Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Sumažėja tarša (ne tik išmetimo), pavojus aplinkiniams ir t.t.
    Kaip jau uzdvidesimt rašė, tai iš esmės pavojaus aplinkiniams tai nepakeis. Bus perkamas senesnis automobilis, su mažesne verte ir atitinkamai prastesne technine būkle.
    Tie kas perka 3 litrų BMW, tikrai dėl tokio mokesčio nepuls pirkti hibridinio Yaris

    O bendru atveju, saugumo atžvilgiu, nėra skirtumo tarp 140 kw ir 160 kw. Uždėk medines padangas ant 66 kw automobiliuko ir turėsi didesnį pavojaus šaltinį nei tvarkingas 200 kw auto.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ir ką valstybė išlošia, jeigu žmogus vietoje 160 kW automobilio nusiperką automobilį su 145 kW?.
    Sumažėja tarša (ne tik išmetimo), pavojus aplinkiniams ir t.t.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.
    neprivers, nes tas pacukas tiesiog pirks pigesni/senesni 3l BMW, kad liktų mokesčiui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai čia nebent bus skatinimas netobulėti ir pirkti senus kibirus.
    Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš nei pritariau, nei nepritariau, tiesiog pasakiau, kad ne nuo 300, o nuo 151 siūlo.

    O šiaip administravimas yra viena, bet kai kurie žmonės tikria susimąsto kai perka auto..Ei, gal perkame žemiau 151 kw, nereikės mokėti pinigų Ypač jie tai kasmetinis mokestis.

    Tokiu atveju neatsispindėjo statistikoje, bet kažkas nenupirko to galingesnio vien dėl mokesčio
    Ir ką valstybė išlošia, jeigu žmogus vietoje 160 kW automobilio nusiperką automobilį su 145 kW?
    Aptariamas mokestis išvis neaišku apie ką. Nes jeigu tai "prabangos" mokestis, tai turėtų būti apmokestinami prabangūs automobiliai, nuo kažkokios vertės (didesnės nei naujo vidutinės klasės automobilio kaina), visiškai nežiūrint kokio galingumo ar tipo variklis yra juose. Nes senas 200 kW laužas už 3-5 tūkstančius - nėra jokia prabanga.
    Jeigu norima apmokestinti galingumą, tai tą reikėtų daryti apjungiant su dabartiniu registracijos mokesčiu, bei jį paverčiant kasmetiniu. Mokestis neturėtų būti drastiškas, bet turintis daug pakopų ir realiai skatinantis pasirinkti ekologiškesnį/mažiau galingą automobilį.
    Juo labiau, jeigu skatinami elektromobiliai, tai didžioji dauguma (išskyrus pačias silpniausias versijas) jų pateks į tokių "prabangių" ir galingų automobilių kategoriją. Tai čia nebent bus skatinimas netobulėti ir pirkti senus kibirus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš rašiau pigiausi mažo sedano tipo kaip BMW 3, Audi A5 (ex A4) ar MB C, o ne pigiausi dyzeliai apskritai.
    Mintis buvo pavaizduoti, kad net mažas vokiškas sedanas su pigiausiu dyzeliu vos ne apie 150kw jau yra. Tai yra, kad 150kw nėra kažkoks galingas sportinis automobilis, o viso labo mažas vokiškas dyzelinis sedanas.
    Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.

    150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    pigiausi dyzeliai ir 100 kw nesiekia. bet jo kai kuriem svarbiausia kad būtų kuo daugiau kw, nesvarbu kad kibiras.
    Aš rašiau pigiausi mažo sedano tipo kaip BMW 3, Audi A5 (ex A4) ar MB C, o ne pigiausi dyzeliai apskritai.
    Mintis buvo pavaizduoti, kad net mažas vokiškas sedanas su pigiausiu dyzeliu vos ne apie 150kw jau yra. Tai yra, kad 150kw nėra kažkoks galingas sportinis automobilis, o viso labo mažas vokiškas dyzelinis sedanas.
    Paskutinis taisė Gator; 2025.11.04, 06:29.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Cia vienas durniausiu pasiulymu. Yra tarsos mokestis, kuri reikia padaryti metiniu, o ne isradinet nesamones su visokiom islygom.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nuo 151kw siūlo.
    Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.
    pigiausi dyzeliai ir 100 kw nesiekia. bet jo kai kuriem svarbiausia kad būtų kuo daugiau kw, nesvarbu kad kibiras.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą


    Sakykime keičiančių mašiną 5% į metus 119416, iš jų 1% 1194.turės > 151kw vidutine kaina ~15000 ir iš jų gausime po 150, viso 179124 EUR į valstybės biudžėta dar + 30k is > 300kw.
    viso 200k EUR, IMHO nepadengs administarvimo išlaidų, čia politikas populistines nesamones skeldžia savo PR`ui "protingas idėjas", svieto lygintojas balsuokuokite, "Pensininkai neturi iš ko valgyti nuspirkt,i o čia vat su 200 arklių važinėja, aišku reikia bausti"

    ps: arba didinti ne 1%, bet tada galima galvoti kur Estijoje ar Latvijoje registruoti, patsukam sunku aišku, bet atsirastų kokios tarpinės kontoros.
    Aš nei pritariau, nei nepritariau, tiesiog pasakiau, kad ne nuo 300, o nuo 151 siūlo.

    O šiaip administravimas yra viena, bet kai kurie žmonės tikria susimąsto kai perka auto..Ei, gal perkame žemiau 151 kw, nereikės mokėti pinigų Ypač jie tai kasmetinis mokestis.

    Tokiu atveju neatsispindėjo statistikoje, bet kažkas nenupirko to galingesnio vien dėl mokesčio

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nuo 151kw siūlo.
    Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.
    2025 m. spalio 3 d. duomenys:
    Bendras transporto priemonių (įskaitant automobilius, motociklus ir kt.) skaičius buvo 2 388 323.
    Sakykime keičiančių mašiną 5% į metus 119416, iš jų 1% 1194.turės > 151kw vidutine kaina ~15000 ir iš jų gausime po 150, viso 179124 EUR į valstybės biudžėta dar + 30k is > 300kw.
    viso 200k EUR, IMHO nepadengs administarvimo išlaidų, čia politikas populistines nesamones skeldžia savo PR`ui "protingas idėjas", svieto lygintojas balsuokuokite, "Pensininkai neturi iš ko valgyti nuspirkt,i o čia vat su 200 arklių važinėja, aišku reikia bausti"

    ps: arba didinti ne 1%, bet tada galima galvoti kur Estijoje ar Latvijoje registruoti, patsukam sunku aišku, bet atsirastų kokios tarpinės kontoros.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    300KW tai čia sportinės arba visokios nesąmonės kaip Escalade. Na tiesa yra elektrinių visureigių kur siekia tokią galią, o čia nori ir elektrines apmokestinti.
    Nuo 151kw siūlo.
    Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nemuno aušros parlamentaras siūlo apmokestinti galingus auto. Gal ir gerai, dabar visokie pacukai prisiperka galingų BMW kuriais daužo viską aplink.
    Iš pacituotos dalies visiškai neaišku koks mokestis. 1-2 proc. nuo ko? Kilovatų, oro temperatūros, slėgio padangose ar automobilio vertės?
    Kitas dalykas, kad dėl "pacukų" tai mažai padės. Jie dažniausiai neperka naujų ar iš tiesų prabangių Porsche, Bentley ar pan. Visa tai susiveda į kokio seno laužo už ~4-5 tūkst. turėjimą. Tai, jei nuo vertės, ten tie 50-100 eur kažin ar kažką labai išgąsdins.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    300KW tai čia sportinės arba visokios nesąmonės kaip Escalade. Na tiesa yra elektrinių visureigių kur siekia tokią galią, o čia nori ir elektrines apmokestinti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nemuno aušros parlamentaras siūlo apmokestinti galingus auto. Gal ir gerai, dabar visokie pacukai prisiperka galingų BMW kuriais daužo viską aplink.

    Seimo narys Karolis Neimantas užregistravo pasiūlymą galingiems ir prabangiems automobiliams taikyti 1-2 proc. tarifus. Skiriamas mokestis priklausytų nuo vidaus degimo variklio galios.

    Mokestis būtų 1 proc., kai galia siektų nuo 151 iki 300 kW, o nuo 300 kW ir daugiau mokestis būtų jau 2 proc. Apmokestinti norima dujomis, dyzelinu, benzinu ir elektra varomas transporto priemones.

    Siūloma, kad šis naujas įstatymas įsigaliotų jau nuo 2026 m. sausio mėn. Šį mokestį reikėtų mokėti kartu su registracijos mokesčiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei ir yra koks superstas dyzelis, tai tas autobusas važinėja maršrutu Vilnius - Ignalina. Spūsčių mokestį tektų ir jam mokėti. Pabrangtų bilietai ir to autobuso depresyviems keleiviams.

    Šiaip tai labai įdomu, kad ta idiotiška durniaus su iniciatyva idėja buvo iškart užgesinta vos tik buvo paviešinta.
    Gražu buvo žiūrėti, kaip visi prisidirbę vartėsi iš gaidžio bei atsižegnojo nuo tos nesąmonės - ir Klaipėdos rajono meras, ir Savivaldybiių asociacija, ir net Susisiekimo ministras.
    Tik to durniaus su iniciatyva pavardė liko nežinoma.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Lengva svetima gėda skaityt tokią verbalinę diarėją. Automarozas susinervino, nes kažkas sugalvojo pažeisti jo konstitucinę teisę nemokėti mokesčių už dyzelinį triperį.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Išsiaiškinti ir nubausti!

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labai įdomus atvejis, kaip veikia Lietuvos biurokratinė sistema. Dažnai ji kaltinama lėtumu ir visko stabdymu
    Tačiau kai sprendimų stūmimų grandinėje atsiranda bent vienas ar du durniai su iniciatyva , o tarpinėse grandyse negalvijant naudojamos tik CopyPaste ir Forward email funkcijos, gaunasi greitas ir idiotiškas rezultatas.

    Antradienį pasirodė toks straipsnis su bauginančia antrašte.
    Greitai primeti, kad nuvažiavus per metus 15-20 tūkst. km teks sumokėti 9150 - 12200 EUR ir pradedi galvot, ar ne balandžio pirmoji.
    Po to paskaitai straipsnį ir supranti, kad bus apmokestinami tik išvažiavimai iš miestų . Pvz, išvažiuojanti iš Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ties Gariūnais yra posūkis į Kauną, kuris yra tik vienos juostos pločio. Savivaldybė leidža statyti visokius Lidlius nepaliekant lėtėjimo ir greitėjimo juostų , LAKD niekaip nieprisiruošia praplatinti tos jungties, kažkas itin remia kebabų kioskelį įvažiavus į autostradą, Ir už visa tai mokėsi mokestį.
    Arba yra tokia Lietuvos kelininkų gėda kuri neseniai pavadinta "Abiejų Tautų Respublikos" vardu. Vietoj to kad normalai važiuotum tuo keliu keliomis , stovėsi kilometriniame kamštyje ir mokėsi mokestį.

    TV3.lt 2025.09.02
    Lietuvoje siūlo naują spūsčių mokestį: važiuojant lengvuoju automobiliu – iki 0,61 Eur/km?
    Spūsčių mokestį siūlo savivaldybių asociacija, o Susisiekimo ministerija jam neprieštarautų. Juolab, kad jis numatytas ir atitinkamoje Europos Sąjungos (ES) direktyvoje.
    Jeigu siūlymai būtų įgyvendinti, už pravažiavimą lengvaisiais automobiliais kai kuriomis kelių ar gatvių atkarpomis tektų mokėti iki 0,61 euro už 1 kilometrą.

    Šiuo metu derinamas Susisiekimo ministerijos parengtas Vyriausybės nutarimo „Dėl Kelių rinkliavos dydžių nustatymo metodikos patvirtinimo“ projektas. Juo įgyvendinamos neseniai priimtos kai kurių įstatymų pataisos, o pačia metodika siekiama nustatyti kelių rinkliavos dydžių nustatymo, infrastruktūros ir išorinių kaštų (išmetamo anglies dioksido (CO2) kiekio kaštų) apskaičiavimo tvarką.
    Dėl projekto savo poziciją išsakė ir Lietuvos savivaldybių asociacija. Pastabų ar pasiūlymų ji neturėjo, bet pateikė su projektu susijusį Klaipėdos rajono savivaldybės pasiūlymą dėl spūsčių mokesčio nustatymo. Ši savivaldybė siūlo apsvarstyti, ar, „tobulinant kelių apmokestinimo sistemą, nereikėtų pradėti taikyti spūsčių mokesčio tam tikruose didžiųjų miestų išvažiavimo ir įvažiavimo keliuose piko valandomis“, remiantis atitinkama ES direktyva. (...)
    „Mokestis turėtų mažinti transporto srautus piko valandomis labiausiai apkrautuose kelių ruožuose, o surinktos lėšos galėtų būti naudojamos sprendžiant papildomų jungčių įrengimo dalinio finansavimo klausimus“, – nurodo Klaipėdos rajono savivaldybė.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...ur-km-n1448489
    Paskui išaiškėjo, kad tai vieno durniaus su inciatyva iš Klaipėdos savivaladybės raštas, kuris įgavo nematytą biurokratinį pagreitį. Gal terminai svilo pateikiant pastabas ministerijai. tai visi ir prisirašė dalį "nuopelnų sau"

    Deja, paviešinus šį atviro kretinizmo atvejį kažkas pavažiavo ne taip. Dabar visi atsižegnojs - ir Klaipėdos rajonos savivaldybė ir Savivladybių asociacija, ir susiiekimo minsiteirja. Tik Prancūzų Gvianos kosminės aplinkos ministerijos viceministras vis dar įžiūrėjo įdomių momentų šioje inicaityvoje.

    LNK / Diena .lt 2025.09.04
    „Iš tos serijos, kad reikia kažką daryti“: įvertino naują siūlymą vairuotojams
    „Kada iš „lempos“ pasakoma 61 centas, man įdomus pats skaičius, toks idiotiškas, keista, nori parodyti, kad čia protingai skaičiuota, įdomu, iš ko“, – kalbėjo eismo ekspertas A.Pakėnas.
    „Labai būtų įdomu žinoti, kas palaiko tokias idėjas“, – teigė Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas.
    Klaipėdos rajono meras nustemba dar labiau, kai paaiškėjo, kad tokia iniciatyva kelią skinasi būtent iš Klaipėdos rajono savivaldybės, ir Susisiekimo ministeriją pasiekė – per savivaldybių asociaciją.
    „Galų gale išsiaiškinome, kad nuomonė buvo pateikta mūsų specialisto iš savo elektroninio darbinio pašto“, – šnekėjo Klaipėdos rajono meras.
    Taigi, anot mero, tai ne savivaldybės, o vieno žmogaus siūlymas.
    „Šiuo atveju buvo derinamas kelių rinkliava. Savivaldybių asociacija neužsiima cenzūra, jeigu vienas specialistas pasiūlė idėją, mes perduodame“, – nurodė Savivaldybių asociacijos prezidentas Audrius Klišonis.
    „Sutarėme su savivaldybės asociacija, kad turi peržiūrėti vidines procedūras, kad atskiro specialisto teikimas nebūtų laikomas savivaldybės pozicija“, – šnekėjo B. Markauskas.
    B. Markauskas, paklaustas, ar nebus sankcijų tam žmogui, atsakė: „Tikėkimės, kad nebus.“ (..)

    Savivaldybių asociacija tokiam spūsčių mokesčiui nepritaria, laikinasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis taip pat pasisako prieš.
    „Tokiems mokesčiams nepritardavau ir nenorėčiau pritarti“, – šnekėjo E. Sabutis.
    Tačiau mokesčio idėja iš dalies sudomino Aplinkos ministeriją. „Toks mokestis yra įdomus, svarstytinas“, – kalbėjo aplinkos viceministras.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tojams-1718145
    BNS / made in Vilnius / 15min 2025.09.04
    Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis – prieš „spūsčių mokestį“
    Susisiekimo ministerijai derinant su naujuoju Valstybiniu kelių fondu susijusią kelių rinkliavos dydžių nustatymo metodiką, Savivaldybių asociacija perdavė Klaipėdos rajono savivaldybės siūlymą tam tikruose didžiųjų miestų išvažiavimo ir įvažiavimo keliuose piko valandomis pradėti taikyti spūsčių mokestį.
    Darbą baigiantis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako esąs prieš vadinamąjį spūsčių mokestį.
    Susisiekimo ministerijai derinant su naujuoju Valstybiniu kelių fondu susijusią kelių rinkliavos dydžių nustatymo metodiką, Savivaldybių asociacija perdavė Klaipėdos rajono savivaldybės siūlymą tam tikruose didžiųjų miestų išvažiavimo ir įvažiavimo keliuose piko valandomis pradėti taikyti spūsčių mokestį. (...)
    Kaip numatoma šį mokestį reglamentuojančioje Europos Sąjungos direktyvoje, pagrindiniuose miestų keliuose jo dydis galėtų siekti 0,61 euro už kilometrą lengvajam automobiliui.

    „Aš asmeniškai tokiems mokesčiams nepritarčiau ir nenorėčiau pritarti“, – žurnalistams Vyriausybėje sakė E. Sabutis.
    Pasak jo, spūsčių klausimai turėtų būti sprendžiami didinant viešojo transporto prieinamumą arba gerinant susisiekimo infrastruktūrą.
    „Vien apkrauti mokesčiais žmones dėl to, kad jie stovi spūstyse ne dėl savo kaltės, man atrodo visiškai neteisinga“, – tvirtino politikas.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...-ir-ministras/
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...sti-56-2517450
    Būtų labai miela, jei būtų įvardinta to prietrankos iš Klaipėdos rajono savivaldybės pavardė, nurodyta, kas savivaldybių asociacijoje vizavo dvė tolesnę eigą ir kas konkrečiai iš Susisiekimo minisiterijos pritarė tam absurdui.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    CO2 išmetimai tikrai ne vienodi
    Šaltinis?

    Komentuoti:

Working...
X