Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

    Būtent! Jeigu yra dvi stipriai išsiskiriančios nuomonės, tuomet gal vertėtų savivaldybei susimąstyti, ar tikrai reklama tinkama. Ar taip nemanai? Nes šiuo atveju dalis savivaldybės žmonių tiesiog nusprendė, kad viena teisinga, o kita ne ir taškas.
    Ar kas nors atsižvelgė į kitos pusės argumentus kai buvo priimamas sprendimas atstatyti Valdovų rūmus? Ne. Tai buvo politinis sprendimas. Taip ir šiuo atveju, demokratiškai išrinkta valdžia įgyvendina sprendimus, vadovaudamiesi tomis vertybinėmis nuostatomis, kurie jai atrodo geri. Pasikeis valdžia, bus kiti sprendimai. Gal nuspręs atstatinėti aukštutinę pilį, gal nuspręs Vilnių paskelbti šv. Kazimiero miestu ir t.t. ir t.t.
    Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 10:33.

    Comment


      Na o čia mano nuomonė.

      https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78806303

      Comment


        Garsioji „Vilniaus – Europos G taško“ reklama sulaukė populiaraus komiko Johno Oliverio dėmesio https://www.madeinvilnius.lt/naujien...verio-demesio/ .
        HBO televizijos satyrinėje laidoje J. Oliveris pažymėjo, kad, jo nuomone, ši kampanija jau pavyko, nes, kuriuo kitu atveju „Last Week Tonight“ laidoje tris minutes būtų kalbama apie Lietuvą?
        Vilniaus kampanijos aptarimą galite pamatyti įraše (nuo 05:56 min):
        https://www.youtube.com/watch?v=rHkoW6_h4KI
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Ši reklama paleista rugpjūčio mėnesį ir tai nėra pats geriausias momentas turistinei reklamai.
          "Strategai" tesugebėjo reklamą pritempti prie tarptautinės orgazmo dienos. Visokie sezoniškumai, kelionių planavimo laikas ir trukmė per sudėtingi dalykai.

          Nagrinėjant šią reklamos kampaniją vis nepalieka jausmas, kad „Go Vilniaus“ vadovybė bėga sprintą nuo vienų rinkimų iki kitų. Šios įstaigos vadovai užmiršo, kad darbas su turistais yra ilgas ir sunkus maratono bėgimas, kurio metu turi nagrinėti priešininkų taktikas ir strategijas, rasti naujų idėjų ir sugebėti jas pateikti. Tad norisi atvirai paklausti „Go Vilniaus“ vadovų – kokia Jūsų maratono bėgimo strategija?
          Bėgimo varžybose būna įvairių persirengėlių, kurių tikslas ne kuo greičiau finišuoti, bet atkreipti į save dėmesį - persirengia klounais, kitos lyties drabužiais ir t. t. Tai ir Go Vilnius vaikosi tokio trumpalaikio efekto. Taip juk lengviau nei nuosekliai ir ilgai treniruotis (dirbti).

          Lietuvoje yra stiprių turizmo marketingo žmonių, tačiau, deja, geriausi Lietuvos turizmo reklamų kūrėjai dirba ne Lietuvoje, o Latvijoje, jų kurtos reklamos susižeria daugybę apdovanojimų.
          Visai nestebina. Lietuva garsi žmonių nevertinimu, nes vidutinybės, bijančios protingesnių už save, užvaldžiusios daug sričių.
          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 10:07.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            dabar apsiskelbėm, kad dar esam ir Europos p....a.
            [/URL]
            Tarsi tai būtų blogas dalykas
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Dar trumpas pamąstymas. Skaitydamas šitą diskusiją ir žvelgdamas į reklamą susidariau nuomonę, kad jeigu reklama būtų orientuota kitaip, galbūt tokios kontraversijos neįvyktų (mano kuklia nuomone), nes dabar yra taip:
              1) Vilnius, the g-spot of Europe. Nobody knows where it is, bus when you find it it's amazing + fotomontažas. Viską sudėjus gavosi, kad Vilnius reklamuojamas per seksualinę potekstę ir svarbiausia, kad seksualinė potekstė yra svarbiausia reklamos dalis. Ji neprentenzinga, paprasta, pigus juokas. Toks Beavis and Butt-Head lygio pokštas.
              2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.
                Gal būt. Bet tada atsiranda stipri moralistinė potekstė: "Ei, jūs, kūniškų malonumų vergai, tuoj mes jums parodysime kas yra tikrosios vertybės!"
                Finale atrodytume kaip Kazachstanas, kuris protestavo prieš Borato personažą
                Ir tada vėl grįžtame prie fundamentalaus klausimo, kas yra turizmas, kokia jo esmė, t.y. kas skatina žmones keliauti? O atsakymas labai banalus.
                Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 10:57.

                Comment


                  Turizmo formų yra įvairių. Kaip antai kultūrinis turizmas, masinis turizmas, maisto turizmas ir t.t. Labai daug skirtingų žmonių ir nuomonių.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Turizmo formų yra įvairių. Kaip antai kultūrinis turizmas, masinis turizmas, maisto turizmas ir t.t. Labai daug skirtingų žmonių ir nuomonių.
                    Ir tai yra sublimuotos malonumo formos

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Tarsi tai būtų blogas dalykas
                      Būtent, visų pirma neblogas, visų antra, ką mes dar galim pasiūlyti turistams? Iš kryžių kalno ar Onos bažnyčios daug neuždirbsim.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 11:52.
                      Flickr

                      Comment


                        Oliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!

                        Baigdamas pasakojimą J. Oliveris pasiūlė ir kitoms šalims pasekti Lietuvos pavyzdžiu ir sukurti suaugusiems skirtus reklamos šūkius. „Tokijas galėtų būti pasaulio prostata: sunku jį pasiekti, bet verta. Las Vegasas – pasaulio išangė: objektyviai nepatrauklu, bet per daug vyrų negali užsičiaupti pasakodami apie tą vienintelį kartą, kai ten pateko. Oslas – Europos klitoris: surasti nėra labai sunku, bet neaišku, ką ten veikti. Šiaurės ašigalis – Žemės gimdos kaklelis: jei jį pasiekei, turbūt nuėjai per toli“, – idėjas siūlė jis.
                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78807347


                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Oliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!



                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78807347

                          Reklamos tikslas visų pirma atkreipti dėmesį, tai kaip matom iš tos pusės pataikyta labai puikiai, kitas dalykas, kad šitos reklamos kurėjai būtent ir norėjo, kad ją pamatę žmonės nusišypsotų, o ne kaip nors ten labai susirūpintų ir susimąstytų "kokia graži Lietuvos gamta" ir pan. Juk čia ne koks nors Dubysos slėnio peizažas.

                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Jovaišą gali kritikuoti nebent tie, kuriems be G taško niekas daugiau nerūpi ir per sudėtinga suvokti. Jei valstybė nesugeba geriau išnaudoti Jovaišos (jis pilnas idėjų), tai labiau valstybės, o ne Jovaišos problema. Jis tiesiog daro tai, ką sugeba ir kas jam patinka.
                          „Lietuva – dar neregėtesnė“: Lietuvą pasauliui pristatys naujas M.Jovaišos fotoprojektas[/URL]
                          "Neregėta Lietuva" buvo wow projektas ir nebloga reklama, kada išleista 2007 metais, tuo metu tokioms nuotraukoms padaryti reikėjo medium formato kameros ir lėktuvo, dabar užtenka drono už kelis šimtus Eur. Tokių su dronais padarytų nuotraukų pilnas internetas/FB ir jokios reklamos tame nebėra.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 12:34.
                          Flickr

                          Comment


                            Kai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins!
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 12:42.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Kai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins .
                              Komleksuotumą ir provincialumą rodo humoro neturėjimas ir baimė bandyti iš savęs pasijuokti, joks rimtas politikas nebijo iš savęs šaipytis.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Oliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė.
                                Pažvengė jis iš religinių fanatikų ir davatkų, kurie sugebėjo išknisti, kad tos kampanijos paskelbimo pradžia sutapo su tarptautine orgazmo diena ('nepamirškit savo mamos ta proga pasveikinti'), bet visiems religiniams fanatikams didelis ačiū, nes be jūsų šita reklama nebūtų buvusi tokia sėkminga

                                Comment


                                  Dar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.

