Parašė Paukšis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Ar kas nors atsižvelgė į kitos pusės argumentus kai buvo priimamas sprendimas atstatyti Valdovų rūmus? Ne. Tai buvo politinis sprendimas. Taip ir šiuo atveju, demokratiškai išrinkta valdžia įgyvendina sprendimus, vadovaudamiesi tomis vertybinėmis nuostatomis, kurie jai atrodo geri. Pasikeis valdžia, bus kiti sprendimai. Gal nuspręs atstatinėti aukštutinę pilį, gal nuspręs Vilnių paskelbti šv. Kazimiero miestu ir t.t. ir t.t.Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 11:33.
-
Garsioji „Vilniaus – Europos G taško“ reklama sulaukė populiaraus komiko Johno Oliverio dėmesio https://www.madeinvilnius.lt/naujien...verio-demesio/ .
https://www.youtube.com/watch?v=rHkoW6_h4KIHBO televizijos satyrinėje laidoje J. Oliveris pažymėjo, kad, jo nuomone, ši kampanija jau pavyko, nes, kuriuo kitu atveju „Last Week Tonight“ laidoje tris minutes būtų kalbama apie Lietuvą?
Vilniaus kampanijos aptarimą galite pamatyti įraše (nuo 05:56 min):
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
"Strategai" tesugebėjo reklamą pritempti prie tarptautinės orgazmo dienos. Visokie sezoniškumai, kelionių planavimo laikas ir trukmė per sudėtingi dalykai.Ši reklama paleista rugpjūčio mėnesį ir tai nėra pats geriausias momentas turistinei reklamai.
Bėgimo varžybose būna įvairių persirengėlių, kurių tikslas ne kuo greičiau finišuoti, bet atkreipti į save dėmesį - persirengia klounais, kitos lyties drabužiais ir t. t. Tai ir Go Vilnius vaikosi tokio trumpalaikio efekto. Taip juk lengviau nei nuosekliai ir ilgai treniruotis (dirbti).Nagrinėjant šią reklamos kampaniją vis nepalieka jausmas, kad „Go Vilniaus“ vadovybė bėga sprintą nuo vienų rinkimų iki kitų. Šios įstaigos vadovai užmiršo, kad darbas su turistais yra ilgas ir sunkus maratono bėgimas, kurio metu turi nagrinėti priešininkų taktikas ir strategijas, rasti naujų idėjų ir sugebėti jas pateikti. Tad norisi atvirai paklausti „Go Vilniaus“ vadovų – kokia Jūsų maratono bėgimo strategija?
Visai nestebina. Lietuva garsi žmonių nevertinimu, nes vidutinybės, bijančios protingesnių už save, užvaldžiusios daug sričių.Lietuvoje yra stiprių turizmo marketingo žmonių, tačiau, deja, geriausi Lietuvos turizmo reklamų kūrėjai dirba ne Lietuvoje, o Latvijoje, jų kurtos reklamos susižeria daugybę apdovanojimų.
Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 11:07.
Comment
-
Tarsi tai būtų blogas dalykasParašė senasnamas Rodyti pranešimądabar apsiskelbėm, kad dar esam ir Europos p....a.
[/URL]
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Dar trumpas pamąstymas. Skaitydamas šitą diskusiją ir žvelgdamas į reklamą susidariau nuomonę, kad jeigu reklama būtų orientuota kitaip, galbūt tokios kontraversijos neįvyktų (mano kuklia nuomone), nes dabar yra taip:
1) Vilnius, the g-spot of Europe. Nobody knows where it is, bus when you find it it's amazing + fotomontažas. Viską sudėjus gavosi, kad Vilnius reklamuojamas per seksualinę potekstę ir svarbiausia, kad seksualinė potekstė yra svarbiausia reklamos dalis. Ji neprentenzinga, paprasta, pigus juokas. Toks Beavis and Butt-Head lygio pokštas.
2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.
Comment
-
Gal būt. Bet tada atsiranda stipri moralistinė potekstė: "Ei, jūs, kūniškų malonumų vergai, tuoj mes jums parodysime kas yra tikrosios vertybės!"Parašė R.D. Rodyti pranešimą2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.
