Parašė J.U.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos kariuomenės pasirengimas
Collapse
X
-
Tokių siūlių kokybės kontrolės nepraeina net elementariausios statinės konstrukcijos... Ką jau kalbėt apie karo pramonę...Parašė J.U. Rodyti pranešimąNe Rols Roisas gi. Rusai su savo baisiai suvirintais, analogiškomis siūlėmis T34 vokiečius stūmė ne kokybe bet kiekybe. Kol vokiečiai pagamindavo vieną Tigrą, rusai bile kaip suvirindavo 10 tankų T34, koks skirtumas kokio grožio siūlės, svarbu kad spėtų iki jį pamušant bent keletą kartų iššauti. Žinoma, su tokiomis siūlėmis ir kainuot turėtų 10 kartų pigiau nei panašus vakarietiškas.
Comment
-
Dėl "Nivos" tai nesutiksiu, o dėl teisingo liaudiško posakio - pritarsiuParašė Marux Rodyti pranešimącha, Niva turbūt buvo vienas iš nedaugelio sovietų autopromo pavykusių modelių
na bet mums reiktų vadovautis principu "skūpas moka du kartus"

Apie Patria, priimtą ginkluotėn ne vienoje ir ne dviejose šalyse jau nusibodo kalbėti, o kuo netinka, pvz., Piranha V? Nors kaina turbūt irgi priartės prie Boxerių. Keistas paradoksas - Boxer tikrai yra labai geras, bet jo niekam nereikia. O pakeliui jau nauji ir "pasitempę" VBCI 2, Piranha, AMV XP ir kt. Dar vienas momentas - nelabai paplitę taip kaip Boxer, tokiu apsaugos lygiu, šarvuoti ratiniai šarvuočiai IFV variante. Ir į Namero tipo šarvuočius nepersėda. Bet juk jie ten užsieniuose nedurni, ane? Yra kažkokia priežastis?Parašė savanorisar visokius ten egzotiškus aparatus KIA, NISSAN, OPEL (a.k.a Rosamac, Patria ir eta)?Paskutinis taisė EPP; 2015.09.27, 14:28.
Comment
-
Šiuo metu viskas aišku, bet mes kalbame apie pramonės potencialą. Didelio pravažumo ir šarvuotus daiktus jie turi galimybę pagaminti, o montuojant nebūtinai jų gamybos agregatus ir sistemas ir Sacharą galima įveikinėti. Tie patys žydai juk labai ilgai naudojo, o gal dar ir naudoja visokius aparatus sovietinių tankų pagrindu.Parašė savanoris Rodyti pranešimąKadangi politinis sprendimas pirkti kovos mašinas jau yra priimtas, ir galutinį produktą teks išsirinkti.
Visa tai prilyginčiau kaip sprendimą pervažiuoti Sacharos dykumą. Taigi ką pasirinktumėt?
Vokišką MB GD 2400?
Rytų europos NIVA analogus (šiuo atveju ukrainos produkcija)?
ar visokius ten egzotiškus aparatus KIA, NISSAN, OPEL (a.k.a Rosamac, Patria ir eta)?
Tas "Ovod" GAZ-66 pagrindu tik idėjos išbandymui kolkas, ir savo apsauga jau dabar pranoksta visokius BTR ir sovietinius BMP.Parašė savanoris Rodyti pranešimąTokių siūlių kokybės kontrolės nepraeina net elementariausios statinės konstrukcijos... Ką jau kalbėt apie karo pramonę...
Comment
-
Beje o "Boxerio" pravažumo bandymai buvo atlikti Lietuvoje, jei jau prakalbome apie Sacharas? Video mes tik matėme lengvą pasivažinėjimą, tai tokiomis vietomis su lengvąja pravažiuosi turbūt. Kad paskui nebūtų taip, kad tas pats BTR-4, ar koks BTR-60 beigi Zil-131 pravažiuos bent jau dėl mažesnio svorio.
Comment
-
"Ovod" konstrukcijoje nėra jokios naujos idėjos ir tai yra absoliutus akligatvis.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTas "Ovod" GAZ-66 pagrindu tik idėjos išbandymui kolkas, ir savo apsauga jau dabar pranoksta visokius BTR ir sovietinius BMP.
Comment
-
Dėl Nivos pritarsiu kad pravažumas turbūt geriausias, bet ilgiau remontuoji, nei važiuoji. Pavažiavus 20 valandų, turbūt daugiau važiuoti ir nebesinorėtų.Parašė EPP Rodyti pranešimąDėl "Nivos" tai nesutiksiu, o dėl teisingo liaudiško posakio - pritarsiu
Apie Patria, priimtą ginkluotėn ne vienoje ir ne dviejose šalyse jau nusibodo kalbėti, o kuo netinka, pvz., Piranha V? Nors kaina turbūt irgi priartės prie Boxerių. Keistas paradoksas - Boxer tikrai yra labai geras, bet jo niekam nereikia. O pakeliui jau nauji ir "pasitempę" VBCI 2, Piranha, AMV XP ir kt. Dar vienas momentas - nelabai paplitę taip kaip Boxer, tokiu apsaugos lygiu, šarvuoti ratiniai šarvuočiai IFV variante. Ir į Namero tipo šarvuočius nepersėda. Bet juk jie ten užsieniuose nedurni, ane? Yra kažkokia priežastis?
Dėl Piranha V. Kiek jų yra pagaminta? Kokius kovinius/praktinius krikštus jam teko patirti? Kiek laiko užtruktų jo gamyba jeigu laimėtų konkursą? Kiek kainuoja atsarginės dalys ir per kiek laiko jas galėtų patiekti?
Boxerio masė panaši kaip ir kitų ratinių IFV. O BTR yra šarvuotis ne IFV, nereikėtų jų abiejų suplakti į bendrą masę.Beje o "Boxerio" pravažumo bandymai buvo atlikti Lietuvoje, jei jau prakalbome apie Sacharas? Video mes tik matėme lengvą pasivažinėjimą, tai tokiomis vietomis su lengvąja pravažiuosi turbūt. Kad paskui nebūtų taip, kad tas pats BTR-4, ar koks BTR-60 beigi Zil-131 pravažiuos bent jau dėl mažesnio svorio.
Nžn kokie konkretūs pravažumo bandymai buvo atlikti, tačiau aišku būtų labai liūdna jeigu tokie dalykai atsitiktų iškarto nuvažiavus nuo žvyrkelio...
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...29369293_o.jpg
Comment
-
Gal nelabai tiksliai išsireiškiau. Vienas informuotas žmogus rašo, kad tai su krano pagalba užkeliamas ir sumontuojamas modulis ant serijinių sunkvežimių. Moduliai įvairios paskirties. Tai išsaugotos gyvybės nėra akligatvis, jei nieko geriau nėra konkrečiu metu ar geresnių variantų trūksta.Parašė EPP Rodyti pranešimą"Ovod" konstrukcijoje nėra jokios naujos idėjos ir tai yra absoliutus akligatvis.
Comment
-
Aš jų neplaku, bet pravažumas turėtų būti nei per plauką ne mažesnis, jei tai neįmanoma, tai gal tada nereikia prieš gamtą kovoti, savo gamtinių sąlygų nepakeisim, galim tik prisitaikyti, t.y. vikšrų pagalba.Parašė savanoris Rodyti pranešimą
Boxerio masė panaši kaip ir kitų ratinių IFV. O BTR yra šarvuotis ne IFV, nereikėtų jų abiejų suplakti į bendrą masę.
Nžn kokie konkretūs pravažumo bandymai buvo atlikti, tačiau aišku būtų labai liūdna jeigu tokie dalykai atsitiktų iškarto nuvažiavus nuo žvyrkelio...
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...29369293_o.jpg
Comment
-
Kažkaip nelabai prisimenu, kada paskutinį kartą buvo pavykę pravažiuoti 20 valandų (motoro darbo) nuo remonto iki remontoParašė savanoris Rodyti pranešimąDėl Nivos pritarsiu kad pravažumas turbūt geriausias, bet ilgiau remontuoji, nei važiuoji. Pavažiavus 20 valandų, turbūt daugiau važiuoti ir nebesinorėtų.
