Parašė Agas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Taip, yra teisingos gatvės visiems eismo dalyviams, ir yra gatvės avtomobilistams, kuris kaip suprantu ir būsite. Būtent pastarosios gatvės yra blogis mieste.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Klausyk, gatvių yra visokių ir nereikia čia suplakti visko į vieną vietą. Čia tas gatvių siaurinimas suvestas į politiką ir nebepasiduoda loginiams aiškinimams. Kas už Laisvės partiją, tas automatiškai už siaurinimą, kas prieš - už platinimą. O turėtų būti elementarus naudingumas.
Beje, aš nesu už laisvės partiją, bet aš už gatvių tvarkymą siaurinant perteklinius asfalto klodus automobilių eismui ir vietoj to atiduodant tą dalį parkavimui, dviračiams ir pėstiesiems.
Nežinau kodėl, bet turbūt šis klausimas turėtų būti ne man? Palaikantys plačių gatvių įdėja, kaip suprantu norėtų vėl mesti krūvas lėšų Saulėtekio alėjos išplatinimui, bet turbūt visi sutinkame, kad tai būtų absurdas? Ar ne?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Plačios gatvės savaime nėra vertybė. Bet kam reikėjo perdarinėt neseniai remontuotą Saulėtekio alėją kai yra krūva apverktinos būklės gatvių?
- 3 patinka
Comment
-
Antisiaurintojai nėra tolygu platintojams iki begalybės.Parašė Agas Rodyti pranešimąNežinau kodėl, bet turbūt šis klausimas turėtų būti ne man? Palaikantys plačių gatvių įdėja, kaip suprantu norėtų vėl mesti krūvas lėšų Saulėtekio alėjos išplatinimui, bet turbūt visi sutinkame, kad tai būtų absurdas? Ar ne?
Pavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip ta apklausa tai gryna automobilistinė urbanistinė svajonė.
Platinam gatvę, o VT kažkur po žeme būtinai (nors tinka ir monorail), kad netrukdytų.
Viskas būtų ok, jei išlaidos transportui neaugtų iki begalybės, nes neturim begalybės JAV dolerių
Turiu nuliūdinti kas dar užstrigę 195x m. JAV pasaulėvokoje.
Comment
-
Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Antisiaurintojai nėra tolygu platintojams iki begalybės.
Pavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.Parašė rmss Rodyti pranešimąKai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
Comment
-
Ne, neviršys, viena iš priežasčių kodėl gatvės yra siaurinamos yra tai, kad net labiausiai psichiniams gazo iki dugno spaudėjams būtų psichologiškai neįmanoma spaustiParašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.
- 4 patinka
Comment
-
Nors gerb. ir visada esate teisus, bet aš gyvendamas vienoje iš „susiaurintų“ gatvių, galiu patvirtinti, kad esate neteisus, lakstančių sumažėjo radikaliai, praktiškai nebėra.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.
- 11 patinka
Comment
-
Kam tas kelias gyvybes saugoti, geriau pinigus investuoti į kitas, blogesnes gatves, taip?Parašė mantasm Rodyti pranešimąPavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.
Parašė rmss Rodyti pranešimąKai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
Comment
-
Dėl Saulėtėkio gatvės, tai tiesiog keista, kad gatvę su pakankamai gera danga vėl drasko. Visiškai neaiški prioritetinių gatvių remonto tvarka. Sutinku kad palaipsniui visas gatves galima pertvarkyti pagal pageidaujamą funkciją, bet lupti tvarkingą asfaltą ir sodinti medžius per vidurį gatvės, kai šalia miškelis, irgi keista.
- 1 patinka
Comment
-
Už visos gatvės pertvarkymo sumą turbūt buvo galima kelioliką probleminių perėjų sutvarkyti.Parašė digital Rodyti pranešimąKam tas kelias gyvybes saugoti, geriau pinigus investuoti į kitas, blogesnes gatves, taip?
- 1 patinka
Comment
-
Būtent. Ta gatve beveik kasdien tenka važiuoti jau virš dvidešimt metų ir eismo saugumas yra stipriai išaugęs. Ne taip seniai ten apskritai nebuvo nei vieno šviesoforo, o pėstieji būdavo numušami tiek prie degalinės, tiek prie Senosios Plytinės žiedo. Bandė situaciją taisyti su perėjų apšvietimu, uždėjo mirksinčius elementus ant perėjos ženklų, bet situaciją sutvarkė tik šviesoforai. Dabartinis gatvės sutvarkymas gal ir nebuvo degantis projektas, bet turint omenyje kiek ten gatvę kerta studentų kasdien, tai priemonės greičiui riboti yra gerai.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
Vienintelis keistas niunsas tai kaip suorganizuotas eismas ties sankryža su nusukimu link barakų, turi rikiuotis iš antros juostos į pirmą, kada VT rikiuojasi iš pirmos į antrą, užprogramuota avarijoms.Paskutinis taisė neoplan; 2023.01.26, 21:25.
- 3 patinka
Comment
-
Bet tvarkė ne tik perėjąParašė rmss Rodyti pranešimą
Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
Comment
-
Tai kad viršyja (ar čia buvo ironija?).Parašė Elis Rodyti pranešimą
Ne, neviršys, viena iš priežasčių kodėl gatvės yra siaurinamos yra tai, kad net labiausiai psichiniams gazo iki dugno spaudėjams būtų psichologiškai neįmanoma spausti
Comment
-
Mane patį šioje gatvėje pirmame kurse buvo numušusi mašina. Labai gerai, kad ją susiaurino.Parašė neoplan Rodyti pranešimąBūtent. Ta gatve beveik kasdien tenka važiuoti jau virš dvidešimt metų ir eismo saugumas yra stipriai išaugęs. Ne taip seniai ten apskritai nebuvo nei vieno šviesoforo, o pėstieji būdavo numušami tiek prie degalinės, tiek prie Senosios Plytinės žiedo. Bandė situaciją taisyti su perėjų apšvietimu, uždėjo mirksinčius elementus ant perėjos ženklų, bet situaciją sutvarkė tik šviesoforai. Dabartinis gatvės sutvarkymas gal ir nebuvo degantis projektas, bet turint omenyje kiek ten gatvę kerta studentų kasdien, tai priemonės greičiui riboti yra gerai.
- 1 patinka
Comment
-
Aš taip pat gyvenu susiaurintoje gatvėje - lakstančių nesumažėjo, nes jų ir anksčiau tiesiog nebuvo. Taip kad aš esu teisus, o tu esi neteisus. Greitį labiausiai mažina ne siaurinimas, o dirbtiniai nelygumai (t.y. nesutvarkyta gatvės danga).Parašė rmss Rodyti pranešimąNors gerb. ir visada esate teisus, bet aš gyvendamas vienoje iš „susiaurintų“ gatvių, galiu patvirtinti, kad esate neteisus, lakstančių sumažėjo radikaliai, praktiškai nebėra.Paskutinis taisė Aleksio; 2023.01.26, 23:35.
Comment
-
Viena yra surinkinet kita statyt, bet cia reikia klaust kurie ismano reglamentavima.Parašė udrius Rodyti pranešimąČia tiems verkiantiems , kad iš ES lėšų negalima gauti pinigų tramvajui. Galima. Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje surinkinės tramvajus. Projekto vertė 7,5 mln eur. Lėšos iš ES fondų.
https://nasha.la.lv/v-marte-nachnut-...XR6fUvOJYnkyog"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Druskininkai net gondolas pasistatė už ES pinigus.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Viena yra surinkinet kita statyt, bet cia reikia klaust kurie ismano reglamentavima.
ES šiaip labai remia tokius projektus, kurie skatina auto atsisakymą, ekologiją ir pan. Tik dabartinė VMS vadovybė net nebandė gauti finansavimo.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip tik yra kvietimas, gal pagaliau įsisavins daugiau nei prieš tai:
Gerinti susisiekimą kelių transportu (2021-2027 m. ES fondų investicijų programos veiklos)
https://2021.esinvesticijos.lt/kviet...gramos-veiklos
- 1 patinka
Comment
-
Nu, ka jus. Baikit cia. Kiek cia tas 1mlrd., Vilniuj gi gyventoju tiek nera. Nesusirenka i ta VT, geriau visiem po bmx dvirati arba rieduciu pora nupirkim. Ir sveikiau bus ir miestui maziau kainuos, is vis uzarkim kelius, nera tiek gyventoju.Parašė Robyla Rodyti pranešimąKaip tik yra kvietimas, gal pagaliau įsisavins daugiau nei prieš tai:
Gerinti susisiekimą kelių transportu (2021-2027 m. ES fondų investicijų programos veiklos)
https://2021.esinvesticijos.lt/kviet...gramos-veiklos
- 2 patinka
Comment
Comment