Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Vienas kitas murzius, nusipirkęs kinišką kibirą, tiek daug neprisideda prie CCP augino, kaip prisidėjo visas likęs pasaulis kišdamas į Kiniją pinigus
    Lyg aš būčiau sakęs tokį absurdą kad rusai nupirko mašinų už tiek kiek visas pasaulis nupirko bendrai visų prekių iš Kinijos...

    Ekonominiuise skaičiavimuose svarbios net ir procentinės dalys nuo ekonomikos ir šita procentinė dalis nukeliavo į CCP, o ne į Europos rankas.

    Tik toos teiginys.

    Comment


      Parašė Tomizmas
      140+ milijonų gyventojų - baisiai svarbi rinka, kuri gali nulemti, dominuos Kinija ar ne Jau vien pačios Kinijos vidinė rinka yra 10 kartų didesnė. O pridėjus likusį pasaulį (netgi be Vakarų)... Maždaug aišku, koks iš tikrųjų menkas rusijos vaidmuo ekonomikoje. Kad užima žemėlapyje didelį (daugiausiai negyvenamą) plotą, tai nereiškia kad kažką lemia.

      Gal dar ir žaliavas iš jų vėl pirkti, kad tik ne Kinija pirktų?
      Ne nulemti, o tiesiog papildomas postūmis.

      Ne tai kad proporcija atitinka, bet čia kaip aš sakyčiau, kad kaip gaila, kad krepšinyje neatkovojo to kamuolio, o tu juoktumeis "lyg tas kamuolys gali lemti laimės ar nelaimės rungtynes" Greičiausiai nelems, bet postūmis yra, kurio maloniau, kad nebūtų.

      Ekonkmika ir susideda iš tūkstančio dalykų ir aš visada už tai, kad tą 1 prie tūkstančių pridėti į Europos kasą, o ne CCP kasą.
      Paskutinis taisė Gator; 2024.01.06, 15:29.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.
        Tai ir dujų pardavimas po 125 USD/th.cbm irgi padeda CCP ekonomikai.

        Comment


          Manau kad Gator teisus.
          Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.

          Comment


            Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
            Manau kad Gator teisus.
            Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.
            Dominuos ir Europos rinkoje, jei nesustos elektromobilizacija, nes Kinija stipriai pirmauja šioje industrijoje, apskritai dabar be Kinijos tiekimo grandinių net negalima EV gaminti kažkur kitur.
            Flickr

            Comment


              Parašė Tomizmas
              Tai kad čia toks pasirinikimas, kad nėra gero varianto, tik blogas ir blogesnis.

              Blogas - išeiti iš rusijos rinkos, po ko neabejotinai į tą rinką ateis kitos inomarkės ir plės savo ekonominę įtaką.

              Blogesnis - niekur neišeiti iš rusijos rinkos, ir toliau savo pinigais ją šerti.

              Kai variantai tik tokie, tai jau geriau rinktis blogą, nei blogesnį.
              Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
              Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

              Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
              Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
                Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

                Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
                Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.
                Reikia nagrinėti kitaip. Ar būtų Vakarų pasaulis pasilikęs chuilostane ir gaminęs auto ir tokiu būdu suteikęs darbo vietas ar vis dėlto išėjęs kaip įvyko. Japonai, Korėja taip pat lėčiau bet raukia veiklą.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                  Manau kad Gator teisus.
                  Manau, kad jūs abu debilai (OK - tu ne, nes tau reikia atidirbti).

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                    Reikia nagrinėti kitaip. Ar būtų Vakarų pasaulis pasilikęs chuilostane ir gaminęs auto ir tokiu būdu suteikęs darbo vietas ar vis dėlto išėjęs kaip įvyko. Japonai, Korėja taip pat lėčiau bet raukia veiklą.
                    Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                    Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                    Vienintelis dalykas tai viltis, kad neva tauta supyks ant valdžios, kad dėl jos kaltės sunkiau gali nusipirkti europietišką automobilį, ir bandys dėl to valdžią versti.
                    Paskutinis taisė Gator; 2024.01.07, 00:27.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Manau, kad jūs abu debilai (OK - tu ne, nes tau reikia atidirbti).