Čia jau esminiai klausimai jų pirkimo komisijai ir konsultuojantiems specialistams. Jeigu norisi priešakinių šarvų V STANAG standarto, nerasim jokios eksploatacijos patirties. Nors iš esmės bendra patirtis tokia, kad nepaisant gamintojo pažadų pasunkinus mašiną gedimų padaugėja o eksploatacijos kaštai padidėja. Tai irgi viena iš priežasčių, dėl ko kitos šalys renkasi mažiau šarvuotas bet lengvesnes mašinas. Be kitų priežasčių. Boxer iki šiol tarnavo tik lengvesnėje šarvuoto transporterio versijoje, o eksploatacijos patirties daliniuose ir misijose su beveik 4 tonom didesniu svoriu - nėra. Labai tikėtina, kad eksploatacijos metu tas svoris gali atsiliepti. Bet jeigu būtinai norisi tokio aukšto apsaugos lygio, su tokia tikimybe teks susitaikyti. Pirmas pirkimas, kuriame buvo nurodytas minimalus apsaugos lygis man patiko labiau. Tai ne vienintelė landa - neteisėti susitarimai galimi bet kurios mašinos priėmimo atveju, dėl to tie, kam priklauso užkirsti kelią tokiems susitarimams, turėtų dieną naktį budėti.Parašė savanorisDėl Piranha V. Kiek jų yra pagaminta? Kokius kovinius/praktinius krikštus jam teko patirti? Kiek laiko užtruktų jo gamyba jeigu laimėtų konkursą? Kiek kainuoja atsarginės dalys ir per kiek laiko jas galėtų patiekti?
Piranha V atveju galima kažkiek pasikliauti gera ankstesnių modelių reputacija. O šiaip viskas yra bandoma, bandoma ir bandoma. Tam, aišku, galimybių ir sąlygų turime nepakankamai. Ką reikėtų atmesti - tai visus politinės paramos klausimus, visi realiai galimi kandidatai yra iš šalių, pirkimas iš kurių būtų politiniai dividendai.
Comment
-
Eimantai, čia tik tušti žodžiai, nėra čia nei nieko naujo, tokie moduliai, nei konkrečiai iš "Ovodo" nieko nėra pritaikomo praktikoje. Šiušpanzeris yra šiušpanzerisParašė Eimantas Rodyti pranešimąGal nelabai tiksliai išsireiškiau. Vienas informuotas žmogus rašo, kad tai su krano pagalba užkeliamas ir sumontuojamas modulis ant serijinių sunkvežimių. Moduliai įvairios paskirties. Tai išsaugotos gyvybės nėra akligatvis, jei nieko geriau nėra konkrečiu metu ar geresnių variantų trūksta.
Comment
-
Taip kaip padarė ukrainiečiai galima padaryti bet kuriame garaže, tik daug geriau. Blogai tai kad šarvai sveria. Daug sveria, ir mašinos tuos šarvus jeigu ir paveža, tai netoli ir neilgai. Kas dar blogai, tai kad geri šarvai dar ir kainuoja daug, o paprastas pigesnis plieno lakštas nuo nieko neapsaugo. Be to, neužtenka "būdos", reikia ją įrengti. Ir pasirodo, kad ne toks čia paprastas darbas, pagiriotų svarščikų darbo ir ne mažiau pagiriotų inžinierių iš vakaro papaišytų šarvavimo scemų NATO standartams atitikti neužtenka. Noras viską savo jėgomis apšarvuoti ir jaustis dėl to saugesniu yra labai žalingas.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai kam tą "Ovodą" čia atitempėt?
O jei jau apie jį, tai imam kokį mūsų "štabinį" Dafą, nuimam būdą, ir sumontuojam jų normaliai suvirintą šarvinę būdą. Štai ir mažas pvz. atitikimo "NATO standartams".
