Parašė evil
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.Parašė evil Rodyti pranešimąO ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.
Comment
-
Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.Parašė mantasm Rodyti pranešimąAtliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro
Comment
-
Su išpjautu katalizu dar palendama po normomis, kitu atveju moki 50 Eu bonusą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.
Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?Show must go von!
Comment
-
"Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.
Show must go von!
Comment
-
Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusio dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.Parašė VNS Rodyti pranešimą
"Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.
Comment
-
Tikrina, jei mato , kad belenkoks bačiokas privirintas belenkaip, prameta. Ne vieną "nusiskundimą" mačiau autoformuose. Ir jeigu vistiek nenori savanoriškai susimokėt 50 Eu., tada nuomojiesi katalizą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusiu dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.Show must go von!
Comment
-
Pas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.
O kas dėl taršos, tai niekam ji nerūpi. Mokestis skaičiuojamas už CO2 emisiją, o tai su aplinkos tarša mažai kaip susiję, tai susiję su klimato pseudoatšilimu. Realiai pinigai pateks į biudžetą ir bus sunaudoti bendroms reikmėms.Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 12:21.
Comment
-
hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
Comment
-
plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.Show must go von!
Comment
-
Kad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.
Comment
-
Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.Parašė VNS Rodyti pranešimą
plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.
Comment
-
Vielos tam, kad neskambėtų kaip tuščias bačiokas. Kitu atveju praspirs. Katalizatoriai su viduriais "neskamba". Tokia ir patikra.Parašė evil Rodyti pranešimąKad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.Show must go von!
Comment
-
Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.Parašė themanual Rodyti pranešimą
hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.
Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
Comment
-
Žiūrint ar rūpinamės savo švariu oru, eismo saugumu, didesne tikimybe išgyventi eismo įvykius, kiemų pravalymų nuo minimaliai naudojamų grabų ir t.t. ar globalia ekologija.Parašė themanual Rodyti pranešimą
hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.
Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
Comment
-
Tai jei gera dujų įranga, sureguliuota specų, tai aišku, kad duomenys geresni nei benzino. O aš, deja vargdavau su dujom. Bet čia vos ne studentavimo laikai. Įranga pati pigiausia, dėta pas partizanus žeminėse, varikliai pavargę, todėl vos praslisdavau.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.Show must go von!
Comment
-
Vertinant ekologiškai, koks skirtumas su kuo tas mokestis susietas? Aš tikrai nesu įtikintas, kad prie jo buvo prieita logiškai, bet jeigu įvedamas protingas mokestis, tegu ir netyčia, tai reikia džiaugtis. Lėšų už mokestį panaudojimas yra kitas klausimas, bet vien jis tuo ir geras, kad veikia tikslingai (nors ir ne 100proc efektyviai) net ir nepriklausomai kur padėsi už tai surinktus pinigus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.
Kai vertinama naujo automobilio tikra žala gamtai, tai vertinama ne tik CO2, NOx, kietąsias daleles, bet ir kiek apskritai padaroma žalos gamybos metu. Naujas taršus automobilis niekad savęs nepateisins, kaip ir bet koks ekologiškas hibridas ar elektromobilis, jeigu jis nepasieks tos pačios ridos kaip tegu ir senesnis bei taršesnis bet ilgaamžiškesnis automobilis. Tą akimirką, kai teks pirkti antrą automoblilį, kol alternatyviai ilgaamžiškesnis būtų dar važiavęs, visą ekologiją galima mesti lauk
P.S. čia su atšilimu aišku kad nieko neturi bendro, ekologijos aktyvistus sumenkint iki to, kad jie tik kovoja už šaltesnį klimatą ir jiems nesvarbi oro ir vandens kokybė, neefektyvus resursų panaudojimas ir pan. būtų absurdas.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.04, 12:52.
Comment
-
Manau dyzelio atveju proporcingai augančiam CO2 didėja ir kietųjų dalelių išmetimas. O CO2 kiekis Europoj jau n metų yra deklaruojamas kiekvienam automobiliui ir kiekvienai jo modifikacijai, todėl labai lengva pagal jį skaičiuoti mokesčius.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Jūs nesuprantat, kur link viskas eina ir pamišusios Gretos pezalai JTO ne šiaip sau. Tie mokesčiai po kelių metų bus atimti iš valstybių ir eis neaiškioms viršvalstybinėms struktūroms. Visokios CO2 kvotos ir kita nieko nesako? Daromas biznis iš nieko, mokesčiai aplenkia valstybes. O reali tarša mažai kam rūpi. Tam, kad oras ir šiaip aplinka taptų švaresnė, reikia aplamai sumažinti automobilizacijos lygį bent per pus. Toks mokestis, koks įvestas, iš esmės duos maža efektą - šiek tiek sumažės taršių grabų. Tai nėra blogai. Bet juk realiai tai reikia pažaboti ne šiaip taršą, o pačia vos ne pagalvinę automobilizaciją, kur tarša tik viena iš neigiamų sudedamųjų automobilizacijos dalių. Jei dar Europoje kažkaip juntami žingsniai ta linkme, nors irgi mažai efektyvūs, tai pas mus visiška gūduma. Be automobilio net šikti neišeina. Ir valdžia ė skatina automobilizaciją daugiausiai neveikimu, bet taip pat ir ne tokiu veikimu, kokio reikėtų.
Comment
Comment