Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geriausia buto vieta Vilniuje
Collapse
X
-
Pagal tave kone visa civilizuota Europa gyvena "sovietmečiu", kad neleidžia statyti tokių idiotizmų, kaip Vilniaus priemiesčiai be jokios infrastruktūros? Deja, realybė tokia, kad Lietuvos gyventojai yra išskirtinai finansiškai neraštingi ir nesupranta elemeentarių dalykų, kaip kad fakto, kad kasdieninis savo bezdalų uostymas mašinoje kelias valandas, keliaujant į darbą ar vežant vaikus į mokyklą, yra objektyviai blogai tiek jiems patiems, tiek visai likusiai visuomenei. Žmonės, gaišdami laiką kelionėse iš Naujojo Antakalnio į Vilnių yra mažiau produktyvūs, ir tai yra ne vien jų pačių, bet visos šalies problema.
- 12 patinka
-
Kad ES mastu esam tarp šalių lyderių pagal tai, kiek procentaliai žmonių gyvena butuose. Olandijoje, Belgijoje, Kopenhagoje ištisi suburbai už centrinių miesto dalių, net pačiame mieste pvz. Kopenhagoje daug individualių namų rajonų ir jų niekas negriauna.Parašė John Rodyti pranešimą
Pagal tave kone visa civilizuota Europa gyvena "sovietmečiu", kad neleidžia statyti tokių idiotizmų, kaip Vilniaus priemiesčiai be jokios infrastruktūros? Deja, realybė tokia, kad Lietuvos gyventojai yra išskirtinai finansiškai neraštingi ir nesupranta elemeentarių dalykų, kaip kad fakto, kad kasdieninis savo bezdalų uostymas mašinoje kelias valandas, keliaujant į darbą ar vežant vaikus į mokyklą, yra objektyviai blogai tiek jiems patiems, tiek visai likusiai visuomenei. Žmonės, gaišdami laiką kelionėse iš Naujojo Antakalnio į Vilnių yra mažiau produktyvūs, ir tai yra ne vien jų pačių, bet visos šalies problema.
Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.17, 20:17.
Comment
-
O tie suburbai tose šalyse neturi elementarios infrastruktūros ir viešojo transporto? Kodėl paimi tik vieną mano minėtą pointą, bet ignoruoji kitus? Koks tikslas taip daryti?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad ES mastu esam tarp šalių lyderių pagal tai, kiek procentaliai žmonių gyvena butuose. Olandijoje, Belgijoje, Kopenhagoje ištisi suburbai už centrinių miesto dalių, net pačiame mieste pvz. Kopenhagoje daug individualių namų rajonų ir jų niekas negriauna.
- 7 patinka
Comment
-
Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.Parašė John Rodyti pranešimą
O tie suburbai tose šalyse neturi elementarios infrastruktūros ir viešojo transporto? Kodėl paimi tik vieną mano minėtą pointą, bet ignoruoji kitus? Koks tikslas taip daryti?
Comment
-
Danijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.Parašė digital Rodyti pranešimąNeturi, kam meluot? Nebent mažuma.
Comment
-
Abejoju, bent jau Švedijoje tikrai ne visi, teko gyventi Geteborge prieš kelis metus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDanijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.
Bet kalba apie Vilnių - tikrai ne visi.
Comment
-
1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.
2. Gyvenančių butuose procentas mažai ką reiškia, nes tie daugiabučiai yra skirtingi ir skirtingose vietose, skirtingoje aplinkoje, vienur nuomoja, kitur privatūs butai ir t. t. Butas gali būti tiek daugiaaukščiame name Prancūzijos gete, tiek dviaukščiame daugiabutyje miškų apsuptyje Skandinavijoje ar Lietuvoje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Miestas nesiplečia padrikai, juk yra bendrasis planas, bet ko bet kur statyti negalima. Vilniaus problema ne tame, kad per daug individualių namų statoma, kitur jų dar daugiau, ir kamščiai Vilniuje maži palyginus su kitomis Europos sostinėmis. Vilniaus problema tame, kad nėra pinigų net pagindinėms gatvėms suremontuoti, net senamiestyje išlaužytas trinkeles pakeisti ar atnaujinti supuvusius troleibusus. Apie tarmvajų net nekalbu, čia iš vis kosmosas Vilniui.Parašė taccido Rodyti pranešimą1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.
- 1 patinka
Comment
-
Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNe pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.18, 13:10.
Comment
-
Subombarduotų šaligatvių perklojimas kainuoja dar mažesnius pinigus. O nauda sakyčiau net didesnė.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.
- 2 patinka
Comment
-
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBiudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
- 2 patinka
Comment
-
Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. PaprastaParašė Lettered Rodyti pranešimą
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.

- 2 patinka
Comment
-
Manau net ir sudėjus rajono, Neringos "gyventojus" vis tiek pinigų biudžetui būtų per mažai.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. Paprasta
Comment
-
Panašiai kaip ir JAV, net demokratų tarpe atsirandantys tokie kandidatai nurašomi į komunistus. Mums turbūt būtų paprasčiau būti 51 JAV valstija nei ES nare.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
- 1 patinka
Comment
-
Sprendžiant iš žemėlapio mes grynai Šveicarija arba Airija, tik reikia turėt gdp per capita kažkur 100k, kas būtų top5 pasaulyje, kitaip mes tikrai kažkas arčiau Balkanų ar posovietinės erdvės, negu Vakarų Europos, sprendžiant kokie infrastruktūros tvarkymo biudžetai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąvartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi
Comment
Comment