Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suklestėjusios tuštybės sostinė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Eilinė diena Kaune. Ar galil būti, kad čia kas nors iš forumo kauniečių?

    Pakeliui į mokyklą sutiko iškrypėlį: demonstravo lytinį organą ir ranka tenkino aistrą | KaunoDiena.lt

    16-metė paauglė, ko gero, ėjo į mokyklą, kai Klaipėdos Taikos prospekte sutiko nepažįstamą vyrą, kurio kėslai buvo išgąsdinti mergaitę ir taip pajusti malonumą. Policijai buvo pranešta, kad vyras demonstravo lytinį organą ir ranka tenkino aistrą. Kai atvažiavo policininkai, vyras jau buvo dingęs.
    Edit: atsiprašau čia Klaipėdoje, bet tai nereiškia, kad ten buvo ne kaunietis.
    Paskutinis taisė John; 2022.12.20, 22:13.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūs pravažiukit kada driračiu (jei pravažiuosit) šiaurinės gatvės trasa kaip pvz. Neskaitant trumpos atkarpos šalia ozo parko ten ne tik šiušlynai bet net visokių statybinių atliekų pripilta.
    Taip. Bet po tokia šiukšlynų mažinimo vėliava galima pradėt mažint ir teisingus miškelius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su tuo „šiukšlynu“ irgi atsargiai. Vieno „šiukšlynas“ kitam yra gera vieta prasibėgt, paslidinėt ar pasivažinėt dviračiu. Vilniuj didelė dalis malonumo yra Koralų šlaitai, Antakalnio ar Bukčių miškeliai kurie nelabai telpa į „parko“ apibrėžimą. Bet iščiustytas parkelis su gražiais takeliais ir suoliukais neatstos tokių miškelių.
    Jūs pravažiukit kada driračiu (jei pravažiuosit) šiaurinės gatvės trasa kaip pvz. Neskaitant trumpos atkarpos šalia ozo parko ten ne tik šiušlynai bet net visokių statybinių atliekų pripilta.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.
    Jau nebūtinai. Pas mus į ne remote poziciją norėjo įsidarbint, bet dirbt pilnai iš namų. Suprask, žmogus nori gaut vilnietišką atlyginimą, bet gyvent pigiai Kaune, smh

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Po 200km kasdien? Liūdna
    Tai kad reikia važiuoti į Vilnių, tai čia nieko tokio.
    Liūdniausia, kad kasdien reikia grįžti. Į Kauną. Žiauru.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.
    Po 200km kasdien? Liūdna

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Atlyginimai dvigubai mažesni? 900 €/mėn. iki mokesčių?
    70% kauniečių važinėja į Vilnių dirbti.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.
    Atlyginimai dvigubai mažesni? 900 €/mėn. iki mokesčių?

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.
    Cia bantai kazkiek subtilesni trigerinima. Nors kiekvienas gali pasiziureti statistika per 10 sec.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kaunas maudo Vilnių ne tik baseine: stebina įspūdingi statybų kainų ir laiko skirtumai


    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...tumai-25442635
    Na tai reikia turėti omenyje kad Kaune sklypai pigesni turbūt kokius 3 kartus. O ir atlyginimai dvigubai mažesni nei Vilniuje, tai ir kaštai atitinkami.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied

    Kaunas maudo Vilnių ne tik baseine: stebina įspūdingi statybų kainų ir laiko skirtumai
    Lazdynų baseino statybos užtruks daugiau nei penkmetį, o antrajame pagal dydį šalies mieste toks objektas iškilo mažiau nei per dvejus metus, sostinė stadioną brangiai stato tris dešimtmečius, Kaunas – dvejus metus ir pigiai. Kodėl tokie skirtumai?
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...tumai-25442635

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    P.S. Niekas nesiųlo, kad žalių plotų nebūtų. Jie turi būti tiksliniai o ne bet kokį apleistą šiukšlyną ginant.
    Su tuo „šiukšlynu“ irgi atsargiai. Vieno „šiukšlynas“ kitam yra gera vieta prasibėgt, paslidinėt ar pasivažinėt dviračiu. Vilniuj didelė dalis malonumo yra Koralų šlaitai, Antakalnio ar Bukčių miškeliai kurie nelabai telpa į „parko“ apibrėžimą. Bet iščiustytas parkelis su gražiais takeliais ir suoliukais neatstos tokių miškelių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.
    Ateities miestas - tankiai apgyvendintas be namų vaiduoklių, medinių lušnų ir neprižiurimų pievų su kęstinčiais sosnovorskio barščiais. O apie tai kiek ateities mieste turėtu būtu automobilizmo ir kiek pėsčiojo/VT santykio tai manau mano nuomonė ir taip aiški?


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.
    Kopenhagone nebūvau, bet Vienoje tikrai daug mažiau žalumos nei Vilniuje. Jie turi didelį parką centrinėje dalyje kaip ir męs, tik pas juos tas parkas yra daugiau nei medžiai ir takai, nes ten buvoe rūmai.

    Ko reikia žmonėms nustatyti patiems žmonėms neišėina. Atismenate apklausas, Vilniuje žmonės nr 1 problema laikė tai, kad nėra pakankamai parkovkių, nors visi tyrimai rodo kad būtent automobiliai, o ne žalios erdvės trūkumas, daro didžiausią neigiamą įtaką psychologijai. T.y. žmonės patys prašo to, kas jiem kenkia.

    P.S. Niekas nesiųlo, kad žalių plotų nebūtų. Jie turi būti tiksliniai o ne bet kokį apleistą šiukšlyną ginant.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.
    Kopenhagoje, Vienoje jos pakankamai bet dar daugiau grindinio ir asfalto. Absoliutus kiekis "žalumos" nėra rodiklis geros gyvenimo kokybės. Tos erdvės turi būti kokybiškos ir jose turi būti malonu leisti laiką. Tam reikia daug pinigų, kad jų būtų miestam reikia žmonių su jų pajamom, kitaip reiškia jog reikia tankinti miestą (Kaune gyventojų tankis 2,5 karto mažesnis nei Vienoje ar Kopenhagoje). Ir jei perskaičiuoti pagal gyventojų skaičių tai dar klausimas kur daugiau tos žalumos (beje didžiausi pagal plotą parkai Vienoje irgi yra miesto pakraštyje). Kopenhagoje parkai nėra dideli, bet jie labai kokybiški - kas ir būtų siekiamybė, o ne tiesiog jų daugiau ir didesnių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kurie čia tie miestai kur žalumos daugiau nei asfalto? Ir kaip tai apskaičiuojama?
    Asmeniškai Kopenhaga ir Viena pagal mane yra miestai su auksčiausia gyvenimo kokybe, bet nepasakyčiau, kad ten mažai asfalto ar trinkelių, tuo tarpu net koks Kaunas turi daugiau žalumos, bet neprilygsta gyvenimo kokybe. Miestui reikia gyventojų, kad tų gyventojų būtų reikia urbanizuoti ir tankinti miestus, kad neišvengiamai reiškia daugiau betono, nebūtinai parkovkių.
    Kopenhagoje, Vienoje tikrai daug žalumos net šalia centro, miestai nėra užgrūsti kaip koks Meksikas, Atėnai ir pan. Keistas jūsų požiūris žiūrėti ne ko reikia žmonėms, o reikia "miestui". Žmonėms lygiai taip pat reikalingi žali plotai, ne tik ofisas, maxima, daugiabutis ir keliai su parkofkėm tarp jų. Vilniuje, Kaune tankumas sąlyginai mažas, nes į miesto plotą įtraukti visokie miškai už miesto. Taip pat apleistos teritorijos kaip nebeveikiantys fabrikai ar tiesiog apleisti sklypai, kurie realiai neatlieka jokios žalios finkcijos. Sutvarkytų realiai naudotinų žalių zonų, parkų tikrai nėra daugiau nei tuose top pagal gyvenimo kokybę miestuose.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Va kokia baudinė dainelė (taip pakomentavo intike kažkas, įdomu ką reiškia baudinė)?

    Stebina tai, kad dainoje paminėjo Kauną, Šiaulius, Panevėžį. O Vilnius ir Klaipėda tai jau ne miestai? Mes gal irgi verti baudinių dainų.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.
    Kurie čia tie miestai kur žalumos daugiau nei asfalto? Ir kaip tai apskaičiuojama?
    Asmeniškai Kopenhaga ir Viena pagal mane yra miestai su auksčiausia gyvenimo kokybe, bet nepasakyčiau, kad ten mažai asfalto ar trinkelių, tuo tarpu net koks Kaunas turi daugiau žalumos, bet neprilygsta gyvenimo kokybe. Miestui reikia gyventojų, kad tų gyventojų būtų reikia urbanizuoti ir tankinti miestus, kad neišvengiamai reiškia daugiau betono, nebūtinai parkovkių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na taip, čia labiau ateities miesto bruožas, šiuolaikiniuse dar daug aplesitų pievų ir krumynų.
    Ateities miestas vien greitkeliai ir parkofkės? Čia atgyvenęs XX amžiaus vidurio šiuolaikinio miesto suvokimas. Pažiūrėkite, kaip atrodo tie miestai, kur aukščiausia gyvenimo kokybė, ten žalumos daugiau nei asfalto.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar šiuolaikinis miestas tai tik betonas ir asfalto parkofkės? Čia sakyčiau kaip tik ne šiuolaikinio miesto bruožas, jei jame asfalto daugiau nei žalumos.
    Na taip, čia labiau ateities miesto bruožas, šiuolaikiniuse dar daug aplesitų pievų ir krumynų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Turi pripažinti, kad dūšioje esi kaimietis, tikrai ne asfalto vaikas.
    Ar šiuolaikinis miestas tai tik betonas ir asfalto parkofkės? Čia sakyčiau kaip tik ne šiuolaikinio miesto bruožas, jei jame asfalto daugiau nei žalumos.

    Komentuoti:

Working...
X