Na, nera taip, kad praleidzia su dideliu dumingumu, bet normos liberalios, masinu parkas senas, tai ir nuolaidziaujama tiem patiem “mazas pajamas gaunantiem”. Vakaruose tokiu nuvazinetu senienu islaikymas tiesiog per brangus, ta norima ir cia ta padaryti. Man keista, kad sitam forume tiek daug priesininku sito, senai turejusio buti istatymo..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Manau sitie reikalai jau praeityje.. tu tuo tikras??Parašė VNS Rodyti pranešimąKo nesuprast? 50 Eu Kaune, 60-70 Eu Vilniuje. Ir niekam neįdomūs tie dūmai.
Comment
-
Kaip suprantu, kalba aiena apie techninės apžiūros punktus. Labai galimas daiktas, kad tie dalykai ten nėra praeityje, o, deja, vis dar dabartyje.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Manau sitie reikalai jau praeityje.. tu tuo tikras??
Comment
-
Tikrai ne. Kainos šviežios. Gal vietiniams vilniečiams irgi už 50 padarys.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Manau sitie reikalai jau praeityje.. tu tuo tikras??Show must go von!
Comment
-
Broliukų įkainiai - be apgaulingo kibirėlių "ekologiškumo" ir neskiriant kuro rūšies :
(21) The vehicle operation tax for such car which is equipped with an internal combustion engine or by construction is equipped with an internal combustion engine and uses energy from the equipment for the storage of electricity or driving force for its mechanical driving force (for example, an accumulator, condenser, flywheel or generator, etc.) and was registered for the first time after 31 December 2008, shall be payable by applying the rate depending on the amount of carbon dioxide (CO2) emissions caused by the vehicle in grams (g) per one kilometre (km):
1) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions up to 50 g per one km - EUR 0;
2) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 51 g and 95 g per one km - EUR 12;
3) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 96 g and 115 g per one km - EUR 48;
4) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 116 g and 130 g per one km - EUR 84;
5) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 131 g and 155 g per one km - EUR 120;
6) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 156 g and 175 g per one km - EUR 144;
7) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 176 g and 200 g per one km - EUR 168;
8) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 201 g and 250 g per one km - EUR 264;
9) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 251 g and 300 g per one km - EUR 408;
10) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions between 301 g and 350 g per one km - EUR 552;
11) for vehicles with carbon dioxide (CO2) emissions up to 351 g per one km - EUR 756.
https://likumi.lv/ta/en/en/id/223536...ompany-car-tax
Comment
-
1264 rusijoje yra daugiau nei puse palyginus su 8000+ europoje?Parašė VNS Rodyti pranešimąNepergyvenkit. Viskas yra gerai, jei ko ir nežinot.
Čia 2019 metai. Dabar kur kas plačiau jie ten. Ir dar kažkur taškas yra
https://smolinvest.com/en/news/5079/
https://www.girteka.eu/how-many-truc...stics-operate/
Baisu, kai yra galvojama, kad prabangos prekė yra prigimtinė teisė.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBaisu. Jeigu norėtų taršą mažinti, tai užtektų paleisti vieną ekipažą į gatvę ir visiems smirdintiems dyzeliams atimti TA ir uždėti baudas. Dabar tiesiog tai yra papildomos įplaukos anūko darželiams ir murzių išlaikymui, prisidengiant skambiu pavadinimu.
Kad pagal skaičiuoklę gaunasi beveik tas pats pas mus.Parašė Shernas Rodyti pranešimąBroliukų įkainiai - be apgaulingo kibirėlių "ekologiškumo" ir neskiriant kuro rūšies :
Comment
-
Tai kaip tik per TV vakar vienas pacanas aiškino, kad tai yra žmogaus teisių pažeidimas: "kokia noriu, tokia ir važinėju" .Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Baisu, kai yra galvojama, kad prabangos prekė yra prigimtinė teisė.
- 1 patinka
Comment
-
Per du metus dešimt kartų padidino parką?Parašė VNS Rodyti pranešimą2019 metų straipsnis. Plėtėsi kosminiais greičiais per pastaruosius metus Smolenske.
Comment
-
Na ok, tavo teiginiu kad "kas antra" užtektų ir 7 kartų.Parašė VNS Rodyti pranešimą10 kartų? Kas čia per matematikos pas tave?
Comment
-
Kad ne. Yra 8000 fūrų europoje ir 1264 rusijoje. Norint kad kas antra būtų rusijoje, reikai kad rusijoje per du metus pasidarytu daugiau nei 8000. Paprasta matematika rodo 6,33 karto.Parašė VNS Rodyti pranešimąNa tu dar karta skaičiuok. Viso yra 8700 furų. Kiek bus pusė? gautą skaičių padalink iš 1264. Žėk dar mažiau kartų gausis. Ir čia nėra teiginys "kas antra". Ta prasme maždaug.
8700 čia yra priekabų skaičius, ne sunkvežimių.
Comment
-
Nes toliau rašoParašė VNS Rodyti pranešimąTaip, 8000. Bet kur ištraukei, kad čia ne visas fleet'as, o tik Europos?
beto ten dar rašo kad visi jų sunkvežimiai yra nauji irIn total, Girteka Logistics has 8,000 trucks registered in several countries in Europe
Aišku kiek galima pasitikėti savireklamos puslapiu yra kitas reikalas.More than half of the logistics company’s fleet are Volvo I-Save trucks that emit 10% fewer CO2 emissions
Comment
-
Tai aš jau pataisiau, kad rašo, kad 8000 tai čia visas fleetas, įskaitant norvegijas, lietuvas ir rusijas.
O taip pat norėjau parašyt, kad nebūtinai RUS numeriai skaitosi, kad fura dumins, kaip teigė Tomas . Be to pasidomėkit su kokias eurostandartais išvis galima siust furą ES. Kad ten su kamazais jie zuja tarp Kalugos ir Iževsko tai čia nulis sveikų, vargu ar iš taip toli dūmai matysis.Show must go von!
Comment
Comment