Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi "sutaupę" pinigų ant viaduko statybos, darys akliną skirtingos vėžės kelių susikirtimą. Iešmas skirtas 1435 mm keliui per HE prijungti.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taigi "sutaupę" pinigų ant viaduko statybos, darys akliną skirtingos vėžės kelių susikirtimą. Iešmas skirtas 1435 mm keliui per HE prijungti.
      Ach so ... Racijos yra, nėra ta linija tokia apkrauta ir ko gero nebus.

      Comment


        Kaip tai neapkrauta, jei viena iš labiausiai apkrautų vietų. Juk jei linijos kertasi aklai, tai mažėja abiejų linijų pralaidumas.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kaip tai neapkrauta, jei viena iš labiausiai apkrautų vietų. Juk jei linijos kertasi aklai, tai mažėja abiejų linijų pralaidumas.
          Ok, nepažiūrėjau intensyvumų bendrame taške. O argumentacija - tik lėšų taupymas? Veikiančioje linijoje statyti viaduką žymiai sudėtingiau.

          Comment


            Taigi pastatė jau du virš Palemono g. ir vietoj Amalių pervažos. Pastatytų ir virš geležinkelio kelių. Kažkuriam trumpam laikui tikriausiai tektų apriboti eismą, atšaukti dalį keleivinių ar sutrumpinti juos iki Palemono, bet tai ne kritiška.

            Comment


              Jei žvilgtelėtumėte į perspektyvinę Kauno mazgo schemą Rail Baltic operaciniame plane pamatytumėte, kad pagrindinė trasą apeina Palemono stoties kelyną iš rytų pusės. Kaip tik netoli šios vietos pagrindinė trasą nuo Kauno pusės viaduku arba tuneliu pereina į rytinę pusę. Taip kad šitas sutaupymas toks labiau priverstinis, nes jei atsirastų viadukas Palemono vakarinė pusė - HES, nebebūtų galimybės statyti viaduko Palemono rytinė pusė - tunelis. Be to šis vieno lygio susikirtimas būs naudojamas tik krovininių traukinių patekimui į konteinerių terminalą, tai neturėtų būti labai dažnai.

              Comment


                Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.

                https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU

                Comment


                  Įdomu, kad kalbama apie stotį šalia KUN, tačiau rodomos dabartinės stoties nuotraukos. Gal tiesiog dar nėra vizulkių?

                  Comment


                    Kaune jokios naujos stoties nebus, nes stotis yra. Ten nebent apie Karmėlavą ar Palemoną eina kalba.
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.16, 18:56.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kaune jokios naujos stoties nebus, nes stotis yra. Ten nebent apie Karmėlavą ar Palemoną eina kalba.
                      Rygoj, Vilniuj irgi yra

                      Comment


                        Parašė Effka Rodyti pranešimą
                        Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.

                        https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU
                        Ar tikrai cia Panevezio stotis? Esu isitikines kad ta pacia vizualizacija esu jau senokai mates, tik ji buvo ne musu o Estijoje. Man atrodo tiesiog placeholder image.

                        Comment


                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                          Ar tikrai cia Panevezio stotis? Esu isitikines kad ta pacia vizualizacija esu jau senokai mates, tik ji buvo ne musu o Estijoje. Man atrodo tiesiog placeholder image.
                          Taip. Video žiūrėk.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Rygoj, Vilniuj irgi yra
                            Vilniuje nieko neperstatinės. Įrengs 2-3 kelius 1435 mm vėžei ir peroną ar du. Gal kokią stoginę virš jų pastatys ir viskas.
                            Rygoje seniai buvo kalbama, kad reikėtų geležinkelio stotį kapitališkai rekonstruoti. Juk nuo tarybinių laikų ten mažai kas pasikeitė. Vilniuje gi rekonstrukcija kažkur apie 2001-2002 buvo rimta. Tai RB rėmuose Rygoje stotį ir rekonstruos. Iš esmės pastatys naują esamos vietoje. Kartu ir autobusų stotį naują.

                            Comment


                              Parašė Effka Rodyti pranešimą
                              Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.
                              Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

                              VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
                              Paskutinis taisė Sula; 2020.09.16, 20:26.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

                                VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
                                Sekant saunu Gator patarima, perziurejus visus 5 video, VNO yra pazymetas kaip linijos atsisakojimas, tai turbut kad bus.

                                Comment


                                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                  Sekant saunu Gator patarima, perziurejus visus 5 video, VNO yra pazymetas kaip linijos atsisakojimas, tai turbut kad bus.
                                  Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
                                    Daugiau nei 50 keleivių per parą vistiek nebus, todėl nėra poreikio statyti kažką didesnio už dabartinę Vievio stotį.
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
                                      Todėl kad... Užtat Taline stotis debiliškoje vietoje - prie oro uosto. Estijoje tiems, kas skraido, jiems nereikalinga RB. Iš kokių Estijos miestų atvažiuos lėktuvų keleiviai? Vien tik iš Piarnu ir kelių kaimų tarp Piarnu ir Talino... Užtat tiems, kurie atvyks ar išvyks RB, jiems labiau reikalingas persėdimas į kitus traukinius Talino stotyje, o į ką jie persės Ulemistėje? Į tramvajų į geležinkelio stotį? Taip!

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.
                                        Taigi neperstatys Kauno stoties architektūros.

                                        Tui mintyje, kad Kaune, rajone yra oro uostas, ale sustiprino Kauno stoties svarbą reportaže.
                                        Neturėjo mintyje būtent KUN stoties čia.

                                        Comment


                                          Panašu kad nei Kaune, nei Vilniuje nieko naujo iš esmės nebus, Vilniaus stotis galimai kažkiek bus palopyta, "Vilnius Connect" projekto rėmuose, apstatyta komerciniais pastatais, nutiestas dviračių takas, pakeistos trinkelės ir puiku. Dėl Vilniaus oro uosto, galimai irgi nieko nebus, nors kolkas rašoma, citata:

                                          Currently provision of a 1435 mm link to Vilnius airport is under discussion. This would mean that Rail Baltica trains would continue to Vilnius airport station after a short stop incl. change of direction.
                                          Bet kažkaip įtariu kad bus kaip blogiau - nieko. Kažkaip latviai ir estai rimčiau į tą rail baltica žiūri, projekto rėmuose pasistatys naujas stotis, Ryga net dvi, įskaitant oro uostą.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vilniuje nieko neperstatinės. Įrengs 2-3 kelius 1435 mm vėžei ir peroną ar du. Gal kokią stoginę virš jų pastatys ir viskas.
                                          LG žada 4 kelius, nors pagal studiją ateityje reiks 5 kad viskas vyktų sklandžiai:

                                          According to LG four platform tracks are planned to be provided.
                                          at least five platform tracks will be needed to provide a stable timetable with sufficient turnaround times and without the need for shunting trains to stabling sidings.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X