Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Nujausdamas kas gresia kaip ir keli valdybos nariai "garbingai" atsistatydino!
    Tai negi šitai turėtų gelbėti nuo bausmės, jei buvo padaryta kokia afera?

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Sutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
      Prie to dar galima pridėti, kad mašinų parkas naujausias tarp buvusių SSRS respublikų ir kt.

      Tai vadinama selektyviu faktų pateikimu. Jeigu įmonėje būtų viskas besąlygiškai blogai - ji jau būtų bankrutavusi. Ir atvirkščiai, jeigu būtų viskas gerai - nebūtų šios vadovybės krizės ir įmonę lydinčių skandalų. Aišku, dalis jų yra išpūsti, tokia jau mūsų žiniasklaida, tačiau kaip sakoma "nėra dūmų be ugnies".

      Ar tai tik politinis kadrų keitimas, kaip sako Al1, bus matyti iš to ar bus keičiami ir, jeigu bus keičiami, kaip keičiami Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovybė ir Lietuvos oro uostų vadovybė.

      Pirmas naujo „Lietuvos geležinkelių“ vadovo darbas – auditas

      Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4T09Fossc
      Paskutinis taisė Perfect; 2016.12.16, 13:38.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Ar gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.

        Atvaizdas
        Krovinių vežimo statistika irgi yra selektyvus faktas. Šiuo atveju skirtumus galėjo lemti ne tik vadyba, bet ir geopolitinė situacija. Estai ir Latviai yra išimtinai priklausomi nuo Rusijos krovinių, o Rusija kaip žinia nusprendė viską nukreipti į savo uostus. Tuo tarpu Lietuva turi garantuotą tranzitą į Kaliningrado sritį, kurio Rusija negali atsisakyti, ir dar nemažą dalį Baltarusijos krovinių, kuriuos veža per Klaipėdą ne tik dėl LG vadybos pasiekimų, bet ir dėl uosto krovos kompanijų įdėtų pastangų.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja?
          Viršridų tikrai nėra - numatyta atlikti remontą po tamtikro motovalandų skaičiaus, nustatytu laiku tai ir bus atlikta.

          Comment


            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Tai negi šitai turėtų gelbėti nuo bausmės, jei buvo padaryta kokia afera?
            Išvyks "atotstogų" į Rusiją/Baltarusiją, kur stebės situaciją ir bandys išsisukti nuo antrankių. Nenustabčiau, jei jis jau dabar yra ten.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja? O vokiečiai sau leidžia išklibusį oro kondicionierių pasitaisyti iš karto?

              Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Čia aišku nuo daug ko priklauso - ar yra savo remonto bazė, ar yra specialistų ruošimo įstaiga, kokie finansiniai instrumentai naudojami įsigyti (pinigai iš karto ar lizingas).

              Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
              Viskas gerai. Tiesiog pas mus geležinkeliais gabenama apie 50 proc. krovinių, o Vakarų Europoje tik 10-20 proc. Turint omenyje tai, kad Lietuvoje iš esmės yra tik du transporto koridoriai, gaunasi labai efektyvūs rodikliai. Vakarų Europoje tinklas kur kas didesnis, todėl tai dar labiau mažina lokomotyvų išnaudojimo rodiklį, nes reikia daugiau lokomotyvų, kurie nėra pilnai apkraunami darbu.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Ar gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.
              Būtent visokie bankininkai ir ofisiniai vadybininkai, kurie tik popierėlius kilnojo ir neturi jokio supratimo apie realų ekonomikos sektorių (finansai, ir šiaip visokie oro pardavimai nėra reali ekonomika), ir kelia didžiausia nerimą. Jei jiems svarbiausia bus efektyvumas, tai nieko gero iš LG nebus - keleivių pervežimai užsirauks pirmiausiai, kai kurios linijos bus uždarytos, įmonė išdraskyta, dalis tiesioginės veiklos perduoda privačioms neaiškioms švogerių ir politikų kontoroms...

