Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu eina kalba apie 160 km/val.
    Tikrai tiek nebus. Nemanau , nes kreivės lyg yra , nuokalnės , ikalnės.

    Nebent kažką koreguos , tiesins. Nu man nepanašu į 160 km/h važiavimą.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      #62
      Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.

      Comment


        #63
        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        O koks tikslas atšaka į Vilnių?
        Sostines ponu ego patenkinimas
        Atšakos tikslas tik vienas - nuskriausti Kauną.

        Šiame forume nuo neatmenamų laikų vis buvo kalbama apie dipolius, apie oro uostų pasiekiamumą ir t.t., o viso to pagrindas yra tik vienas - greitasis geležinkelis Vilnius-Kaunas. Aišku dar ir turistai galės patogiau pasiekti Vilnių, jei tų turistų atvykstančių geležinkeliu bus daug (šiek tiek kyla dėl to abejonių, nebent lenkai).

        Comment


          #64
          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
          Tikrai tiek nebus. Nemanau , nes kreivės lyg yra , nuokalnės , ikalnės.

          Nebent kažką koreguos , tiesins. Nu man nepanašu į 160 km/h važiavimą.
          Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
          http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

          Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.

          Comment


            #65
            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.
            Teisybė. Rail Balticos, trečiojo pasaulio gelbėjimo ar dar koks skirtumas kokiomis lėšomis Vilnius - Kaunas geležinkelis jau daugybę metų prašosi normalios modernizacijos. Nenoriu offtopint, bet investicijos į šią atkarpą tikrai žiauriai prasmingos. Jeigu bent dalis automobilių vairuotojų persės į traukinį, nes taip pasiekti Vilnių ar Kauną bus g r e i č i a u, tai ir žmonės sutaupys degalų, ir valstybė kelių taisymo ir žmonių gyvybių sąskaita. Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?

            Comment


              #66
              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
              http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

              Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.
              Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                #67
                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?
                Ko gero nei vienas.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  #68
                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
                  Citata iš to puslapio:
                  Projekto metu atlikti darbai traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
                  Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

                  Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

                  Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Citata iš to puslapio:

                    Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

                    Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

                    Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.
                    Bet tose sapalionėse yra ir teigiamų argumentų man labiausiai priimtina būtu pasiekt Vilnių greičiau nei iki šiol. O dėl naujos tiesimo , tai mūsų nuomonės sutampa. Tūrėtų kažką modernizuoti , ar pakeisti.

                    Bet vistiek kažkodėl tokiais greičiais vis dar nevažiuojama...
                    Paskutinis taisė Mantukas05; 2013.09.16, 19:37.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      #70
                      Jei jau eina kalba apie RailBaltica 2, kuri bus 1435 mm vėžės iki pat Talino, tai į Vilnių, logiška, turėtų irgi būti 1435 vėžė.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Jei jau eina kalba apie RailBaltica 2, kuri bus 1435 mm vėžės iki pat Talino, tai į Vilnių, logiška, turėtų irgi būti 1435 vėžė.
                        Bet tos Rail Baltica 1 (taip tada pavadinsiu) darbai turbūt 10 metų vyksta...
                        O apie RB 2 kalba
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          #72
                          Ir tą RailBalticą -1 po RailBalticos 2 nutiesimo, jei nuties, turės kapitališkai atnaujinti bent jau ruože nuo sienos iki Šeštokų, kuris yra labiausiai vingiuotas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir tą RailBalticą -1 po RailBalticos 2 nutiesimo, jei nuties, turės kapitališkai atnaujinti bent jau ruože nuo sienos iki Šeštokų, kuris yra labiausiai vingiuotas.
                            O ką sakiau kad lėtai viskas vyksta , nes jei nuties. Išvis čia pravalas vygdomas yra su ta RB. Kažkaip po tiek metų tikėjausi jau ir Kauno apskrityje matyti tą siaurąją vėžę...
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              O ką sakiau kad lėtai viskas vyksta , nes jei nuties. Išvis čia pravalas vygdomas yra su ta RB. Kažkaip po tiek metų tikėjausi jau ir Kauno apskrityje matyti tą siaurąją vėžę...
                              Žinodamas Lietuviškus tempus, nenustebsiu jei dar po 20-30 metų bus tampomasi su ta RB D
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                #75
                                Panašu, kad tiek RB 1, tiek RB 2 - neišspręstas rebusas lygiai kaip "Kur slepiama mergaitė" ir "kur dingo Neringa"
                                Eilinė demagogija parodyti kaip sunkiai tuo klausimu dirbama.

                                O jei rimtai, kodėl nesvarstoma atkurti ruožą Šeštokai-Alytus-Lentvaris-Vilnius. Nauda irgi apčiuopiama
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2013.09.17, 16:18.

                                Comment


                                  #76
                                  Argumentai nukreipti „Rail Baltica“ nuo Šiaulių – neįtikino
                                  Mindaugas LAURINAITIS
                                  www.snaujienos.lt/www.15min.lt
                                  2013.09.25 17:50


                                  Šiaulių regiono plėtros tarybai ir kitiems suinteresuotiems asmenims vakar buvo pristatyta projekto „Rail Baltica“ strateginio poveikio aplinkai vertinimo (Spav) ataskaita, kurios išvados yra Panevėžio miesto naudai – tarptautinė geležinkelio magistralė turi eiti ne pro Šiaulius, bet pro Panevėžį. Ataskaitos rengėjų argumentai Šiaulių regiono atstovų neįtikino

