Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".
    Na aš irgi paliksiu spėjimą ateičiai.
    Kaunas - Varšuva 40 eur.

    Saugus spėjimas, nes:
    Straipsnyje minėta, kad planuojamos kainos bus dvigubai didsnės nei autobusu.
    Taip pat dabar esama 11 eur traukinio Kaunas - Balstogė kaina.


    Comment


      Kelionių traukiniu trukmė baigus projektą
      • Kaunas-Ryga – 1 val. 35 min.,
      • Kaunas-Talinas – 3 val. 29 min.,
      • Kaunas-Varšuva – 2 val. 20 min.,
      • Kaunas-Panevėžys – 0 val. 38 min.
      • Vilnius- Kaunas – 0 val. 36 min.,
      • Vilnius-Talinas – 4 val. 05 min.,
      • Vilnius-Ryga – 2 val. 01 min.
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

      Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?

      Comment


        Kodėl meluoja? Tai normalūs ir net sakyčiau atsargūs laikai 250 km/h linijai.

        Comment


          Dėl Varšuvos neaišku, o visur kitur visiškai realistiška.

          Comment


            Pokalbis su LG bosu Bartuška nuo 38:45 apie Rail Baltica
            https://www.delfi.lt/video/laidos/de...8PnfL-VCQKJU#/
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Nacionalinė žemės tarnyba 2019.05.09
              NŽT baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės tiesimui
              Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutiniuosius žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktus, reikalingus ypatingos valstybinės svarbos projekto „Rail Baltica“ vėžės tiesimo darbams vykdyti. Kita planuojama Tarnybos užduotis – žemės paėmimo visuomenėms poreikiams vietinės reikšmės automobilių keliams statyti ir rekonstruoti projektas, užtikrinsiantis privažiavimą prie greta numatomos geležinkelio vėžės esančių sklypų.

              NŽT nuo 2018 metų antrosios pusės projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti iš viso buvo pasirašyta 1750 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktų (iš viso apie 7500 egzempliorių). Tarnyba priėmė sprendimus Panevėžio, Pasvalio, Kauno, Jonavos ir Kėdainių rajonuose visuomenės poreikiams paimti 1365 sklypus, kurių bendras plotas siekia 1244 ha. Maždaug ketvirtadalį šio ploto sudaro miško žemė, o 187 ha – valstybinės žemės sklypai. Pasirašyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai perduoti projektą vykdančiai institucijai – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai.

              http://www.nzt.lt/go.php/lit/Nzt-bai...vezes-tiesimui

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

                Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?
                Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                  Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.
                  Ar čia ironija, ar ar realiai nenuvažiuodavo?
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Lyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia:

                    https://turist.delfi.ee/news/stories...ro?id=86225829
                    Paskutinis taisė arturiux; 2019.05.19, 07:44.

                    Comment


                      RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

                      Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
                      Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
                      http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

                      Kelprojektas 2019.03.22
                      Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
                      http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

                      Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
                      Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai

                      https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Ar čia ironija, ar ar realiai nenuvažiuodavo?
                        Melo čia buvo ir bus. Įsitikinimui užtenka pasidairyti pagelžkelėse tarp Kauno ir Šeštokų. Aišku, vėliau atsiras vietš tarp Kiauno ir Pasvalio. O tarp Kauno ir Vilniaus geležinkelio stočių keleivinio traukinio važiavimo trukmės rekordas tebėra 59 minutės. Tiesa, jau buvo beveik meluota skelbiant apie 55 min., bet tada traukiniai į Vilnių važiuodavo iki stotelės Kaunas1, esančios už tunelio..

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

                          Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
                          Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
                          http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

                          Kelprojektas 2019.03.22
                          Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
                          http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

                          Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
                          Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai
                          https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f
                          O tai nebus stočių nei ties Jonava, nei ties Panevėžiu? Kiek žemėlapyje matosi, tai nėra...
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Panevėžyje planuojama stotelė, kiek paskutinį kartą domėjausi, ties A9 (Panevėžys-Šiauliai) turėtų būti stotis, bet plane sunku atskirti, kurioj vietoj.

