Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Išlipantys irgi dažnai būna su lagaminais ir jiems neužteks standartinės minutės. Kas automatiškai duoda bent 2 kelius stotyje: vietinis "shuttle" ir tranzitinis eismas.

    Tai galima stovėti 3 minutes. Kiek skaičiau forumuose, Vokietijoj iš pilno ICE keleiviai išsilaipina per kokias 4 minutes. Bet ten dažnai apie 13 vagonų ir keli šimtai žmonių, ir su visokiais lagaminais taip pat. Taip kad 3, max. 4 minučių tikrai užteks.

    Beto be reikalo gaištų laiką visi RB keleiviai važiuodami ta atšaka, kuriems nereikia į KUN.
    Tai užtruktų gal 10 minučių. Be to, siūlyčiau, kad į KUN kilpą užsuktų tik Rail Baltica Vilnius-Kaunas traukinys (kuris kursuos kas valandą), o Vilnius-Varšuva neužsuktų, negaišinant tolimojo susisiekimo keleivių laiko.

    Su KUN išvis yra klausimų Pvz rekomendacija kad keleivis atvyktų į oro uostą prieš 1,5 - 2 valandas iki išvykstamojo skrydžio. Tokiu atveju vienas reisas veža keleivius į KUN ir grįžta tuščias, o kitas - važiuoja tuščias atvykstamojo skrydžio laikui ir grįžta su keleiviais. Tarpe - tuščia? Kas bus jei lėktuvas vėluoja atskristi 1,5 valandos? Traukinys išvažiuoja tuščias, lėktuvo keleiviai draugiškai naudojasi VT arba taksistų paslaugomis.
    Su antro kelio reikalingumu dar neaišku. Galima suderinti tvarkaraščius, kad kilpoje vienu metu būtų tik vienas traukinys, bet priklauso nuo to, kokie maršrutai ir į kur.

    Jeigu būtų mano siūloma kilpa su Vln-Kau ekspresu, stojančiu KUN, tai dideli lėktuvų vėlavimai būtų neaktualūs, nes traukiniai važiuotų kas valandą. Plius dar Marijampolė-Kaunas-Panevėžys į kas antrą tarpą įsiterptų, taip kad Kaunas būtų pasiekamas geru dažnumu.
    Jeigu būtų kilpa, kur stotų tik Rail Balticos regioniniai, tada, aišku, situacija truputį prastesnė. Kaip minėjau, tada ir kilpa su tuneliu gal nelabai apsimoka (nes tiesioginių traukinių iki VNO ir Vilniaus nebūtų), tokiu atveju jau geriau elementarią 4 km atšaką tiesti. Tačiau vis tiek įmanoma būtų užtikrinti valandinį taktą: Mar-Kau-Pan railbaltikinis regioninis važiuoja kas 2 val., Kaunas-KUN-(Jonava) važiuotų irgi kas 2 val. (reikalingi 2 traukiniai ir apie 8 reisų poros per dieną), susidarytų bendras 1 valandos intervalas tarp KUN ir Kauno stoties. Plius dar gal koks vienas kitas Kaunas-Šiauliai reisas. Vilnius-Kaunas traukiniai jau dabar važiuoja maždaug kas valandą, tai taip išeina, kad tarp Vilniaus ir KUN kas 60 minučių būtų jungtis su vienu persėdimu.
    Paskutinis taisė taccido; 2021.04.14, 00:07.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Netiesa, pati atšaka jokių skrydžių nepritraukia, o tik pagerina susisiekimą vykstantiems į oro uostą, todėl reikia kompleksinių sprendimų, pvz. kartu su atšaka pirkti naujus skrydžius, kad traukiniai nevažinėtų be reikalo. Čia panašiai, jei pastačius naują oro uostą Žiežmariuose su atšaka dar nereiškia, kad kas nors norės į jį skraidyti dėl tos atšakos.
      Ta prasme kai oro linija svarsto ar ateiti į oro uostą, jos tikrinamų dalykų sąraše nėra oro uosto pasiekiamumo klausimo?

      Žiežmarių oro uostas be geležinkelio būtų mažiau patrauklus nei su geležinkeliu.

      Tu kažkaip čia išsukai, kad lyg sakyčiau, kad vien atšaka pritraukia skrydžius.
      Taip nesakiau, sakiau, kad atšaka yra vienas iš daugelio elementų traukiančių skrydžius. Tai yra su tuo elementu oro uostas labiau trauks, nei be to elemento.
      Paskutinis taisė Gator; 2021.04.13, 23:55.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Kažkur buvo rašyta, jog pagal RB įgyvendinimo sąlygas VNO turi būti prijungtas ir klausimas buvo tik ar trasa eis per Juodšilius, ar per Panerius su važiavimo krypties keitimu.

