Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kurie 3x Vilniaus rajonai perspektyviausi?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Kol įrengs vieną metro liniją, praeis 50 metų. Geriau susitvarkyti bent aplinką šiam gyvenime. Reik vystyti kitus miestus, o ne visą Lietuvą varyti į vieną kampą Vilnių ir spręsti su tuo susijusias problemas.
    Paskutinis taisė andyour; 2017.12.02, 11:44.

    Komentuoti:


  • москвичка
    replied
    Dabar Vilniuje labai pleciasi priemiesciai ir visokie Bajorai. Jeigu mieste atsirastu metro, tuoj padidetu miesto tankumas. Ir visokie Naujininkai taptu zymiai geresni rajonai negu Bajorai ir pan.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jep, skolos mažinimas ir sėkminga miesto plėtra nelabai draugauja.
    Rajonus prikelti reikėtų milijardų.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Kiek teko apskritai dirbti Vilniuje, visi darbai buvo smarkiai dešinėje Neries pusėje. Tai jei nori gyventi, o ne investuoti, tai nėra kriterijus siekti gyventi arčiau senamiesčio. Pats verslas irgi nemėgsta permokėti už biurus. Gamybinės patalpos apskritai toliau nuo centro.
    Paskutinis taisė andyour; 2017.12.01, 23:14.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Asmeniškai man patinkančios vietos:
    Žvėrynas
    https://goo.gl/maps/41eA3S2G9Zo
    Čiurlionio g. rajonas
    https://goo.gl/maps/9SSKzTtQ2QB2
    Antakalnio artimos kalvos
    https://goo.gl/maps/MY8aXVMju5v
    Antrinu dėl Čiurlionio, vis dėl to kainos ten... na super posh, centras, parkas, naujamiestis, VT, pagrindinės miesto transporto arterijos, šitos vilos:
    https://www.google.lt/maps/@54.68235...7i13312!8i6656


    O žmogui, kuris nėra iš Vilniaus arba sunkiai gaudosi rinkoje, siūlau nesusigundyti nauja statyba už patrauklią kainą, tolėliau nuo miesto. Mano nuomone, jau geriau kažkas senesnio, truputį brangesnio,bet arčiau.

    Bet kalbant, apie tai, kas perspektyvu, kad ir kokie būtų poreikiai, finansai pirma taisyklė būtų, NT tik kairiąjame Neries krante, kalbam apie perspektyvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Well Rodyti pranešimą

    Subjektyviai manau, kad atstumo iki oro uosto ir geležinkelio reikšmingumą lokacijos patrauklumui smarkiai pervertini. Ar tikrai tipinis vilnietis taip dažnai naudojasi aerouostu (ar juo labiau geležinkeliu), kad gyvenimas kuo arčiau šių objektų turėtų reikšmės renkantis būstą?
    Kol kas nevisai (nors iš dalies taip). Laikas kol kas irgi nelabai vertinamas. Bet augant pajamoms, didėjant sąmoningumui ir visuomenės sofistiškumui į tuos dalykus bus pradėtas kreipti dėmėsys.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tas keista, kad Naujininkai netvarkomi ir ten neinvestuojama. Tas rajonas yra visiška aukso kasykla lokacijos prasme. Praktiškai walking distance iki Geležinkelio stoties IR oro uosto. Jep, walking distance iki oro faking uosto. Tai visiškai beprecedentiška. Nu ir dar senamiestis šalia. Ir aplinkkelis. Geriau negali būti. Ateityje tai neišvengiamai bus vienas geriausių Vilniaus rajonų.
    Subjektyviai manau, kad atstumo iki oro uosto ir geležinkelio reikšmingumą lokacijos patrauklumui smarkiai pervertini. Ar tikrai tipinis vilnietis taip dažnai naudojasi aerouostu (ar juo labiau geležinkeliu), kad gyvenimas kuo arčiau šių objektų turėtų reikšmės renkantis būstą?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Kol vienas iš svarbiausių savivaldybės prioritetų yra skolos mažinimas, tai kažkokių didesnių investicijų į aplinką mikrorajonuose tikėtis turbūt neverta.
    Jep, skolos mažinimas ir sėkminga miesto plėtra nelabai draugauja.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Investuoti nenori, nes savivaldybė neinvestuoja ir nedaro savo indėlio (kaip ir visur kitur mieste). Miestų valdžios globaliame kontekste yra visais be išimties atvejais pagrindinis driving force miestų developmente. Kol valdžia užsiims vien tik žaidimais, o ne realiais darbais, tol plėtra vyks sporadiškai ir chaotiškai, kaip dabar.
    Kol vienas iš svarbiausių savivaldybės prioritetų yra skolos mažinimas, tai kažkokių didesnių investicijų į aplinką mikrorajonuose tikėtis turbūt neverta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Verslininkai ten vangiai investuoja dėl to, kad žmonės gali nepirkti jų butų dėl vietinio kontingento. Abejoju ar ten daugkas, kas uždirba daugiau nei working class žmonės, atsižvelgę į tą kontingentą, ryšis ten pirkti nekilnojamąjį turtą, nes vistiek ten kainos vargu ar bus daug žemesnės nei kur kitur centre.
    Investuoti nenori, nes savivaldybė neinvestuoja ir nedaro savo indėlio (kaip ir visur kitur mieste). Miestų valdžios globaliame kontekste yra visais be išimties atvejais pagrindinis driving force miestų developmente. Kol valdžia užsiims vien tik žaidimais, o ne realiais darbais, tol plėtra vyks sporadiškai ir chaotiškai, kaip dabar.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Net ir nauja statyba naujininkuose yra daug pigesnė. Bent jau prieš kelis metus taip buvo.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Taip nutiks tik tada, kai Lietuva taps Vakarais(be getų). Net ir prie pat stoties butų nuomos kainos gana smarkiai mažesnės, nei kokių pašilaičių gale. Net jauni žmonės, neturintys daug pinigų, nenori ten gyventi.
    Kodėl niekas netvarko Naujininkų? Tai pirmiau jei pradės tokius rajonus tvarkyti, tai bus kokie Žirmūnai. Šiaip, pinigų nėra, tai jie merdės iki kol niekas nebenorės ten gyventi.
    Verslininkai ten vangiai investuoja dėl to, kad žmonės gali nepirkti jų butų dėl vietinio kontingento. Abejoju ar ten daugkas, kas uždirba daugiau nei working class žmonės, atsižvelgę į tą kontingentą, ryšis ten pirkti nekilnojamąjį turtą, nes vistiek ten kainos vargu ar bus daug žemesnės nei kur kitur centre.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tas keista, kad Naujininkai netvarkomi ir ten neinvestuojama. Tas rajonas yra visiška aukso kasykla lokacijos prasme. Praktiškai walking distance iki Geležinkelio stoties IR oro uosto. Jep, walking distance iki oro faking uosto. Tai visiškai beprecedentiška. Nu ir dar senamiestis šalia. Ir aplinkkelis. Geriau negali būti. Ateityje tai neišvengiamai bus vienas geriausių Vilniaus rajonų.
    Taip nutiks tik tada, kai Lietuva taps Vakarais(be getų). Net ir prie pat stoties butų nuomos kainos gana smarkiai mažesnės, nei kokių pašilaičių gale. Net jauni žmonės, neturintys daug pinigų, nenori ten gyventi.
    Kodėl niekas netvarko Naujininkų? Tai pirmiau jei pradės tokius rajonus tvarkyti, tai bus kokie Žirmūnai. Šiaip, pinigų nėra, tai jie merdės iki kol niekas nebenorės ten gyventi.
    Paskutinis taisė andyour; 2017.12.01, 20:36.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Naujininkai, kelios minutės pėsčiomis iki stoties VT hub'o ir pačios geležinkelio ir autobusų stoties, taip pat ir oro uostas kelios min. su VT pasiekiamas.
    Tas keista, kad Naujininkai netvarkomi ir ten neinvestuojama. Tas rajonas yra visiška aukso kasykla lokacijos prasme. Praktiškai walking distance iki Geležinkelio stoties IR oro uosto. Jep, walking distance iki oro faking uosto. Tai visiškai beprecedentiška. Nu ir dar senamiestis šalia. Ir aplinkkelis. Geriau negali būti. Ateityje tai neišvengiamai bus vienas geriausių Vilniaus rajonų.
    Paskutinis taisė John; 2017.12.01, 20:18.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

