Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Lengvata paprastiems automobiliams tikrai nesąmoninga būtų. Geriau tuos papildomus pinigus skirti didesniam kiekiui elektromobilių subsidijų.
    Remti pasiturinčius ir tarp jų gana turtingus žmones, perkančius naujus automobilius, būtų nesusipratimas.

    Comment


      #62
      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Remti pasiturinčius ir tarp jų gana turtingus žmones, perkančius naujus automobilius, būtų nesusipratimas.
      Užtat remti netaršių elektrinių automobilių įsigijimą būtų protingas sprendimas

      Comment


        #63
        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Remti pasiturinčius ir tarp jų gana turtingus žmones, perkančius naujus automobilius, būtų nesusipratimas.
        Turtingam žmogui sėdėti elektromobilyje ar ne - didelio skirtumo nėra. Neturtingam žmogui, einančiam šaligatviu šalia gatvės ir įkvėpiančiam orą yra didelis skirtumas ar pravažiuos elektromobilis ar trijų litrų dyzelis.

        Comment


          #64
          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Turtingam žmogui sėdėti elektromobilyje ar ne - didelio skirtumo nėra. Neturtingam žmogui, einančiam šaligatviu šalia gatvės ir įkvėpiančiam orą yra didelis skirtumas ar pravažiuos elektromobilis ar trijų litrų dyzelis.
          Važinės keturių litrų benzininis hibridas...
          Įdomu, kada mūsų TAS pradės matuoti NOX, NMHC ir THC kaip ir priklauso pagal EUR standartus??
          O ne tik primityviausiomis priemonėmis matuojant PM, kuris yra vienodas pagal EUR 6 tiek dyzeliniams, tiek benzininiams?
          Gal dar pradėkime dėti benzinus į sunkvežimius ir bus laimė?

          Comment


            #65
            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Nelabai pritariu PVM lengvatai automobiliams naujiems dėl pragmatiškumo. Daug geriau, kad žmogus pirktų naudotą auto už 5000 ir 20000 išleistų vartodamas Lietuvoje, nei kad visi 25000 iškeliautų užsienio gamintojams. Jau nekalbant, kad tas 5000 auto sukurs dar ir darbo vietų meistrams. Joks mokroskopinis-teorinis oro pagerėjimas tikrai neatsvers tų tūkstančių išplaukusių iš LT ekonomikos.
            Lietuva ir taip jau yra senų automobilių laužynas. Turbūt tai ne paskutinė priežastis, kodėl esam tarp pirmaujančių ES pagal lavonus keliuose, nes seni laužai neturi saugumo sistemų.

            Comment


              #66
              Parašė John Rodyti pranešimą

              Lietuva ir taip jau yra senų automobilių laužynas. Turbūt tai ne paskutinė priežastis, kodėl esam tarp pirmaujančių ES pagal lavonus keliuose, nes seni laužai neturi saugumo sistemų.
              Ir automobilių mokestis to neišspręs. Tik tie žmonės kurie daug neuždirba ir gyvena regionuose mokės mokesčius, kad turtingieji važinėtų naujomis mašinomis, o į infrastruktūrą eilinį kartą nieko nebus investuojama. Ir kai pakels akcizą dyzeliui iš karto visų prekių kainos pakils, nes padidės išlaidos transportavimui.

              Comment


                #67
                Labai geras sprendimas butu panaikint PVM nors ir naujiems elektromobiliams. Gaila kad paprastam zmogui jie vistiek neiperkami. Kelias vidutines algas i menesi gaunanciam darbuotoju net tiek kredito neduos. Pirkti kazkoki pati maziausia pasaulyje elektromobiliuka uz 20k nera absoliuciai jokios prasmes, tiesa. Geriau pridet dar 10k ir paimt kazka panasaus i masina.

                Paimkim kaip pvz Hyundai Ioniq Hybrid style komplektacija kainuoja 25k, plug-in (pakraunamo) su tuo paciu 1.6 benzino varykliu jau 32k, tuo tarpu electric versijos tos pacios komplektacijos kaina 38k.

