Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą
    O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
    Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
      Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.
      Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?
      Flickr

      Comment


        Atliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Atliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro
          Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.



            Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?
            Su išpjautu katalizu dar palendama po normomis, kitu atveju moki 50 Eu bonusą.
            Show must go von!

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.
              "Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą

                "Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.
                Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusio dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusiu dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.
                  Tikrina, jei mato , kad belenkoks bačiokas privirintas belenkaip, prameta. Ne vieną "nusiskundimą" mačiau autoformuose. Ir jeigu vistiek nenori savanoriškai susimokėt 50 Eu., tada nuomojiesi katalizą.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Pas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.
                    O kas dėl taršos, tai niekam ji nerūpi. Mokestis skaičiuojamas už CO2 emisiją, o tai su aplinkos tarša mažai kaip susiję, tai susiję su klimato pseudoatšilimu. Realiai pinigai pateks į biudžetą ir bus sunaudoti bendroms reikmėms.
                    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 12:21.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
                      hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                      Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Pas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.
                        plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Kad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą

                            plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.
                            Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą
                              Kad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.
                              Vielos tam, kad neskambėtų kaip tuščias bačiokas. Kitu atveju praspirs. Katalizatoriai su viduriais "neskamba". Tokia ir patikra.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                                Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
                                Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                                  Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
                                  Žiūrint ar rūpinamės savo švariu oru, eismo saugumu, didesne tikimybe išgyventi eismo įvykius, kiemų pravalymų nuo minimaliai naudojamų grabų ir t.t. ar globalia ekologija.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.
                                    Tai jei gera dujų įranga, sureguliuota specų, tai aišku, kad duomenys geresni nei benzino. O aš, deja vargdavau su dujom. Bet čia vos ne studentavimo laikai. Įranga pati pigiausia, dėta pas partizanus žeminėse, varikliai pavargę, todėl vos praslisdavau.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.
                                      Vertinant ekologiškai, koks skirtumas su kuo tas mokestis susietas? Aš tikrai nesu įtikintas, kad prie jo buvo prieita logiškai, bet jeigu įvedamas protingas mokestis, tegu ir netyčia, tai reikia džiaugtis. Lėšų už mokestį panaudojimas yra kitas klausimas, bet vien jis tuo ir geras, kad veikia tikslingai (nors ir ne 100proc efektyviai) net ir nepriklausomai kur padėsi už tai surinktus pinigus.

                                      Kai vertinama naujo automobilio tikra žala gamtai, tai vertinama ne tik CO2, NOx, kietąsias daleles, bet ir kiek apskritai padaroma žalos gamybos metu. Naujas taršus automobilis niekad savęs nepateisins, kaip ir bet koks ekologiškas hibridas ar elektromobilis, jeigu jis nepasieks tos pačios ridos kaip tegu ir senesnis bei taršesnis bet ilgaamžiškesnis automobilis. Tą akimirką, kai teks pirkti antrą automoblilį, kol alternatyviai ilgaamžiškesnis būtų dar važiavęs, visą ekologiją galima mesti lauk

                                      P.S. čia su atšilimu aišku kad nieko neturi bendro, ekologijos aktyvistus sumenkint iki to, kad jie tik kovoja už šaltesnį klimatą ir jiems nesvarbi oro ir vandens kokybė, neefektyvus resursų panaudojimas ir pan. būtų absurdas.
                                      Paskutinis taisė themanual; 2019.10.04, 12:52.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.
                                        Manau dyzelio atveju proporcingai augančiam CO2 didėja ir kietųjų dalelių išmetimas. O CO2 kiekis Europoj jau n metų yra deklaruojamas kiekvienam automobiliui ir kiekvienai jo modifikacijai, todėl labai lengva pagal jį skaičiuoti mokesčius.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Jūs nesuprantat, kur link viskas eina ir pamišusios Gretos pezalai JTO ne šiaip sau. Tie mokesčiai po kelių metų bus atimti iš valstybių ir eis neaiškioms viršvalstybinėms struktūroms. Visokios CO2 kvotos ir kita nieko nesako? Daromas biznis iš nieko, mokesčiai aplenkia valstybes. O reali tarša mažai kam rūpi. Tam, kad oras ir šiaip aplinka taptų švaresnė, reikia aplamai sumažinti automobilizacijos lygį bent per pus. Toks mokestis, koks įvestas, iš esmės duos maža efektą - šiek tiek sumažės taršių grabų. Tai nėra blogai. Bet juk realiai tai reikia pažaboti ne šiaip taršą, o pačia vos ne pagalvinę automobilizaciją, kur tarša tik viena iš neigiamų sudedamųjų automobilizacijos dalių. Jei dar Europoje kažkaip juntami žingsniai ta linkme, nors irgi mažai efektyvūs, tai pas mus visiška gūduma. Be automobilio net šikti neišeina. Ir valdžia ė skatina automobilizaciją daugiausiai neveikimu, bet taip pat ir ne tokiu veikimu, kokio reikėtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X