                            Comment


                              Mano nuomone, neišnaudoti Rail Baltica galimybių vietiniam susisiekimui yra klaida. Turėjo būti stotys ir ties Jonava, Kėdainiais, Pasvaliu. Tai leistų išplėsti susiekimą traukiniais dar labiau ir nukrauti kelius (jau nekalbant apie ekologinę, saugumo naudą). Pasvalys - Marijampolė, ar net Pasvalys - Vilnius būtų puikūs maršrutai. Jei traukinys važiuotų 250 km/h, tai nuo Vilniaus iki Panevėžio būtų gal net greičiau nei automagistrale.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Bet tada stotis turėtų būt ne šalia miesto (kaip Panevėžio atveju), o pačiam meiste. O tada prasideda kitos problemos.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Bet tada stotis turėtų būt ne šalia miesto (kaip Panevėžio atveju), o pačiam meiste. O tada prasideda kitos problemos.
                                  O kodėl blogai šalia miesto? Svarbu, kad būtų geras susisiekimas VT ir tiek. Ir aikštelės parkavimui, kad būtų galima atvažiuoti automobiliu ir jį palikti. Šiuo požiūriu stotis už miesto yra net geriau. Nei triukšmo, vibracijos, nei trukdymo pėstiesiems.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    O kodėl blogai šalia miesto? Svarbu, kad būtų geras susisiekimas VT ir tiek. Ir aikštelės parkavimui, kad būtų galima atvažiuoti automobiliu ir jį palikti. Šiuo požiūriu stotis už miesto yra net geriau. Nei triukšmo, vibracijos, nei trukdymo pėstiesiems.
                                    Sakykim Vilnius-Panevėžys. Jei jau su mašina važiuoji iki stoties, kodėl nevažiuot ir iki Vilnius? Kaip Vilnius-Kaunas atveju. Jei važiuoji iš centro į centrą - traukinys patogu. Jei važiuoji iš vieno pakraščio į kitą - mašina n kartų patogiau, nes su vietiniu VT prasimalsi ilgiau nei važiuosi traukiniu. Plius turėsi derintis prie tvarkaraščių.

                                    Comment


                                      Taip, tiesa. Nebent būtų kokios nors finansinės paskatos, pvz. su traukinio bilietu tą dieną galėtum nemokamai VT važiuot, tiek vienam, tiek kitam mieste. Ir kad traukinio bilietus galėtum iškart nusipirkt telefone per appsą.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Traukinio bilietą ir dabar galima internetu nusipirkti, litrail puslapis pakankamai patogus telefone paskutinį kartą kai naudojau.

                                        VT kaina yra nedidelis trūkumas palyginus su valanda+ praleista VT. Ypač pridėjus, kad traukinių tvarkaraštis nebūtų dažnas ir kilus nesklandumų su VT ar pasikoregavus planams gali ilgam pastrigti. Su mašina visa tai atrenkta. Jei užtrunki susitikimę 15min ilgiau - nereikia laukti traukinio po 3 valandų.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          O tai nebus stočių nei ties Jonava, nei ties Panevėžiu? Kiek žemėlapyje matosi, tai nėra...
                                          Lietuvoje yra numatomos stotys:
                                          Joniškėlis,
                                          Panevėžys,
                                          Kėdainiai (Ramygala),
                                          Pasraučiai (Kėdainiai),
                                          Ručiūnai,
                                          Jonava,
                                          Kauno oro uostas,
                                          Palemonas,
                                          Kaunas,
                                          Marijampolė.

                                          Atšakoje į Vilnių:
                                          Kaišiadorys,
                                          Vievis,
                                          Lentvaris,
                                          Vilnius,
                                          Vilniaus oro uostas.
                                          Šaltinis

                                          EDIT: 2018 metų ataskaitoje nuo 65 p. nagrinėjama Panevėžio stoties vieta.
                                          Paskutinis taisė lukass; 2019.05.21, 14:03.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X