Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mano 50kW teršia mažiau nei 150kW.
    As skaitau reikia apmokestint pagal tai koki EURO tarsos standarta turi, o ne pagal kW. Su 50kW gali labiau terst nei su 200kW

    Comment


      #22
      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      As skaitau reikia apmokestint pagal tai koki EURO tarsos standarta turi, o ne pagal kW. Su 50kW gali labiau terst nei su 200kW
      Kuom netinka dabartinė sistema su kuro akcizu? Kuo daugiau kuro nuperki, reiškia tuo daugiau važinėji, eksploatuoji kelius ir terši. Auto gali turėti ir daug kw, bet retai išvažiuoti iš garažo, atitinkamai ir turinti mažai kw gali būti labai neekonomiška, tarši ir daug km keliuose prasukanti.
      Flickr

      Comment


        #23
        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        As skaitau reikia apmokestint pagal tai koki EURO tarsos standarta turi, o ne pagal kW. Su 50kW gali labiau terst nei su 200kW
        Kur parašyta, jei skaitai?
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #24
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kuom netinka dabartinė sistema su kuro akcizu? Kuo daugiau kuro nuperki, reiškia tuo daugiau važinėji, eksploatuoji kelius ir terši. Auto gali turėti ir daug kw, bet retai išvažiuoti iš garažo, atitinkamai ir turinti mažai kw gali būti labai neekonomiška, tarši ir daug km keliuose prasukanti.
          Netinka, nes kuro akcizas dyzeliui yra gerokai mažesnis nei benzinui. Tai visi perka pigius dūmijančius dyzelius nes "pigiau". Taip pat nemažai kuro atvežama išvis be akcizų iš BY ir Kaliningrado. Tai tuo baltarusišku kuru važinėja pigūs seni dūmijantys pasatai, be jokių mokesčių. Kažin ar save gerbiantis brangesnės mašinos vairuotojas važiuos į Baltarusiją kuro.

          Comment


            #25
            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            Netinka, nes kuro akcizas dyzeliui yra gerokai mažesnis nei benzinui. Tai visi perka pigius dūmijančius dyzelius nes "pigiau". Taip pat nemažai kuro atvežama išvis be akcizų iš BY ir Kaliningrado. Tai tuo baltarusišku kuru važinėja pigūs seni dūmijantys pasatai, be jokių mokesčių. Kažin ar save gerbiantis brangesnės mašinos vairuotojas važiuos į Baltarusiją kuro.
            Kiek procentaliai tokių važinėjančių yra? Juk kurą pirkti reikia pastoviai. Visų kitų mokesčių išvengti galima dar lengviau, perregistruoji auto vieną kartą kur nors Latvijoje ar Lenkijoje ir viskas.
            Flickr

            Comment


              #26
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kiek procentaliai tokių važinėjančių yra? Juk kurą pirkti reikia pastoviai. Visų kitų mokesčių išvengti galima dar lengviau, perregistruoji auto vieną kartą kur nors Latvijoje ar Lenkijoje ir viskas.
              Asmeniškai žinau bent kelis važinėjančius.
              O dėl registravimo Latvijoje ir panašiai - pabandyk ten perregistruot ir nusipirkti draudimą važinėjimui ne Latvijoje, bet EU, nes Lietuvoje naudosi. Kaina bus atitinkama. Be to, ten man atrodo yra automobilių mokestis.

              Comment


                #27
                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                Asmeniškai žinau bent kelis važinėjančius.
                O dėl registravimo Latvijoje ir panašiai - pabandyk ten perregistruot ir nusipirkti draudimą važinėjimui ne Latvijoje, bet EU, nes Lietuvoje naudosi. Kaina bus atitinkama. Be to, ten man atrodo yra automobilių mokestis.
                Mano CA draudimas galioja visose ES šalyse, manau kitokių šiais laikais net nebūna ir net teoriškai negali būti?
                Flickr

                Comment


                  #28
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Mano CA draudimas galioja visose ES šalyse, manau kitokių šiais laikais net nebūna ir net teoriškai negali būti?
                  Paskaityk taisykles - gali važinėti iki 90 dienų ne LT. Jei nori pirkti draudimą Lietuvoje ir daugumą laiko važinėt ne LT tai kaina padidės 10x.

                  Comment


                    #29
                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                    Paskaityk taisykles - gali važinėti iki 90 dienų ne LT. Jei nori pirkti draudimą Lietuvoje ir daugumą laiko važinėt ne LT tai kaina padidės 10x.
                    Ar tas dienas kas nors skaičiuoja? Bet kokiu atveju gali pirkti draudimą Lietuvoje nesvarbu kur registruotam automobiliui.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.03.22, 10:44.
                    Flickr

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kuom netinka dabartinė sistema su kuro akcizu?
                      Tuo, kad per mažai surenkama pinigų ir nepakankama atgrąsymo primonė nuo automobilio.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Ar tas dienas kas nors skaičiuoja? Bet kokiu atveju gali pirkti draudimą Lietuvoje nesvarbu kur registruotam automobiliui.
                        Bus gerokai didesnė kaina ne LT registruotam auto.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tuo, kad per mažai surenkama pinigų ir nepakankama atgrąsymo primonė nuo automobilio.
                          Vilniaus problemas reikia spręsti lokaliai, o ne visos Lietuvos mastu.