Finale atrodytume kaip Kazachstanas, kuris protestavo prieš Borato personažą
Ir tada vėl grįžtame prie fundamentalaus klausimo, kas yra turizmas, kokia jo esmė, t.y. kas skatina žmones keliauti? O atsakymas labai banalus.Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 11:57.
Comment
-
Ir tai yra sublimuotos malonumo formosParašė R.D. Rodyti pranešimąTurizmo formų yra įvairių. Kaip antai kultūrinis turizmas, masinis turizmas, maisto turizmas ir t.t. Labai daug skirtingų žmonių ir nuomonių.
Comment
-
Būtent, visų pirma neblogas, visų antra, ką mes dar galim pasiūlyti turistams? Iš kryžių kalno ar Onos bažnyčios daug neuždirbsim.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tarsi tai būtų blogas dalykas
Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 12:52.
Comment
-
Oliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78807347Baigdamas pasakojimą J. Oliveris pasiūlė ir kitoms šalims pasekti Lietuvos pavyzdžiu ir sukurti suaugusiems skirtus reklamos šūkius. „Tokijas galėtų būti pasaulio prostata: sunku jį pasiekti, bet verta. Las Vegasas – pasaulio išangė: objektyviai nepatrauklu, bet per daug vyrų negali užsičiaupti pasakodami apie tą vienintelį kartą, kai ten pateko. Oslas – Europos klitoris: surasti nėra labai sunku, bet neaišku, ką ten veikti. Šiaurės ašigalis – Žemės gimdos kaklelis: jei jį pasiekei, turbūt nuėjai per toli“, – idėjas siūlė jis.
Comment
-
Reklamos tikslas visų pirma atkreipti dėmesį, tai kaip matom iš tos pusės pataikyta labai puikiai, kitas dalykas, kad šitos reklamos kurėjai būtent ir norėjo, kad ją pamatę žmonės nusišypsotų, o ne kaip nors ten labai susirūpintų ir susimąstytų "kokia graži Lietuvos gamta" ir pan. Juk čia ne koks nors Dubysos slėnio peizažas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78807347

"Neregėta Lietuva" buvo wow projektas ir nebloga reklama, kada išleista 2007 metais, tuo metu tokioms nuotraukoms padaryti reikėjo medium formato kameros ir lėktuvo, dabar užtenka drono už kelis šimtus Eur. Tokių su dronais padarytų nuotraukų pilnas internetas/FB ir jokios reklamos tame nebėra.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJovaišą gali kritikuoti nebent tie, kuriems be G taško niekas daugiau nerūpi ir per sudėtinga suvokti. Jei valstybė nesugeba geriau išnaudoti Jovaišos (jis pilnas idėjų), tai labiau valstybės, o ne Jovaišos problema. Jis tiesiog daro tai, ką sugeba ir kas jam patinka.
„Lietuva – dar neregėtesnė“: Lietuvą pasauliui pristatys naujas M.Jovaišos fotoprojektas[/URL]Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 13:34.
Comment
-
Kai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins!Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 13:42.
Comment
-
Komleksuotumą ir provincialumą rodo humoro neturėjimas ir baimė bandyti iš savęs pasijuokti, joks rimtas politikas nebijo iš savęs šaipytis.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins
.
Comment
-
Pažvengė jis iš religinių fanatikų ir davatkų, kurie sugebėjo išknisti, kad tos kampanijos paskelbimo pradžia sutapo su tarptautine orgazmo diena ('nepamirškit savo mamos ta proga pasveikinti'), bet visiems religiniams fanatikams didelis ačiū, nes be jūsų šita reklama nebūtų buvusi tokia sėkmingaParašė senasnamas Rodyti pranešimąOliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė.
- 1 patinka
Comment
-
Dar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.
