Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia buto vieta Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tas šaltinis tik teorinis, nes lėktuvams per mažai vietos užeiti iš rytų, neįskridus į Baltarusiją.
    Lėktuvai paprastai posūkius daro ties Rieše, t.y. apie 15 km nuo VNO, na kartais ties Raudondvariu, tai apie 20 km, o iki Baltarusijos sienos yra 30 km, tai dėl to problemų tikrai neturėti kilti. Beto, jei koks ekstra atvejis, Baltarusijos erdvė nėra uždaryta.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	290,9 kB ID:	1757140
    Flickr

    Comment


      Vilniaus oro uosto pakilimo tūpimo tako orientacija yra būtent tokia ir ne kitokia ne dėl valstybių ribų. Lėktuvai leidžiasi prieš vėją. Greičiau pastatys naują oro uostą nei bus perorientuotas dabartinio KTT

      Comment


        Lėktuvai stengiasi leistis prieš vėją. O ką daryti, kai tėra vienintelis takas ir pučia šoninis vėjas? Vilniaus aerouoste būtent tokia situacija. Nėra vietos antram takui, kuris eitų kryžmai. Todėl planai statyti naują aerouostą Lietuvo viduryje visai suprantami. Štai kaip leidžiasi lėktuvai pučiant šoniniam vėjui, kai nėra kito tako.
        https://www.youtube.com/watch?v=lJ4nqe7Fx24

        Comment


          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          Vilniaus oro uosto pakilimo tūpimo tako orientacija yra būtent tokia ir ne kitokia ne dėl valstybių ribų. Lėktuvai leidžiasi prieš vėją. Greičiau pastatys naują oro uostą nei bus perorientuotas dabartinio KTT
          Na susitart galima visada, pvz. Ukrainos Užgorodo oro uosto takas ribojasi su Slovakijos siena ir tupimas/pakilimas vyksta tik į tą pusę (tarybiniais metais buvo paprasčiausias būdas pabūti kažkiek užsieny).
          Bet ar rimtai tie lėktuvai taip trukdo, suprantu kai naikintuvai kyla, tai tada tikrai nekas, bet kai keleiviniai, tai motociklai tikrai daug garsesni.

          Comment


            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Lėktuvai stengiasi leistis prieš vėją. O ką daryti, kai tėra vienintelis takas ir pučia šoninis vėjas? Vilniaus aerouoste būtent tokia situacija. Nėra vietos antram takui, kuris eitų kryžmai. Todėl planai statyti naują aerouostą Lietuvo viduryje visai suprantami. Štai kaip leidžiasi lėktuvai pučiant šoniniam vėjui, kai nėra kito tako.
            https://www.youtube.com/watch?v=lJ4nqe7Fx24
            Dauguma net didžiausių pasaulio oro uostų turi lygiagrečius takus ir kažkaip didelių problemų nėra, kompiuteriai susitvarko.
            Flickr

            Comment

            Working...
            X