                Is 38k atimam 21% = 30k. Aisku gaunasi pigiau, bet toli grazu ne kaip paprastas hybridas valgantis vos kelis litrus (kuro kaina su hibrido sanaudom jau arteja prie elektros kainos). Rezultate jei yra esme taupyti elektromobilio pirkimas vistiek niekada neatsiperka.

                Na uztat entuziastai pazais. Tureciau galimybe ir pats buciau ne pries.

                Comment


                  #68
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Užtat remti netaršių elektrinių automobilių įsigijimą būtų protingas sprendimas
                  Lietuvoje toks sprendimas, kuris yra daudelyje turtingų vakarų šalių dar nepribrendęs. Per didelės pajamų žirklės. Va, kai vidutiniškai uždirbantis pilietis galės planuoti elektromobilio pirkimą, tada jau galima subsidijuoti. Dabar gi subsidijuosime milijonierius.

                  Comment


                    #69
                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Is 38k atimam 21% = 30k. Aisku gaunasi pigiau, bet toli grazu ne kaip paprastas hybridas valgantis vos kelis litrus (kuro kaina su hibrido sanaudom jau arteja prie elektros kainos). Rezultate jei yra esme taupyti elektromobilio pirkimas vistiek niekada neatsiperka.
                    O jeigu perki Tesla už 100k, tai gaunasi 21k sutaupai. Kuo turtingesnis, tuos daugiau turėsi naudos iš tokios lengvatos. Realiai taip ir bus, vienetai pasiturinčių nusipirks po papildomą elektrinį automobilį, o visi kiti toliau važinės su standartinėm.

                    Comment


                      #70
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Lietuva ir taip jau yra senų automobilių laužynas. Turbūt tai ne paskutinė priežastis, kodėl esam tarp pirmaujančių ES pagal lavonus keliuose, nes seni laužai neturi saugumo sistemų.
                      Saugumo sistemas tie automobilai turėjo gamybos metu, bet Lietuvoje nemažai automobilių yra "suklijuoti" iš 3-4 daužtų - štai kas yra pagrindinė priežastis.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        #71
                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Kelias vidutines algas i menesi gaunanciam darbuotoju net tiek kredito neduos.
                        Duos. Duos ir su DAUG maziau.
                        Gal tiesiog tu vidutine alga kaip 400 skaiciavai Nors ir tai su keliomis duos.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Duos. Duos ir su DAUG maziau.
                          Gal tiesiog tu vidutine alga kaip 400 skaiciavai Nors ir tai su keliomis duos.
                          Buvot pats paemes, kad teigiat?

                          Comment


                            #73
                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Buvot pats paemes, kad teigiat?
                            Nuo kada dalykus galima zinoti tik paciam padarius?

                            Comment


                              #74
                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Nuo kada dalykus galima zinoti tik paciam padarius?
                              Na as emiau, zinau koki limita duodavo bankas. Bet taip, gal ir duos, jei nera kitu isipareigojimu. Aisku cia irgi neeilinis atvejis kai zmogus gaunantis norm alga neturi jokiu kitu isipareigojimu, jam gyvenime nieko daugiau nereikia tik uz masina po ~800/men. moket (30k-20% inasas / 36 men + kasko)

                              Comment


                                #75
                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                Na as emiau, zinau koki limita duodavo bankas. Bet taip, gal ir duos, jei nera kitu isipareigojimu. Aisku cia irgi neeilinis atvejis kai zmogus gaunantis norm alga neturi jokiu kitu isipareigojimu, jam gyvenime nieko daugiau nereikia tik uz masina po ~800/men. moket (30k-20% inasas / 36 men + kasko)
                                30k automobiliui mėnėsio įmoka (skaičiuojant tik lizingą, be KASKO, kas yra privaloma bet neina į skolos limitus) su ilgesniais terminais - 20% pradinis, 5 metai, 20-30% likutinė vertė, būtų apie 270-350 eur į mėnėsį. Su 2000 Eur pajamom (tai reiškia gali skolintis 800 eur - 40 %) ir tarkim turint apie 400 eur įsipareigojimą būstui (100k paskola 30 metų) plius dar pora mažesnių įsipareigojimų viskas susidėlioja. Ir čia kalbant apie vieną pajamų gavėją. Turint du pajamų gavėjus su vidutiniškai 1500 eur pajamom, gaunasi tas pats 100k būstas ir 2 automobiliai po 30k (arba patogesnėj vietoj gyvenant vienas automobilis už 40-50k + CityBee/Spark/Uber).

