Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė arturiux Rodyti pranešimą
    Lyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia
    Autobusų bilietų kainas jie ženkliai padidino. Traukinys tikrai bus nekonkurencingas (jau nekalbant apie nuosavą automobilį, kai važiuoja keli žmonės).
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      ...
      Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
      http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf
      Bet Panevėžiui kliuvo.Ir labai teisingai. Stotis kažkur laukuose. Atbulagalvių šūdarankių darbas.Nu ar ne!? :

      "Taking into consideration the spatial and transportation structure in Panevėžys area as well as international benchmarks (e.g. the additional railway connection to Avignon TGV station in France) there are four major solutions for a better integration:
      A) Additional railway connection (1435 or 1520mm)between Rail Baltica station and Panevėžys centre;
      B }Tower station on top of the existing 1520mm line;
      C) Change Rail Baltica alignment closer to the city centre;
      D) Additional 1435mm connection to Panevėžys centre."
      Paskutinis taisė evvt; 2019.05.21, 22:45.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Autobusų bilietų kainas jie ženkliai padidino. Traukinys tikrai bus nekonkurencingas (jau nekalbant apie nuosavą automobilį, kai važiuoja keli žmonės).
        Tai taip, joks VT negali lygintis ekonomiškumu su automobiliu, kuriame penki žmonės. Skirtumas tas, kad traukinyje daugiau erdvės, komforto, ir nereikia vairuoti.

        Comment


          Ten dar pateikiami ABCD variantai šū**galvių priprojektavimams ištaisyti:

          A.


          B.


          C.


          arba D.

          Comment


            Na savo laiku kai Sweco projektavo trasą per Panevėžį, sprendimą dėl dabartinio sprendinio priėmė vietinė valdžia. Buvo siūlomas ir variantas per Panevėžio vakarinį pakraštį, analogiškas čia parodytam C variantui. Bet tokiu atveju visa trasa per Panevėžį, dėl didelio skaičiaus reikalingų dviejų lygių sankryžų, turėtų eiti ant pylimo ir estakadų. Tokiu atveju galima tik keleivių stotis, įrengti krovinių stotį būtų nerealu. Panevėžys pasirinko krovinių stotį.

            Paskutinis taisė Romas; 2019.05.22, 07:57. Priežastis: Perkelta

            Comment


              Parašė DKL Rodyti pranešimą
              Na savo laiku kai Sweco projektavo trasą per Panevėžį, sprendimą dėl dabartinio sprendinio priėmė vietinė valdžia. Buvo siūlomas ir variantas per Panevėžio vakarinį pakraštį, analogiškas čia parodytam C variantui. Bet tokiu atveju visa trasa per Panevėžį, dėl didelio skaičiaus reikalingų dviejų lygių sankryžų, turėtų eiti ant pylimo ir estakadų. Tokiu atveju galima tik keleivių stotis, įrengti krovinių stotį būtų nerealu. Panevėžys pasirinko krovinių stotį.
              Ir logišką sprendimą priėmė. Keleivių požiūriu aišku, kad būtų patogiau jei stotis būtų miesto centre. Tačiau nerealu padaryti RB stotį esamos stoties vietoje, todėl turėti atskirą stotį kažkur mieste ir neturėti galimybės krovinių stoties įrengimui visiškai neprotinga. Todėl A variantas būtų geriausia išeitis su europinės vėžės jungtimis. Tik jungtis turėtų būti su galimybe judėti pietu kryptimi, taip užtikrinant susisiekimą iš Panevėžio Kauno kryptimi (vietiniams keleivių pervežimams iš esamo stoties).

              Comment


                Deja, bet RB trasa Kaunas-LV jau galutinė, sklypai "paimti": Nacionalinė žemės tarnyba baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ vėžės tiesimui

                Jau ir statybos turi prasidėt:
                Paskutinis taisė lukass; 2019.05.22, 09:08.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Deja, bet RB trasa Kaunas-LV jau galutinė, sklypai "paimti": Nacionalinė žemės tarnyba baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ vėžės tiesimui
                  A variantas, kai atvežami keleiviai iš laukų į miestą, manau, nėra blogas, ypač jeigu organizuojamas koks nors patikimas privežamasis transportas.

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Deja, bet RB trasa Kaunas-LV jau galutinė, sklypai "paimti": Nacionalinė žemės tarnyba baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ vėžės tiesimui

                    Jau ir statybos turi prasidėt:
                    Niekaip nesuprantu to grafiko iki galo. Kada prasides statybos baigsis projektavimas ty terminai supratau. Toliau jau nebe. Kam išskirtos valsybės? Ar tik tam kad parodyt kad latviai truputuka anksčiau už kitus pradejo projektuot?