              Comment


                Dar vienas keistas sandoris su Rusija: prabilo apie grėsmę nacionaliniam saugumui

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=73178840


                Dar vienas straipsnis iš serijos "kaip mes sliekų ieškojom"..
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Viskas gerai. Tiesiog pas mus geležinkeliais gabenama apie 50 proc. krovinių, o Vakarų Europoje tik 10-20 proc. Turint omenyje tai, kad Lietuvoje iš esmės yra tik du transporto koridoriai, gaunasi labai efektyvūs rodikliai. Vakarų Europoje tinklas kur kas didesnis, todėl tai dar labiau mažina lokomotyvų išnaudojimo rodiklį, nes reikia daugiau lokomotyvų, kurie nėra pilnai apkraunami darbu.



                  Būtent visokie bankininkai ir ofisiniai vadybininkai, kurie tik popierėlius kilnojo ir neturi jokio supratimo apie realų ekonomikos sektorių (finansai, ir šiaip visokie oro pardavimai nėra reali ekonomika), ir kelia didžiausia nerimą. Jei jiems svarbiausia bus efektyvumas, tai nieko gero iš LG nebus - keleivių pervežimai užsirauks pirmiausiai, kai kurios linijos bus uždarytos, įmonė išdraskyta, dalis tiesioginės veiklos perduoda privačioms neaiškioms švogerių ir politikų kontoroms...
                  A|1 su visa pagarba tamstos žinioms apie geležinkelius - kartais atrodo, kad kritikuojate vien tam, kad kritikuotumėte.

                  Comment


                    Apie ką? Apie vadovus? Taigi iš to, kas vyksta, matosi, jog taip vadinamos pertvarkos yra politinės ir aš neatmetu, kad siekiama LG per kelis metus taip "reformuoti", kad iš jos liktų tik riebus kąsnis privatizatoriams, o visa kita eitų į metalo laužą ir istorijos archyvus.

                    Comment


                      Įdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Įdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
                        Ne toks ir didelis kaip vienai didžiausių Lietuvos įmonių, na jei atsiras laisvų patalpų tai manau greičiausiai išnuomos, kaip ir dabar kai kurios patalpos yra išnuomotos. Kas tikrai yra per dideli, tai stočių pastatai, na gal tik išskyrus Vilniaus.
                        Flickr

                        Comment


                          Šiandien (tiksliau, praėjusį vakarą) Jakilaitis suvartė naują Lietuvos geležinkelių vadą, kai tas tarp svarbiausių darbų paminėjo paramą.
                          Kol kas akivaizdus naujo LG vadovo privalumas tik tai, kad jis yra buvęs ministro pavaldinys (nuo Klaipėdos naftos laikų) ir bus klusnus naujo ministro nurodymų vykdytojas. Sėdėjo kamputyje, nelabai turėdamas ką pasakyti nei apie skaičius, nei apie tikslus. Tiesa, žodį "auditas" kartojo kaip burtažodį.

                          Ministras kažką šnekėjo apie 8 metus besikaupisį pūlinį. Galima tarkuoti geležinkelius už neišspręstą ginčą su Orlenu ar išardytą geležinkelį į Rengę.
                          Tenka pastebėti, kad geležinkelių pervežimų augimas per 8 metus nelabai primena "pūlinį". Pūlinys bus, jei sumažės pajamos ir reikės daryti "kostkatingą".
                          Ką jie darys su geležinkeliais, matyt nelabai žino. Kol kas girdima tik ankstesnių vadų kritika ir deklaracijos apie skaidrius viešuosius pirkimus.