                                Nevertinu ar gerai, ar blogai išleisti tokią dalį pinigų automobiliui, kiekvieno asmeniniai prioritetai, bet tik faktas, kad elektromobilis tikrai nėra tik milijonieriams prieinamas.

                                Kitas dalykas, būtų gerai galvoti ne tik apie asmeninių elektromobilių rėmimą, bet ir kaip ride sharing'e jų turėti daugiau. Pvz Spark vien elektromobiliai, CityBee tik keletas BMW i3. Spark naudojasi parkingui mieste elektromobiliams taikoma lengvata, CityBee nors ir su vidaus degimo varikliais, bet vis tiek gauna 50% nuolaidą parkingui (kažkur tą yra minėję ar savivaldybė ar patys CityBee, atsiprašau, šaltinio dabar neieškosiu). Manau, pirmiausia šitą nuolaidą reiktų palaipsniui nuimti, o paskui reiktų galvoti, kas dar galėtų paskatinti CityBee pereiti prie elektros ar Spark sėkmingiau plėstis.
                                Paskutinis taisė Kristisz; 2018.07.28, 13:43.

                                Comment


                                  #76
                                  http://leasing.volkswagenbaltic.eu/l...&engine_id=226

                                  Atmeti PVM ir gauni 230 €/mėn. Įvertinus nemokamą parkingą mieste, kuro ir aptarnavimo sutaupymus - sakyčiau tikrai ne tik vienetams įkandamas pasiūlymas. Ir čia dabar, o kalbama apie sprendimo prieėmimą 2021 m. Atlyginimai kils, elektromobiliai pigs, kuro akcizai ir parkingas brangs, atsiras vidaus degimo varikliais varomų automobilių apmokestinimas - ir turėsim ne pagalbą turtuoliams, o malonią lengvatą vidurinei klasei (kuri ir taip sumoka daugiausiai mokesčių Lietuvoje).

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    http://leasing.volkswagenbaltic.eu/l...&engine_id=226

                                    Atmeti PVM ir gauni 230 €/mėn. Įvertinus nemokamą parkingą mieste, kuro ir aptarnavimo sutaupymus - sakyčiau tikrai ne tik vienetams įkandamas pasiūlymas. Ir čia dabar, o kalbama apie sprendimo prieėmimą 2021 m. Atlyginimai kils, elektromobiliai pigs, kuro akcizai ir parkingas brangs, atsiras vidaus degimo varikliais varomų automobilių apmokestinimas - ir turėsim ne pagalbą turtuoliams, o malonią lengvatą vidurinei klasei (kuri ir taip sumoka daugiausiai mokesčių Lietuvoje).
                                    Sumoki 4k is savo kisenes + 230/men uz kibiro nuoma ir jai pasibaigus lieki basas su 0 likuciu - nei pinigu nei auto. Arba paskui dar damoki 8-10k. Bet tikrai to nedarysi nes suprasi, kad batarke nebe pirmos jaunystes. Realiai 100% atiduosi masina ir vel mokesi uz pradini inasa 3-5k ir sesi skolon 3-5 metam.
                                    Ir tai tikrai ne pirmas automobilis šeimoje, nebent antras kazkam pasiekt darba.

                                    Jei visgi tokios lizingo salygos atrodo tinkamos, tai jei imam tokios pat klases masina, lyginam su Yaris Hybrid, kurio kaina 16k, menesio imoka 150. Arba ne hybrid, kuris salone naujas 13 kainuoja. Uztat su juo gali davaziuot per 4 val iki Palangos, o su e-Up vaziuosi visa diena i viena puse kol pasikrausi pakeliui.

                                    Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.

                                    Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Sumoki 4k is savo kisenes + 230/men uz kibiro nuoma ir jai pasibaigus lieki basas su 0 likuciu - nei pinigu nei auto. Arba paskui dar damoki 8-10k. Bet tikrai to nedarysi nes suprasi, kad batarke nebe pirmos jaunystes. Realiai 100% atiduosi masina ir vel mokesi uz pradini inasa 3-5k ir sesi skolon 3-5 metam.
                                      Ir tai tikrai ne pirmas automobilis šeimoje, nebent antras kazkam pasiekt darba.

