Parašė DeSadas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Prie to dar galima pridėti, kad mašinų parkas naujausias tarp buvusių SSRS respublikų ir kt.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
Tai vadinama selektyviu faktų pateikimu. Jeigu įmonėje būtų viskas besąlygiškai blogai - ji jau būtų bankrutavusi. Ir atvirkščiai, jeigu būtų viskas gerai - nebūtų šios vadovybės krizės ir įmonę lydinčių skandalų. Aišku, dalis jų yra išpūsti, tokia jau mūsų žiniasklaida, tačiau kaip sakoma "nėra dūmų be ugnies".
Ar tai tik politinis kadrų keitimas, kaip sako Al1, bus matyti iš to ar bus keičiami ir, jeigu bus keičiami, kaip keičiami Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovybė ir Lietuvos oro uostų vadovybė.
Pirmas naujo „Lietuvos geležinkelių“ vadovo darbas – auditas
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4T09FosscPaskutinis taisė Perfect; 2016.12.16, 14:38.
Comment
-
Krovinių vežimo statistika irgi yra selektyvus faktas. Šiuo atveju skirtumus galėjo lemti ne tik vadyba, bet ir geopolitinė situacija. Estai ir Latviai yra išimtinai priklausomi nuo Rusijos krovinių, o Rusija kaip žinia nusprendė viską nukreipti į savo uostus. Tuo tarpu Lietuva turi garantuotą tranzitą į Kaliningrado sritį, kurio Rusija negali atsisakyti, ir dar nemažą dalį Baltarusijos krovinių, kuriuos veža per Klaipėdą ne tik dėl LG vadybos pasiekimų, bet ir dėl uosto krovos kompanijų įdėtų pastangų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.
Atvaizdas
Comment
-
Viršridų tikrai nėra - numatyta atlikti remontą po tamtikro motovalandų skaičiaus, nustatytu laiku tai ir bus atlikta.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja?
Comment
-
Išvyks "atotstogų" į Rusiją/Baltarusiją, kur stebės situaciją ir bandys išsisukti nuo antrankių. Nenustabčiau, jei jis jau dabar yra ten.Parašė J.U. Rodyti pranešimąTai negi šitai turėtų gelbėti nuo bausmės, jei buvo padaryta kokia afera?
Comment
-
Viskas gerai. Tiesiog pas mus geležinkeliais gabenama apie 50 proc. krovinių, o Vakarų Europoje tik 10-20 proc. Turint omenyje tai, kad Lietuvoje iš esmės yra tik du transporto koridoriai, gaunasi labai efektyvūs rodikliai. Vakarų Europoje tinklas kur kas didesnis, todėl tai dar labiau mažina lokomotyvų išnaudojimo rodiklį, nes reikia daugiau lokomotyvų, kurie nėra pilnai apkraunami darbu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja? O vokiečiai sau leidžia išklibusį oro kondicionierių pasitaisyti iš karto?
Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Čia aišku nuo daug ko priklauso - ar yra savo remonto bazė, ar yra specialistų ruošimo įstaiga, kokie finansiniai instrumentai naudojami įsigyti (pinigai iš karto ar lizingas).
Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
Būtent visokie bankininkai ir ofisiniai vadybininkai, kurie tik popierėlius kilnojo ir neturi jokio supratimo apie realų ekonomikos sektorių (finansai, ir šiaip visokie oro pardavimai nėra reali ekonomika), ir kelia didžiausia nerimą. Jei jiems svarbiausia bus efektyvumas, tai nieko gero iš LG nebus - keleivių pervežimai užsirauks pirmiausiai, kai kurios linijos bus uždarytos, įmonė išdraskyta, dalis tiesioginės veiklos perduoda privačioms neaiškioms švogerių ir politikų kontoroms...Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.
Comment
-
Dar vienas keistas sandoris su Rusija: prabilo apie grėsmę nacionaliniam saugumui
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=73178840
Dar vienas straipsnis iš serijos "kaip mes sliekų ieškojom"..
Comment
-
A|1 su visa pagarba tamstos žinioms apie geležinkelius - kartais atrodo, kad kritikuojate vien tam, kad kritikuotumėte.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas gerai. Tiesiog pas mus geležinkeliais gabenama apie 50 proc. krovinių, o Vakarų Europoje tik 10-20 proc. Turint omenyje tai, kad Lietuvoje iš esmės yra tik du transporto koridoriai, gaunasi labai efektyvūs rodikliai. Vakarų Europoje tinklas kur kas didesnis, todėl tai dar labiau mažina lokomotyvų išnaudojimo rodiklį, nes reikia daugiau lokomotyvų, kurie nėra pilnai apkraunami darbu.
Būtent visokie bankininkai ir ofisiniai vadybininkai, kurie tik popierėlius kilnojo ir neturi jokio supratimo apie realų ekonomikos sektorių (finansai, ir šiaip visokie oro pardavimai nėra reali ekonomika), ir kelia didžiausia nerimą. Jei jiems svarbiausia bus efektyvumas, tai nieko gero iš LG nebus - keleivių pervežimai užsirauks pirmiausiai, kai kurios linijos bus uždarytos, įmonė išdraskyta, dalis tiesioginės veiklos perduoda privačioms neaiškioms švogerių ir politikų kontoroms...
Comment
-
Ne toks ir didelis kaip vienai didžiausių Lietuvos įmonių, na jei atsiras laisvų patalpų tai manau greičiausiai išnuomos, kaip ir dabar kai kurios patalpos yra išnuomotos. Kas tikrai yra per dideli, tai stočių pastatai, na gal tik išskyrus Vilniaus.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
Comment
-
Šiandien (tiksliau, praėjusį vakarą) Jakilaitis suvartė naują Lietuvos geležinkelių vadą, kai tas tarp svarbiausių darbų paminėjo paramą.
Kol kas akivaizdus naujo LG vadovo privalumas tik tai, kad jis yra buvęs ministro pavaldinys (nuo Klaipėdos naftos laikų) ir bus klusnus naujo ministro nurodymų vykdytojas. Sėdėjo kamputyje, nelabai turėdamas ką pasakyti nei apie skaičius, nei apie tikslus. Tiesa, žodį "auditas" kartojo kaip burtažodį.
Ministras kažką šnekėjo apie 8 metus besikaupisį pūlinį. Galima tarkuoti geležinkelius už neišspręstą ginčą su Orlenu ar išardytą geležinkelį į Rengę.
Tenka pastebėti, kad geležinkelių pervežimų augimas per 8 metus nelabai primena "pūlinį". Pūlinys bus, jei sumažės pajamos ir reikės daryti "kostkatingą".
Ką jie darys su geležinkeliais, matyt nelabai žino. Kol kas girdima tik ankstesnių vadų kritika ir deklaracijos apie skaidrius viešuosius pirkimus.
Šiek tiek nukrypstant nuo temos. Jei svarbiausia yra parama, tai stambūs rėmėjai yra ne tik LG, bet ir Lietuvos energija ir ta pati Klaipėdos nafta. Taip išeina, kad geležinkeliuose šioje srityje viskas blogai, o Klaipėdos naftoje - viskas geraiPaskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 20:36.
Comment
-
Kuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
Comment
-
O bankams reikia milžiniškų pastatų miestų geriausiose vietose? Aš turiu omenyje milžiniškus centrinius ofisus? Ką jie gero duoda visuomenei ir valstybei? Palūkiniai parazitai. Nu aišku, gi realiai jie valdo ekonomiką, ne valstybė. Tai ir reikia daug ploto visokiems manageriams nei ministerijose klerkams.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
Vienai iš didžiausių Lietuvos įmonių tai yra normalaus dydžio pastatas. O kodėl tik privačios įmonės gali turėti tokius pastatus centrinėse miestų dalyse? Beje, gal ir universitetams, mokykloms ir ministerijoms reikėtų nešdintis iš centro? Jos tai tikrai neuždirba pinigų, priešingai nei geležinkeliai. Ir ką tada mes turėsime iš miesto centro? Va ką reikia vyti iš centro, tai visokius ofisų pastatus. Jų jau daugiau nei reikia ir galima. Tai būtų transporto problemos sprendimas.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.22, 09:25.
Comment
-
Pastatas istorinis, vienas iš nedaugelio, kuris taip ilgai naudojamas pagal savo tiesioginę paskirtį. Gerai būtų išsaugoti tą tęstinumą.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.
Comment
-
Na pastato plotas turbūt siekia apie 20K m2 ar kažkas panašaus. Ar tikrai ten reikia tiek erdvės? Ir pačiam centre? Ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nemažai atleidimų ir lean'inimo prie naujos administracijos. Pakaktų kokio paprasto šiuolaikinio ofisiuko kur nors pigesnėje vietoje ir su pigesniu šildymu. O šitas galėtų tapti viešbučiu ar kažkuo panašiu.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.Paskutinis taisė John; 2016.12.22, 09:52.
Comment
-
Ko reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO bankams reikia milžiniškų pastatų miestų geriausiose vietose? Aš turiu omenyje milžiniškus centrinius ofisus? Ką jie gero duoda visuomenei ir valstybei? Palūkiniai parazitai. Nu aišku, gi realiai jie valdo ekonomiką, ne valstybė. Tai ir reikia daug ploto visokiems manageriams nei ministerijose klerkams.
Vienai iš didžiausių Lietuvos įmonių tai yra normalaus dydžio pastatas. O kodėl tik privačios įmonės gali turėti tokius pastatus centrinėse miestų dalyse? Beje, gal ir universitetams, mokykloms ir ministerijoms reikėtų nešdintis iš centro? Jos tai tikrai neuždirba pinigų, priešingai nei geležinkeliai. Ir ką tada mes turėsime iš miesto centro? Va ką reikia vyti iš centro, tai visokius ofisų pastatus. Jų jau daugiau nei reikia ir galima. Tai būtų transporto problemos sprendimas.
Comment
-
Šitas pastatas turi priklausyti geležinkeliams. Diskusija baigta. Ačiū.Parašė John Rodyti pranešimąKo reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.
Comment
-
Tai tu ir nepateiki argumentų, kodėl LG centrinė administracija neturėtų sėdėti Mindaugo g., o bankai turėtų užimti riebias vietas centre. Nes be bankų nelabai kas tokias vietas su pastatais teužima, išskyrus valdiškas institucijas ir įmones. Bet jei visas jas iškelti, tai centras liks tuščias.Parašė John Rodyti pranešimąKo reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.
Ir kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?
Comment
Comment