                          Šiek tiek nukrypstant nuo temos. Jei svarbiausia yra parama, tai stambūs rėmėjai yra ne tik LG, bet ir Lietuvos energija ir ta pati Klaipėdos nafta. Taip išeina, kad geležinkeliuose šioje srityje viskas blogai, o Klaipėdos naftoje - viskas gerai
                          Paskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 19:36.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
                            Kuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kaip bus su LG pastatu-tvirtove, kuris LG yra gerokai per didelis? Kokia maždaug jo vertė rinkoje šiuo metu?
                              O bankams reikia milžiniškų pastatų miestų geriausiose vietose? Aš turiu omenyje milžiniškus centrinius ofisus? Ką jie gero duoda visuomenei ir valstybei? Palūkiniai parazitai. Nu aišku, gi realiai jie valdo ekonomiką, ne valstybė. Tai ir reikia daug ploto visokiems manageriams nei ministerijose klerkams.
                              Vienai iš didžiausių Lietuvos įmonių tai yra normalaus dydžio pastatas. O kodėl tik privačios įmonės gali turėti tokius pastatus centrinėse miestų dalyse? Beje, gal ir universitetams, mokykloms ir ministerijoms reikėtų nešdintis iš centro? Jos tai tikrai neuždirba pinigų, priešingai nei geležinkeliai. Ir ką tada mes turėsime iš miesto centro? Va ką reikia vyti iš centro, tai visokius ofisų pastatus. Jų jau daugiau nei reikia ir galima. Tai būtų transporto problemos sprendimas.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.12.22, 08:25.

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Kuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.
                                Pastatas istorinis, vienas iš nedaugelio, kuris taip ilgai naudojamas pagal savo tiesioginę paskirtį. Gerai būtų išsaugoti tą tęstinumą.

                                Comment


                                  Tai kol kas niekas ir nesiruošia iš jo iškraustyti LG, nors manau, jei "reformos" pasuks negera kryptimi, pastato klausimas iškils.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Kuo remiantis daroma išvada, kad pe didelis? Jis net ne vienintelis administracinės paskirties pastatas Vilniuje, tai jei centrinei administracijai per didelis, įkėlus kitų padalinių administracijas (plačiąja prasme ofisines darbo vietas), jis ir per mažas gali būti.
                                    Na pastato plotas turbūt siekia apie 20K m2 ar kažkas panašaus. Ar tikrai ten reikia tiek erdvės? Ir pačiam centre? Ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nemažai atleidimų ir lean'inimo prie naujos administracijos. Pakaktų kokio paprasto šiuolaikinio ofisiuko kur nors pigesnėje vietoje ir su pigesniu šildymu. O šitas galėtų tapti viešbučiu ar kažkuo panašiu.
                                    Paskutinis taisė John; 2016.12.22, 08:52.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O bankams reikia milžiniškų pastatų miestų geriausiose vietose? Aš turiu omenyje milžiniškus centrinius ofisus? Ką jie gero duoda visuomenei ir valstybei? Palūkiniai parazitai. Nu aišku, gi realiai jie valdo ekonomiką, ne valstybė. Tai ir reikia daug ploto visokiems manageriams nei ministerijose klerkams.
                                      Vienai iš didžiausių Lietuvos įmonių tai yra normalaus dydžio pastatas. O kodėl tik privačios įmonės gali turėti tokius pastatus centrinėse miestų dalyse? Beje, gal ir universitetams, mokykloms ir ministerijoms reikėtų nešdintis iš centro? Jos tai tikrai neuždirba pinigų, priešingai nei geležinkeliai. Ir ką tada mes turėsime iš miesto centro? Va ką reikia vyti iš centro, tai visokius ofisų pastatus. Jų jau daugiau nei reikia ir galima. Tai būtų transporto problemos sprendimas.
                                      Ko reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Ko reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.
                                        Šitas pastatas turi priklausyti geležinkeliams. Diskusija baigta. Ačiū.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Ko reikia bankams, prašom diskutuoti temoje "Diskusijos apie tai, ko reikia bankams", o ne šioje LG temoje. Ačiū.
                                          Tai tu ir nepateiki argumentų, kodėl LG centrinė administracija neturėtų sėdėti Mindaugo g., o bankai turėtų užimti riebias vietas centre. Nes be bankų nelabai kas tokias vietas su pastatais teužima, išskyrus valdiškas institucijas ir įmones. Bet jei visas jas iškelti, tai centras liks tuščias.

                                          Ir kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X