                                      Jei visgi tokios lizingo salygos atrodo tinkamos, tai jei imam tokios pat klases masina, lyginam su Yaris Hybrid, kurio kaina 16k, menesio imoka 150. Arba ne hybrid, kuris salone naujas 13 kainuoja. Uztat su juo gali davaziuot per 4 val iki Palangos, o su e-Up vaziuosi visa diena i viena puse kol pasikrausi pakeliui.

                                      Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.

                                      Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.
                                      Nebūtina net su Yaris lygint, tam pačiam VW puslapyje yra ir benzininis Up. Tai jo kaina (atitinkama komplektacija, automatas) - 130 Eur/mėn. Parkingas mieste mažiausiai 30 eur/mėn (žalia zona), daug kur prie biurų geltona zona (60 eur/mėn). Kuras jau vien mieste važinėjant mažiausiai 50 eur į mėnesį. Kuri labiau nuvertės - sunku pasakyti, ar su pagyvenusia baterija ar galimai po penkių metų nepopuliarus benzinas. Panašus santykis gausis ir lyginant atitinkamos komplektacijos Golf ir e-Golf (210 eur už 96 kwh benzinas, 330 eur už 100 kwh elektra), o tai jau praktiškesnė mašina ir nuvažiuos iki Palangos su vienu sustojimu pasikrauti. Jeigu tu nesi petrolhead'as, važiavimas su elektromobiliu yra malonesnis, o tai gali atsverti nepatogumus keliose tolimesnėse kelionėse. Esmė tokia, kad vidutinės klasės elektrinio automobilio bendra turėjimo ir naudojimo kaina praktiškai susilygina su benzininiu jeigu yra parkingo ir PVM lengvata, o 2021 balansas gali būti dar geresnis.

                                      Yra pora prielaidų mano pasvarstyme:
                                      1) Kalbu apie scenarijų gyvenant ir dirbant didmiestyje, labiausiai Vilniuje, gal dalinai tinka ir Kaunui. Iš kitos pusės, taršos problema mieste ir yra opiausia.

                                      2) Parkingo kaina. Idealiu scenariju visi parkuojantys centre turėtų susimokėti. Deja, daug kas gauna nemokamas vietas iš darbovietės, stato kiemuose ar kitose neapmokestintose vietose, apmokestinamas yra lėtai įvedamas (pvz jau pusantrų metų kaip zona aplink Ozo Parką yra paskelbta žalia, rinkliava nėra renkama dar dabar). Darbovietės už darbuotojui suteiktą parkingo vietą turėti sumokėti GPM, nes tai dovana darbuotojui arba kitą mokestį (čia atsiranda galimybė lengvatai elektromobiliui), parkingo rinkliava turėtų būti renkama visoj zonoj, įskaitant kiemus, ne tik paženklintose gatvėse. Mokestis už gyventojams suteikiamą parkingo vietą turėtų būti palaipsniui neskausmingai, bet didinamas nuo dabar esančių simbolinių kelių eurų, ypatingai už antrą automobilį.

                                      3) Kaip ir minėjau, reiktų kažkaip skatinti ride-sharinge elektrinius automobilius. Ride-sharinge elektromobiliai jau ir taip yra ekonomiškai parankūs, nes greičiau pasidengia didesnė jo kaina, kai automobilis ne stovi, o yra pastoviai naudojamas. Už minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.

                                      Comment


                                        #79
                                        3) Kaip ir minėjau, reiktų kažkaip skatinti ride-sharinge elektrinius automobilius. Ride-sharinge elektromobiliai jau ir taip yra ekonomiškai parankūs, nes greičiau pasidengia didesnė jo kaina, kai automobilis ne stovi, o yra pastoviai naudojamas.
                                        Geriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
                                          Šiaip, e-Up negalima prilyginti Yariui.

                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.
                                          Žmogiškas EV yra Nissan Leaf 2, tik jo kaina lyg 30k eur.
                                          Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 18:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X