                          Pasidarykit mokamą įvaziavimą į senamiestį ar šiaip į tas vietas kur automobilių "per daug" ir sumažes.
                          Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2017.03.22, 12:04.

                          Comment


                            #33
                            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                            Vilniaus problemas reikia spręsti lokaliai, o ne visos Lietuvos mastu.

                            Pasidarykit mokamą įvaziavimą į senamiestį ar šiaip kur automobilių "per daug" ir sumažes.
                            Sutinku, bet tai neišpręs valdžios finansinių problemų.
                            100 EUR nuo automobilio tai jau apie 100 mln. EUR. Galima 10-15 EUR pakelti pensijas ir užsitikrinti vietas Seime ir valstybės organuose.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Sutinku, bet tai neišpręs valdžios finansinių problemų.
                              100 EUR nuo automobilio tai jau apie 100 mln. EUR. Galima 10-15 EUR pakelti pensijas ir užsitikrinti vietas Seime ir valstybės organuose.
                              valstybės finansines problemas reikia spręsti optimizuojant aparatą ir naikinant korupciją bei švaistymus viešuosiuose pirkimuose.

                              Madinga dabar kalbėti apie emigracijos mažinima, bet emigraciją reikia mažinti darbais, o ne žodžiais. Tautos apkrovimas dar vienu "oro" mokesčiu nieko neišspres, o tik paaštrins didžiausias esamas problemas.

                              Ir jei pirmoj vietoj bus kelt pensijas, o ne skatinti žmoniu verslumą bei jaunų šeimų kūrimą tai greitu laiku ir teliks tik pensininkai

                              Comment


                                #35
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Sutinku, bet tai neišpręs valdžios finansinių problemų.
                                100 EUR nuo automobilio tai jau apie 100 mln. EUR. Galima 10-15 EUR pakelti pensijas ir užsitikrinti vietas Seime ir valstybės organuose.
                                Čia turbūt pats svarbiausias lėšų panaudojimo tikslas. Vietoje to, kad sureguliuoti KPPP finansavimą ir bent jau paskirti pakankamai lėšų gerai infrastruktūros būklei palikyti, tai svarbu juos pravalgyti ar kažką pamaloninti. Labai motyvuojantis dalykas mokėti mokesčius.

                                Comment


                                  #36
                                  kolegos, draudžiu naują mašiną ir žagsiu - pasiūlymai eina 600-900 eurų ribose, kai dar pernai mokėjau už kitą, bet didesnę 350 e. Kur ką praleidau ir kas per kataklizmai įvyko? Juk kosmosas kažkoks

                                  Comment


                                    #37
                                    prieš 2 metus draudžiausi pirktą naudotą iš salono. tada jie suveikė draudimą (civ+kasko) 300 eur. po metų bendraujant su LD agente, jau kaina buvo 320eur, šiemet prieš savaitę sumokėjau ~340. Taigi iš kur 600-900 nežinau. Arba agentė burtininkė, arba nenori apmokestinti nes šeimos kilnojamą ir truputį nekilnojamo turto draudžiam jau 10+ metų. Bet kokiu atveju PM, tai galėsiu parašyti jos kontaktus (čia tuo atveju jei ji tikrai burtininkė).

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      kolegos, draudžiu naują mašiną ir žagsiu - pasiūlymai eina 600-900 eurų ribose, kai dar pernai mokėjau už kitą, bet didesnę 350 e. Kur ką praleidau ir kas per kataklizmai įvyko? Juk kosmosas kažkoks
                                      Prie ko čia didesnė/mažesnė? Jei kalba eina apie Kasko tai draudimo kaina priklauso nuo automobilio kainos t.y pagaminimo metų, markės ir modelio. Galima drausti mažyti Ferrari ir kaina bus 4-5K į metus.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        kolegos, draudžiu naują mašiną ir žagsiu - pasiūlymai eina 600-900 eurų ribose, kai dar pernai mokėjau už kitą, bet didesnę 350 e. Kur ką praleidau ir kas per kataklizmai įvyko? Juk kosmosas kažkoks
                                        Jei Kasko, tai turėtų priklausyti nuo mašinos ir jos remontų kainos. Natūralu, kad nauja brangesnė.

                                        Comment


                                          #40
                                          Aš asmeniškai labai už automobilių apmokestinimą, gal nustotų važiuoti tie, kuriems tikrai nereikia važiuoti.

                                          Tuo pačiu, labai palaikyčiau pasiūlymą, jei visi įvažiavimai į centrinę miesto dalį būtų apmokęstinti, tokiu principu:

                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X