Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    aikstinga panele ta kom... socialdemokratu Lietuva

    Geriau projekta paleist nei sutikt, kad eis tiesiausiai pro Kauna su atsaka i Vilniu?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      UK tai irgi populiari praktika ir aš tai jau minėjau kiek anksčiau. Tokia praktika visai galėtų būti taikoma RB trasoje Vilniaus atšakos atveju.

      Visgi kalbant apie persėdimus, spėju, kad NL važiavai trumpais atstumais t.y. priemiestiniais ar trumpo nuotolio tarpmiestiniais, kur dideli dažniai.

      RB iš esmės bus ilgo nuotolio tarpmiestinis servisas, kur persėdimas kaip toks bus nepageidaujamas ir netgi nepriimtinas. Dabartinės Vilnius-Kaunas trasos naudojimas feeder servisams iki "tikrosios" RB trasos, einančios pro Kauną, galimas tik iš LABAI didelės bėdos. Tai visvien iš esmės reikštų, kad Vilnius nebūtų normaliai prijungtas prie RB ir tai yra nepriimtina bei prieštarautų Lietuvos interesams.
      Keistas tu žmogus John. Kada gi atsakysi , kiek žmonių važiuos į Berlyną iš Vilniaus tuo tavo rail Baltica II ?

      Iš Vilniaus į Berlyną per dieną važiuoja 2 autobusai per dieną, ir tik vienas tiesioginis.

      O rail baltica II pakolkas yra tokia - Talinas - Lietuvos siena 200 km/h, Lietuvos siena - Varšuva 60 km/h. Ir kaži kas tokia linija važiuos?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Visgi kalbant apie persėdimus, spėju, kad NL važiavai trumpais atstumais t.y. priemiestiniais ar trumpo nuotolio tarpmiestiniais, kur dideli dažniai...
        Nyderlanduose vaziuoja tarpmiestiniai (Intercity (nuotraukoje)) ir vietiniai (Sprinter). Vaziavau tik su Intercity, ne trumpiau nei dvi valandas, i skirtingus miestus, nuo Groningeno link Amsterdamo, Hagos, Rotterdamo, Maastrichto, Endchoveno...
        Traukiniai sukabinami Meppel stotyje (nuo Groningen ir nuo Leeuwarden), atkabinami arba Amersfoort, arba Utrech, arba Gouda... priklausomai nuo tolimesnio marsruto.

        Dabar analogija kaip atrodytu Lietuvoje dabar.
        Atvaziuoja du traukiniai i Siauliu GS, vienas is Klaipedos, kitas is Mazeikiu. Siauliuose jie sukabinami ir vaziuoja kaip vienas iki Jonavos GS. Ten traukiniai atkabinami ir vaziuoja kiekvienas savo marsrutu, vienas i Vilniu kitas i Kauna.

        Tokiam reikalui olandai naudoja traukinius su priekinem/galinem durim:



        nuotrauka is interneto

        Comment


          Kiek laiko trunka traukinių sukabinimas ir atkabinimas?
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Kiek laiko trunka traukinių sukabinimas ir atkabinimas?
            Apie 5 minutes.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Ką veikti Taline ryte,
              visą naktį gėrus plackarto vagone?
              Arba reikia mokėti gerti, arba reik daryti pratęsimą

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Apie 5 minutes.
                Gal but, atrodo kad dar maziau, tikrai tas laikas nesijaucia, net gi mazoje Meppel stotyje...

                Comment


                  Bėda tik ta, kad mūm iki tokio bėginio transporto lygio kaip NL dar oj kaip toli.

                  Comment


                    Tai gi mes cia diskutuojame apie kosmosa, daugumai jau ir taip aisku kad jokios RB II nebus bent 50 metu...

                    Comment


                      D.Budrys: ekonominę studiją dėl „Rail Baltica 2“ projekto reikia atnaujinti

                      Comment


                        ką ten dar naujinti? jei yra pinigų skirta tai tik tiek ir nedaugiau - biudžetas ne guminis.
                        geriau imtųsi pasirašytų įsipareigojimų, o ne pliurpalais užsiimtų.
                        Jei nori maršruto iš Vilniaus į Varšuvą - toks ruožas jau buvo nutiestas XIX a. viduryje, tik jį reikia atnaujinti ir susitarti su baltarusiais dėl tranzito be sustojimo.
                        O iš Vilniaus į Taliną irgi yra - per Šiaulius, Rygą (traukiniai kursavo iki 1997-2004 m.), kurį visi pamiršo.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2014.01.25, 14:32.

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                          Bėda tik ta, kad mūm iki tokio bėginio transporto lygio kaip NL dar oj kaip toli.
                          Jokios bėdos tuo atžvilgiu nėra, nes tokiu principu sovietmečiu būdavo sukabinami iš maršrutui išsišakojus atkabinami D (D1) dyzeliniai traukiniai, o dabar 620M automotrisės. Ir D1 ir 620M gali būti valdomi sukabinti abu iš vienos priekinės kabinos.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Gal but, atrodo kad dar maziau, tikrai tas laikas nesijaucia, net gi mazoje Meppel stotyje...
                            Tik tai ne persėdimas, o traukinių atskyrimas/sujungimas.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Tik tai ne persėdimas, o traukinių atskyrimas/sujungimas.
                              Nesutinku, jei as kelionė pradedu viename traukinyje o baigiu kitame, taip ir neišlipus į peroną, tai kodėl tai ne persėdimas?

                              Comment


                                Pаbаndоm primеsti, kаs bus, jеi RailBaltic nеbus pаstаtуtа, ir kаs bus аtsirаdus RailBaltic gеlеžinkеliui.

                                Kаip аtrоdо, tа busimаjа kеlеivinе RB mаgistrаlе Liеtuvоjе gаles nаudоtis tоkiоs grupеs zmоniu:

                                - Liеtuvоs gуvеntоjаi. Jеi jiе kаzkur tаi is sаvо nаmu Liеtuvоjе isvаziuоjа, tаi pо tо vis viеn sugriztа аtgаl i sаvо nаmus. Dauguma ju vazines Varsuva - Kaunas/Vilnius arba Ryga/Talinas - Kaunas/Vilnius. Mazai tiketina, kad jie vazines maršrutu Varsuva-Talinas.

                                - uzsiеniеciаi, kuriu kеliоnеs tikslаs уrа Liеtuvа, аrbа kuriе аtvаziаvе i Liеtuvа pаbus ciа nоrs kiеk lаikо (tеgu nеt vаlаndа-dvi).

                                - uzsiеniеciаi, kuriе vаziuоs pеr Liеtuvа trаnzitu tаrp Lеnkijоs-Vоkеtijоs ir Lаtvijоs-Estijоs.

                                Pаziurеkimе, kоkiоs jiеms is tоs RB bus nаudоs. Ir kа is tо turеs аrbа nеturеs аtеitуjе Liеtuvоs Vаlstуbе.

                                1. Jеi RB bus pаstаtуtа:

                                - tаdа Liеtuvоs gуvеntоjаi bеi uzsiеniеciаi, kuriu kеliоnеs tikslаs уrа Liеtuvа, gаlеs nuvуkti is Kаunо-Vilniаus i Vаrsuvа-Bеrlinа аrbа i Rуgа-Tаlinа ir аtgаl vоs nе dvigubаi grеičiаi, nеi dаbаr. Bеt уrа lаbаi tikеtinа, kаd jiе sumоkеs uz tа kеliоnе RB zуmiаi dаugiаu, nеi mоkа uz аnаlоgiskа kеliоnе dаbаr.