                                  Comment


                                    Geriau pakalbėkime apie G-tašką. Nes pagal komentarus atrodo, kad aktyvių heteroseksualų čia mažuma.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Advokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
                                      https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/

                                      „G taško“ reklaminė kampanija – ant teisėtumo ribos. Skandalingoje Vilniaus reklaminėje „G taško“ akcijoje galima įžvelgti nemažai skirtingų epizodų: vienuose vaizduojami vyrai, kituose moterys, kai kuriuose vaizduose jų seksualumas išreikštas labiau, kituose ne taip ryškiai. Todėl ir vertinti reikėtų kiekvieną epizodą atskirai. Kita vertus, kiekvienas epizodas turėtų būti analizuojamas turint omenyje ir kontekstą, t. y. vaizdinį ir žodinį reklamos elementus. Manytina, kad tie reklamos elementai, kuriose vaizduojama moteris, kuri galimai užsiima lytiniu aktu arba patiria lytinį susijaudinimą, yra skirti pirmiausia pritraukti vyrų dėmesį. Pagal aukščiau pateiktus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus, tokio tikslo siekimas pasinaudojant moters įvaizdžiu, vertinamas kaip jos žeminimas. Be to, reikėtų sutikti, kad reklamos elementai, kuriuose yra pateikiama lytiškai susijaudinusi moteris, ją vaizduoja kaip seksualinio pasitenkinimo ir malonumų objektą, ignoruojant kitas moters žmogiškas, socialines ir intelektualines savybes. Tai pagal aukščiau minėtus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus taip pat traktuojama kaip moters žeminimas. Galiausiai, atkreiptinas dėmesys ir į tekstinę žinutę, kurią siunčia reklaminė kampanija („Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda – tai nuostabu. Vilnius – Europos G taškas“), kuri taip pat kalba apie Vilniaus miestą pateikiant metaforą, susijusią su moters erogenine zona – G tašku. Šiame yra minima moters kūniška sąvybė, kuri sudaiktinama ir pateikiama, kaip džiaugsmą keliantis objektas („tai nuostabu”). Ar tai nėra moters žeminimas? Bet kokiu atveju dėl šios Vilniaus reklaminės kampanijos teisėtumo galėtų pasisakyti Lygių galimybių kontrolierius, išnagrinėjęs reklama pasipiktinusio asmens pateiktą skundą. Tikėkimės, kad tokiu būdu bus atsakyta į visuomenei kylančius klausimus. Dr. Justas Sakavičius, advokatų kontoros „Sakavičius, Gogolev ir partneriai Prolaw“ seniūnas.

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Dar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.
                                        Principas sugriausim viską iki pamatų, statysim pasaulį mes iš naujo puikiai tinka visų laikų chunveibinams. Plius neapykanta prieštaraujantiems ir įsitikinimas savo teisuoliškumu. Jei pasigilintų į istoriją, pamatytų, kaip mažai jie skiriasi nuo pokario komjaunuolių, kurie jautėsi esą progreso smaigalyje. Šita reklama puikiai įsipaišo į naująją ideologinę liniją greta vaivorykštinių perėjų, mažumų paradų ir pan. dalykų. Tradicijų laužymas pasitelkiant vulgarumą. Tas turistų priviliojimas yra smulkmena, svarbiausia, kad reklama puikiai atitinka naująsias "vertybes". Būtent todėl chunveibinai dėl jos taip džiūgauja ir jiems knieti įtempti į ją net popiežių. Vien Onos bažnyčios per maža efektui pasiekti. Juk patyčios iš religijos (kaip ir iš kitų tradicinių dalykų) atitinka naująsias "vertybes", ar ne liberalkomjaunuoliai?

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Advokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
                                          https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/
                                          Labai gerai. Lai kreipiasi bus dar daugiau antraščių užsienio žiniasklaidoje. Jeigu ten būtų žeminamos moterys, tai lygių galimybių kontrolė būtų jau senei pasisakiusi. Juokingiau yra tai, kad konservatyvios institucijos ir asmenys vaizduojasi esantys moterų teisių gynėjais . Oportunizmas pačia gryniausia forma. Leiskite paklausti, kodėl šie moralės saugotojai nereaguoja į buitinėje reklamoje esantį seksizmą, kurio nors vežimu vežk?
                                          Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 14:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X