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      A variantas, kai atvežami keleiviai iš laukų į miestą, manau, nėra blogas, ypač jeigu organizuojamas koks nors patikimas privežamasis transportas.
                      Bent jau yra numatoma 1520 mm geležinkelio atšaka iki keleivių stoties (mėlyna linija):
                      Attached Files
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        ...Ar tik tam kad parodyt kad latviai truputuka anksčiau už kitus pradejo projektuot?
                        Taip.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Bent jau yra numatoma 1520 mm geležinkelio atšaka iki keleivių stoties (mėlyna linija):
                          Gerai kad galvojama apie ta problema tik gaila kad mastoma pačiu pigiausiu ir toli gražu ne patogiausiu keliu keleiviams. Kad nepatogiausiu tai aišku - bus persėdimas o tai jau 1/3 mėšlo. Kad pasakiau pigiausiu tai aš irgi žiū nevisai teisus - tiesti reiks 1.5 km rusiškos vėžės iki RB stoties vietoj to kad pačia RB stoti įrengtu prie pat rusko gelžkelio. Tai dar pigiau gi jei šūdprojektinikams trūks plyš patinka keleivius persodint.

                          PS. Aišku kritikuot visada lengviau nei sukurt, nu bet vistiek čia šitą kuriant pačiam kūrimo procese matomai galvota labiau apie ką tik nori bet ne apie patį projektą.
                          Paskutinis taisė evvt; 2019.05.23, 00:24.

                          Comment


                            Variantas, kai stotis būtų rusiškos ir europietiškos vėžių susikirtime atrodo kaip logiškiausias. Įdomu, kokie argumentai nusvėrė šitą variantą.
                            Paskutinis taisė abruo; 2019.05.23, 10:10.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Variantas kai rb vėžes atšakėle eitų palei ruska vėžę iki miesto stotims būtų priimtiniausias - atvarai i stoti ir keliauti traukiniu pvz i Vilnių perKauna greičiau nei su savo auto automagistrale. Be jokių čiumadanų pernešimo iš traukinio i traukinys kažkur laukuose
                              Paskutinis taisė evvt; 2019.05.23, 10:15.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                Gerai kad galvojama apie ta problema tik gaila kad mastoma pačiu pigiausiu ir toli gražu ne patogiausiu keliu keleiviams. Kad nepatogiausiu tai aišku - bus persėdimas o tai jau 1/3 mėšlo. Kad pasakiau pigiausiu tai aš irgi žiū nevisai teisus - tiesti reiks 1.5 km rusiškos vėžės iki RB stoties vietoj to kad pačia RB stoti įrengtu prie pat rusko gelžkelio. Tai dar pigiau gi jei šūdprojektinikams trūks plyš patinka keleivius persodint.

                                PS. Aišku kritikuot visada lengviau nei sukurt, nu bet vistiek čia šitą kuriant pačiam kūrimo procese matomai galvota labiau apie ką tik nori bet ne apie patį projektą.
                                Stotis nutolinta manau dėl aukščių skirtumo, kažkuri vėžę, tikėtina RailBaltica eis virš senosios

                                Comment


                                  Tikrai taip, šiuolaikiniai greitieji geležinkeliai statomi ant pylimų arba viadukų taip siekiant išvengti žvėrių ar kitų kliūčių.

                                  Panevėžio atveju paaukštėjimas turi būt dar didesnis, nes magistralinį kelią su geležinkeliu reikės kirsti.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Variantas, kai stotis būtų rusiškos ir europietiškos vėžių susikirtime atrodo kaip logiškiausias. Įdomu, kokie argumentai nusvėrė šitą variantą.
                                    Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.

                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    Variantas kai rb vėžes atšakėle eitų palei ruska vėžę iki miesto stotims būtų priimtiniausias - atvarai i stoti ir keliauti traukiniu pvz i Vilnių perKauna greičiau nei su savo auto automagistrale. Be jokių čiumadanų pernešimo iš traukinio i traukinys kažkur laukuose
                                    Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      A variantas, kai atvežami keleiviai iš laukų į miestą, manau, nėra blogas, ypač jeigu organizuojamas koks nors patikimas privežamasis transportas.
                                      Tikrai taip, puikus pvz. Karmėlavos Oro Uostas. Miesto autobusu kelionė iki miesto centro užtrunka "tik" valandą laiko.

                                      Comment


                                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                        Tikrai taip, puikus pvz. Karmėlavos Oro Uostas. Miesto autobusu kelionė iki miesto centro užtrunka "tik" valandą laiko.
                                        Gal gerai, kad tas oro uostas laukuose. Mieste tylu Traukinys turbūt greičiau nuvežtų, kai bus pastatyta atšaka, taip pat galėtų sklandžiai ir greitai važiuoti, beje galėtų funkcionuoti kaip priemiestinis traukinys per Neveronys, Palemoną, Amalius gal būtų galima pasvajoti apie stotelę tarp Petrašiūnų ir Trijų mergelių tilto, kur stotų tik priemiestinis traukinys (įrengtų kada nors atskirai ateityje). Beje nuo oro uosto iki miesto centro važiuoja autobusas, kuris stoja prie kiekvieno šviesoforo (literaliai!!!), o čia kalbama apie traukinius, tai jis turbūt tikrai ne valandą važiuos, būtų visai neblogai iki kokių 20 min. užtruktų, geriau dar trumpiau, kad nevažiuotų lėtai per visokias atšakas.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.


                                          Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
                                          Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X