        Abu variantai turi savo privalumų bet aš gal visgi būčiau už antrąjį ir prioritetu laikyčiau kuo greitesnį susisiekimą tarp miesto stočių, o oro uosto stotį stumčiau į maršruto pabaigą.
        Įdomu, kas bus nuspręsta. Aš irgi būčiau už antrą variantą.
        Bet vis tiek papildomai siūlyčiau kilpą pro KUN ir, jeigu įmanoma, bendrą bilietų+bagažo sistemą, kuri galiotų abiem oro uostams Su vienu oro uostu tokia sistema gal neapsimokėtų. Bet kai vienu greituoju traukiniu sujungti abu pagrindiniai šalies miestai ir jų oro uostai, tai kodėl gi ne? Tik dar nepasidomėjau užsienio pavyzdžiais, kaip būtent bagažas perkeliamas iš traukinio ir kiek tai užtrunka.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Tai traukinys gali atvykti į KUN tuo metu kai jau vėliausi žmonės išėję bus iš terminalo. Kam jam atvažiuot tada kai tik pirmi išėję ir laukti dar 10 min kol likę išeis?
          Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą

            Įdomu, kas bus nuspręsta. Aš irgi būčiau už antrą variantą.
            Bet vis tiek papildomai siūlyčiau kilpą pro KUN ir, jeigu įmanoma, bendrą bilietų+bagažo sistemą, kuri galiotų abiem oro uostams Su vienu oro uostu tokia sistema gal neapsimokėtų. Bet kai vienu greituoju traukiniu sujungti abu pagrindiniai šalies miestai ir jų oro uostai, tai kodėl gi ne? Tik dar nepasidomėjau užsienio pavyzdžiais, kaip būtent bagažas perkeliamas iš traukinio ir kiek tai užtrunka.
            Dėl Kauno oro uosto gal tolimoje ateityje ką nors ir sugalvos, bet perstatyti terminalą piečiau gal netgi paprasčiau būtų, kai RB jau bus nutiesta (nors vis tiek bus reikalingas privažiavimas regioniniams traukiniams, nebent pats oro uostas taptų prioritetiniu ir būtų stipriai išplėstas su tarkim nauju taku link pietinės pusės arčiau RB trasos, bet nemanau jog tai realu), o dėl privažiavimo keliu irgi neturėtų būti problemų, nes šalimais eis (bent jau turėtų eiti) Kauno rytinio aplinkkelio tąsa link A6.

            Taigi tai ką dabar planavo dėl naujo terminalo nėra akemny iškalta jog bus taip ar kitaip. Manau daug planų bus peržiūrima artimiausiu metu.

            O dėl visokių RB atšakų į dabartinį terminalą tai manau reiktų pamiršti, jų su Kaunas - Vilnius atkarpa nedarys, gal būtų reikėję galvoti su Kaunas - Panevėžys atkarpa tiesiog tiesiant trasą per tą pusę, bet dar visai neseniai gi buvo kalbama apie naująjį oro uostą ir KUN nebebuvo prioritetas.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Su antro kelio reikalingumu dar neaišku. Galima suderinti tvarkaraščius, kad kilpoje vienu metu būtų tik vienas traukinys, bet priklauso nuo to, kokie maršrutai ir į kur.
              Vienkelyje negali paleisti traukinio, neturėdamas tuščio tarpstočio ARBA ta pačia kryptimi išvykusio traukinio.
              Aišku, ši atkarpa trumpa, 2-3 signalizacijos blokai ir galbūt Kaunas - Panevėžys gali paskui save paimti Kaunas - KUN, kuris grįždamas paskui save paima Vln - Kaunas ir Panevėžys - Kaunas. Reikia modeliuoti. IMHO, tinkamai sudėjus tvarkaraščius, Kaunas - KUN tampa nereikalingu, jį visiškai dengia regioniniai maršrutai.

