Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kokia Andriulio nuomonė apie Zuoką? Toks vaizdas, kad Šimašius kaltas už viską, ko nepadarė visi ankstesni merai. Paveldėjo lygias gatves ir per savo kadenciją jas sugadino .

    Comment


      Andriulis ir Užkalnis turi panašią nuomonę apie Vilniaus infrastruktūrą, tik kiek žinau, Andriulio nuomonė apie Zuoką labiau neigiama. Užkalnio - teigiama.

      Andriulis tikisi, kad ES valstybės sostinė būtų tvarkoma pagal ES standartus, o ne max 200 000 gyventojų turinčių atokių Rusijos miestų standartais

      Aš irgi iš principo esu už tai, kad nė viena ES valstybė (net Bulgarija ir ypač Lietuva) nesitvarkytų pagal savitus susigalvotus ar primestus prastesnius standartus.

      Comment


        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
        Galvojau bus pateikta kazkokia analize, statistika, kilimetrai, metrai, kubai, kvadratai, sutaupyti/isleisti eurai, optimizavimas, bent jau kazkokie rimtesni faktai, o pasirodo cia eilinis pavirkavimas. Rasinelis yra sestoko lygio. Panasiai kaip dabar madoj metoo, tai cia madoj pavarykim ant Vilniaus. Klausimas tik vienas, is kur paimti 600-tai gatviu perasfaltavimui pagal vokieciu standartus. Gal darzelius prismaukim, arba autobusus iki galo "uzmuskim". O gal Zuoko paklauskim, ar ne jis 400mln euru pragere per 12 metu, kartu su Imbrasu ir Co. Suauge vyrai, o sharinat totalu shuda atsiprasant.
        Yra ir čia tokių šeštoko lygio "egzpertų".
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Geras Šimašiaus atsakymas. O bet tačiau tet-a-tet man teko kelis kartus bendrauti viešosios tvarkos skyriumi. Praėjo noras iš vis registruoti kažkokius negerumus.
          O dėl kreidos... nu, ką aš žinau. Po žiemos Žveryne dviračio tako linijos beveik išbluko. Aš sakyčiau, kad akvarėle paišo.

          O šiaip man patinka, kad čia yra ginančių nevalyvumą, tingumą, kvailumą, netaupumą. Man yra gėda už Vilnių net lyginant su Lenkijos miestais. Ir taip, ne meras kaltas dėl to,o patys gyventojai, kurių mentalas yra nesuprasi iš kur atneštas, kiaulidės lygio. Iki miestietiškos kultūros dar toli.
          Paskutinis taisė R.D.; 2018.03.20, 22:27.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Yra ir čia tokių šeštoko lygio "egzpertų".
            Manau, čia entertainment tipo rašinys.

            Comment


              Nu prie Uspaskiko Kedainiai ziauriai gerai susitvarke. Nu cia bajeris baigiasi. Kai bus kokios peticijos "Salin agurkus nuo Vilniaus" meskit cia, butinai pasirasysiu.
              Show must go von!

              Comment


                Ir kaip tas Šimašius nepagalvojo, kad galima tiesiog imti ir visas Vilniaus gatves rekonstruoti su aukščiausio lygio asfaltu ir šaligatviais. Ot nenuovoka.

                O jei rimtai, tai Roma nebuvo pastatyta per metus, taip, kaip ir ne per metus vakarų miestų infrastruktūra buvo sukurta - tai nuoseklus ir ilgametis darbas. Jeigu per paskutinius bent 10 metų miestas būtų buvęs tvarkomas taip, kaip dabar Šimašius tvarkos - tai mums nereiktų raudonuoti nei prieš lenkus, nei prieš portugalus. Be to inercija čia labai svarbi, tai, ką paliko Zuokas, buvo tragedija ir iš pradžių reikėjo gaisrus užgesinti, kad miestą pastatyti ant kojų, juk miestas buvo ant bankroto slenksčio, su neefektyiai veikiančiomis savivaldybės įmonėmis ir pinigų srautais nukreiptas ne į miesto infrastruktūrą, o Zuoko piarinimąsį ir utopinius projektus, kaip kad AirLituanica. Gera žinia, kad tai jau praeity ir dividentai jau skaičiuojami, kas reiškia ir daug platesnes galimybes tinkamai tvarkyti miestą. Ir netgi jeigu po kitų rinkimų Zuokas vėl taptų meru, tai vien dėl inercijos dar bent pora metų miesto infrastruktūra būtų tinkamai vystoma, tik žinoma po jo vėl prireiktų poros metų, kad viskas įsivažiuotų. Kaip bebūtų tvarkymosi tempai kol kas sparčiai kyla ir mano manymu jau po dviejų metų Vilniaus infrastruktūra iš labai blogos taps patenkinamos būklės, o po 4 metų jau galima bus priskirti ir prie geros.

                Comment


                  Apsileidimas pas mus didžiąja dalimi yra ne pinigų, o požiūrio problema. Ir ne tik valdžios, bet ir pačių gyventojų. Pvz. pas mane prie namo dabar atsirado šiukšlių kalnas (nežiūrint to, kad šalia yra normalūs rakinami konteineriai) dėl to, kad kažkas nesugebėjo konteinerio atsirankinti, kažkieno nevalos statybininkai kažką numetė ("tai ir aš numesiu, jei kiti taip daro tai nieko blogo") etc. Ir taip pat su viskuo: parkavimu kur papuola, važinėjimu ant šaligatvių ("reikėjo prekes atvežti, negi ieškosiu kur toliau pastatyti, kas čia blogo?"), sienų terliojimu, gatvių užstatymu ("jeigu įsijungiu avarinį gaunu indulgenciją viskam").

                  Ko reiktų tai visų pirma zero tolerance nevalyvumui. Jeigu elgiesi nevalyvai, gadini miesto turtą tai niekada nėra "nieko blogo". Už tokius dalykus reikia visus be išimties bausti be jokio pasigailėjimo žiauriomis piniginėmis baudomis.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    index, būtent, tą ir noriu pasakyti. Nesuprantu aš to dalyko, kai miestas už savo pinigus išgrindžia šaligatvius ir paskui automobilistai juos sudaužo. Žmones rašo, fiskuoja į tą "tvarkau Vilnių", bet baudos išrašymas yra pasėkmė to, kad nenorima kovoti a priori su tuo.

                    Comment


                      O šiaip man patinka, kad čia yra ginančių nevalyvumą, tingumą, kvailumą, netaupumą.
                      Straipsnis būtų vertingesnis nelinksniuojant jame vienintelio "kaltininko" - Šimašiaus pavardės. Prie Zuoko gatvės ir šaligatviai nebuvo lygesni, tačiau merui tapus Šimašiui kažkaip visi kritikai užsimanė gyventi tvarkingai ir gražiai, staiga praregėjo ir pamatė, koks Vilnius apšiuręs ir duobėtas. Kur jūs buvot anksčiau?

                      Kodėl autobusuose nėra avarinių plaktukų?
                      Jie kelia pavojų bilietų kontrolieriams

                      Comment


                        Andriulis gerulį parašė. John anksčiau išsakytos mintys beveik 1:1

                        Paantrinsiu Index, kad tai yra ne pinigų problema, o požiūrio.

                        Dėl Šimašiaus aš labiausiai bijau, kad jis elementariai nesupranta, kaip baisiai atrodo Vilnius ir toliau naudoja tuos pačius sovietinius standartus tvarkydamas miestą, nes tiesiog nesuvokia, kad problema yra ne darymas savaime, bet darymas kaip. Taip, jis tvarko daugiau, bet so far viską daro pagal tuos pačius senus standartus. Net jeigu jis tai supranta, tuomet turi labai rimtų problemų su komunikacija.

                        Kyla klausimai, ką jis daro, kad tai pasikeistų? Kas daroma, kad pernai ar užpernai sudėti bordiūrai iš šaligatvių plytelės neskilinėtų ir kad būtų pritaikyta garantija ir ištaisytas brokas? Kas daroma, kad darbus atliekantys darbininkai juos vykdytų ne kaip Afrikoje ar Rusijoje, o kaip Europoje su visomis saugumo priemonėmis ir pagal Europietiškus standartus? Ką jis daro su nelegaliu automobilių parkavimu visame mieste, kuris vyksta ne dėl parkingo trūkumo, o dėl elementaraus žmonių netvarkingumo ir savivaldybės neveiklumo? Ką Šimašius daro dėl situacijos su taksi prie oro uostų? Purvynais visame mieste? Ką daro, kad nauji autobusai būtų prižiūrimi ir naudojami ne pagal rusiškus, o pagal Europietiškus standartus? Ką jis daro, kad Vilniuje ant gatvių nebūtų pustomas smėlis ištisus metus? Ką daro, kad mieste stovėtų normalios standartizuotis šiukšliadėžės? Ką jis daro su vėluojančiais projektais ir lentelėmis, skelbiančiomis darbų pabaigą 2017? Galima tęsti ir tęsti, ir tęsti, ir tęsti. Dalykai, kurie daug nekainuoja, bet reikalauja attention to detail ir tinkamo požiūrio. Nekalbu, kad Šimašius turi imti kastuvą ir rytoj viską sutvarkyti. Pakaktų konkretaus paaiškinimo, KADA ir KAIP Vilnius bus nebe Magadanas, o Miunchenas arba bent jau Bialystokas.

                        Galbūt jis tuo užsiima ir ruošiasi tai sutvarkyti? Bet tuomet jam reiktų apie tai faking KALBĖTI ir kažkaip tai komunikuoti, nes dabar gali pasirodyti, kad jis tai dėl kažkokių priežasčių vengia daryti. Dėl to neišvengiamai peršasi mintis, kad jis to nesupranta ir visas jo miesto tvarkymo suvokimas apsiriboja tais pačiais kreivarankiškais sovietiniais standartais ir metodais, tik šiek tiek didesniu mastu, nei iki šiol. Jo track record per šituos 3 metus tai patvirtina. O tai būtų bad, very bad.
                        Paskutinis taisė John; 2018.03.20, 23:43.

                        Comment


                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          Vilnius yra blogoje situacijoje ne dėl finansų, o dėl požiūro. Jeigu toleruojama ir negalvojama, ką daryti, kad mašino nevažinėtų, tarkime, šaligatviai ir netrupintų ir nelankstytų plytelių, tuomet reiktų įsidėti smegenų, o ne pinigų į kišenę, nes miestas kaip purvina mėšlo krūva nuo automobilizacijos.
                          Viską, ką gali miestas, tai dalinti baudas per "tvarkau Vilnių", daugiau nieko, jokio kompleksnio požiūrio. Pabandykite paskambinti tiem vyr. specialistams, tikiuosi užtaikysite į viešosios tvarkos skyrių, kur jums išjudins "pilkąsias ląsteles", suprasite, kodėl gyvename kaip gyvename.
                          Į Tvarkau Vilnių tenka skambinti. Vienas iš jų problemų sprendimo būdų yra "nu bet tai ten gal niekam netrūūūūkdo?". Įdomu, kiek dar laiko reiks Šimašiui išspręsti šitą problemą ir išmokyti tokius dalbajobus bent jau civilizuotai atsiliepti sumautu telefonu? Nu jau 3 metai kaip ir praėjo. Tai kiek dar reiks?

                          Comment


                            Kas labiausiai man nepatinka Lietuvoj tai sovietiniai tarpasmeniniai žmonių santykiai. Tai paliečia ir infrastruktūros būklę ir pasitenkinimą darbu ar šiaip gyvenimu. Tai lengvai pastato Lietuvą šalia Rusijos, Ukrainos, Baltarusijos. Lenkija, nors ir neideali, jau stovėtų šalia Čekijos ir Vokietijos kažkur atokiau. Ir nieko nesako nei atlyginimo, nei BVP gyventojų skirtumai, nei šiaip tik truputėlį tvarkingesnė infrastruktūra, kuri, kaip teigiama, sukurta tik ES paramos pagalba.

                            Norėtųsi pamatyti, ar po 20-30 m. lietuviai susipras, kur reikalo šaknis. Šaknis yra procesas, iš kurio išsirutulioja atitinkamas rezultatas.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Absoliučiai sutinku su šiuo Andriulio komentaru:

                              Liudvikas ANDRIULIS. Šimašiaus Vilnius, kaip Magadanas:
                              https://www.lzinios.lt/lzinios/Komen...gadanas/262078


                              Gatvės visoje Lietuvoje tokios, o Vilnius kuo išskirtinis?

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Atsakyk paprastai, kodėl Lietuvos ligoninėse šlapiankė dešra, kai tuo tarpu UK galima rinktis iš meniu:
                                https://www.delfi.lt/pilietis/naujie....d?id=77240711
                                p.s. leidžiu spėti iš 3 kartų. Ar atsiras pakankamai pilkųjų ląstelių?
                                Jei atspėsi, tada aptarsime ir gatvių asfalto, bordiūrų ir šaligatvių klausymus. Proto daug nereikia.
                                Lietuvos ligoninėse net tualetinio popieriaus nerasi, nes kas netingi pasisąvina. Tai ką čia kalbėti apie maistą.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Vilnius yra blogoje situacijoje ne dėl finansų, o dėl požiūro. Jeigu toleruojama ir negalvojama, ką daryti, kad mašino nevažinėtų, tarkime, šaligatviai ir netrupintų ir nelankstytų plytelių, tuomet reiktų įsidėti smegenų, o ne pinigų į kišenę, nes miestas kaip purvina mėšlo krūva nuo automobilizacijos.
                                  Viską, ką gali miestas, tai dalinti baudas per "tvarkau Vilnių", daugiau nieko, jokio kompleksnio požiūrio. Pabandykite paskambinti tiem vyr. specialistams, tikiuosi užtaikysite į viešosios tvarkos skyrių, kur jums išjudins "pilkąsias ląsteles", suprasite, kodėl gyvename kaip gyvename.
                                  Vilniuje reikia keisti visą infrastruktūrą. Taip pat tai turi būti atliekama su užsienio ekspertų priežiūra, nes vietiniai gibonai pusę pinigų įsidės sau į kišenę, o už likusius paklos šūdą ir dar džiaugsis, kad neužilgo vėl jiems bus darbo-pinigų kai šūdas atsilups.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Galvojau bus pateikta kazkokia analize, statistika, kilimetrai, metrai, kubai, kvadratai, sutaupyti/isleisti eurai, optimizavimas, bent jau kazkokie rimtesni faktai, o pasirodo cia eilinis pavirkavimas. Rasinelis yra sestoko lygio. Panasiai kaip dabar madoj metoo, tai cia madoj pavarykim ant Vilniaus. Klausimas tik vienas, is kur paimti 600-tai gatviu perasfaltavimui pagal vokieciu standartus. Gal darzelius prismaukim, arba autobusus iki galo "uzmuskim". O gal Zuoko paklauskim, ar ne jis 400mln euru pragere per 12 metu, kartu su Imbrasu ir Co. Suauge vyrai, o sharinat totalu shuda atsiprasant.
                                    Andriulis ir yra Zuoko fanas, spėju, nes problemą mato Vilniuje tik vieną - gatves. Gyvena naujam NT su sutvarkyta aplinka ir važinėja į darbą automobiliu per daug nesidairydamas į šonus, nes susikoncetravęs į vairavimą gana nesaugaus eismo ir kokybės gatvėse.

                                    Iš kur gauti pinigų infrastruktūrai visai Lietuvai? O iš kur eilinis paprastas žmogelis gauna pinigų naujam butui? Žiūrint į dabartinį progresą, tiek infrastruktūrą, tiek renovaciją, Lietuvoje niekas iš esmės nepasikeis artimiausius 50 metų. Jeigu nesiskolins pinigų - nebus tvarkingos aplinkos, o tik tebeblogėjanti turima.

                                    Comment


                                      Užsienio ekspertai irgi ne visada įmanomas variantas. Kaip pavyzdžiui ar koks Lietuvos geras ekspertas mestų gerai apmokamą darbą Lietuvoje ir trenktųsi kur nors į kokį Burundį prižiūrėti vietinių daromų reformų? Nebent iš to galėtų neblogai uždirbti. Taip ir tie užsienio ekspertai, be galimybės gerai uždirbti čia nevažiuos, o aferistų ir užsienyje užtektinai. Kiek jau buvo tų užsienio ekspertų, kaip, kad Snoro bankroto administratorius.

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Užsienio ekspertai irgi ne visada įmanomas variantas. Kaip pavyzdžiui ar koks Lietuvos geras ekspertas mestų gerai apmokamą darbą Lietuvoje ir trenktųsi kur nors į kokį Burundį prižiūrėti vietinių daromų reformų? Nebent iš to galėtų neblogai uždirbti. Taip ir tie užsienio ekspertai, be galimybės gerai uždirbti čia nevažiuos, o aferistų ir užsienyje užtektinai. Kiek jau buvo tų užsienio ekspertų, kaip, kad Snoro bankroto administratorius.
                                        Reikia surasti gerus ekspertus, skelbiant tarpautinius konkursus. Kaip atsirinkti gerus - reikia tik turėti proto.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Pakaktų konkretaus paaiškinimo, KADA ir KAIP Vilnius bus nebe Magadanas, o Miunchenas arba bent jau Bialystokas.
                                          O tu pats pažiūrėjęs į eigą negali to pamatyti? NIEKADA su dabartiniu Vilniaus biudžetu. Taip pat tai nereiškia, kad visa Lietuva turi Vilniui sumesti ant europietiškų gatvių per kaitaliojimą GPM.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X