- 2 patinka
Comment
-
Advokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/
„G taško“ reklaminė kampanija – ant teisėtumo ribos. Skandalingoje Vilniaus reklaminėje „G taško“ akcijoje galima įžvelgti nemažai skirtingų epizodų: vienuose vaizduojami vyrai, kituose moterys, kai kuriuose vaizduose jų seksualumas išreikštas labiau, kituose ne taip ryškiai. Todėl ir vertinti reikėtų kiekvieną epizodą atskirai. Kita vertus, kiekvienas epizodas turėtų būti analizuojamas turint omenyje ir kontekstą, t. y. vaizdinį ir žodinį reklamos elementus. Manytina, kad tie reklamos elementai, kuriose vaizduojama moteris, kuri galimai užsiima lytiniu aktu arba patiria lytinį susijaudinimą, yra skirti pirmiausia pritraukti vyrų dėmesį. Pagal aukščiau pateiktus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus, tokio tikslo siekimas pasinaudojant moters įvaizdžiu, vertinamas kaip jos žeminimas. Be to, reikėtų sutikti, kad reklamos elementai, kuriuose yra pateikiama lytiškai susijaudinusi moteris, ją vaizduoja kaip seksualinio pasitenkinimo ir malonumų objektą, ignoruojant kitas moters žmogiškas, socialines ir intelektualines savybes. Tai pagal aukščiau minėtus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus taip pat traktuojama kaip moters žeminimas. Galiausiai, atkreiptinas dėmesys ir į tekstinę žinutę, kurią siunčia reklaminė kampanija („Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda – tai nuostabu. Vilnius – Europos G taškas“), kuri taip pat kalba apie Vilniaus miestą pateikiant metaforą, susijusią su moters erogenine zona – G tašku. Šiame yra minima moters kūniška sąvybė, kuri sudaiktinama ir pateikiama, kaip džiaugsmą keliantis objektas („tai nuostabu”). Ar tai nėra moters žeminimas? Bet kokiu atveju dėl šios Vilniaus reklaminės kampanijos teisėtumo galėtų pasisakyti Lygių galimybių kontrolierius, išnagrinėjęs reklama pasipiktinusio asmens pateiktą skundą. Tikėkimės, kad tokiu būdu bus atsakyta į visuomenei kylančius klausimus. Dr. Justas Sakavičius, advokatų kontoros „Sakavičius, Gogolev ir partneriai Prolaw“ seniūnas.
- 1 patinka
Comment
-
Principas sugriausim viską iki pamatų, statysim pasaulį mes iš naujo puikiai tinka visų laikų chunveibinams. Plius neapykanta prieštaraujantiems ir įsitikinimas savo teisuoliškumu. Jei pasigilintų į istoriją, pamatytų, kaip mažai jie skiriasi nuo pokario komjaunuolių, kurie jautėsi esą progreso smaigalyje. Šita reklama puikiai įsipaišo į naująją ideologinę liniją greta vaivorykštinių perėjų, mažumų paradų ir pan. dalykų. Tradicijų laužymas pasitelkiant vulgarumą. Tas turistų priviliojimas yra smulkmena, svarbiausia, kad reklama puikiai atitinka naująsias "vertybes". Būtent todėl chunveibinai dėl jos taip džiūgauja ir jiems knieti įtempti į ją net popiežių. Vien Onos bažnyčios per maža efektui pasiekti. Juk patyčios iš religijos (kaip ir iš kitų tradicinių dalykų) atitinka naująsias "vertybes", ar ne liberalkomjaunuoliai?Parašė R.D. Rodyti pranešimąDar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.
- 1 patinka
Comment
-
Labai gerai. Lai kreipiasi bus dar daugiau antraščių užsienio žiniasklaidoje. Jeigu ten būtų žeminamos moterys, tai lygių galimybių kontrolė būtų jau senei pasisakiusi. Juokingiau yra tai, kad konservatyvios institucijos ir asmenys vaizduojasi esantys moterų teisių gynėjaisParašė R.D. Rodyti pranešimąAdvokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/
. Oportunizmas pačia gryniausia forma. Leiskite paklausti, kodėl šie moralės saugotojai nereaguoja į buitinėje reklamoje esantį seksizmą, kurio nors vežimu vežk?
Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 15:43.
- 2 patinka
Comment
Comment