Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar daug tokių yra, kuriems dega? Autobusai irgi iki centro atveš. Lietuvai reikia svaigti ne apie RB, o apie greitąjį geležinkelį Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Vilnius - Kaunas rekonstruojant esamą (nutiesiant papildomus kelius lygiagrečiai ir atskiriant krovininį ir keleivinį srautus bent tarp Vilniaus (Panerių) ir Kaišiadorių). Vilnius - Klaipėda per 2 val., Vilnius - Kaunas per 40 min. - štai ko reikia, o ne į Ryga. Latviams į Vakarus labiau apsimoka skraidyti. Tai lieka tik Vilnius ir Talinas, kaimynai. Bet tarp Vilniaus ir Rygos kur kas mažesni srautai ir niekada nebus tokių, kokie yra į Klaipėdą.
    Lietuvai ir taip užtenka europinės vėžės iki Kauno, bet aršiausiai dėl šio projekto kovoja estai (net latviai ilgai delsė).
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Dar kartą klausiu, ar daug tokių, kuriems į Rygą dega? Ir ar tikrai daugiau keleivių iš Vilniaus į Rygą vyksta nei iš Vilniaus į Klaipėdą?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dar kartą klausiu, ar daug tokių, kuriems į Rygą dega? Ir ar tikrai daugiau keleivių iš Vilniaus į Rygą vyksta nei iš Vilniaus į Klaipėdą?
        Prieš tiesiant jie turėjo paskaičiuoti, kiek yra keleivių jau dabar. Taip nebus, kad atsiradus RB atsiras daugiau keleivių vien dėl pačio atsiradimo. Pradžioje gal bus kažkiek turistų vien dėl kelionės traukiniu.

        Comment


          Į Ryga dažnai autobusai važinėja, plius skraidoma 6 kart per dieną.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Autobusai retai kada pilni. Dalis keleivių važiuoja į Taliną. Lėktuvai skraido tik dėl to, kad yra jungiamieji skrydžiai iš Rygos. Juk skraido tik AirBaltic, atsiveždama sau keleivius tolimesniems skrydžiams.

            Comment


              Bet autobusai nevažinėtų, jei nebūtų keleivių (gi prichvatininkai).
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Jei autobusams yra pelnas, jie važinėja ir keleivų skaičius čia ne prie ko. Traukiniai gi bus nuostolingi iš karto. Net jei ir užpildymas siektų 50 proc. Bilieto kainą ribos autobusai ir kelionės automobiliu kaina. Jei taikysis į lėktuvų segmentą, tai iš karto praloš.

                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                Prieš tiesiant jie turėjo paskaičiuoti, kiek yra keleivių jau dabar. Taip nebus, kad atsiradus RB atsiras daugiau keleivių vien dėl pačio atsiradimo. Pradžioje gal bus kažkiek turistų vien dėl kelionės traukiniu.
                Ir kas, kad skaičiavo. Tai nereiškia, kad tiek bus, kiek nuties. Bus mažiau. Nes emigracija milžiniška. Nes aplamai dauguma važinėja automobliu, nes VT yra per brangu. RB tik valanda bus greičiau ir už tai mokėti 2-2,5 karto daugiau nei traukiniu nėra jokio tolko. Tuo labiau, kad su automobiliu ir pačiame mieste gali važinėti, o atvykus reikės važiuot VT, kas lėta tiems, kuriems reikia greičio ar nelygis, ar taksi, kuri irgi nėra pigu ir gausis, kad kelionės kaina bus 3-3,5 karto didesnė nei automobiliu. Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.
                Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 08:20.

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Į Ryga dažnai autobusai važinėja.
                  Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
                    Kad aš ir neprogaguoju autobusų, tik paminėjau keleivių srautų "matavimui".
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
                      Dar yra tokių, kurie skraido tolimus atstumus ekonomine klase. :)
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        ... Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.
                        Keleivinių traukinių poros per dieną (iš galutinės ataskaitos 2017 m. ten yra ir srautų skaičiavimai ir pan.):

                        Click image for larger version

Name:	Traukinių poros.PNG
Views:	1
Size:	59,2 kB
ID:	1666408
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Tai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 08:37.

                          Comment


                            Studijų sudarymas remiasi ne emocijomis, o skaičiavimais ir modeliavimais.
                            Emigracija Baltijos šalyse mąžta, tai gal bus po 10 m. kam važinėt traukiniu?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...
                              Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.

                              Comment


                                Politine konjunktūra remiasi. Ko paprašė, tą ir paskaičiavo bei "pagrindė". Tie, kas skaičiavo, už nieką neatsako. Nebus to, ką paskaičiavo - kalta bus rinka, pasikeitusios ekonominės, demografinės ir kitokios sąlygos (nes prognozė daroma ne šiai dienai, o tai, kas bus nutiesus RB, t.y. už kokių 5 ar daugiau metų), nemokšiška geležinkelių eksploatacija, rinkodara, užkeltos bilietų kainos ar krovinių pervežimo tarifai ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.
                                  Tarybiniais laikais keliavo ir įmonių direktoriai, ir inžinieriai, ir studentai, ir kariškiai ir eiliniai žmonės, daugybė komandiruotininkų (iš esmės visa tai dabartinių verslo kelionių analogas) nes buvo mišrios šeimos ir t.t. Ir pinigų visi turėjo, keli rubliai už traukinį tai ne aukso kalnas. Žmonės keliavo VT daugiau nei dabar ir tai faktas, o ne rusofobiniai pezalai.

                                  Comment


                                    Jei automobilis buvo deficitas, tai ir naudojosi VT, negi pėsčiom eis?
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Jei automobilis buvo deficitas, tai ir naudojosi VT, negi pėsčiom eis?
                                      Ir tai nebuvo tokio keleivių srauto, kokį dabar išbūrė. Kai yra ir automobiliai, ir lėktuvai. Beje, lėktuvai ir tada skraidė. Ir dar klausimas, ar ne daugiau jų buvo tarp Vilniaus ir Rygos nei dabar. Taip pat ir tarp Vilniaus nei Talino. Turiu omenyje tiesioginius, o ne per Rygą. Reikia žiūrėti senus aviatvarkaraščius. Net į eilinius rajonų centrus skraidė lėktuvai. Buvo tokia šiais laikais atrtodanti egzotika kaip Vilnius - Kupiškis, Vilnius - Marijampolė, Vilnius - Kaunas, Vilnius - Šiauliai. Vilnius - Druskininkai ir pan.

                                      Comment


                                        Neblogai diskusija išsigimė nuo idėjos apie RB stotį iki tarybinės liaudies keliavimo ypatumus.

                                        P.S. Kiek pamenu iš interneto platybių, skrydžiai iki Kupiškio buvo nutraukti sovietmečiu, berods 8 dešimtmety.
                                        Paskutinis taisė lukass; 2018.08.31, 08:56.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Nes RB skaičiavimai yra nepagrįsti niekuo, tik fantazijomis. Taip, mažoji aviacija 70-80 metais sunyko, nes išsiplėtė automobilių kelių tinklas, pradėjo važinėti daugiau tolimojo susisiekimo autobusų ir traukinių padaugėjo bei jų greičiai padidėjo. Nes tais visais lėktuvais skraidė šiaip jau ne eiliniai žmonės, o visokie vadovai, direktoriai, valdžios organai. Kiek ten tuose kukurūznikuose vietų? 8? 10? 12? Kai atsirado geresni keliai, jie su savo Volgomis ėmė važinėti ne tik po miestą ir apylinkes.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 09:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X