Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Apie kokius uždraudimus jie kalba, kai net juodus dūmus metantys miesto VT autobusai nedraudžiamai važinėja gatvėmis? Kas iš to, kad bus griežtesni įstatymai, jei jų visvien bus nesilaikoma?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vyriausybės planuose – siekis uždrausti taršių automobilių įvežimą į Lietuvą
    Europos Komisijai (EK) paraginus Lietuvą didinti biudžeto pajamas įvedant automobilių taršos mokestį, premjeras žada svarstymus dėl draudimo į Lietuvą įvežti taršius automobilius.

    Saulius Skvernelis siūlo nustatyti didelį taršių automobilių registracijos mokestį.

    „Žingsnis būtų nebeleisti į Lietuvą įvežti taršių automobilių nustačius registracijos mokestį, kad tiesiog neapsimokėtų (įvežti – BNS)“, – ketvirtadienį Seime žurnalistams pareiškė p. Skvernelis...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5q8HqQ23s

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Buvęs aplinkos ministras K.Navickas: automobilių taršos mokestis parengtas
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...hhOR3dZvBLvGfc
    Buvęs aplinkos ministras Kęstutis Navickas teigia, kad ministerija yra visiškai parengusi projektą dėl automobilių taršos mokesčio, tačiau jis dėl artėjančių rinkimų kol kas atidėtas.
    <...>
    Pasak jo, taršių automobilių problemą būtina spręsti neatidėliojant, „nes tik laiko klausimas, kada Lietuva pradės mokėti baudas“.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkokius vėjus šnekate. Yra patvirtinti savivaldybių BP, kuriuose ženklūs plotai numatyti individualiems ir mažaaukščiams pastatams. Tai gal diskutuokite dėl BP ir teikite pasiūlymus, o ne fantazuokite? Be to, visa tai ne į temą.
    Į temą - kuo daugiau žmonių Lietuvoje gyvens normaliuose namuose (t.y. Kartonkiemyje, Naujanuose, Lazdynuose ir t.t.), tuo mažesnis bus nuosavų automobilių poreikis -> mažiau reikės mokėti automobilinio mokėsčio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkokius vėjus šnekate. Yra patvirtinti savivaldybių BP, kuriuose ženklūs plotai numatyti individualiems ir mažaaukščiams pastatams. Tai gal diskutuokite dėl BP ir teikite pasiūlymus, o ne fantazuokite? Be to, visa tai ne į temą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Bet Vilniuje individualių namų kvartalai ir toliau statomi, nors tai būtų galima nesunkiai apriboti neišduodant leidimus tokių namų statybai (arba bent jau smarkiai padidinus leidimo kainą iki pvz. 200k€).
    Neduos miestas - duos rajonas. Neduos Vilniaus rajonas - duos Trakų rajonas. Arba bus "sodo nameliai", kuriuose bus galima ir žiemą gyvent. Įstatymas ne siena...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    išsidriekusiame mieste didėja kelionės atstumai (=didėja tarša), neefektyvus viešasis transportas (=didėja tarša), miestas plečiasi į pakraščius (=mažėja natūralios gamtos). Todėl ir linkstama prie tankaus, kompaktiško miesto modelio, kurio centre susisiekimą automobiliu keičia susisiekimas VT, dviračiu ar pėsčiomis.
    Bet Vilniuje individualių namų kvartalai ir toliau statomi, nors tai būtų galima nesunkiai apriboti neišduodant leidimus tokių namų statybai (arba bent jau smarkiai padidinus leidimo kainą iki pvz. 200k€).

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė googleLT Rodyti pranešimą

    Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
    Priklauso nuo to, kokie miestai. XX a. pradžioje atrodė, kad idealu gyventi retai užstatytame mieste, kuriame visi gyvena mažuose, sodų apsuptuose namukuose. Bet paaiškėjo, kad tai ekologiniu požiūriu netgi blogesnis variantas, nes išsidriekusiame mieste didėja kelionės atstumai (=didėja tarša), neefektyvus viešasis transportas (=didėja tarša), miestas plečiasi į pakraščius (=mažėja natūralios gamtos). Todėl ir linkstama prie tankaus, kompaktiško miesto modelio, kurio centre susisiekimą automobiliu keičia susisiekimas VT, dviračiu ar pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė googleLT Rodyti pranešimą

    Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
    Jokie dideli miestai švaresni

    Komentuoti:


  • googleLT
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Kuo tankesnis miestas, tuo daugiau žmonių bus linkę naudotis VT.
    Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Kiekvieną rytą ir vakarą? Didžiąją dalį kelionių per parą sudaro būtent šios rutininės kelionės, sutrumpinus keliaujamą atstumą, keliuose transporto pačiu intensyviausiu metu ženkliai sumažėtų.
    Rodos tema buvo ne apie kiekvieną rytą ir vakarą, o apie bendrai auto turėjimą.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gyvenime yra ne tik darželis/mokykla/darbas. Yra daug kitų dalykų dėl ko gali būti noras "trenktis per pusę miesto" ar net daugiau.
    Kiekvieną rytą ir vakarą? Didžiąją dalį kelionių per parą sudaro būtent šios rutininės kelionės, sutrumpinus keliaujamą atstumą, keliuose transporto pačiu intensyviausiu metu ženkliai sumažėtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju jaunesni vaikai eitų į darželį / mokyklą / būrelį įsikūrusį tame pačiame kvartale. Vyresni vaikai gali naudotis VT. Kadangi šių įstaigų trūksta ir paslaugų lygis nevienodas, galima suprasti tėvus, bet neturėtų būti jokio poreikio vaikams trenktis per pusę miesto. Taip pat kalbant ir apie darbą - reikia įvertinti ar geriau gyventi kažkur privačiam name miesto pakraštyje ir važinėti, ar gyventi arčiau centro ir vaikščioti pėsčiomis.
    Gyvenime yra ne tik darželis/mokykla/darbas. Yra daug kitų dalykų dėl ko gali būti noras "trenktis per pusę miesto" ar net daugiau.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
    Idealiu atveju jaunesni vaikai eitų į darželį / mokyklą / būrelį įsikūrusį tame pačiame kvartale. Vyresni vaikai gali naudotis VT. Kadangi šių įstaigų trūksta ir paslaugų lygis nevienodas, galima suprasti tėvus, bet neturėtų būti jokio poreikio vaikams trenktis per pusę miesto. Taip pat kalbant ir apie darbą - reikia įvertinti ar geriau gyventi kažkur privačiam name miesto pakraštyje ir važinėti, ar gyventi arčiau centro ir vaikščioti pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė googleLT Rodyti pranešimą

    Oi nežinau ar pavyks Vilniuje išlaikyti mažą tarša, ypač vykstant tokiam nepamatuotai sparčiam miesto tankinimui, naujų pastatų statymui, kelių bei stovėjimo aikštelių plėtimui, žaliųjų zonų mažinimui ir brandžių medžių kirtimui. Ir tai rašo, jog dabar vidutinė oro kokybė Vilniaus mieste: http://aqicn.org/map/lithuania/vilnius-zirmunai/
    Kuo tankesnis miestas, tuo daugiau žmonių bus linkę naudotis VT.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
    O vaikai patys, t.y. be tėvų palydos negali nueiti (nuvažiuoti viešoju transportu) į mokyklą, baseiną, parduotuvę?

    Komentuoti:


  • googleLT
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tai net ir pagrindiniuose šalies miestuose oro tarša nėra didelė problema, Vilniuje tankumas mažas, daug žalių plotų, o visoje Lietuvoje apskritai irgi tankumas labai mažas, dėl ko VT tinklas visada bus retas arba labai brangus, todėl asmeninių automobilių taip paprastai neišeis atsisakyti. Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.
    Oi nežinau ar pavyks Vilniuje išlaikyti mažą tarša, ypač vykstant tokiam nepamatuotai sparčiam miesto tankinimui, naujų pastatų statymui, kelių bei stovėjimo aikštelių plėtimui, žaliųjų zonų mažinimui ir brandžių medžių kirtimui. Ir tai rašo, jog dabar vidutinė oro kokybė Vilniaus mieste: http://aqicn.org/map/lithuania/vilnius-zirmunai/
    Paskutinis taisė googleLT; 2018.08.02, 17:15.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na tai kaime be automobilio suprantama, normaliai šeimai neįmanoma būtų išgyvent. Tad mokestis kaip minėta bus maženis. Svarbiausia kirst didžiųjų miestų gyventojams važinėjantiems darbas-namai.
    O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.
    ES yra taršos mokesčiai pagal litražą. Taip pat uždraus dyzelius. Tai taip viskas ir turėtų vykti. Tik Lietuvoje dar reikia smarkiai pasitempti su VT kokybe.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na tai kaime be automobilio suprantama, normaliai šeimai neįmanoma būtų išgyvent. Tad mokestis kaip minėta bus maženis. Svarbiausia kirst didžiųjų miestų gyventojams važinėjantiems darbas-namai.

    Dar noriu grįžti prie mokesčio nukreipimo VT, šaligatviams ir dvirtakiams. Man asmeniškai užsieniečiai mini, kad pas juos nuolat askaluojami, kam tie dideli mokesčiai pas juos naudojami, ko LT nelabai aišku, kaip ir visiems tarsi suprantama turėtų būt. Visgi manau būtų gera išeitis, pagerint šio mokesčio viziją, tuo pačiu ištraukt iš Š, tiek metų turėtą apsileidimą.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.02, 14:37.

    Komentuoti:

Working...
X