              Iš kitos pusės, autobusas nuo stoties yra pigiau, lanksčiau ir paprasčiau. Galvojant apie traukinio atšaką, visų pirma reikia KUN padidinti skrydžių skaičių ir juos tolygiai išdėlioti į šviesujį paros laiką.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Dėl Kauno oro uosto gal tolimoje ateityje ką nors ir sugalvos, bet perstatyti terminalą piečiau gal netgi paprasčiau būtų, kai RB jau bus nutiesta
                Galbūt, bet net statant terminalą kuo labiau pietiniame kampe, jis vis tiek bus nutolęs nuo bėgių tokiu atstumu, kurio pėsčiam su lagaminais nesinorės eiti. Tačiau pastačius ten terminalą, regioninių traukinių bėgius būtų galima stengtis „pritraukti“ prie pat. Bet viskas vyktų jau turbūt po Rail Balticos atidarymo, o iki to laiko KUN traukinių stotelė būtų nutolusi, arba jos išvis nebūtų.


                O dėl visokių RB atšakų į dabartinį terminalą tai manau reiktų pamiršti, jų su Kaunas - Vilnius atkarpa nedarys, gal būtų reikėję galvoti su Kaunas - Panevėžys atkarpa tiesiog tiesiant trasą per tą pusę, bet dar visai neseniai gi buvo kalbama apie naująjį oro uostą ir KUN nebebuvo prioritetas
                Čia ir bėda, kad dar kokius 10 metų svarstys, ar statyti Žaslių oro uostą, ar ne. Ir galiausiai neturėsim nei Žaslių, nei normalaus susisiekimo su KUN.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Aišku, ši atkarpa trumpa, 2-3 signalizacijos blokai ir galbūt Kaunas - Panevėžys gali paskui save paimti Kaunas - KUN, kuris grįždamas paskui save paima Vln - Kaunas ir Panevėžys - Kaunas. Reikia modeliuoti. IMHO, tinkamai sudėjus tvarkaraščius, Kaunas - KUN tampa nereikalingu, jį visiškai dengia regioniniai maršrutai.
                  Kažką panašaus ir įsivaizdavau.
                  Iš kitos pusės, autobusas nuo stoties yra pigiau, lanksčiau ir paprasčiau. Galvojant apie traukinio atšaką, visų pirma reikia KUN padidinti skrydžių skaičių ir juos tolygiai išdėlioti į šviesujį paros laiką.
                  Sutinku. O kol kas reikia bent jau neužkirsti kelio biudžetiniam variantui – 3,5 km aklinai atšakai iki esamo terminalo. Svarbu, kad būtų numatyta planuose ir nepristatytų kokių sandėlių ar dar ko.


                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.
                    Tai jeigu atšaka ateina prie pat oro uosto durų, gali pralaukti tą pusvalandį ne daržinėje, o pačiame terminale. Yra gi spaudos kioskas, kava

                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Ta prasme kai oro linija svarsto ar ateiti į oro uostą, jos tikrinamų dalykų sąraše nėra oro uosto pasiekiamumo klausimo?

                      Žiežmarių oro uostas be geležinkelio būtų mažiau patrauklus nei su geležinkeliu.

                      Tu kažkaip čia išsukai, kad lyg sakyčiau, kad vien atšaka pritraukia skrydžius.
                      Taip nesakiau, sakiau, kad atšaka yra vienas iš daugelio elementų traukiančių skrydžius. Tai yra su tuo elementu oro uostas labiau trauks, nei be to elemento.
                      Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
                      ​​​
                      Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.14, 07:26.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        VNO - RIX 90% skrendančių skrenda su persėdimu toliau, tai sunkiai įsivaizduoju, kad kažkas vietoje trumpo jungiamo skrydžio rinksis savarankiškai su lagaminais važiuoti 3h iki Rygos traukiniu, jau nekalbant apie tai, ar bus traukinio grafikas priderintas prie rytinių RIX skrydžių.
                        Daug kartų yra tekę parskristi 24.00 val. į Rygą, po to laukti valandą skrydžio į Vilnių ir tada su citybee važiuoti į Kauną ir visa turint omenyje, kad ryte išvykome iš Kauno, per dieną 3-4 skrydžiai. Pervargimas nėra faina, traukinys iš Rygos į Kauną tokiais atvejais būtų buvę kaip dievo dovana.
                        Studentas

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Nežinau kai pdabar, bet buvo reisai VNO - RIX, kai RIX atsiduri apie 05:30 ir iš RIX į VNO reisas apie 00:30. Taip kad reikia tik noro.
                          Ir visai buvo įmanoma skirsti VNO-RIX-OSL, traukiniu privažiuoti iki Oslo centro apie 08:30, praleisti ten pilną darbo dieną ir apie 20:00 iškeliauti OSL-RIX-VNO.
                          Šituo skraidydavau dažnai.
                          Studentas

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
                            ​​​
                            Nes ten pigu leistis ir aptarnauti keleivius. Nes transporto prasme tai yra skylė.Palygink pvz Roma FCO ir Roma CIA , Paryžiaus CDG ir BVA.

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Tai jeigu atšaka ateina prie pat oro uosto durų, gali pralaukti tą pusvalandį ne daržinėje, o pačiame terminale. Yra gi spaudos kioskas, kava
                              Kaip taisyklė, visa kava yra išvykimo, o ne atvykimo zonoje.
                              Išlipi, bagažo konvejeris (jei reikia), muitinės koridorius ir lauko durys. Neteko matyti stipriai kitaip.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Kaip taisyklė, visa kava yra išvykimo, o ne atvykimo zonoje.
                                Išlipi, bagažo konvejeris (jei reikia), muitinės koridorius ir lauko durys. Neteko matyti stipriai kitaip.
                                Tai kad Kaune kava ir spauda yra pirmame aukšte ir bet kas ten gali ateiti. Bent jau prieš karantiną taip buvo. Taip kad niekam jokiose daržinėse nereikėtų laukti.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė jpou Rodyti pranešimą

                                  5 asmenu seimai su dviraciais vaziuoti lengvaja masina yra mazochizmas.
                                  Mes imam tokį mazochizma:
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Susisiekimo ministras: „Rail Balticos“ europinio geležinkelio jungtis turi tiesiogiai pasiekti Vilniaus ir Kauno oro uostus

                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...eAltxeP4OoJM74 .

                                    Ministro teigimu, planuojant šį projektą daugeliui metų į priekį, reikalingi sprendimai, kad europinė vėžė eitų ne šalia oro uostų, o atvestų iki pat jų „durų“. Atsižvelgiant į galimus „Rail Balticos“ linijos tarp Vilniaus ir Kauno variantus bei šalies oro uostų plėtros planus, tokio tipo jungčiai ateityje numatomas didelis potencialas. Be to, ji galėtų generuoti papildomus keleivių srautus.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
                                      ​​​
                                      O paskaičiuok, kiek ten milijonų gyvena Londono aglomeracijoje ir nereikės tokių klausimų. Biudžetinis oro uostas emigrantams. O kodėl iš viso turėtų būti perkami skrydžiai? Lietuvai užtenka vieno oro uosto Vilniuje, ir jei jau tipo tiesiame RB, tai kam kažkoks naujas oro uostas ar Kauno ir Klaipėdos oro uostas, kai visus galim suvežti į Vilnių?
                                      Iš kur tokios nepamatuotos ambicijos? LT pinigus spausdina ir neturi kur dėti makulatūros? Va, dėl koronos kiek prasiskolino šalis, iš ko grąžinsime? PVM iki 30 proc. didins?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.04.14, 19:26.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.
                                        Ta prasme sėdėti terminale blogai, o sėdėti traukinyje gerai? Ant tiek skirtimas, kad vienu atveju naudotumes, kitu ne?

                                        Tu siūlai atvykti 17:00 ir 10 min traukiniui stovėti iki 17:10 bei tada išvykti.
                                        Aš siūlau atvykti 17:10, susirinkti ir iškart išvykti.

                                        Kam tas bereikalingas stovėjimas tavo pasiūlyme?
                                        Kad išėjęs iš terminalo 17:00 iškart galėtų lipti ir sėdėti 10 min traukinyje vietoj tas pačias 10 min sėdėjimo terminale?

                                        Comment


                                          Nežinau, galbūt tai skamba kaip konspiracijos teorija, bet manau, kad ir pats Rygos oro uostas nenori, kad atsirastų jungtis į KUN ar VNO, nes tai stipriai išaugintų konkurenciją. Dabar gal RIX ir yra vos ne pagrindinis Baltijos valstybių oro uostas, tačiau jei atsiras į KUN ir VNO atšakos, o juo labiau tiesiogiai sujungs juos, tai gali labai stipriai išsiplėsti ir galbūt net sudaryti dviejų oro uostų darinį (jei tarp jų bus greitasis ekspresas). Lietuvai tai naujos galymybės, o Latvijai, gali finansiškai tai kainuoti. Tad nenustebčiau, kad tarp šių atšakų įrengimo gali būti ir politinis sprendimas, bet tai tik mano pamąstymai.
                                          Paskutinis taisė Effka; 2021.04.14, 23:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X