                                  Išvados nenaudingos

                                  Minėta ataskaita buvo parengta ir oficialiai pristatyta šių metų rugsėjo 9 d. Neoficialiai ji buvo parengta dar anksčiau. Panevėžio miesto savivaldybė viešą pristatymą surengė rugsėjo 10 d. ir išplatino pranešimą, kad Panevėžio meras ketina sudaryti darbo grupę šio projekto klausimams spręsti. Tuo tarpu Šiaulių miesto valdžia atsibudo tik pastarosiomis dienomis. Kad tokia ataskaita yra gauta, net iki praėjusio pirmadienio nelabai žinojo dalis valdininkų, kurie turėjo pateikti savo vertinimus, o kai kurie valdančiojoje daugumoje esantys politikai kėlė klausimą: „Kur mes buvome anksčiau?“...................
                                  ...........Atrėmė argumentus

                                  Šiaulių miesto savivaldybės administracijos atstovai peržiūrėjo šią ataskaitą ir prieš vakarykštį posėdį parengė „namų darbus“. Pastabos buvo išsakytos ataskaitos rengėjams. Labiausiai akcentuota tai, kad ataskaitos rengėjas vertino abi alternatyvas neatsižvelgdamas, kad iš Kauno pro Šiaulius jau eina geležinkelio trasa, tiesa, kiek kitokio standarto. Panevėžio atveju tektų tiesti naują vėžę ten, kur jos nėra.

                                  Ataskaitos rengėjai į tai atsakė, kad nors pro Šiaulius ir eina rusiško standarto vėžė (ji yra keliais centimetrais platesnė nei planuojama „Rail Baltica“ vėžė), bet tai nieko nereiškia. Atstovų teigimu, vis tiek reikėtų kloti naują liniją greta, tad abiem atvejais kiltų grėsmė dėl statybų. O kitas šiauliečių argumentas, kad Panevėžio atveju teksią išpirkti privačius sklypus visuomenės reikmėms, o tai pabrangintų sąmatą, anot ataskaitos rengėjų, yra niekinis, nes privačius sklypus išpirkti reikės abiem atvejais, o Šiaulių atveju tai kainuos netgi daugiau. Ataskaitos rengėjų pasisakymai salėje sukėlė tikrą audrą.............

                                  Comment


                                    #77

                                    Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ trasa aplenks Vilnių

                                    Skirmantas Malinauskas
                                    15min.lt
                                    2013.09.27 10:34


                                    Penktadienį Marijampolės geležinkelio stotyje iškilmingai minima europinės vėžės nuo Lietuvos–Lenkijo sienos iki Kauno tiesimo darbų pradžia. Iki 2015 m. pabaigos geležinkelio linija „Rail Baltica“ turėtų pasiekti Kauną. Tuo tarpu Lietuvos sostinė Vilnius kol kas lieka nuošalyje. Vokietijos, Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos sostines greitąja vėže turėtų sujungti tarptautinis projektas „Rail Baltica 2“. Tačiau ir čia Vilniui gali iškilti problemų, nes, skirtingai nei kitų šalių sostinės, tiesiant „Rail Baltica 2“ Vilnius atsiduria geografiškai nepatogioje padėtyje


                                    Šiuo metu iki Kauno tiesiama europinė geležinkelių linija daugiausiai bus skirta krovinių pervežimui. Tuo tarpu „Rail Baltica 2“ greitoji vėžė, kur traukinių greitis pasieks 240 km per valandą, eis nuo Berlyno iki Talino ir net Helsinkio, tačiau į jį keleivius ir krovinius teks perkelti keltu. Greitoji geležinkelių linija sujungs šešių šalių sostines. Taip pat ir Vilnių.

                                    Maksimalus 240 km per valandą traukinių greitis pasirinktas neatsitiktinai. Europos Sąjungos teisės aktai numato, kad tais pačiais bėgiais negali važiuoti ir kroviniai, ir keleiviai, jeigu traukinių greitis didesnis.

                                    „Kaip bus prijungtas Vilnius, šiandien atsakyti negalime, nes tam bus dar atliekamos papildomos studijos“, – 15min.lt sakė susisiekimo ministro patarėjas Ričardas Slapšys..........




                                    ........... Dėl „Rail Baltica 2“ projekto konkuruoti pradėjo Šiaulių ir Panevėžio savivaldybės. Kol kas manoma, jog geležinkelio linija eis per Panevėžį. Tai numatyta parengtoje „Rail Baltica“ strateginio poveikio aplinkai ataskaitoje. Šiuo metu per Šiaulius eina senoji dar Sovietų Sąjungos laikais nutiesto geležinkelio vėžė. Ataskaitos rengėjos UAB „Sweco Lietuva“ atstovai nurodo, jog klojant „Rail Baltica 2“ senosios vėžės buvimas darbų neatpigintų.


                                    Su panašia problema susidurs ir Vilnius. 15min.lt duomenimis, greičiausiai dabartinis geležinkelio kelias Vilnius-Kaunas bus modernizuotas ir pritaikytas greitajai europinei vėžei. Tokiu atveju keliaujant į Rygą, Taliną ar Helsinkį tektų persėsti Kaune.

                                    Comment


                                      #78
                                      Vadovaujantis tokia logika, tai visi geležinkeliai nutiesti Sovietų Sąjungos laikais...
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79
                                        Čia staraipsnis tiems, kas dar vis nesigaudo kuo skiriasi Rail Baltica 1 nuo Rail Baltica 2:

                                        http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-pradzioje.htm

                                        Comment


                                          #80

                                          Straipsnyje rašoma:
                                          o nuo Kauno iki Latvijos pasienio – rekonstruota jau esama vėžė
                                          Ar yra daugiau informacijos? Kas tiksliai bus/yra daroma? Kokios eatkarpose? Kokie bus greičiai ir t.t.?
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X