                      Man padėkot ar apseisim be padėkos?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                        Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                        Vienintelis dalykas tai viltis, kad neva tauta supyks ant valdžios, kad dėl jos kaltės sunkiau gali nusipirkti europietišką automobilį, ir bandys dėl to valdžią versti.
                        Trukt už vadžių, vėl iš pradžių. Tai apie ką ir eina šneka. Sankcijos NEDRAUDŽIA eksportuoti į Rusiją Europoje pagamintų automobilių. Tų, kurių vertė yra ne daugiau kaip 50 tūkst. eurų, t.y. beveik visų (iš lietuviškų salonų kainų atmesk 21 proc. PVM ir vietinių dilerių uždarbį, kokį 15 pric. kainos ir gausi eksporto kainą). Tačiau pati Rusija visais įmanomais būdais uždarė galimybes Europoje pagamintiems automobiliams patekti ten ir privertė pačiais įvairiausiais būdais Europos kompanijas pastatyti gamyklas Rusijoje. Ne pernai, jau senai. Dabar kompanijos tas gamyklas uždarė. Gerai tai ar blogai ? Manau gerai. Tačiau jokios sankcijos nedraudžia Vokietijoje pagamintus Golfus eksportuoti į Rusiją. Pati Rusija jų neįsileidžia. Tačiau - o stebuklas - Kinijoje pagaminti automobiliai (ne kinų kompanijų gamyklose Rusijoje, bet pačioje Kinijoje) l- aisvai įvažiuoja į Rusiją ir jų niekas neverčia pastatyti gamyklų Rusijoje. Taip, stebuklas, ne kitaip.

                        Comment




                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                            Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                            Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                              Genialu. Jei Europa nori daugiau naudos jai užtenka tik sustabdyti savo gaminių eksportą. Pranešk visoms valstybėms, nes jos kvailai visaip bando kuo daugiau eksportuoti ir visaip ieško naujų eksporto kelių. Mes turim kuo greičiau uždaryt ir tą instituciją valstybinę, kuri padeda mūsų įmonėms kuo daugiau atrasti eksporto rinkų.

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                                Nujaučiu kad sarkazmas.
                                Jeigu visgi ne, ar galėtum man paaiškinti tos ABC logiką? Nes nelabai suprantu.

                                Comment


                                  Ne nu tai jo, mersedesų vežimas Maskvon daro jai žalą. Patys pagalvokit ką skiedžiat.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Daro ar nedaro gal ne tiek ir svarbu, svarbu - jokios prekybos su agresorium.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Ne nu tai jo, mersedesų vežimas Maskvon daro jai žalą. Patys pagalvokit ką skiedžiat.
                                      Žala tokia, kad rusai savo pinigais sumoka atlyginimus vokiečių darbininkams, o ne vietiniams lada darbininkams.
                                      Ne vietiniai, o vokiečiai tampa turtingesni kai rusai nuperka vokiečių gamintą automibilį.

                                      Kodėl visos valstybės visais būdais stengiasi padaryt, kad būtų kuo mažiau importo ir kuo daugiau eksporto?
                                      Ypač kalbant apie galutinius produktus, žaliavos biški kita kalba.
                                      Paskutinis taisė Gator; 2024.01.08, 10:35.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                                        Parduotas Maskvai mercedes ar Ferrari reiškia gautas pajamas Europai ir mažesnes galimybes Maskvai pirkti kokius dronus karui iš Kinijos.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Daro ar nedaro gal ne tiek ir svarbu, svarbu - jokios prekybos su agresorium.
                                          Svarbu kam? Jums? Ukrainiečiams, ar kažin, ar gerai, jog Maskva daugiau pinigų išleidžia karui, o ne prabangos prekėms.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X