Comment
-
Pirminis minimalių reikalavimų konkursas būtent ir buvo paskelbtas jau iš anksto žinant laimėtoją. Ir reikia dėkoti tiems žmonėms ir tam tikriems žurnalistams, kuriems buvo ne vienodai ką Socdemų valdomas KAM nupirks. Rezultatus žinome, skubiai pakeistas Ginkluotės ir pajėgumų departamento direktorius brg. gen. Zenkevičius, o kad niekas nesikastų giliau, skubiai išsiųstas kaip LK atstovas į NATO.Parašė EPP Rodyti pranešimąPirmas pirkimas, kuriame buvo nurodytas minimalus apsaugos lygis man patiko labiau. Tai ne vienintelė landa - neteisėti susitarimai galimi bet kurios mašinos priėmimo atveju, dėl to tie, kam priklauso užkirsti kelią tokiems susitarimams, turėtų dieną naktį budėti.
Piranha V atveju galima kažkiek pasikliauti gera ankstesnių modelių reputacija. O šiaip viskas yra bandoma, bandoma ir bandoma. Tam, aišku, galimybių ir sąlygų turime nepakankamai. Ką reikėtų atmesti - tai visus politinės paramos klausimus, visi realiai galimi kandidatai yra iš šalių, pirkimas iš kurių būtų politiniai dividendai.Paskutinis taisė savanoris; 2015.09.27, 21:34.
Comment
-
Jeigu pigus š... atkrito, kurio KAM jau pripirkus iki kaklo, o konkurentai tik rodo popieriukus su koncepciniais modeliais ir žeria pažadus, kad bus padaryta kažkada, kai geros technikos reikia čia ir dabar. Kaip jums atrodo kas akivaizdžiai tampa panašus į favoritą?Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr pasikeitė tik tai, kad atsirado kitas iš anskto žinomas laimėtojas, ar ne?
Čia vėl tas pats pavyzdys kai reikia gero automobilio čia ir dabar, ką pasirinkti?
Brangų bet kokybišką Mercedes kurį jau rytoj atvežtų tau prie durų.
Skardinį, po metų surūdijanti žiguliuką, bet labai pigų ir lengvą.
Ar visokius Reno, Pežo ir kitus g...o kur agentai žadėtų, kad ja jau po mėnesio bus padaryti geri, kokybiški naujo dizaino auto. O tau reikia jau rytoj važiuot į verslo susitikimą?
Nors aš asmeniškai apskritai esu prieš IFV pirkimą, ne pirmo būtinumo tai pirkinys.Paskutinis taisė savanoris; 2015.09.27, 21:57.
Comment
-
Gerai, kad tik KAM pirkimus vykdo vadovaudamasi tokiais "skaidriais" principais, kitu atveju pagal korupcijos suvokimą grįžtumėm kokius 20 metų atgal.Parašė savanoris Rodyti pranešimąJeigu pigus š... atkrito, kurio KAM jau pripirkus iki kaklo, o konkurentai tik rodo popieriukus su koncepciniais modeliais ir žeria pažadus, kad bus padaryta kažkada, kai geros technikos reikia čia ir dabar. Kaip jums atrodo kas akivaizdžiai tampa panašus į favoritą?
Čia vėl tas pats pavyzdys kai reikia gero automobilio čia ir dabar, ką pasirinkti?
Brangų bet kokybišką Mercedes kurį jau rytoj atvežtų tau prie durų.
Skardinį, po metų surūdijanti žiguliuką, bet labai pigų ir lengvą.
Ar visokius Reno, Pežo ir kitus g...o kur agentai žadėtų, kad ja jau po mėnesio bus padaryti geri, kokybiški naujo dizaino auto. O tau reikia jau rytoj važiuot į verslo susitikimą?
Comment
-
Nesame tokie turtingi, kad ir toliau pirktume tiktai pigiausius daiktus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGerai, kad tik KAM pirkimus vykdo vadovaudamasi tokiais "skaidriais" principais, kitu atveju pagal korupcijos suvokimą grįžtumėm kokius 20 metų atgal.
Comment
-
Leo, Puma ☺Parašė sausuolis75 Rodyti pranešimąDel PzH aisku, del Boxeriu, beveik irgi.
Man idomesni sekantys kariuomenes pirkiniai.
Ka mes zinome tiksliai:
optika, naktinio matymo priemones, transportas devetas is Olandijos, 120 mm minosvaidziai, papildomi Javelinai...kas dar per metus-du?
Comment
Comment