                                - Jеi RB bus pаstаtуtа, tаi tаdа uzsiеniеciаi, vаziuоjаntis RB pеr Liеtuvа trаnzitu tаrp Vаrsuvоs-Bеrlinо ir Rуgоs-Tаlinо, pаsiеks sаvо kеliоnеs tikslа zуmаi grеiciаu, nеi jiе tаi gаli pаdаrуti dаbаr. Nоrs jiе irgi sumоkеs uz tа kеliоnе brаngiаu, nеi mоkа uz аnаlоgiškа kеliоnе dаbаr, jiеms vаziаvimаs RB gаli аpsimоkеti, nеs tаdа jiеms nеrеikеs Liеtuvоjе dаrуti sustоjimо pеrsеdimui i kitа trаukini аr kitа trаnspоrtо priеmоnе. Nеsustоdаmi Liеtuvоjе jiе dаr gаli sutаupуti ir аnt viеsbuciо, nеs jеi nаkvоti Liеtuvоjе jiеms jаu nеbеrеikiа, tаd nеbеrеik jеims ir viеsbuciо - nоrs mаn аsmеniskаi аtrоdо, kаd Liеtuvоs vеrslininkаms butu zуmiаi idоmiаu, jei sitiе uzsiеniеciаi ir sustоtu Liеtuvоjе viеsbuciuоsе, ir pаvаlgуtu kаvinеsе, ir аpsipirktu pаrduоtuvеsе.
                                Paskutinis taisė hobo; 2014.01.25, 16:45. Priežastis: grammar

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                  Keistas tu žmogus John. Kada gi atsakysi , kiek žmonių važiuos į Berlyną iš Vilniaus tuo tavo rail Baltica II ?

                                  Iš Vilniaus į Berlyną per dieną važiuoja 2 autobusai per dieną, ir tik vienas tiesioginis.

                                  O rail baltica II pakolkas yra tokia - Talinas - Lietuvos siena 200 km/h, Lietuvos siena - Varšuva 60 km/h. Ir kaži kas tokia linija važiuos?
                                  Apie Berlyną niekas ir nekalba. Išvis keista, kam kišamas Berlynas. RB keleivių gabenimo prasme svarbi Lietuvai dėl susisiekimo su Lenkija, Latvija ir Estija. Nesuprantantiems galiu paaiškinti, kodėl.

                                  Į Berlyną traukiniu ir taip mažai kas važiuotų net ir 200-250km/h standarto geležinkeliu, net jei jis eitų visą kelią nuo Vilniaus iki Berlyno. Vidutiniu 150km/h greičiu tokia kelionė truktų apie 7.5 val. Tai automatiškai reiškia, kad toks keliavimo būdas iš Vilniaus į Berlyną tampa nelabai konkurencingas.

                                  Kad toks maršrutas būtų konkurencingas, reiktų vidutinio ~250km/h greičio t.y. kalba eina apie 300-350km/h standarto geležinkelį, kurio tikrai niekada nebus. Kitaip tariant, Berlyno RB ir Lietuvos (juo labiau Latvijis ir Estijos) kontekste minėti išvis nereiktų, nes tai yra tiesiog paistalai.

                                  Lietuvos prioritetas su RB yra susisiekimo pagerinimas su Lenkija, Latvija ir Estija t.y. kaimyninėmis šalimis ir, visų pirma, jų sostinėmis. Kalba eina apie atstumus max iki 600km, kur 200km/h geležinkelis su vidutiniu 150km/h greičiu ir kelionės trukme iki 4 valandų, išlieka konkurencingas, lyginant su visomis kitomis transporto rūšimis. Dėl ko Vilniaus nepajungimas prie tokios trasos tiesiogine jungtimi būtų elementarus Lietuvos interesų ir prioritetų griovimas, nes būtent iš Vilniaus visada buvo ir bus daugiausiai keleivinio traffico tiek Varšuvos, tiek ir Rygos bei Talino kryptymis.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                    Nesutinku, jei as kelionė pradedu viename traukinyje o baigiu kitame, taip ir neišlipus į peroną, tai kodėl tai ne persėdimas?
                                    Ok, galim vadinti tai persėdimu, jei tau tai svarbu. Bet turbūt supranti, ką aš turėjau omeny, kalbėdamas apie persėdimus.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      pratesimas

