Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Sostines ponu ego patenkinimas:Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO koks tikslas atšaka į Vilnių?
Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.
Comment
-
Pabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langusParašė Gator Rodyti pranešimąSostines ponu ego patenkinimas:
Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.
O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Jeigu tikėti straipsniu, tai kalba eina apie dabartinio esamo geležinkelio modernizavimo. Tuomet ir Kauno prasčiokai galės džiaugtis, kad Vilniaus ponus greičiau pasieksParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langus
O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.
Comment
-
Atšakos tikslas tik vienas - nuskriausti Kauną.Parašė Gator Rodyti pranešimąSostines ponu ego patenkinimasParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO koks tikslas atšaka į Vilnių?
Šiame forume nuo neatmenamų laikų vis buvo kalbama apie dipolius, apie oro uostų pasiekiamumą ir t.t., o viso to pagrindas yra tik vienas - greitasis geležinkelis Vilnius-Kaunas. Aišku dar ir turistai galės patogiau pasiekti Vilnių, jei tų turistų atvykstančių geležinkeliu bus daug (šiek tiek kyla dėl to abejonių, nebent lenkai).
Comment
-
Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTikrai tiek nebus. Nemanau , nes kreivės lyg yra , nuokalnės , ikalnės.
Nebent kažką koreguos , tiesins. Nu man nepanašu į 160 km/h važiavimą.
http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11
Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.
Comment
-
Teisybė. Rail Balticos, trečiojo pasaulio gelbėjimo ar dar koks skirtumas kokiomis lėšomis Vilnius - Kaunas geležinkelis jau daugybę metų prašosi normalios modernizacijos. Nenoriu offtopint, bet investicijos į šią atkarpą tikrai žiauriai prasmingos. Jeigu bent dalis automobilių vairuotojų persės į traukinį, nes taip pasiekti Vilnių ar Kauną bus g r e i č i a u, tai ir žmonės sutaupys degalų, ir valstybė kelių taisymo ir žmonių gyvybių sąskaita. Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?Parašė Edd Rodyti pranešimąMan neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.
Comment
-
Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metaiParašė Edd Rodyti pranešimąNežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11
Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.
Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Ko gero nei vienas.Parašė disident Rodyti pranešimąNors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Citata iš to puslapio:Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai
Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.Projekto metu atlikti darbai traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.
Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.
Comment
-
Bet tose sapalionėse yra ir teigiamų argumentųParašė Edd Rodyti pranešimąCitata iš to puslapio:
Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.
Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.
Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.
man labiausiai priimtina būtu pasiekt Vilnių greičiau nei iki šiol. O dėl naujos tiesimo , tai mūsų nuomonės sutampa. Tūrėtų kažką modernizuoti , ar pakeisti.
Bet vistiek kažkodėl tokiais greičiais vis dar nevažiuojama...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s
Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.
Comment
-
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665
Pavadinimas
11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas
Pirkimo aprašymas
Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.
Trukmė mėnesiais: 30
- 1 patinka
Comment
-
Gal reikėtų atskiros temos europinės vėžės atšakai Kaunas - Vilnius.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąhttps://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665
Pavadinimas
11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas
Pirkimo aprašymas
Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.
Trukmė mėnesiais: 30
Gerai paieškojus galima surasti dar prieš 10-15 metų siūlytus trasų variantus
- 2 patinka
Comment
Comment