Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Kai vertinama naujo automobilio tikra žala gamtai, tai vertinama ne tik CO2, NOx, kietąsias daleles, bet ir kiek apskritai padaroma žalos gamybos metu. Naujas taršus automobilis niekad savęs nepateisins, kaip ir bet koks ekologiškas hibridas ar elektromobilis, jeigu jis nepasieks tos pačios ridos kaip tegu ir senesnis bei taršesnis bet ilgaamžiškesnis automobilis. Tą akimirką, kai teks pirkti antrą automoblilį, kol alternatyviai ilgaamžiškesnis būtų dar važiavęs, visą ekologiją galima mesti lauk
P.S. čia su atšilimu aišku kad nieko neturi bendro, ekologijos aktyvistus sumenkint iki to, kad jie tik kovoja už šaltesnį klimatą ir jiems nesvarbi oro ir vandens kokybė, neefektyvus resursų panaudojimas ir pan. būtų absurdas.

Komentuoti: