Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.
    ES yra taršos mokesčiai pagal litražą. Taip pat uždraus dyzelius. Tai taip viskas ir turėtų vykti. Tik Lietuvoje dar reikia smarkiai pasitempti su VT kokybe.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Na tai kaime be automobilio suprantama, normaliai šeimai neįmanoma būtų išgyvent. Tad mokestis kaip minėta bus maženis. Svarbiausia kirst didžiųjų miestų gyventojams važinėjantiems darbas-namai.
      O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Šiaip tai net ir pagrindiniuose šalies miestuose oro tarša nėra didelė problema, Vilniuje tankumas mažas, daug žalių plotų, o visoje Lietuvoje apskritai irgi tankumas labai mažas, dėl ko VT tinklas visada bus retas arba labai brangus, todėl asmeninių automobilių taip paprastai neišeis atsisakyti. Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.
        Oi nežinau ar pavyks Vilniuje išlaikyti mažą tarša, ypač vykstant tokiam nepamatuotai sparčiam miesto tankinimui, naujų pastatų statymui, kelių bei stovėjimo aikštelių plėtimui, žaliųjų zonų mažinimui ir brandžių medžių kirtimui. Ir tai rašo, jog dabar vidutinė oro kokybė Vilniaus mieste: http://aqicn.org/map/lithuania/vilnius-zirmunai/
        Paskutinis taisė googleLT; 2018.08.02, 17:15.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
          O vaikai patys, t.y. be tėvų palydos negali nueiti (nuvažiuoti viešoju transportu) į mokyklą, baseiną, parduotuvę?
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė googleLT Rodyti pranešimą

            Oi nežinau ar pavyks Vilniuje išlaikyti mažą tarša, ypač vykstant tokiam nepamatuotai sparčiam miesto tankinimui, naujų pastatų statymui, kelių bei stovėjimo aikštelių plėtimui, žaliųjų zonų mažinimui ir brandžių medžių kirtimui. Ir tai rašo, jog dabar vidutinė oro kokybė Vilniaus mieste: http://aqicn.org/map/lithuania/vilnius-zirmunai/
            Kuo tankesnis miestas, tuo daugiau žmonių bus linkę naudotis VT.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
              Idealiu atveju jaunesni vaikai eitų į darželį / mokyklą / būrelį įsikūrusį tame pačiame kvartale. Vyresni vaikai gali naudotis VT. Kadangi šių įstaigų trūksta ir paslaugų lygis nevienodas, galima suprasti tėvus, bet neturėtų būti jokio poreikio vaikams trenktis per pusę miesto. Taip pat kalbant ir apie darbą - reikia įvertinti ar geriau gyventi kažkur privačiam name miesto pakraštyje ir važinėti, ar gyventi arčiau centro ir vaikščioti pėsčiomis.

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą

                Idealiu atveju jaunesni vaikai eitų į darželį / mokyklą / būrelį įsikūrusį tame pačiame kvartale. Vyresni vaikai gali naudotis VT. Kadangi šių įstaigų trūksta ir paslaugų lygis nevienodas, galima suprasti tėvus, bet neturėtų būti jokio poreikio vaikams trenktis per pusę miesto. Taip pat kalbant ir apie darbą - reikia įvertinti ar geriau gyventi kažkur privačiam name miesto pakraštyje ir važinėti, ar gyventi arčiau centro ir vaikščioti pėsčiomis.
                Gyvenime yra ne tik darželis/mokykla/darbas. Yra daug kitų dalykų dėl ko gali būti noras "trenktis per pusę miesto" ar net daugiau.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Gyvenime yra ne tik darželis/mokykla/darbas. Yra daug kitų dalykų dėl ko gali būti noras "trenktis per pusę miesto" ar net daugiau.
                  Kiekvieną rytą ir vakarą? Didžiąją dalį kelionių per parą sudaro būtent šios rutininės kelionės, sutrumpinus keliaujamą atstumą, keliuose transporto pačiu intensyviausiu metu ženkliai sumažėtų.

                  Comment


                    Parašė kutas Rodyti pranešimą

                    Kiekvieną rytą ir vakarą? Didžiąją dalį kelionių per parą sudaro būtent šios rutininės kelionės, sutrumpinus keliaujamą atstumą, keliuose transporto pačiu intensyviausiu metu ženkliai sumažėtų.
                    Rodos tema buvo ne apie kiekvieną rytą ir vakarą, o apie bendrai auto turėjimą.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Kuo tankesnis miestas, tuo daugiau žmonių bus linkę naudotis VT.
                      Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.

                      Comment


                        Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                        Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
                        Jokie dideli miestai švaresni

                        Comment


                          Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                          Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
                          Priklauso nuo to, kokie miestai. XX a. pradžioje atrodė, kad idealu gyventi retai užstatytame mieste, kuriame visi gyvena mažuose, sodų apsuptuose namukuose. Bet paaiškėjo, kad tai ekologiniu požiūriu netgi blogesnis variantas, nes išsidriekusiame mieste didėja kelionės atstumai (=didėja tarša), neefektyvus viešasis transportas (=didėja tarša), miestas plečiasi į pakraščius (=mažėja natūralios gamtos). Todėl ir linkstama prie tankaus, kompaktiško miesto modelio, kurio centre susisiekimą automobiliu keičia susisiekimas VT, dviračiu ar pėsčiomis.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą
                            išsidriekusiame mieste didėja kelionės atstumai (=didėja tarša), neefektyvus viešasis transportas (=didėja tarša), miestas plečiasi į pakraščius (=mažėja natūralios gamtos). Todėl ir linkstama prie tankaus, kompaktiško miesto modelio, kurio centre susisiekimą automobiliu keičia susisiekimas VT, dviračiu ar pėsčiomis.
                            Bet Vilniuje individualių namų kvartalai ir toliau statomi, nors tai būtų galima nesunkiai apriboti neišduodant leidimus tokių namų statybai (arba bent jau smarkiai padidinus leidimo kainą iki pvz. 200k€).
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Bet Vilniuje individualių namų kvartalai ir toliau statomi, nors tai būtų galima nesunkiai apriboti neišduodant leidimus tokių namų statybai (arba bent jau smarkiai padidinus leidimo kainą iki pvz. 200k€).
                              Neduos miestas - duos rajonas. Neduos Vilniaus rajonas - duos Trakų rajonas. Arba bus "sodo nameliai", kuriuose bus galima ir žiemą gyvent. Įstatymas ne siena...

                              Comment


                                Kažkokius vėjus šnekate. Yra patvirtinti savivaldybių BP, kuriuose ženklūs plotai numatyti individualiems ir mažaaukščiams pastatams. Tai gal diskutuokite dėl BP ir teikite pasiūlymus, o ne fantazuokite? Be to, visa tai ne į temą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Kažkokius vėjus šnekate. Yra patvirtinti savivaldybių BP, kuriuose ženklūs plotai numatyti individualiems ir mažaaukščiams pastatams. Tai gal diskutuokite dėl BP ir teikite pasiūlymus, o ne fantazuokite? Be to, visa tai ne į temą.
                                  Į temą - kuo daugiau žmonių Lietuvoje gyvens normaliuose namuose (t.y. Kartonkiemyje, Naujanuose, Lazdynuose ir t.t.), tuo mažesnis bus nuosavų automobilių poreikis -> mažiau reikės mokėti automobilinio mokėsčio.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Buvęs aplinkos ministras K.Navickas: automobilių taršos mokestis parengtas
                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...hhOR3dZvBLvGfc
                                    Buvęs aplinkos ministras Kęstutis Navickas teigia, kad ministerija yra visiškai parengusi projektą dėl automobilių taršos mokesčio, tačiau jis dėl artėjančių rinkimų kol kas atidėtas.
                                    <...>
                                    Pasak jo, taršių automobilių problemą būtina spręsti neatidėliojant, „nes tik laiko klausimas, kada Lietuva pradės mokėti baudas“.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Vyriausybės planuose – siekis uždrausti taršių automobilių įvežimą į Lietuvą
                                      Europos Komisijai (EK) paraginus Lietuvą didinti biudžeto pajamas įvedant automobilių taršos mokestį, premjeras žada svarstymus dėl draudimo į Lietuvą įvežti taršius automobilius.

                                      Saulius Skvernelis siūlo nustatyti didelį taršių automobilių registracijos mokestį.

                                      „Žingsnis būtų nebeleisti į Lietuvą įvežti taršių automobilių nustačius registracijos mokestį, kad tiesiog neapsimokėtų (įvežti – BNS)“, – ketvirtadienį Seime žurnalistams pareiškė p. Skvernelis...
                                      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5q8HqQ23s
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Apie kokius uždraudimus jie kalba, kai net juodus dūmus metantys miesto VT autobusai nedraudžiamai važinėja gatvėmis? Kas iš to, kad bus griežtesni įstatymai, jei jų visvien bus nesilaikoma?

                                        Comment


                                          Dūmijančius trantus išgyvendinti reikia, o jų įvežimo ribojimas yra vienas iš būdų tą padaryti.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X