
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Atliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro
-
Parašė evil Rodyti pranešimąO ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimąO ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąArba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?
Komentuoti:
-
Bet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Man rodos kaip tik visai neblogas variantas. Tie kurie jau turi auto (vidutinis rinkėjas) nemoka nieko. Atėjus laikui pirkti auto - gal pasirinks neapmokestintą variantą, ar tokį kur taršos mokestis minimalus. Taigi labai didelės visuomenės dalies šis mokestis praktiškai nepalies (išskyrus tai, kad turimą seną ir taršų automobilį galimai teks pardavinėti kiek pigiau).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nes tie mokesčai formalūs, realiai reikės sumokėti mažai, plius mokestis vienkartinis tik registruojant automobilį, labiau apsimoka važinėti senu 4 litrų dyzeliu nei pirkti naują 2 litrų.
Komentuoti:
-
Realiai tai gerai kirs tik per senų lupenų už kelis šimtus ar štuką eurų su kelių litrų dyzeliniais varikliais pirkėjus. Visokius kaimus (mentalinius) ir bachūriukus privers pagalvoti, ar verta pirkti laužą ir mokėti dar beveik tiek pat mokesčių.Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 09:44.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84
Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84
Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl laivo nežinau, bet kaip matom fūra tikrai teršia mažiau nei ford fiesta. Ar manot, kad tyrimai suklastoti? Esmė juk ne kiek degini, o kaip.
https://www.theicct.org/publications...son-real-world
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai reikia suprasti, kad pvz.: okeaninis dyzelinis arba turbininis laineris teršia mažiau (absoliučiais skaičiais) negu Ford Fiesta? T.y. sudeginus 5 t degalų per valandą išskiriama mažiau teršalų, nei sudeginant 4 kg benzino?
https://www.theicct.org/publications...son-real-world
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip ir yra, iš didesnių variklių paprasčiau surinkti teršalus, plius mažuose varikliuose dėl didesnio slėgio degimo metu daugiau kenksmingų teršalų susidaro.
Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.
https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
Čia neina kalba apie tai, kad 1000 Ford Fiesta teršia daugiau negu laivas.
P.S. dėl aiškumo: du vienodi klerkai važiuoja į darbą iš Šeškinės į Gedimino pr. Vienas važiuoja Ford Fiesta 1.0, kitas Toyota Cruiser 3.0d. Kuris klerkas labiau užterš gamtą savo kūno transportavimu nuo taško A į tašką B?Paskutinis taisė Sula; 2019.06.17, 07:45.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.
Modern diesel cars produce 10 times more toxic air pollution than heavy trucks and buses, new European data has revealed.Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 07:16.
Komentuoti:
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Praleidau ta diskusija. Bet zinau ant savo skuros, kad 3.5i automobilis(sedanas) su 4wd valgo 14,5l. Tiek oficialiai ir deklaruojama. Tokius reikia ruuuurint issijuosus
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
Komentuoti:
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Reiktu pazymet, kad "galia" irgi nori apmokestint. BMB ar Audi A8 4.2 quattro 15-kos metu senumo lavonai turetu turet savo papildoma isigijimo kaina.
Komentuoti:
Komentuoti: