Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
    Degalų kameros dydis nebūtinai reiškia, kad daugiau degalų sudeginama. Ne visi vidaus degimo varikliai veikia tuo pačiu principu ir vienam iš jų - Atkinsono ciklu veikiantiems varikliams reikalingas didelis tūris, nors degalų sudeginama kaip mažesnio tūrio varikliuose. Tokiu principu veikia visi Toyota/Lexus hibridų varikliai - dėl to jų galia atrodo juokingai kaip tokio tūrio varikliui ir pats variklis atrodo turėtų būti visiškai neekonomiškas, bet realybej taip nėra. Tiesa Atkinsono ciklo varikliams labai trūksta galios prie žemų sūkių tai jie tinka tik hibridams.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
    Visada tokius rodiklius reikia skaičiuoti sąlyginai kubatūrai, todėl taip ir gaunasi, kad automobilis su 4 litru dyzeliniu varikliu efektyvesnis už tą, kuris turi 1 litro variklį. Atitinkamai, fūros, šilumvežiai, laivai dar efektyvesni, nors bendrai teršia daugiau. A klasės namas irgi efektyvesnis už F klasės, nors absoliučiai tas A gal ir daugiau teršia, jei plotas kokį 10 kartų didesnis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą

    Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.
    OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Beje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??
    Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.
    Johnas bandydamas būtinai išvartyti atvirkščiai nei yra, netgi sutiko apsimesti neturtingu. Naujas žanras . Vis galvoju, kodėl gatvėse daugėja elektromobilių. Matyt, todėl, kad gilėja skurdas – žmonės tiesiog nebeįperka degalų .

    Eilinio Lietuvos turtuolio pirkinys, neįkandamas Johnui:

    Vidutinė naudoto automobilio kaina pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 4300 eurų.
    https://autoplius.lt/tyrimai/baromet...rtis?page_nr=1

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Beje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    *2018-07
    Ir ne 17, o tik 15.5K
    Bet už pradinį įnašą vistiek gautųsi respektabilus tavo vaikystės svajonių Audi ar BMW. Ir nemokant lizingo liktų pinigų dyzeliui bei parkavimo baudoms, kad galėtum ir į darbą kaip baltas žmogus važiuot.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rat



    Bandau spėti, kad visokios 20 metų senumo Audi A4, 3 serijos BMW ir VW Passatai, kurie kainuoja 2 000. Bet šitas avino galva yra "skurdesnė visuomenės dalis", nes 17 000 sumerkė į benzininį 2017 m. trydos spalvos VW Golf, kuriuo tik savaitgaliais važinėja.
    *2018-07
    Ir ne 17, o tik 15.5K

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
    Taršiais automobiliais važinėja turtingi, kurie gali sau leisti pirkti dėvėtą auto. T.y. tokie, kurie turi kelis-kelioliką tūkstančių laisvų besivoliojančių Eurų, kuriuos gali skirti tokio lygio pirkiniams out of pocket.

    Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.

    Tai visiškai normalu, kad turtingesnioji visuomenės dalis, važinėjant senomis taršiomis mašinomis, būtų apmokestinta su tikslu mažinti socialinę atskirtį.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?
    Briuselis pabaksnojo dėl socialinės nelygybės, tai Lietuva staiga "susirūpino" tarša.

    Europos Komisija ragina Lietuvą dalintis augančios ekonomikos vaisiais: socialinė nelygybė viena didžiausių ES

    Briuselis teigia, kad nepaisant įvairių priemonių kovoti su šešėline ekonomika, mokesčių surinkimas išlieka žemas, o PVM atotrūkis – vienas didžiausių ES. Neišnaudojamos galimybės surinkti mokesčius iš šaltinių, kurių apmokestinimas mažiau kenkia ekonominiam augimui, tokių kaip nekilnojamasis turtas ar automobiliai. Visa tai riboja viešuosius išteklius ir daro mokesčių sistemą mažiau teisingą.
    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-didziausiu-es
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.07, 14:55.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jei grižęs iš UK'ų nenusipirksi galingo BMW, kaip tu kaime atrodysi? Ko ne socialinė atskirtis!!!

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
    O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?

    Taršos mokestis būtent tam ir skirtas - taršai mažinti. Jis turėtų būti taip orientuotas, kad skatintų žmogų pasirinkti mažiau teršiantį naujesnį 1.0 golfą o ne seną 5.0 BMW su išpjautu katalizatoriumi.


    Socialiniai atskirčiai mažinti yra visai kitos priemonės, ir toms priemonėms finansuoti yra skirti specifiniai mokesčiai, kurių tikslas - surinkti kuo daugiau pinigų į biudžetą kuo mažiau įtakojant žmonių ekonominį aktyvumą. T.y. ne pajamų mokesčiai, kaip tu siūlai, bet turto mokesčiai (kaip siūlo EK).

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Įvest baudžiamąją atsakomybę už visokių DPF, EGR išprogramavimus, katalizatorių išpjovimus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos.
    Kieno pajamos? Dirbančių pagal darbo sutartis? Ši grupė jau seniai išmelžta, nes iš jos lengviausia paimti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos. Dar didindamas mokesčius skriaudi visus. Apmokestinus taršaus automobilio importą ir registraciją nukenčia tik tokio automobilio pirkėjas, arba jis pasirenka kitokį, mažiau taršų automobilį.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
    Isspres kad pacanai nepirkines uzjodytu BMW ir Audi su > 3.0l kubaturomis ir nedarys dumu uzdangu gatvese

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Būdų ir dabar yra. Bet jie kažkodėl nevykdomi, nes nu vat taip ir viskas. Kaip ir parkavimas ant žolės. Visi žino, įstatymai draudžia, bet nors užmušk ignoruoja ir nebaudžia.
    Paprasčiau neberegistruoti tokių automobilių, nei vėliau gaudyti kiekvieną ant pievos, plius teršia jie orą vienodai nepaisant to, kur parkuojasi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Dūmijančius trantus išgyvendinti reikia, o jų įvežimo ribojimas yra vienas iš būdų tą padaryti.
    Būdų ir dabar yra. Bet jie kažkodėl nevykdomi, nes nu vat taip ir viskas. Kaip ir parkavimas ant žolės. Visi žino, įstatymai draudžia, bet nors užmušk ignoruoja ir nebaudžia.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dūmijančius trantus išgyvendinti reikia, o jų įvežimo ribojimas yra vienas iš būdų tą padaryti.

    Komentuoti:

Working...
X