Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kurie 3x Vilniaus rajonai perspektyviausi?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei taip, tai ouch. Nieko gero nesišviečia, turint omeny, kad automobilizmas vienareikšmiškai didės, didėjant pajamoms ir nesant normalaus VT.
    Labai nenormalu, kai keliai išvystyti, o gyvenamieji rajonai atsilupę. Taip gali būti valstybėse, kur yra didelė korupcija. Turtingi visų sąskaita sau tiesia kelius iš savo prabangių oazių iki ten kur jiems reikia, o aplink visi gyvena skurde. Vilniaus tarybinių daugiabučių rajonai yra visiškame dugne, per žingsnį iki kokios Indijos ar Bangladešo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia paprasčiausias self driving autobusas, jei ką.
    Thanks captain Obvious. "Self driving" žinoma yra paprasčiau, nei "bepilotis"

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Manau visame pasaulyje galime jį pamiršti. Kinijos mieste Zhūzhōu ar tai jau įrengta ar įrenginejamas bepilotis autobusas kuris važiuoja specialia balta linija ir veikia visišku bėginio tramvajaus principu tik be begių. Ačiu Dievui savu laiku Zuokui neišdegė investuoti į vakar dienos technologijas.

    Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	189
Size:	106,7 kB
ID:	1602329

    Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	183
Size:	141,6 kB
ID:	1602330
    Čia paprasčiausias self driving autobusas, jei ką.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti.
    Manau visame pasaulyje galime jį pamiršti. Kinijos mieste Zhūzhōu ar tai jau įrengta ar įrenginejamas bepilotis autobusas kuris važiuoja specialia balta linija ir veikia visišku bėginio tramvajaus principu tik be begių. Ačiu Dievui savu laiku Zuokui neišdegė investuoti į vakar dienos technologijas.

    Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	189
Size:	106,7 kB
ID:	1602329

    Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	183
Size:	141,6 kB
ID:	1602330

    Komentuoti:


  • москвичка
    replied
    Sula, tie kas daro tokią prognozę naudoja šitą metodologiją:

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Planuojama, kad pėsčiųjų/dviračių eismas išaugs bene 20 kartų, išaugs VT naudojimas. Kodėl - neklauskit, ne mano fantazija.
    Jei padarys, kad autobusai važiuos non-stop bet kuriuo paros metu, t.y. nestovės kamščiuose, nestovės prie šviesoforų, tada gal. Pats VT Vilniuje turi atrodyti patraukliai.

    Užsisackino Vilnius (ir ko gero, Lietuva) su savo sovietiniu rūbu jau per daug grėsmingai ilgai. Už tai, manau, nebeatleidžiama ir jau dabar kenčia tarptautinis įvaizdis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Jeigu VT judės greičiau nei automobiliai, jeigu VT priemonės bus švarios ir naujos, tada visai realu. Dviračių takai kaip ir plėtojami.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O kuo jis pasireikš?
    Planuojama, kad pėsčiųjų/dviračių eismas išaugs bene 20 kartų, išaugs VT naudojimas. Kodėl - neklauskit, ne mano fantazija.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atseit mažės automobilizmas ir dėl to galima atsisakyti seniau planuotų infrastruktūros projektų.
    Jei taip, tai ouch. Nieko gero nesišviečia, turint omeny, kad automobilizmas vienareikšmiškai didės, didėjant pajamoms ir nesant normalaus VT.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O kuo jis pasireikš?
    Atseit mažės automobilizmas ir dėl to galima atsisakyti seniau planuotų infrastruktūros projektų.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kol kas svarstomas Vilniaus Bendrasis planas.
    O kuo jis pasireikš?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Autonominių srautas būtų didesnis, bet jis būtų žymiai efektyvesnis dėl šviesoforinių sankryžų išnykimo (su sąlyga, kad visi auto turės autonominį režimą mieste).
    Šviesoforinės sankryžos egzistuos amžinai dėl pėsčiųjų ir dviratininkų. Be to, kol išnyks paskutinė neautonominė auto praeis tikrai daugiau nei 30 metų. Be to, daug metų praeis kol išnyks paskutinė autonominė auto su rankiniu režimu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažės

    Asmeninis autonominis automobilizmas yra tas pats automobilizmas su tom pačiom bėdom.

    Vienintelis dalykas ką autonominiai dalinai išspręstų - parkavimas. Bet tuo pačiu padidintų eismo srautą.
    Autonominių srautas būtų didesnis, bet jis būtų žymiai efektyvesnis dėl šviesoforinių sankryžų išnykimo (su sąlyga, kad visi auto turės autonominį režimą mieste).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O koks tas planas?
    Kol kas svarstomas Vilniaus Bendrasis planas.
    Paskutinis taisė Sula; 2017.12.03, 11:04.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažės
    O koks tas planas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumą
    Bet savivaldybės planas sako, kad automobilizmo mažės

    Asmeninis autonominis automobilizmas yra tas pats automobilizmas su tom pačiom bėdom.

    Vienintelis dalykas ką autonominiai dalinai išspręstų - parkavimas. Bet tuo pačiu padidintų eismo srautą.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumą
    Tai šioje vietoje galima susitvarkyti. Dabar bus nauji komfortiški autobusai net su vėdinimo sistema ir telefonui pakrauti lizdais. Ko reikia, tai daugiau A juostų ir eismo pritaikymo VT.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Kol įrengs vieną metro liniją, praeis 50 metų. Geriau susitvarkyti bent aplinką šiam gyvenime. Reik vystyti kitus miestus, o ne visą Lietuvą varyti į vieną kampą Vilnių ir spręsti su tuo susijusias problemas.
    Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti. Per tiek laiko (t.y. kokius 30 metų), per kiek būtų realistiška turėti metro ar kažką panašaus, įsivyraus autonomous drive ir masinio VT poreikis didele dalimi išnyks. Blogai tik tai, kad tuos artimiausius 30 metų turbūt teks kankintis su šūdinu VT ir blogu eismo organizavimu, kas neabejotinai paveiks (turbūt jau veikia) Vilniaus konkurencingumą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kuo susiję tavo išvardinti dalykai ir oro uostas/geležinkelis? Kiek procentų normaliai apmokamų darbų susijęs su dažnom kelionėm? Kiek procentų normaliai uždirbančių žmonių skraido taip dažnai, kad rūpėtų atstumas iki oro uosto? Labai abejoju ar tai siektų dviženklį procentą. O skrendant kartą-du per metus atstumas iki oro uosto yra ntojoje vietoje.
    Tai tik keli iš svarbių dalykų. Likę irgi buvo išvardinti. Tiesiog viskas susideda.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kol kas nevisai (nors iš dalies taip). Laikas kol kas irgi nelabai vertinamas. Bet augant pajamoms, didėjant sąmoningumui ir visuomenės sofistiškumui į tuos dalykus bus pradėtas kreipti dėmėsys.
    Kuo susiję tavo išvardinti dalykai ir oro uostas/geležinkelis? Kiek procentų normaliai apmokamų darbų susijęs su dažnom kelionėm? Kiek procentų normaliai uždirbančių žmonių skraido taip dažnai, kad rūpėtų atstumas iki oro uosto? Labai abejoju ar tai siektų dviženklį procentą. O skrendant kartą-du per metus atstumas iki oro uosto yra ntojoje vietoje.

    Komentuoti:

Working...
X