Parašė savanoris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos kariuomenės pasirengimas
Collapse
X
-
Taigi pagal franšizės sutartį vokiečiai galėtų duoti visas technologas, įrenginius, dalis, apmokymus ir visa kita, kas reikalinga norint pagaminti galutinį produktą ir ko šiuo metu mūsų verslas neturi. Taip veikia dauguma tarptautinių verslų, tie patys automobiliai irgi tokiu principu gaminami.Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.09, 15:09.
-
Tokiu atveju kaina bus 2x ir kokybė prastesnė. Neįmanoma know-how įgyti per kelis metus, kuris pas vokiečius matuojamas dešimtmečiais. Jei būtų taip lengva, Lada konkuruotų tarptautinėje rinkoje.Parašė Dadis Rodyti pranešimąPagrindinis "know how" yra moduliniai šarvo elementai, padaryti iš specializuotos keramikos, bet jie yra lengvai keičiami - kame problema? Tegu vokiečiai juos mums tiekia - patys įsidėsim.
O kad nemokėtume apdirbt aukšto kietumo plieno, tai labai abejoju.
Mums nebent gautusi koks "MadMax LT edition"“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
Comment
-
Na taip, sutinku, bet remontuot, prižiūrėt ir vieną-kitą detalę pagamint tikrai galėtume - tiek jau to su tuo korpuso štampavimu.Parašė zero Rodyti pranešimąTokiu atveju kaina bus 2x ir kokybė prastesnė. Neįmanoma know-how įgyti per kelis metus, kuris pas vokiečius matuojamas dešimtmečiais. Jei būtų taip lengva, Lada konkuruotų tarptautinėje rinkoje.
Mums nebent gautusi koks "MadMax LT edition"
Comment
-
Jeigu patys viską nuo 0 pradėtume, tada tikrai gautųsi labai brangi LADA, bet jei perkant iš jų technologijas, tada gautųsi kaip pvz. Avtotoro gaminami BMW, gal kažkiek prasčiau surinkti nei originalai, bet tikrai ne MadMax ir ne už 2x kainą.Parašė zero Rodyti pranešimąTokiu atveju kaina bus 2x ir kokybė prastesnė. Neįmanoma know-how įgyti per kelis metus, kuris pas vokiečius matuojamas dešimtmečiais. Jei būtų taip lengva, Lada konkuruotų tarptautinėje rinkoje.
Mums nebent gautusi koks "MadMax LT edition"
Comment
-
Įdomu, kiek remonto darbų turi atlikti civilinės įmonės, o kiek pajėgumų turi turėti patys batalionai. Karo atveju nemanau, kad civilinės įmonės vyks į mūšio lauką atlikti remonto. Manau, toks know-how labiau reikalingas bataliono/brigados lygmenyje.Parašė Dadis Rodyti pranešimąNa taip, sutinku, bet remontuot, prižiūrėt ir vieną-kitą detalę pagamint tikrai galėtume - tiek jau to su tuo korpuso štampavimu.
“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
Comment
-
Bet juk esmė fragmentų gamyba. Ir kažko daugelis kalba apie šarvus, kurių turbūt nesuniokosime taikos metu. Bet bus pilna visokių rankenėlių, dangtelių, grotelių, lempučių korpusų, durelių ir t.t. Arba išmetimo vamzdis, kurį galbūt reikės keisti kartą per porą metų, jis gal nebus iš kokio įslaptinto plieno?Parašė zero Rodyti pranešimąTokiu atveju kaina bus 2x ir kokybė prastesnė. Neįmanoma know-how įgyti per kelis metus, kuris pas vokiečius matuojamas dešimtmečiais. Jei būtų taip lengva, Lada konkuruotų tarptautinėje rinkoje.
Mums nebent gautusi koks "MadMax LT edition"
Beje buvo minėta, kad Lietuvos įmonėms sunku konkuruoti kur yra masinė produkcija, bet čia būtų tokie kiekiai su kuriais tikrai susidorotų.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.12.09, 15:28.
Comment
-
Būtent. Iš pradžių gali būti ir nemaža dalis įrengimų iš užsienio, pradžioje gal ir nemaža dalis darbuotojų, kurie apmokytų vietinius. Svarbiausia, kad būtų proga perimti know-how.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu patys viską nuo 0 pradėtume, tada tikrai gautųsi labai brangi LADA, bet jei perkant iš jų technologijas, tada gautųsi kaip pvz. Avtotoro gaminami BMW, gal kažkiek prasčiau surinkti nei originalai, bet tikrai ne MadMax ir ne už 2x kainą.
Kai kurios šalys, kurios perka ginkluotę daug didesniais kiekiais pramuša ir pilnavertę gamybos licenciją sau ir paskui jau gaminasi sau patys kiek nori. Kartais ir eksportui.
Labai geras pavyzdys, beje, kaip šveicariškas Mowag Piranha virto kanadietišku LAV III, o po jis - amerikietišku Stryker.Post in English - fight censorship!
Comment
-
"15 min" apie PKM konkursą:
Skirmantas Malinauskas: Esame ne tik krepšinio, bet ir gynybos ekspertų šalis
http://www.15min.lt, 2015.12.09
Apie tai mes šiame forume ir diskuojam - neskaidru, lobizmas, vietinio verslo ignoravimas.
Comment
-
Lietuva pagaliau apsisprendė dėl šarvuočių pirkimo
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=69825668
Didelės sensacijos nėra, bus deramasi dėl Boxer.
Comment
-
Bokstelis ne nuo Pumos?Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLietuva pagaliau apsisprendė dėl šarvuočių pirkimo
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=69825668
Didelės sensacijos nėra, bus deramasi dėl Boxer.
Ar ir demonstraciniu modeliu atveztu i Lietuva bokstelis irgi buvo "Elbit" gamybos?
Comment
-
Per penkerius metus Lietuva nusipirks 84 pėstininkų kovos mašinas, kurios turės Izraelyje gaminamus 30 mm bokštelius Mk-2 ir izraelietiškas prieštankines raketines sistemas „Spike“.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąBokstelis ne nuo Pumos?
Ar ir demonstraciniu modeliu atveztu i Lietuva bokstelis irgi buvo "Elbit" gamybos?
Į sandorį įskaičiuoti dar 4 šarvuočiai, kurie bus vadavietėmis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Na sprendimas IMHO visai neblogas:Parašė Sula Rodyti pranešimąTai visgi "Boxer". Tikiuosi, nebus gėda už šį sprendimą.Planuojama, kad kiekvienas PKM bus ginkluotas Izraelio bendrovės „Elbit“ 30 mm pabūklu Samson Mk II bei izraelietiška prieštankine sistema „Spike-LR“. Viena „Spike“ raketa gali sunaikinti bet kurį tanką iš maksimalaus 4 km atstumo. Lietuva derybose kels sąlygą, kad šarvuočiai būtų remontuojami Lietuvoje, kurios įmonės galės, jei tik atitiks kriterijus, bendradarbiauti su ARTEC ir tiekti detales „Boxer“ šarvuočiams.
Comment

Comment