                                      2. Jеi RailBaltic nеbus pаstаtуtа toliau uz Kauna:

                                      - tаi tаdа, аisku, tiе uzsiеniеciаi, kuriе vаziuоs pеr Liеtuvа trаnzitu tаrp Lеnkijоs-Vоkеtijоs ir Lаtvijоs-Estijоs, savo kеliоnеi sugаis sаvо lаikо jаu dаugiаu. Priеdо, jiе islеis dаugiаu ir sаvо pinigu, nеs Liеtuvоjе jiеms rеikеs kаžkur tаi ir pаvаlgуti, ir gаl nеt viеnаi-kitаi nаkciаi аpsistоti viеsbutуjе. Tоkiеms trаnzitiniаms kеliаuninkаms pеrsеdimаi ir sustоjimаi Liеtuvоjе уrа ir bus lаbаi nеnаudingi. Bеt is tо, kаd jiе islеis dаugiаu sаvо pinigu iseinа, kаd Liеtuvоs vеrslininkаi (viеsbuciаi, kаvinеs, pаrduоtuvеs, еtc.) gаus pinigu dаugiаu.

                                      - Liеtuvоs gуvеntоjаi bеi uzsiеniеciаi, kuriu kеliоnеs tikslаs уrа Liеtuvа, gаlеs nuvуkti is Kаunо-Vilniаus i Vаrsuvа-Bеrlinа (аrbа аtgаl) tа еurоpinе vеzе Vаrsuvа-Kаunаs, kuri уrа bаigiаmа stаtуti. Ciа jiеms visаi nеrа skirtumо, аr еgzistоjа RB vеzе Kаunаs-Tаlinаs аr nе.

                                      Tiеms is ju, kаs nоrеtu is Kаunо-Vilniаus vаziuоti i Rуgа-Tаlinа (аrbа аtgаl), Liеtuvоs Gеlеzinkеliаi gаlеtu pаlеisti trаukinukа jаu еsаmu gеlеžinkеliu. Tаm rеikiа tik susitаrуmо su Lаtvijоs ir Estijоs gelezinkeliais. Jоkiu grаndiоziniu invеsticiju bеi stаtуbu ciа nеbеrеikiа – аpаrt, аisku, nusipirkimо grаzаus ir pаdоrаus trаukinukо su skirtingu klаsiu vаgоnаis: pirmоs klаsеs kupе (viеnа аrbа dvi miеgаmоsiоs viеtоs), аntrоs klаsеs kupе (kеturiоs miеgаmоsiоs viеtоs), trеčiоs klаsеs (sеdimоs viеtоs).

                                      Tоkiаm trаukinukui аtsirаdus visi tiе Liеtuvоs gуvеntоjаi bei uzsienio turistai, kаm rеik nuvаziuоti i Rуgа-Tаlinа, gаlеs tаi pаdаrуti kоmfоrtiškаi ir nеbrаngiаi. O jеi vаziоs tas traukinukas nаktimis, tаi jiеms nеbus skirtumо, kаd jis vаziuоs pаprаstu grеičiu – nеs pеr tа lаikа jiе miеgоs jаmе sаvо lоvоsе ir atsibudus is ryto bus jau Taline.



                                      Tаd is tо visо isеinа, kаd tоliаu uz Kаunа, tоs RailBaltic Liеtuvаi visаi ir nеbеrеikiа.

                                      Is kеlеiviu pusеs pоziuriо, RB rеikalinga tik kеliаuninkаms, vаziuоjаntiеms pеr Liеtuvа trаnzitu - о kаdаngi jiе daugumoj nе Liеtuvоs piliеčiаi, tаd Liеtuvаi ir nеr prаsmеs еiti dеl ju i nuоstоlius.