    Žinant eilinio lietuvio būdą, automobilizmas sumažėtų vieninteliu atveju, jei VT būtų nemokamas kaip yra Taline
    O man atrodo (kai retkarčiais tenka pasinaudoti), kad pakaktų, jog VT būtų greitesnis (nepertraukiamos A juostos per visą maršrutą be jokių "butelio kaklelių", VT privilegijavimas automobilių atžvilgiu) ir patogesnis (tvarkaraštis ir autobusų kiekis nustatomas labiau atsižvelgiant į srautus, daugiau, bet mažesnių autobusų nepopuliariuose maršrutuose). Juk su automobiliu daugeliui gaunasi brangiau (ir dažnai žymiai brangiau), bet tai visvien nemotyvuoja sėsti į VT.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė москвичка Rodyti pranešimą
    Kurie Vilniaus rajonai turi geriausią VT? Tokį kad lengva ir patogu pasiekti bet kurį Vilniaus tašką. Ar tokių išvis yra?
    Naujininkai, kelios minutės pėsčiomis iki stoties VT hub'o ir pačios geležinkelio ir autobusų stoties, taip pat ir oro uostas kelios min. su VT pasiekiamas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė москвичка Rodyti pranešimą
    Kurie Vilniaus rajonai turi geriausią VT? Tokį kad lengva ir patogu pasiekti bet kurį Vilniaus tašką. Ar tokių išvis yra?
    Stotis

    Komentuoti:


  • москвичка
    replied
    Kurie Vilniaus rajonai turi geriausią VT? Tokį kad lengva ir patogu pasiekti bet kurį Vilniaus tašką. Ar tokių išvis yra?

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su sovietinių laikų logistika košmaro nebuvo. Visi važiuoja visuomeniniu transportu ir kamščių nėra. O, kad po kelių dešimtmečių sovietinės sistemos nebebus ir dar visi turės asmeninius auto - turbūt neįsivaizdavo... Žiūrint į Skandinaviją - ir dabar ten mažesnis automobilizmas nei pas mus.
    Žinant eilinio lietuvio būdą, automobilizmas sumažėtų vieninteliu atveju, jei VT būtų nemokamas kaip yra Taline

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Negi jie nesuprato, kad didelio tankio mikrorajonų išmėtymas 10km spinduliu nuo centro, atskiriant vieną nuo kito miškais ir pievomis, yra užprogramuotas košmaras logistiniu požiūriu?
    Su sovietinių laikų logistika košmaro nebuvo. Visi važiuoja visuomeniniu transportu ir kamščių nėra. O, kad po kelių dešimtmečių sovietinės sistemos nebebus ir dar visi turės asmeninius auto - turbūt neįsivaizdavo... Žiūrint į Skandinaviją - ir dabar ten mažesnis automobilizmas nei pas mus.

    Komentuoti:

Working...
X