Update iš Neries tilto statybvietės vakar, šiek tiek veiksmo (šeštadienį) matėsi vyko kairioje slėnio pusėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.
Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024
Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024
Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024
Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
- 4 patinka
Comment
-
Vadybininkai gal pasiūlymus atsiuntė su atstumų nuo Kauno iki Šveicarijos Austrijos sienosParašė ignaloidas Rodyti pranešimąViešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.
Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024
Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024
Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024
Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
- 8 patinka
Comment
-
Patvirtintas „Rail Baltica“ Panevėžio mieste ir rajone planas
Vyriausybė trečiadienį patvirtino „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo vystymo planą.
Vyriausybės sprendimu, nutarta pradėti žemės išpirkimo visuomenės poreikiams procedūras.
Planuojama, kad jos truks iki 2027 m. pabaigos.
Pagal patvirtintą Panevėžio geležinkelio mazgo inžinerinės infrastruktūros vystymo planą vakarinėje miesto dalyje, šalia aplinkkelio planuojama „Rail Baltica“ tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis, teigiama AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime.
Numatyta, kad į šią stotį geležinkelio bėgiais per parą važiuos iki 80 keleivinių traukinių, jie veš iki 4800 keleivių.
- 6 patinka
Comment
-
Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta
Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.21, 12:27.
- 10 patinka
Comment
-
Be to tarptautinis projektas giParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta
Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkaip nesuprantate kiek užtrunka pakeisti reikalus pagal tai ko pageidauja. Kaunas-Vilnius tiek užbombino pageidavimais aplink Vilnių kad praktiškai metai praėjo iki vėl iš naujo viešino. O čia jums atrodo kad per pusmetį galimą viską sutvarkyti. Ir tas visas viešinimas keliais etapais irgi ne šiaip sau padarytas, projektavimas tokio dydžio projektams ilgai užtrunka, ir kuo anksčiau problemos su visuomene išsprendžiamos, tuo mažiau iš naujo perdaryt reikia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta
Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
Taip, atrodo daug, bet mano matymu, variantai pagreitinti viską iki trumpiau metų reikš arba bet kokiai rimtesniam reikalingam pokyčiui atsiradus visą tą procesą teks kartoti po metų ar poros (ar kada teko matyti projektą be problemų?), arba tai kad tiesiog nesiklausys į jokius pasiūlymus ir tiek. Gal kai kuriems forumiečiams antras variantas visai patiktų, bet man kažkaip neatrodo kad visuomenėje šitas pravažiuotų.
- 8 patinka
Comment
-
Bet jūs man kontekstą priminkit - pirmiausiai susifakupino Panevėžio miesto savivaldybė, kai dėjo skersą prieš 6+ metus, kur bus geležinkelio vėžė, bet staiga atsibudo ir užsinorėjo vėžės arčiau miesto? Na pabūsiu biurokratas šitoje vietoje - TAI KODĖL ANKSČIAU NEPADARĖ SAVO DARBO??? O jau kai reikia tai tik greit greit sukitės sprendimų priėmime.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai...
Čia apskritai simptomatiška viešajam sektoriui, kad: išankstinis planavimas prastas, tada gaisro gesinimo principu bandoma kažką ten sukurti bazinio/pakeisti, tada įgyvendinimo etape trūksta resurso (ne tik finansinio, bet ir žmogiškojo), ir jau kai iškilmingai nukerpamas raudonas kaspinas - sukurto produkto palaikymas jau yra nulinio prioriteto reikalas.
Tai jei ciklas toks, tai atitinkamas ir rezultatas
- 7 patinka
Comment
-
Būtent. Prie Stalino būtų sušaudę visus nepatenkintus ir fsio.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta
Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Pas mus planavime braižyti ir dėlioti beleką yra įprasta. Čia visų pirma, neaišku ką reikia galvoti, kai pasiūlai ar pritari vizijai, kad reikia miesto stotį daryti už ...niolikos kilometrų nuo miesto, viduryje kažkokio lauko.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąBet jūs man kontekstą priminkit - pirmiausiai susifakupino Panevėžio miesto savivaldybė, kai dėjo skersą prieš 6+ metus, kur bus geležinkelio vėžė, bet staiga atsibudo ir užsinorėjo vėžės arčiau miesto?
Lygiai taip ir kažkokiose vizijose LTG braižosi naują europinę vėžę nuo Kauno iki Klaipėdos, kuri tame tarpe aptarnaus "visiškai nieko", nes nuo tarpinių miestų kaip Raseiniai ar Tauragė, praeitų kažkur laukais už ....niolikos ar dešimčių kilometrų.
- 6 patinka
Comment
-
Įdomu, kaip ten Ispanijoj HSR statė? Jau lyg ir nebebuvo Franko 90s ir 2000s. Nieko lyg ir nešaudė? O Gavosi net under budget ir pagal schedule daugumoje atvejų. Ar geri pavyzdžiai Europoje nesiskaito, nes nepateisina mūsų kolosalaus ir totalinio sisteminio apsišikimo?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Būtent. Prie Stalino būtų sušaudę visus nepatenkintus ir fsio.
- 4 patinka
Comment
-
Štai ir užzombinimo pavyzdysParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kažkaip nesuprantate kiek užtrunka pakeisti reikalus <...>
- 1 patinka
Comment
-
Jei atrodo kad galėtumėte geriau, nuoširdžiai kviečiu eiti ir tvarkyti. Visiems patinka sakyti kiek daug biurokratijos ir kiek viešam sektoriuje viskas šūdas, bet retas nori eiti į viešą sektorių ir prisiimti atsakomybės. Manau ganėtinai tvarkingai paaiškinau kokios problemos, jei manote kad jos nėra tikros ir viską galima paprastai išspręsti - būtų labai džiugu jei išspręstumėte, visa Lietuva jums padėkotų.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Štai ir užzombinimo pavyzdys
- 6 patinka
Comment
-
Suprantate, kad ir esate ta biurokratinė bėda, kuri viską priima kaip normą, "nes kitaip neįmanoma"? Ir kuo daugiau tokių, tuo mažiau šansų kad sistema pasikeis.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Jei atrodo kad galėtumėte geriau, nuoširdžiai kviečiu eiti ir tvarkyti. Visiems patinka sakyti kiek daug biurokratijos ir kiek viešam sektoriuje viskas šūdas, bet retas nori eiti į viešą sektorių ir prisiimti atsakomybės. Manau ganėtinai tvarkingai paaiškinau kokios problemos, jei manote kad jos nėra tikros ir viską galima paprastai išspręsti - būtų labai džiugu jei išspręstumėte, visa Lietuva jums padėkotų.
Kartais atrodo, kad visą biurokratiją mums nuleido marsiečiai, o gal ir pats dievas? Kad nei Lietuvos politikai, nei patys biurokratai nieko negali padaryt tam nepajudinamam mėšlui.
- 1 patinka
Comment
-
Anais laikais buvo žymiai mažiau rožiniais vienaragiais jodinėjančių. Dabar visos procedūros pritaikytos kiekvieno Laisvės partijos rinkėjo įgeidžiams patenkinti.Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu, kaip ten Ispanijoj HSR statė? Jau lyg ir nebebuvo Franko 90s ir 2000s. Nieko lyg ir nešaudė? O Gavosi net under budget ir pagal schedule daugumoje atvejų. Ar geri pavyzdžiai Europoje nesiskaito, nes nepateisina mūsų kolosalaus ir totalinio sisteminio apsišikimo?
Beje problema ne tik pas mus. Paimkime tą pačią Vokietiją - pastaraisiais dešimtmečiais nėra nutiesto nė vieno autobano, nė vieno geležinkelio. Oro uostą ir tą statė apie 20 metų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Taip, Vokietija yra pavyzdys, kur dalykai stringa. Žinojau, kad susirasi blogą pavyzdįParašė Tomas Rodyti pranešimą
Anais laikais buvo žymiai mažiau rožiniais vienaragiais jodinėjančių. Dabar visos procedūros pritaikytos kiekvieno Laisvės partijos rinkėjo įgeidžiams patenkinti.
Beje problema ne tik pas mus. Paimkime tą pačią Vokietiją - pastaraisiais dešimtmečiais nėra nutiesto nė vieno autobano, nė vieno geležinkelio. Oro uostą ir tą statė apie 20 metų.
Bet davai nors kartą pakalbam apie gerą pavyzdį. Tai kaip ten su Ispanija? Ką jie daro taip, kaip mes negalim daryti, kad gautųsi laiku, pagal biudžetą, greit ir kokybiškai?
- 1 patinka
Comment
-
Dabar vis dar statosi. Vokietija tikrai nėra kažkoks pvz. kaip reikia vystyti projektus, jų menedžmentas ir biurokratija tragiški.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNežinau. Kada jie statė paskutinį HS geležinkelį ?
Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.21, 16:28.
- 1 patinka
Comment
-
Į Ispaniją reiktų nuvažiuoti ne tik vyriausybės atstovams, bet ir Vilniaus merui, pasidomėti, kaip Vilniaus dydžio ir dar neturtingesnė Malaga sugebėjo pora hibridinių metro linijų pasistatyti nuo 0 palyginus visai dar nesenai.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, Vokietija yra pavyzdys, kur dalykai stringa. Žinojau, kad susirasi blogą pavyzdį
Bet davai nors kartą pakalbam apie gerą pavyzdį. Tai kaip ten su Ispanija? Ką jie daro taip, kaip mes negalim daryti, kad gautųsi laiku, pagal biudžetą, greit ir kokybiškai?
- 7 patinka
Comment
-
Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Suprantate, kad ir esate ta biurokratinė bėda, kuri viską priima kaip normą, "nes kitaip neįmanoma"? Ir kuo daugiau tokių, tuo mažiau šansų kad sistema pasikeis.
Kartais atrodo, kad visą biurokratiją mums nuleido marsiečiai, o gal ir pats dievas? Kad nei Lietuvos politikai, nei patys biurokratai nieko negali padaryt tam nepajudinamam mėšlui.
- 3 patinka
Comment
Comment