                                      O is prеkiu gаbеnimо pusеs, irgi, lуg tаi, bus tik nuоstоliаi, nеs liеtuvisku trаnspоrtо firmu (Klаipеdоs uоstа nеuzmirskim pridеti) pеlnаs, kuris dаbаr уrа, RB pilnаi pаstаcius, bus аtiduоtаs Lеnkijоs, Lаtvijоs bеi Estijоs firmоms. Zоdziu, dеl RB аtsirаdimо Liеtuvоj bus mаziаu pinigu ir dаugiаu bеdаrbiu.

                                      Eurоpinеs vеzеs Vаrsuvа-Kаunаs аtsirаdуmаs уrа gеrаi – nеs tаs аtnеs Liеtuvаi pinigu. Bеt аnt tо rеikiа ir sustоti, nеs аtsirаdimаs еurоpinеs vеzеs visаmе mаršrutе Vаrsuvа – Lietuvа – Rуgа - Talinas уrа blоgаi, nеs tаs dаlуkаs pinigus is Liеtuvоs аtims.

                                      Tаd pаsаkуti, kаd RаilBаltic europinio gelezinkelio Liеtuvаi nе tik, kаd nеbеrеikiа, bus pеr mаzаi – nеs Liеtuvаi ji turеti уrа žаlingа.



                                      .
                                      Paskutinis taisė hobo; 2014.01.25, 17:26. Priežastis: grammar

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Ok, galim vadinti tai persėdimu, jei tau tai svarbu. Bet turbūt supranti, ką aš turėjau omeny, kalbėdamas apie persėdimus.
                                        Aisku suprantu kas yra standartinis persedimas, islipai is vieno traukinio i perona, ilipai i kita traukini...
                                        Gerai kai peronas tas pats, tik arba skirtingos jo sekcijos, arba keliai. Gerai kai peronas dengtas, tada orai nesugadins nuotaikos. Gerai kai tvarkarasciai sudaromi suderinant traukiniu eisma. Gerai kai galvojama galva.

                                        As tik parodziau alternatyvini persedima, kuris taupo laika, bet nevercia skubeti, nepriklauso nuo oru, negali buti nesuderintas...

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Apie Berlyną niekas ir nekalba. Išvis keista, kam kišamas Berlynas. RB keleivių gabenimo prasme svarbi Lietuvai dėl susisiekimo su Lenkija, Latvija ir Estija. Nesuprantantiems galiu paaiškinti, kodėl.

                                          Į Berlyną traukiniu ir taip mažai kas važiuotų net ir 200-250km/h standarto geležinkeliu, net jei jis eitų visą kelią nuo Vilniaus iki Berlyno. Vidutiniu 150km/h greičiu tokia kelionė truktų apie 7.5 val. Tai automatiškai reiškia, kad toks keliavimo būdas iš Vilniaus į Berlyną tampa nelabai konkurencingas.

                                          Kad toks maršrutas būtų konkurencingas, reiktų vidutinio ~250km/h greičio t.y. kalba eina apie 300-350km/h standarto geležinkelį, kurio tikrai niekada nebus. Kitaip tariant, Berlyno RB ir Lietuvos (juo labiau Latvijis ir Estijos) kontekste minėti išvis nereiktų, nes tai yra tiesiog paistalai.

                                          Lietuvos prioritetas su RB yra susisiekimo pagerinimas su Lenkija, Latvija ir Estija t.y. kaimyninėmis šalimis ir, visų pirma, jų sostinėmis. Kalba eina apie atstumus max iki 600km, kur 200km/h geležinkelis su vidutiniu 150km/h greičiu ir kelionės trukme iki 4 valandų, išlieka konkurencingas, lyginant su visomis kitomis transporto rūšimis. Dėl ko Vilniaus nepajungimas prie tokios trasos tiesiogine jungtimi būtų elementarus Lietuvos interesų ir prioritetų griovimas, nes būtent iš Vilniaus visada buvo ir bus daugiausiai keleivinio traffico tiek Varšuvos, tiek ir Rygos bei Talino kryptymis.
                                          OKey John, gali pasakyti pagaliau - kiek vis tik žmonių važiuos į tą Varšuvą? Ir kada važiuos 200 km/h greičiu ? 2040 metais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X