Parašė Creatium
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		
 Gal ten jau robotai įdarbinti buvo?
							
						
 Gal ten jau robotai įdarbinti buvo?
							
						
 Gal ten jau robotai įdarbinti buvo?
 Kelių įrenginėjime buvo kur kas daugiau, nei šios dvi gatvės. Naugarduko/Kauno gatvių teritorija pasikeitė iš esmės, atnaujinta Antakalnio gatvė, naujas asfaltas buvo/yra pradėtas tiesti ir kitose pagrindinėse Vilniaus gatvėse - Laisvės pr., Geležinio Vilko gatvėje. Rekonstruojamos sankryžos (Žirmūnų/Kareivių, Eišiškių/Dariau ir Girėno, Žalgirio/Geležinio Vilko). Naugarduko gatvė berods jau irgi su nauju asfaltu. Čia kiek iš atminties dabar galiu pavardinti pagrindinių gatvių ir vietų ir tai nėra tiek mažai. Tačiau reikia pripažinti, kad akcentas dedamas kitoje vietoje, ten, kur beveik jokio judesio nebuvo net ne metus, o dešimtečius - tai ir Neries krantinė, pagaliau mieste pradėjo raudonuoti dviračių takai, ruošiamasi esminei parkų ir skverų rekonstrukcijai, statoma požeminė perėja, tie patys daugiabučių kiemai ir pan. T.y. jeigu ankščiau pagrinde pinigų užtekdavo tik būtiniausiems darbams, t.y. kokių nors tragiškų gatvių perasfaltavimui, tai dabar jau atnaujinama yra visapusiškas, ne tik asfaltas. Ir tai gerai 
 Sutinku, kad reikia kartais įspirti į užpakalį, kad neprarastų motyvacijos dirbti, tačiau kartais "bizūno ir meduolio" principas yra teisingesnis 

 Du tie žmonės, kurių nuomonės apie merą tikrai reikia klausti... Vienas jų kuruoja sritį, kurioje "nemato rimtų pokyčių".
 Kelių įrenginėjime buvo kur kas daugiau, nei šios dvi gatvės. Naugarduko/Kauno gatvių teritorija pasikeitė iš esmės, atnaujinta Antakalnio gatvė, naujas asfaltas buvo/yra pradėtas tiesti ir kitose pagrindinėse Vilniaus gatvėse - Laisvės pr., Geležinio Vilko gatvėje. Rekonstruojamos sankryžos (Žirmūnų/Kareivių, Eišiškių/Dariau ir Girėno, Žalgirio/Geležinio Vilko). Naugarduko gatvė berods jau irgi su nauju asfaltu. Čia kiek iš atminties dabar galiu pavardinti pagrindinių gatvių ir vietų ir tai nėra tiek mažai. Tačiau reikia pripažinti, kad akcentas dedamas kitoje vietoje, ten, kur beveik jokio judesio nebuvo net ne metus, o dešimtečius - tai ir Neries krantinė, pagaliau mieste pradėjo raudonuoti dviračių takai, ruošiamasi esminei parkų ir skverų rekonstrukcijai, statoma požeminė perėja, tie patys daugiabučių kiemai ir pan. T.y. jeigu ankščiau pagrinde pinigų užtekdavo tik būtiniausiems darbams, t.y. kokių nors tragiškų gatvių perasfaltavimui, tai dabar jau atnaujinama yra visapusiškas, ne tik asfaltas. Ir tai gerai 
 Sutinku, kad reikia kartais įspirti į užpakalį, kad neprarastų motyvacijos dirbti, tačiau kartais "bizūno ir meduolio" principas yra teisingesnis 
.
.
 Ir net be kažkokios laivybos bei naujų prieplaukų Neris tapo patrauklesnė atnaujinus krantines: daugiau žmonių, atsirado nauja kavinė, o per sostinės dienas vyks renginiai bei bus "Gero maisto krantas". Kai nuties Žvėryne dviračių taką pro tas išpjautas tujas 
, bus galima nuo Žirmūnų paneriu nulėkti iki pat Vingio parko. Iš esmės jau ir dabar gana patogu tą daryti. Tai vienas garsiai svajoja, tačiau nieko realaus nenuveikia (nes "kvaili" investuotojai neskolina), o kitas mažiau svaigsta apie vizijas, bet atlieka konkrečius "juodus" darbus.
Comment