Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
-
Oho, kaip Nausėda socialiai varo
„Automobilio mokesčio atveju turime labai sudėtingą dilemą: viena vertus, automobilio mokestis prasmingas ekologiniais tikslais, oro taršos tikslais, klimato atšilimo aspektu ir šia prasme CO2 apmokestinimas prašytųsi, kaip galimas sprendimo variantas.
Tačiau šie žmonės turi mažiausiai pinigų ir jie negali įsigyti geresnių automobilių. Dabar juos apmokestinti už tai, kad galbūt jiems gyvenime nepasisekė ir jie turi nepakankamas pajamas – būtų tikrai antisocialinis sprendimas ir aš tokio sprendimo neremčiau“, – „Delfi Dėmesio centre“ teigė G. Nausėda.
Išrinktasis prezidentas pateikė alternatyvą – apmokestinti prabangių automobilių savininkus.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisada tokius rodiklius reikia skaičiuoti sąlyginai kubatūrai, todėl taip ir gaunasi, kad automobilis su 4 litru dyzeliniu varikliu efektyvesnis už tą, kuris turi 1 litro variklį. Atitinkamai, fūros, šilumvežiai, laivai dar efektyvesni, nors bendrai teršia daugiau. A klasės namas irgi efektyvesnis už F klasės, nors absoliučiai tas A gal ir daugiau teršia, jei plotas kokį 10 kartų didesnis.
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Degalų kameros dydis nebūtinai reiškia, kad daugiau degalų sudeginama. Ne visi vidaus degimo varikliai veikia tuo pačiu principu ir vienam iš jų - Atkinsono ciklu veikiantiems varikliams reikalingas didelis tūris, nors degalų sudeginama kaip mažesnio tūrio varikliuose. Tokiu principu veikia visi Toyota/Lexus hibridų varikliai - dėl to jų galia atrodo juokingai kaip tokio tūrio varikliui ir pats variklis atrodo turėtų būti visiškai neekonomiškas, bet realybej taip nėra. Tiesa Atkinsono ciklo varikliams labai trūksta galios prie žemų sūkių tai jie tinka tik hibridams.
O tuo tarpu, tuoj reikės mažiau 100 mg/km.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??
Komentuoti:
-
Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.. Vis galvoju, kodėl gatvėse daugėja elektromobilių. Matyt, todėl, kad gilėja skurdas – žmonės tiesiog nebeįperka degalų
.
Eilinio Lietuvos turtuolio pirkinys, neįkandamas Johnui:
Vidutinė naudoto automobilio kaina pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 4300 eurų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Beje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
*2018-07
Ir ne 17, o tik 15.5K
Komentuoti:
-
Parašė rat
Bandau spėti, kad visokios 20 metų senumo Audi A4, 3 serijos BMW ir VW Passatai, kurie kainuoja 2 000. Bet šitas avino galva yra "skurdesnė visuomenės dalis", nes 17 000 sumerkė į benzininį 2017 m. trydos spalvos VW Golf, kuriuo tik savaitgaliais važinėja.
Ir ne 17, o tik 15.5K
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus. Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.
Tai visiškai normalu, kad turtingesnioji visuomenės dalis, važinėjant senomis taršiomis mašinomis, būtų apmokestinta su tikslu mažinti socialinę atskirtį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?
Europos Komisija ragina Lietuvą dalintis augančios ekonomikos vaisiais: socialinė nelygybė viena didžiausių ES
Briuselis teigia, kad nepaisant įvairių priemonių kovoti su šešėline ekonomika, mokesčių surinkimas išlieka žemas, o PVM atotrūkis – vienas didžiausių ES. Neišnaudojamos galimybės surinkti mokesčius iš šaltinių, kurių apmokestinimas mažiau kenkia ekonominiam augimui, tokių kaip nekilnojamasis turtas ar automobiliai. Visa tai riboja viešuosius išteklius ir daro mokesčių sistemą mažiau teisingą.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.07, 14:55.
Komentuoti:
-
Jei grižęs iš UK'ų nenusipirksi galingo BMW, kaip tu kaime atrodysi? Ko ne socialinė atskirtis!!!
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus. Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
Taršos mokestis būtent tam ir skirtas - taršai mažinti. Jis turėtų būti taip orientuotas, kad skatintų žmogų pasirinkti mažiau teršiantį naujesnį 1.0 golfą o ne seną 5.0 BMW su išpjautu katalizatoriumi.
Socialiniai atskirčiai mažinti yra visai kitos priemonės, ir toms priemonėms finansuoti yra skirti specifiniai mokesčiai, kurių tikslas - surinkti kuo daugiau pinigų į biudžetą kuo mažiau įtakojant žmonių ekonominį aktyvumą. T.y. ne pajamų mokesčiai, kaip tu siūlai, bet turto mokesčiai (kaip siūlo EK).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įvest baudžiamąją atsakomybę už visokių DPF, EGR išprogramavimus, katalizatorių išpjovimus.
Komentuoti:
-
Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos.
Komentuoti:
-
Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos. Dar didindamas mokesčius skriaudi visus. Apmokestinus taršaus automobilio importą ir registraciją nukenčia tik tokio automobilio pirkėjas, arba jis pasirenka kitokį, mažiau taršų automobilį.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus. Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: