      Jeigu Briuselis planuotų skirti pinigus ne tik linijos statybai, bet ir jos 100% išlaikymui atėinančius 150 metų, tada galima būtų ir pastatyti. Bet juk neduos.
      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

      Comment


        Išlaikymo kaina bus padengiama iš krovinių ir keleivių bilietų.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Čia reiktų vadovautis lietuvių liaudies išmintimi: "jeigu duoda, reikia imti".
          Nelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimo

          Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).

          Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Išlaikymo kaina bus padengiama iš krovinių ir keleivių bilietų.
            Kroviniams ir keleiviams yra dabartinė linija. Bet krovinių yra nedaug, keleivių dar mažiau.
            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

            Comment


              nebesuprantu realiai, tai koks tas greitis bus keleivinio traukinio? vienur vienaip, kitur kitaip, o mineti 130 km/h tai kazkoks pasityciojimas

              Comment


                Nepadengs operacinių išlaidų?
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Nelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimo

                  Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).

                  Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".
                  Būtent. Nėra dar buvę nė vieno ES projekto, kuris valstybei - naudos gavėjai "nebūtų nieko kainavęs". Kofinansavimo proporcija yra minimum 10% bet kokiam ES projektui, dažnai - dar daugiau. Taip bus ir čia. Neabejotina, kad projektui išvesti ant nulio Lietuvai reiks ne tik atpirkti bent operavimo kaštus, bet ir tą kofinansavimo proporciją, kurią reiks kartu su latviais ir estais į projektą įdėti. LG turėtų pasidaryti FIA studiją šiuo klausimu.
                  Paskutinis taisė nomad; 2015.07.15, 19:29.
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Nelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimo

                    Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).

                    Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".
                    Manau su krovinių vežimu tikrai padengs, pažiūrėk, kiek dabar uždirba LG, nepaisant didelio minuso iš keleivių vežimo ir didžiulio nelabai efektyvaus valdymo aparato, nedaug Lietuvoje tiek uždirbančių įmonių. Galų gale, jei labai nesiseks, galima parduoti nutiestus bėgius į metalo supirktuvę ir iš to gauti nemažai pinigų. Beto, net jei LG turės iš savo pajamų kažkiek kompensuoti RB II išlaikymą, tai vis vien apsimoka daryti dėl ekonominio efekto, pagalvok, kiek milijardų įsisavins rangovai tiesdami liniją, bus atvežami turistai, daug naujų darbo vietų ir pan. Na kažkas pan. kaip ir avialinijos, kartais dirbančios į minusą, bet nešančios didelę finansinę naudą šaliai. Lietuvoje yra žymiai daugiau ES finansuojamų projektų, kurie neneša jokios finansinės naudos, tik kainuoja išlaikymas, ypač provincijoje.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.15, 19:47.
                    Flickr

                    Comment



                      Būtent. Labai sunku įsivaizduoti, kaip viskas turėtų būti blogai, kad kroviniai nepadengtų operacinių išlaidų.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Na baigėte filosofuoti ? Dar neatsibodo ? Tai va šiek tiek techninės informacijos. Rail Baltica trasa Latvijoje su beveik detaliais žemėlapiais ir detaliu aprašymu. Su komunikacija pas latvius žiūriu žymiai geriau.

                        http://railbaltica.info/

                        Sorry bet viskas latvių kalba

                        Comment


                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                          O dėl kainodaros Aleksio visiškai teisus - kainos traukinyje Ryga-Vilnius, Talinas-Šeštokai ir kt. buvo nepadoriai aukštos - dėl to ir teko uždaryti maršrutą.
                          RB2 bus greitsnis + patogesnis.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Na baigėte filosofuoti ? Dar neatsibodo ? Tai va šiek tiek techninės informacijos. Rail Baltica trasa Latvijoje su beveik detaliais žemėlapiais ir detaliu aprašymu. Su komunikacija pas latvius žiūriu žymiai geriau.

                            http://railbaltica.info/

                            Sorry bet viskas latvių kalba
                            Tikrai padorus dalykas
                            Bet žiūriu, kad į Rygą planuojama nemenka žiedinė atšaka nuo pagrindinės trasos. Ogi Lietuva spaudžiama, kad iki Vilniaus jokių linijų nebūtų. Keista...

                            Comment


                              sakė kad į rygą bus, bus naujas arba sugretintas tiltas, taip pat atšaka į oro uostą. Buvo planas daryti rygoje tunelį, bet atsisakyta tos idėjos .

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                RB2 bus greitsnis + patogesnis.
                                Greitį keleiviniams iki 160km/h galima padaryti ir esamoje trasoje (tai visstiek kainuotų pigiau nei tiestį naują geležinkelį). Tas pats ir dėl patogumų.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Greitį keleiviniams iki 160km/h galima padaryti ir esamoje trasoje (tai visstiek kainuotų pigiau nei tiestį naują geležinkelį). Tas pats ir dėl patogumų.
                                  Aš ner apei tai, o apie tai, kad nereikėtų lygint su tais atvejais bilietų pardavimų kiekio, kadangi paslauga bus kurkas geresnė.

                                  Comment


                                    RBII stotis Panevėžyje bus ar ne?

                                    Comment


                                      20 km nuo panevėžio centro

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        kadangi paslauga bus kurkas geresnė.
                                        Kuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Kuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?
                                          O nebūtų privalumas vien tiesesnėje trasoje (nes geležinkelis nevingiuotų per pusę šalies pro visokias Valgas), kas sutaupytų daug laiko keliaujant? Nors ir dėl greičio, kiek pamenu, buvo planai, kad Rail Baltica II bus net 240 km/h.

                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X